Seiskan jytypaljastus: Mikko ja Natalie-rakas naimisiin lokakuussa, häälahjalistalla muovikippoja ja seisova risti!
Seiskan mukaan pariskunta sanoo toisilleen tahdon lokakuussa. Toimitus oli saanut vinkkiä lemmenparin häälahjalistasta, joka oli jutun julkaisun jälkeen äkkiä muutettu yksityiseksi. Listalla oli mm muoviastioita, kristallimaljakko ja jalustalla seisova risti.
Kommentit (29013)
"Pelottavaa että Mikko ja Natalie saavat yhdessä kasvattaa näitä suloisia lapsia! Ja taustalla säestää muu klaani. Näkihän sen jo juhannuksena millä tyylillä pariskunta hiipparoi lähidstöllä "meidän seurassa aina käyttäytyvät". Lapsiparat!!!"
Näetkö elämän muutenkin aina jotenkin nurinkurisesti, vai ainoastaan silloin, kun joku syöttää sinulle samalla soopaa?
Minulle on jäänyt tosi vahvasti auki se, miten ihmisillä voi olla noin heikko hahmotuskyky. Toisaalta nyt ymmärrän, miksi kouluissa kiusaaminen pääsee liian helposti järkyttäviin mittakaavoihin. Ne kiusaajat, jotka hölöttävät eniten, ovat nähtävästi jotenkin aina voitolla osan silmissä. Ei osata yhtään miettiä, katsoa pintaa syvemmälle, pohtia faktoja ja rakentaa omia ajatuksia. Kaikki on vaan hölötyksen varassa.
Mutta että tässäkin hommassa... Asiat saattavat muuttua jo saman lyhyen videon aikana ja silti sopotetaan innolla totuutta, vaikka itsekään alkuperäinen höpöttäjä ei tiedä, mitä on puhunut. Ettekö kykene edes ranskalaisilla viivoilla listaamaan asioita allekkain? Jos sitten ympyröisitte punaisella ne ristiin menneet jorinat, niin auttaisiko ymmärryksessä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Niin, miksi Helenan sukulaisten piti just nyt järjestää juhlat? Tänä kesänäkin olisi ollut ihan hyvä järjestää juhlat."
Vanhat ihmiset mitään juhlia tarvitse! Kannattaa laittaa nekin rahat säästöön, kun tytär taas tarvitsee rahaa vaikka laivalippuihin.
Voi hitsi! Helenan lapset eivät matkusta Viroon, kun äiti on niin katkera ja kaunainen, ettei päästä lapsia Minnesotaan.
Taas säästyi rahaa! Mikko-pankkikin lopetti rahan antamisen...
Erikoinen suku tosiaan. Helenan äiti ylpeilee sillä, että miehensä avannut portteja tiirikoimalla, kerjäävät rahaa tyttären ex-mieheltä...
Erikoinen suku tosiaan, Mikon joukkio haluaa lasten murtuvan jotta pääsevät kokonaan äidistä eroon. Laittaisin se paljon vakavampaan kategoriaan kuin jonkun tiirikoinnin jotta äiti ja lapset pääsevät katon alle yöksi.
No aika viatontahan ja huvittavaakin tuo Helenan touhu tosiaan on. Mikol täytyy olla hyvin kovasydäminen ihminen.
Osituskirjan allekirjoittaminen
Osituksesta tulee aina tehdä osituskirja. Osituskirja on tehtävä kirjallisesti. Molempien puolisoiden on allekirjoitettava se.
Jos ositus on tehty sopimusosituksena, tulee osituskirjassa lisäksi olla kahden esteettömän todistajan allekirjoitukset. Toimitusosituksessa riittää ainoastaan pesänjakajan allekirjoitus.
Onko ositukseen pakko suostua?
Vaikka osituksen toimittaminen on suotavaa, ei sitä ole pakko tehdä. Molemmilla osapuolilla on kuitenkin oikeus vaatia ositusta. Osituksen aloittamiselle tai sen tekemiselle ei ole asetettu aikarajoja.
Riitaisassa tilanteessa osituksen suorittaminen voi kestää hyvinkin kauan, varsinkin jos toinen osapuoli on haluton edesauttamaan osituksen etenemistä.
Osituksen toimittaminen yleensä hankaloituu, mitä kauemmin sitä pitkittää. Vuosien jälkeen voi olla hankala selvittää ositettavaa omaisuutta ja sen arvoa.
Pesänjakajan toimittama ositus etenee yleensä tasaista tahtia. Pesänjakajan tulee varmistaa, että molempien osapuolten oikeudet täyttyvät tasapuolisesti. Siksi pesänjakajaa kannattaa hakea mahdollisimman aikaisessa vaiheessa.
