Seiskan jytypaljastus: Mikko ja Natalie-rakas naimisiin lokakuussa, häälahjalistalla muovikippoja ja seisova risti!
Seiskan mukaan pariskunta sanoo toisilleen tahdon lokakuussa. Toimitus oli saanut vinkkiä lemmenparin häälahjalistasta, joka oli jutun julkaisun jälkeen äkkiä muutettu yksityiseksi. Listalla oli mm muoviastioita, kristallimaljakko ja jalustalla seisova risti.
Kommentit (29013)
Nanna voisi kysyä Helenalta "miksi et kunnioittanut alkuperäisiä sopimuksia avioehdon ja lasten asuinpaikan suhteen?" Tai joku voisi Helenan instassa tätä kysyä, viimeksi tänäänhän Helena hehkutti kuinka avoimesti on valmis vastaamaan kaikkiin kysymyksiin.
Helena rakastaa julkisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Helena hehkutti eilen kuinka on saanut kokea täydellisen suhteen jossa on saanut olla oma itsensä ja kokenut olevansa rakastettu sellaisena kuin on. Todennäköisesti viittaa Troyhin. Kummasti sekin suhde loppui kuin kananlento. Voi olla että valehtelee tässäkin ja vihjaa että suhde oli parempi kuin Mikon kanssa. Kostoa tämäkin.
Se varmaan olikin kiva suhde. Pariskunta eleli Mikon hienossa Edinan talossa, rahaa käytössä yllin kyllin ja Helena kuvitteli, että Mikko maksaa kaiken. Järkytys oli varmaan suuri, kun kuuli kaiken mässäilyn menneenkin omasta pussista. Troykin varmaan oletti, että Mikko maksaa heidän huvituksensa lopun elämää. Oli varmaa kova pala sillekin palata kotiin äidin helmoihin asumaan Edinasta.
Vierailija kirjoitti:
Nanna voisi kysyä Helenalta "miksi et kunnioittanut alkuperäisiä sopimuksia avioehdon ja lasten asuinpaikan suhteen?" Tai joku voisi Helenan instassa tätä kysyä, viimeksi tänäänhän Helena hehkutti kuinka avoimesti on valmis vastaamaan kaikkiin kysymyksiin.
tuskimpa kysyy mitään mikä olisi Helenalle epäedullista..
Nanna Karalahden pohjanoteeraus ottaa tuo nainen podiinsa. Ei tuo hänelle ainakaan mitään positiivista tuo, päinvastoin. Laitoin heron tilaukseni saman tien säppiin.
Helena sanoo olevansa "kreisissä tilanteessa", kannattaisiko miettiä miksi niin on ja katsoa peiliin josko sieltä löytyisi syyllinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hah voisihan Mikko antaa periksi ja hellulle luvan asua vierasmökissä lasten takia. Tosin muihin rakennuksiin ei mitään asiaa ja juoksevat kulut hoitaa hellu itse. Mukaan lukien talvella auraukset ja muut pihan hoidot. Ei menisi kauaa kun katkeaisi sähköt maksamattomien laskujen takia ja hellu luikkisi muualle. Toki uhrina joka julmasti jätettiin oman onnensa nojaan kylmään mökkiin. Itse kun ei kykene mitään asioita hoitamaan. .
Tosin tästäkin pitäisi tehdä paperi, koska suullisten sopimusten pitävyyteen en Helenan kohdalla luottaisi.
Lopettakaa jo Mikon asioiden "järjestely", osaa itse paremmin ja on paremmat neuvonantajat.
Eli mielipidettä tästä tilanteesta ei saa esittää? Miksi se sua niin ahdistaa? Ei Mikko täältä ketjusta neuvoja hae, ei sun tarvitse siitä huolehtia.
