Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seiskan jytypaljastus: Mikko ja Natalie-rakas naimisiin lokakuussa, häälahjalistalla muovikippoja ja seisova risti!

Vierailija
16.08.2024 |

Seiskan mukaan pariskunta sanoo toisilleen tahdon lokakuussa. Toimitus oli saanut vinkkiä lemmenparin häälahjalistasta, joka oli jutun julkaisun jälkeen äkkiä muutettu yksityiseksi. Listalla oli mm muoviastioita, kristallimaljakko ja jalustalla seisova risti. 

Kommentit (29013)

Vierailija
1521/29013 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen Pro Mikko henkeen ja vereen, mutta mä en kyllä noista Helenan tyttäreen liittyvistä kuvista pystynyt tulkitsemaan, oliko käyty aamiaisella, kun tytär meni myöhemmin kouluun kuin veljensä vai oliko tytär ollut isänsä luona yötä. Voisiko joku kertoa, miten kuvista näkee tällaiset asiat? Ja se, että tytär ei eilen ollut kuvissa ei kerro mistään muusta kuin siitä, että ei ollut kuvissa. Hän saattoi olla vaikka gagalla juuri silloin. Tai kaverilla. Tai facetimessa. Tai harjoituksissa. Tai sitten isällään.

Päivä helmi!

Vierailija
1522/29013 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai ruokalistalla häävieraille raakkua?

Helena julkaisee sen instassaan ja ilmoittaa Seiskalle (kunhan tytär ehtii sen tsekkaamaan). Sieltä voit tarkistaa onko raakkua tarjolla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1523/29013 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika outo on USA:n systeemi, jos  avioerossa voi toisen osapuolen piikkiin käydä  oikeutta vuosikausia.

Kun itsellä ei ole mitään riskiä joutua maksumieheksi, niin ihan kiusallaankin voi siis nostaa tuhoon tuomittuja oikeusjuttuja ja pitkittää ja pitkittää niitä.

Ja toinen osapuoli on näköjään maksuvelvollinen jopa miljoonaan nousevissa kuluissa. Eihän nuo enää kohtuullisilta kuluilta kuulosta. Ainakaan Suomessa. Aika käsittämätöntä ja epäreilua.

Ko. juttu  vielä ratkotaan suurelta osin Suomen lakien mukaan eli lopputulos avioehto-asiassa oli selvä jo ennalta.

Oikeuttahan siellä haetaan. Olisi se nyt kumma, jos sitä ei saisi kuin rahalla. Sotii jo monia muitakin lakeja vastaan, jos näin olisi.

Helenalla on olleet lakimiehet ja vaihtanutkin muutaman kerran. 

Vierailija
1524/29013 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odotan innolla päivää kun Helenan valheet paljastuvat, jossain vaiheessa Seiskakin aina kääntää kelkkansa kun on ensin lypsänyt hyvät otsikot.

Me muut odotetaan päivää että saat oikean lääkityksen, lopetat itsesi ja muiden pro-mikko viestien multipeukuttelun ja ylipäätä tuon täysin sairaalloisen mikko koivu-kiimasi.

Vierailija
1525/29013 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mene kaaliin, avioehto lailliseksi todettu, miljoona alkoi vähentymään avioero hakemuksesta kk. Lapset Suomeen koska Mikon viisumi loppui ja Helenalla tänä vuonna. Mikon miljoona tulot loppui vaikka saakin mukavasti pääomatuloja. jäljellä n 180 000 euroa, lakimies numero 1 ottaa päältä ja sitten miten menee loppu. Kakskerta Mikolle. 

Vierailija
1526/29013 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäljellä avioehdosta jotka jäädytettiin niin se 180 000 

Vierailija
1527/29013 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikko maksaa näköjään Sano_malle eksänsä maalituksesta, on siinä äijjä. :D

Mikko maksaa kaikesta ja joutuu maksamaan siitä, että muut tekevät asiat hänen puolestaan.

Sen takiahan se Minnesotan elämäkin kävi niin kalliiksi. Helena joutui maksamaan talousrahoista yhdelle sun toiselle Mikolle kuuluvien tehtävien korvaamiseksi.

Nyt sä narraat, tämäkin asia löytyy pöytäkirjoista. Mikolla oli maksutositteet niistä. 

Siinä puhut totta, että Mikon hommia varten palkattiin taonmies ja puutarhuri, ja äidin tehtäviin palkattiin pari lastenhoitajaa ja siivooja. Mikko kävi tienaamassa rahaa, kun taas tuhlaaminen jäi Helenan harteille. Siitä hän suoriutuikin vallan mainiosti. Helena oli nopea oppimaan tuhlaamisen taidon. 

Vierailija
1528/29013 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika outo on USA:n systeemi, jos  avioerossa voi toisen osapuolen piikkiin käydä  oikeutta vuosikausia.