Ei ole kummankaan osapuolen eduksi, että osituksen toimittaminen pitkittyy riitojen takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän ohis, mutta Helunan lasten serkku Aatos on kokoonpanossa illan Tappara - TPS -pelissä. Varmaan on perhettä mukana katsomossa.
Toivottavasti Helena ei ole mennyt sinne huutelemaan ja riehumaan ja vaatimaan rahaa yleisöltä, Aatokselta ja muulta Koivun suvulta.
Eihän hän sellaista ole koskaan tehnyt. Miksi nytkään?
Vierailija kirjoitti:
Siellä on varmaan boileri pois päältä eikä Helena tajua.
Ukkonen polttanut sulakkeen mikä pitäisi vain napsauttaa takaisin päälle. Mikko ei halua käydä kuvattavana pikkumökissä tai ajattelee että vakituinen asuja luulisi itse hoitavan talonsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka väkisin vietiin kaikki lasten tavarat edinasta. Myös minun tekemät taulut lasten käsistä ja minun ostamat lelut lapsille. Eivät ne olleet oikeasti lasten vaan minun. T.Helena
Kenen rahoilla se kaikki oli hankittu, tämä minua jäi askarruttamaan.
Aviomiehen rahoilla varmasti suurin osa. Siksi vei antamansa lahjatkin Helenalta. Semmoinen herkkä neiti tuo ammattijääkiekkoilija sisimmässään on. Taitaa olla hamstraajan vikaa, se on paha ongelma jos sitä rahaa kerran on. Mutta jotain se niilläkin Helenan kamoilla tekee kai, tiedä häntä.
Mutta vastaavasta olen erotilanteissa kuullut joistain naisista, kahmivat kaiken materiaalin minkä mukaansa saavat. Joku turva niissä tavaroissa on hameväelle.
Herkkä neiti. 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuuntelin tänään Helenan storyt ja hyvää englantia puhuu, ei todellakaan mitään rallia mitä palstalla väitetään. :D
Täällä väitetään ihan pöyristyttäviä Helenasta joka päivä. Selvää kiusantekoa, systemaattista. Hänet mafiatyyliin halutaan vaientaa ja tuhota hänen elämänsä. Tätä en olisi ikinä uskonut ellen olisi lähtenyt seuraamaan tapausta. En olisi uskonut suomalaisesta miehestä ja perheestään. Mutta näin vaan on todettava.
Tiedän erään ent. poliitikon joka sai järjestymään ex vaimonsa pois itsensä ja uuden perheensä ja naisen lasten elämästä, siitä käytiin Vantaan oikeuslaitoksessakin pitkät oikeudenkäynnit. Niin vaan härskisti sai mies tahtonsa läpi kun oli kyse toisen uskonnon edustajista ja perheen valta- asetelmista. Nainen käytännössä lähetettiin takaisin synnyinmaahansa, sen jälkeen hänestä ei ole kuulunut mitään.
Tuo entinen demaripoliitikko on kai tämä. https://www.helsinginuutiset.fi/paikalliset/1247036
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikko varmasti laittaisi jonkun ampumaan hellun piskin.
Kyllä sen joku rahasta suostuu ampumaan vaikka lasten silmien edessä. Kun Mikko Koivu niin haluaa. Joku jopa Mikko Koivulta saamanaan kunniatehtävänä ilman rahaakin.
Lähtikö vähän laukalle?
Mistä sitä tietää vaikka Helena olisi kuristanut koiran kostonhimossaan. Eipä ole näkynyt koirasta kuvia...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen muutaman uskovan tavannut kenelle tulee tuollainen paremmuuskompleksi. Ovat mielestään aina oikeassa kun kerran ovat uskossa. Se joka itsensä ylentää se alennetaan.
Nattie taitaa olla juuri tällainen ns. uskova. Minä olen parempi äiti Helenan lapsille kuin Helena itse! Ja parempi ihminenkin!
Voi sua pientä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän ohis, mutta Helunan lasten serkku Aatos on kokoonpanossa illan Tappara - TPS -pelissä. Varmaan on perhettä mukana katsomossa.
Toivottavasti Helena ei ole mennyt sinne huutelemaan ja riehumaan ja vaatimaan rahaa yleisöltä, Aatokselta ja muulta Koivun suvulta.
😆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö lapset saa vieläkään suihkusta lämmintä vettä? Sairasta kiusaa ja vielä oman isän toimesta. Mikko luulee kostavansa eksälle, mutta se osuu lapsiin. Kykenemätön asettumaan lasten asemaan.
