Miten tuo Sini Sabotage pystyy asua noin isossa asunnossa?
Kommentit (62)
Vanhemmat on jotain yrittäjiä kai.
Minä olen pystynyt asua isommassakin. Tosin siellä joutui siivota turhankin usein. Sitten keksin palkata siivooja ja ongelma oli ratketa.
Opettele kirjoittamaan. Keskustellaan sen jälkeen lisää!
Mistä selviää, minkälaisessa asunnossa hän asuu? Linkki olisi kiva.
"pystyy asua", "pystynyt asua "
Joo, minä PYSTYN ASUMAAN!!!
Sillä on varmaan vitusti velkaa ja elämä muutenkin päin helvettiä.
Oletko tyytyväinen nyt?
Kuullostaa hienoLLE kun sanoo et pystyy asua.
Mistä löytyy tieto sinin asunnosta?
Minkä kokoisessa asunnossa se asuu? Onko oma vai vuokra?
Joo älkää ihmeessä kertoko, mistä hänen asuntoaan voi katsella. Kaikkihan niitä Seiskoja lukevat viikoittain kannesta kanteen.
65m2 omistusasunto hakaniemessä. Ansiotulot sillä ei kyllä ole sellaiset että pystyisi sellaista ostamaan.
Oli ostanut asunnon pari vuotta sitten. Eiköhän silloin hinnat olleet vähän maltillisemmat.
Mamma eller pappa eller sokeri-isukki betalar. Viimeinen epätodennäköinen, ikäähän tuolla on jo mittarissa eikä lärvikään hehkeimmästä päästä.
Eihän tuo nyt mikään älytön ole, on maksanut varmaan jotain 350 000€ paikkeilla. Kyllä sellaiseen lainan saa jos on vähänkin säästöjä tai takaajat kunnossa.
Asunnon kokoon ainakin sen verran että kyllä tuo on yksinasuvalle vielä passeli, mulla 60 neliötä yksin eikä ole tyhjää. Ihanasti tilaa! Yksiöissä asuneena olen todennut että ne vaan ahdistaa mua kun ei ole erillistä makkaria tai tilaa kunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Pystyy ASUMAAN
Itseasiassa oikea kirjoitusmuoto on asua.
Repeän teidän tyhmyydelle kun tulette olevinaan niin sivistyneinä neuvomaan kielioppia.
Pystyy ASUMAAN