Kun itsellä ei ole mitään riskiä joutua maksumieheksi, niin ihan kiusallaankin voi siis nostaa tuhoon tuomittuja oikeusjuttuja ja pitkittää ja pitkittää niitä.

Ja toinen osapuoli on näköjään maksuvelvollinen jopa miljoonaan nousevissa kuluissa. Eihän nuo enää kohtuullisilta kuluilta kuulosta. Ainakaan Suomessa. Aika käsittämätöntä ja epäreilua.

Ko. juttu  vielä ratkotaan suurelta osin Suomen lakien mukaan eli lopputulos avioehto-asiassa oli selvä jo ennalta.

Oikeuttahan siellä haetaan. Olisi se nyt kumma, jos sitä ei saisi kuin rahalla. Sotii jo monia muitakin lakeja vastaan, jos näin olisi.

Avioehtoja tehdään just sen takia että tietää että saa sen varmasti, Helena riitautti avioehdon. Oikeuden pöytäkirjoissa on luettelo summista

Vierailija
1529/29013 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mä olen Pro Mikko henkeen ja vereen, mutta mä en kyllä noista Helenan tyttäreen liittyvistä kuvista pystynyt tulkitsemaan, oliko käyty aamiaisella.." 

Vai oikein Pro Mikko henkeen ja vereen. Apua. 😂 

Vierailija
1530/29013 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen Pro Mikko henkeen ja vereen, mutta mä en kyllä noista Helenan tyttäreen liittyvistä kuvista pystynyt tulkitsemaan, oliko käyty aamiaisella, kun tytär meni myöhemmin kouluun kuin veljensä vai oliko tytär ollut isänsä luona yötä. Voisiko joku kertoa, miten kuvista näkee tällaiset asiat? Ja se, että tytär ei eilen ollut kuvissa ei kerro mistään muusta kuin siitä, että ei ollut kuvissa. Hän saattoi olla vaikka gagalla juuri silloin. Tai kaverilla. Tai facetimessa. Tai harjoituksissa. Tai sitten isällään.

siellä sattui hauska sattumus mutta ei siitä sen enempää

Päivä helmi!

Vierailija
1531/29013 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikko maksaa näköjään Sano_malle eksänsä maalituksesta, on siinä äijjä. :D

Mikko maksaa kaikesta ja joutuu maksamaan siitä, että muut tekevät asiat hänen puolestaan.

Sen takiahan se Minnesotan elämäkin kävi niin kalliiksi. Helena joutui maksamaan talousrahoista yhdelle sun toiselle Mikolle kuuluvien tehtävien korvaamiseksi.

Nyt sä narraat, tämäkin asia löytyy pöytäkirjoista. Mikolla oli maksutositteet niistä. 

Siinä puhut totta, että Mikon hommia varten palkattiin taonmies ja puutarhuri, ja äidin tehtäviin palkattiin pari lastenhoitajaa ja siivooja. Mikko kävi tienaamassa rahaa, kun taas tuhlaaminen jäi Helenan harteille. Siitä hän suoriutuikin vallan mainiosti. Helena oli nopea oppimaan tuhlaamisen taidon. 

lukekaa ne oikeuden pöytäkirjat niin sieltä selviää paljon asioita

Vierailija
1532/29013 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen, että tässä on kaksi vaihtoehtoa. Joko H on yrittänyt mennä päätaloon, jossa hälytykset lauenneet. Tai sitten on ollut avain vierastaloon, jossa oli viimeksikin. Ehkä saanut sen lapselta. Joka tapauksessa ilman lupaa mennyt Kakskertaan. Härskiä. 

Vierailija
1533/29013 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikolla oli kuitit esittää oikeudelle, muistaakseni Hennepiinin piirikunnan oikeudelle. 

Vierailija
1534/29013 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihme että Mikolla ei hälytyskellot soineet Helenan kanssa jo suhteen alussa. Nainen on kuitenkin osoittanut sellaista sekoilua viime vuosina.. 

Eniten helenaa ottaa päähän menetetty elämäntyyli johon oli jo ehtinyt kiintyä. Miljonäärimies plakkarissa ja sitä kautta miljoonat pankissa. Olis Mikon vaan pitänyt arvata että virolainen ja sitä kautta ehkä venäläinen ajatusmallinainen ei niin vaan luovu leikistä. Uskomatonta sekoilua Hellulta. Olis vaan ottanut sen miljoonan. Ostanut luksus kämpän turusta / stadista ja rahaa olis jäänyt hyvin sijoitettavaksi / käyttöön. Mikko olis varmasti autellut jos rauha olis ollut maassa. Mutta ei tämä Helena pysty päästää irti..

Tulee mieleen mitä Johnny Depp kertoi Amber Heardista: kukaan ei ollut koskaan kohdellut niin hyvin. Auttoi jopa kengät jaloista raskaan työpäivän

"Eihän Mikkokaan heti pettänyt ja sikaillut vaan esitti kunnon miestä siihen asti, että sai Helenan nalkkiin."