Vierailija kirjoitti:
Heti kun Helena ottaa vastuun yhteishuoltajuuden toimivuudesta eli hankkii oman kodin itselleen, josta voi pyörittää arkea lasten kanssa, tilanne rauhoittuu. Helenan luvaton lokkeilu Mikon osituksessa 100% itselleen saadussa aiheuttaa koko ajan turhaa jännitettä. Helena yrittää repiä jokaisesta omasta vastoinkäymisestä Mikon syytä.
Mä luulen, että draama jatkuu niin, että häätö kakskerrasta, hillitön vollotus instassa ja kaikkialla, syyttää Mikkoa lasten tapaamisten estämisestä häädöllä jne, ei tee elettäkään oman kämpän hankintaan, jotta draaman kaari olisi mahdollisimman korkea. Sitten uhriutuu, odottaa ilmaista kämppää ja toitottaa maailmalle kuinka isä estää äidin lasten kanssa elämisen, koska häätö.
Eli mun päätelmä. Ei ole todellakaan hankkimassa omaa kämppää vielä pitkään aikaan. Sitä ennen ehtii mahdollisimman paljon kaataa lokaa Mikon niskaan.
Mediassa on viime vuosina ollut useitakin juttuja existä, jotka ovat vainonnut entistä puolisoaan vuosikausia. Tunkeneet fyysisesti lähelle kotiin, työpaikalle tai mökille, pommittaneet viestein ja juosseet perässä ja kuvanneet ja levittäneet valheellista loukkaavaa tietoa ja jopa uhkailleet. Tuomioitakin on tullut, vaikka tekijät ovat yrittäneet touhunsa kieltää.
Näin julkista tapausta en muista nähneeni. Tekijä itse tuottaa todistusaineistoa itseään vastaan. Kuinka hän luvatta kuvaa exää tämän kotirauhan piirissä ja julkaisee materiaalin. Lukuisilla julkisilla videoilla esittää loukkaavia ja valheellisia väitteitä. Paljastaa yksityisyyden piiriin kuuluvia asioita ja mustamaalaa exää valheilla. Rikkoo omaisuutta.
Tekijän itsensä tuottamaa julkista todistusaineistoa on valtavasti.
Julkisuuden lisäksi tässä keississä poikkeavaa on, että tekijä on nainen. Useimmissa julkisuuteen ja oikeuteen päätyneissä tapauksissa vainoaja on ollut ex-mies.
No Nannan podissa on ollut Maria Nordinkin vieraana joten Helena sopii sinne myös lol
Vierailija kirjoitti:
Helena sanoo olevansa "kreisissä tilanteessa", kannattaisiko miettiä miksi niin on ja katsoa peiliin josko sieltä löytyisi syyllinen.
Tämä sirkus on vain Hellun ylläpitämää. Ei tällä mitään saavuta. Ero on virallinen, avioehto todettu pitäväksi, euroja ei tule lisää. Kohta käräjäoikeus saa tehtyä päätöksen Kakskerran yhteisomistuksen purusta ja sen jälkeen poliisit kantavat Hellun niska-persotteella portin ulkopuolelle.
Mikä on tilanne sitten?
Hellu rahaton, koditon, työtön. Ehkä loisii siskon nurkissa Hesassa. Menettää lasten huoltajuuden. Siinä sitten voi miettiä mitä tuli tehtyä samalla kun levittää myymättä jääneitä rasvoja naamaan.
Käyn täältä katsomassa uusimmat käänteet. En vaan pysty katsomaan enää yhtään Helenan videota. Eli hän on edelleen Kakskerrassa? Mikko ja Natalie eivät tänäkään viikonloppuna pääse huvilalle?
Helena kuvasi jopa talonmiestä ilman lupaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heti kun Helena ottaa vastuun yhteishuoltajuuden toimivuudesta eli hankkii oman kodin itselleen, josta voi pyörittää arkea lasten kanssa, tilanne rauhoittuu. Helenan luvaton lokkeilu Mikon osituksessa 100% itselleen saadussa aiheuttaa koko ajan turhaa jännitettä. Helena yrittää repiä jokaisesta omasta vastoinkäymisestä Mikon syytä.