Mitenhän mikko selittää jos lasu kysyy asiasta? Öö noku Helena ei omista kakskertaa ja ukkonen hajotti varaajan! Eikä tässä nyt o varaa ostaa uuttakaan ku öö tota häät tulossa! Ihan sama eipä mua haittaa!
Kyllä nuo tuollaiset selittelyt tulee ihan toiselta osapuolelta.
Ja toisaalta, H sanoi itse videollaan, että hänelle on tarjottu apua sossun ja Kelan avulla. Kuinka monelle miljoonakämpän omistajalle sellaista tarjotaan? Ja toisaalta, jos kerran itse omistaa, niin itse myös maksaa sähkön, veden, korjaukset ja kaiken muunkin tarpeellisen. Äkkiäkös sitä ostaa uudet vehkeet ja ohittaa yhteyden päätaloon. Voi ottaa oman sähköliittymänkin ja samalla rytinällä ne pesutornit ja pistää vaikka lisäosan rakentamisen alulle, että on niitä huoneita sitten tarpeeksi monta. Myös oma portti ja väliaita tonttien väliin.
Mikä estää? Ai niin. Pitää ihan aikuisten oikeasti omistaa jotakin. Se estää.
Vierailija kirjoitti:
"Pelottavaa että Mikko ja Natalie saavat yhdessä kasvattaa näitä suloisia lapsia! Ja taustalla säestää muu klaani. Näkihän sen jo juhannuksena millä tyylillä pariskunta hiipparoi lähidstöllä "meidän seurassa aina käyttäytyvät". Lapsiparat!!!"
Näetkö elämän muutenkin aina jotenkin nurinkurisesti, vai ainoastaan silloin, kun joku syöttää sinulle samalla soopaa?
Minulle on jäänyt tosi vahvasti auki se, miten ihmisillä voi olla noin heikko hahmotuskyky. Toisaalta nyt ymmärrän, miksi kouluissa kiusaaminen pääsee liian helposti järkyttäviin mittakaavoihin. Ne kiusaajat, jotka hölöttävät eniten, ovat nähtävästi jotenkin aina voitolla osan silmissä. Ei osata yhtään miettiä, katsoa pintaa syvemmälle, pohtia faktoja ja rakentaa omia ajatuksia. Kaikki on vaan hölötyksen varassa.
Mutta että tässäkin hommassa... Asiat saattavat muuttua jo saman lyhyen videon aikana ja silti sopotetaan innolla totuutta vaikka itsekään alkuperäinen höpöttäjä ei tiedä, mitä on puhunut. Ettekö kykene edes ranskalaisilla viivoilla listaamaan asioita allekkain? Jos sitten ympyröisitte punaisella ne ristiin menneet jorinat, niin auttaisiko ymmärryksessä?
Ranskalaisilla viivoilla? Hei relaa nyt jo vähän. Ei tähän tarvi noin upota, kaulaa myöten. 😀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö lapset saa vieläkään suihkusta lämmintä vettä? Sairasta kiusaa ja vielä oman isän toimesta. Mikko luulee kostavansa eksälle, mutta se osuu lapsiin. Kykenemätön asettumaan lasten asemaan.
Mitenhän mikko selittää jos lasu kysyy asiasta? Öö noku Helena ei omista kakskertaa ja ukkonen hajotti varaajan! Eikä tässä nyt o varaa ostaa uuttakaan ku öö tota häät tulossa! Ihan sama eipä mua haittaa!
Yleensä korjataan vanha, jos sen vaan saa korjattua. Siitä on todennäköisesti hajonnut jotain elektroniikkaa, ja varaosien saamisessa kestää. Mitään ei nykyään saa enää suoraan hyllystä. Ja koska Helenalla ei ole edes lupaa asua Kakskerrassa, niin Mikolla ei ole mitään velvollisuutta ostaa uutta varaajaa, jos vanhankin saa korjattua.
Kiusa se on pienikin kiusa
S k e kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä korjataan vanha, jos sen vaan saa korjattua. Siitä on todennäköisesti hajonnut jotain elektroniikkaa, ja varaosien saamisessa kestää. Mitään ei nykyään saa enää suoraan hyllystä. Ja koska Helenalla ei ole edes lupaa asua Kakskerrassa, niin Mikolla ei ole mitään velvollisuutta ostaa uutta varaajaa, jos vanhankin saa korjattua.
Eihän Mikolla mitään velvollisuutta ole tehdä mitään tietenkään.