Helena siitä sitten miettimään, että kattelenpa tässä tätä pettävää paskiaista, koska se takaa mulle ylellisen elämän. Kunnes padiin kilahti viesti, joka romutti Helenan elämän: Mikko pettää! Sen jälkeen Helena mietti vielä pari vuotta, siihen asti, kun Mikko oli jo muuttanut pois kotoa, että nyt tämä riittää. 

Asian voisi halutessaan kääntää aika rumasti: Helena leikki kotia, koska Mikko maksoi siitä. 

Meillä päin tuollaiselle toiminnalle on vähemmän imarteleva nimitys. 

Vierailija
1535/29013 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettoaisko Helena millin Kakskerrasta? Mitä mieltä? 

Vierailija
1536/29013 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoinpa meekille poikien leipomisvideossa lasten spontaanisti käyttävän suomen kieltä. Naurettavaa, että Helena Suomessakin puhuu rallienkkua, vaikka osaa suomea vähintään yhtä hyvin, ellei jopa paremmin. 

Vierailija
1537/29013 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mä olen Pro Mikko henkeen ja vereen, mutta mä en kyllä noista Helenan tyttäreen liittyvistä kuvista pystynyt tulkitsemaan, oliko käyty aamiaisella.." 

Vai oikein Pro Mikko henkeen ja vereen. Apua. 😂 

Kas kun ei PremiumMikko.

Vierailija
1538/29013 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiedätte ettei Helena ole pannut kaikkea liikkuvaa?

Jos Helenakin olisi huo_ra, tuskin hän olisi paheksunut Nattyn koko joukkueen miesten läpikäymistä, haloo. 

Meinasi unohtua koko juttu. Eli Natalie oli tiedottajana 2011-2012 kesään saakka ja Helena tuli kuvioihin 2012 syksyllä. Mutta kun tarkistin, niin tosiaan Helena kertoi tuon jutun 2022 instassaan kuvan kera. Vielä löytyy myös Seiskan arkistosta tuo Helenan kodinrikkojapostaus.  Kiva kun kerroit. Tuo Seiskan juttu oli myös liitteenä valitusoikeuden pöyyäkirjoissa 2022. 

Onkohan Helena pyytänyt Natalieta lopettamaan suhteensa Mikkoon juuri tuolloin 2022 kun julkaisi tuon herjaavan postauksensa. Natalie kieltäytynyt ja Helena hyökännyt heti instassaan häntä vastaan. Samoin hyökännyt Natalien instaan kommentoimaan ja tämä estänyt. Niinhän toimi nytkin kun Mikko ja Natalie kihlautuivat. Alkoi välittömästi vihjailla että Mikko on ollut valmis vaihtamaan Natalien häneen jo monta kertaa. Helena kokenut Natalien kodinrikkojaksi tuolloin 2022 koska olivat Mikon kanssa vielä virallisesti naimisissa vaikkakin jo käytännössä eronneet.

Helena sanoo että yrittivät Mikon kanssa korjata avioliittoaan tuolloin terapiassa mutta siitäkin on vain Helenan sana. Ehkä Natalie oli ensimmäinen vakava suhde eron jälkeen ja Helena tajusi menettäneensä pelin. Ei halunnut että kukaan vie Mikkoa kun itse halusi vielä korjata suhteen. Jokatapauksessa Mikko on ollut se joka on valinnan tehnyt, Natalieta siitä ei voi syyttää. Kesällä tuli ilmi kuinka paljon Helena tuntee vihaa ja katkeruutta Natalieta kohtaan kun hän jahtasi tätä Kakskerrassa ja hoki "et ole tervetullut tänne". Naista joka on hoitanut Helenan lapsia kuukausitolkulla kun Helena itse on ollut toisella mantereella.

Vierailija
1539/29013 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten nämä kalastusjutut. Joku kalastusmatkoja myyvä henkilö vie kalastajan kalastamaan takuuvarmoille kalustuspaikoille, kun eivät kykene niitä itse löytämään. Kohta on kalatkin kalastettu rahalla pois järvistä niin kuin harvinaiset luonnon eläimetkin metsästyssafareilla. Mitä järkeä?

On olemassa kalastuslaki ja asetukset.  Ja kyllä sua nyt närppii taas kaikki. Sieltä löydät Seiskasta tämän kalastusyrittäjän nimen. Voit laittaa hänelle viestiä. Mikko ja Natalie tuskin Suomen meriä ja järviä tyhjiksi kalastaa.

kalastuslupa pitää olla, sinne vaan narraamaan kaloja

Vierailija
1540/29013 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nettoaisko Helena millin Kakskerrasta? Mitä mieltä? 

Tätä menoa hän nettoaa tuomiot erilaisista rikoksista ja lasten huoltajuuden menetyksen. Lisäksi Suomen kansan halveksunnan ja lastensa myös kun kasvavat sen verran, että alkavat ymmärtää mitä on tapahtunut.

Ketju on lukittu.