Mä luulen, että draama jatkuu niin, että häätö kakskerrasta, hillitön vollotus instassa ja kaikkialla, syyttää Mikkoa lasten tapaamisten estämisestä häädöllä jne, ei tee elettäkään oman kämpän hankintaan, jotta draaman kaari olisi mahdollisimman korkea. Sitten uhriutuu, odottaa ilmaista kämppää ja toitottaa maailmalle kuinka isä estää äidin lasten kanssa elämisen, koska häätö.
Eli mun päätelmä. Ei ole todellakaan hankkimassa omaa kämppää vielä pitkään aikaan. Sitä ennen ehtii mahdollisimman paljon kaataa lokaa Mikon ni
Helena ei voi sitten tavata lapsia kun pvällä jos ei ole paikkaa mihin viedä, eli lasun pitää puuttua että kämppä täytyy hankkia ennenku saa lapsia tavata. Silloin hän on koditon.
Näinhän se toki on mutta jos Mikko haluaisi olla häijy ja antaa Helenalle tilaisuuden vielä lisää nöyryyttää itseään niin olisi tehnyt noin. Voi sitten jälkeenpäin muka ihmetellä että no mitä hittoa mähän annoin sulle paikan missä asua kuluja vastaan mutta et edes niistä osannut huolehtia. Mikko on ihailtavan pitkäpinnainen ja helppo se toki on olla kun tietää että toinen riehuu itse itsensä vain syvempään suohon ja se kaikki on Mikolle vain plussaa.
No itselleen kaivaa vielä syvempää kuoppaa jos menee podiin julkisesti haukkumaan exäänsä. Saa taas asianajajat materiaalia. Miten tuo nainen ei ymmärrä omaa parastaan vaan ajaa pää edellä seinään? Itsekunnioitus on aikaa sitten hävinnyt. Reppana, saa seiska julkisuudesta nyt voimaa muttei tajua samalla tekevän lapsilleen pahaa.
Vierailija kirjoitti:
Menossa Nanna Karalahden podiin. Mikähän on teema? "Me ex-kiekkovaimot"?
Nannassa ja Helenassa on varmaan paljonkin eroavaisuuksia, Nanna elättää itsensä ja lapset.
Näin se tulee menemään ja jatkona se että jos ei tajua lopettaa niin kohta ei saa nähdä lapsiaan. Sekin toki Mikon syy "katso nyt mitä sä sait mut tekemään"
Helena sanoo että avoimuus on tärkeää ja terapeuttista ja kannustaa muitakin asioiden avoimeen jakamiseen somessa. Aikoo kuulemma jatkaa toimintaansa kun se on niin vapauttavaa. Ei välitä muiden mielipiteistä, pääasia että itse tietää totuuden. Narsistihan puhuu "totuuksia" ja Helenan totuudet ovat todistetusti hyvin erilaisia kuin oikeuden pöytäkirjoista löytyvät totuudet.
Helena tarvitsisi terapiaa eikä näitä julkisia avautumisia jotka ovat haitallisia erityisesti lapsille. Tyypillisen narsistin tapaan Helena vaan nauraa ja ihmettelee miksi lapsilla muka pitäisi olla yksityisyydensuoja. Tuo lause paljastaa kuinka rajaton, epävakaa ja sairas Helena on. Ja kuinka sairaudentunnoton. Ja tätä Helenan rajattomuutta Seiska käyttää hyväkseen saadakseen myyviä juttuja. Niin tekivät myös Enbuske ja Hörkkö podcastissaan ja niin tekee myös Nanna tulevassa haastattelussa. Täysin järjetöntä ja vastuutonta toimintaa. Nannakin on äiti ja silti altistaa omalta osaltaan Koivujen lapset haitalliselle julkisuudelle. Häpeäisi.
no tämä, sen takia en kyllä Nannaa arvosta että ottaa Hellun podiin arvostelemaan exää ja sen uutta vaimoa koska Helenahan ei osaa olla haukkumasta niitä