Mutta millainen isä ei tällaista asiaa korjaisi pikaisesti kun tietää että lapset tuolla peseytyvät kylmässä vedessä? Rahalla saa nopeaa palvelua.
Minä en ainakaan viivyttelisi asian kanssa jos minun lapseni tuolla olisivat vaikka heidän äitiään en sietäisikään.
Vierailija kirjoitti:
Olen muutaman uskovan tavannut kenelle tulee tuollainen paremmuuskompleksi. Ovat mielestään aina oikeassa kun kerran ovat uskossa. Se joka itsensä ylentää se alennetaan.
Minä olen monta. Eilen vielä tekivät mitä sattuu, mutta kun tänään ollaan "uskossa", muut ovat niin syntisiä että, ja heidän tekonsa arvostellaan raskaasti. Itse kyllä jatketaan omiakin touhuja, mutta kun tekee muilta piilossa monta asiaa, niin luullaan ettei se Ylinkään näe.
Väitän, että moni yrittää kätkeä mt-ongelmat uskon taakse. Ja se on tosi hankalaa ns. kunnon uskiksia kohtaan.
Helena valehtelee väittäessään että ei tiennyt käyttävänsä avioehtomiljoonaansa eroprosessin aikana. Nosti täysin tietoisesti 300 000 dollaria niitä rahoja firman perustamista varten. Tuomari varoitteli tuhlaamasta mutta Helena jatkoi kallista elämäntyyliään miljoonatalossa. Hänen olisi pitänyt ymmärtää muuttaa heti halvempaan taloon/asuntoon. Avioehtomiljoona oli se raha joka hänellä varmuudella oli siinä vaiheessa ja sen mukaan hänen olisi pitänyt elämänsä suunnitella ja rakentaa.
Helena teki todella huonoja valintoja ja menetti miljoonan. Voi toki olla että rahaa on jemmassa koska ei suostunut oikeudessa kertomaan tilitietojaan saati sitä mihin rahat ovat menneet. Selvää on että Mikon rahat eivät enää Helenalle kuulu.
Eiköhän sitä lämmintä vettä jo tule. Jo perjantaina sen nolon Mikko ja talkkari videon yhteydessä Helena vihjasi, että tietäisi tulevan kuntoon alkuviikosta. Sanoi jotain, että Mikko/talkkari puhunut maanantaista tms.
Kyllä Helena on tiennyt kokoajan missä mennään lämpimän veden kanssa. Jos nyt ei ihan tarkkaan, niin summittain. Kunhan vedättää. Ja lauma uskoo.
Vierailija kirjoitti:
Tänään Akuutissa aiheena epävakaa persoonallisuushäiriö.
Jos kuitenkin jätettäisiin se diagnosointi alan asiantuntijoille?
Miten ositus tehdään avioerossa?
On kaksi eri tapaa toimittaa ositus: sopimusositus ja toimitusositus.
Sopimusositus
Sopimusositus voidaan toimittaa puolisoiden kesken, tarvittaessa juristin avustuksella. Se tehdään kirjallisen ositussopimuksen mukaisesti.
Ositussopimus saa olla sisällöltään vapaa, jolloin puolisot voivat näin keskenään päättää asiakirjaan laitettavista yksityiskohdista.
Sopimuksessa voidaan ratkaista kysymykset paitsi omaisuuden jaosta avioliiton päättyessä, myös esimerkiksi lasten elatuksesta ja asumisjärjestelyistä. Sopimusositus perustuu siis puolisoiden yhteiseen tahtoon. Kun sopimus on allekirjoitettu, eivät puolisot voi enää esittää uusia vaatimuksia ositukseen liittyen.
Sopimusositus on mahdollista, kun puolisot pystyvät yhdessä sopimaan osituksen sisällöstä. Heidän on pystyttävä kartoittamaan koko avio-oikeuden alainen omaisuus ja jaettava se keskenään.
Tasingon määrästä ja muodosta on saavutettava yhteisymmärrys.
Toimitusositus
Toimitusosituksen suorittaa aina pesänjakaja, joka toimittaa osituksen lakeja noudattaen. Hän ohjaa osituksen kulun.
Pesänjakaja pyrkii ratkaisemaan erimielisyydet ja saavuttamaan osituksessa oikeudenmukaisen lopputuloksen. Jos puolisot ovat kuitenkin jostakin asiasta yksimielisiä, noudattaa pesänjakaja silloin heidän toiveitaan.
Toimitusositus tulee yleensä kyseeseen, kun sopimusositus ei ole mahdollista. Kyseessä voi olla riitaisa avioero, jossa avioeron osapuolet eivät ole päässeet yhteisymmärrykseen osituksen toimittamisesta.