Seiskan jytypaljastus: Mikko ja Natalie-rakas naimisiin lokakuussa, häälahjalistalla muovikippoja ja seisova risti!
Seiskan mukaan pariskunta sanoo toisilleen tahdon lokakuussa. Toimitus oli saanut vinkkiä lemmenparin häälahjalistasta, joka oli jutun julkaisun jälkeen äkkiä muutettu yksityiseksi. Listalla oli mm muoviastioita, kristallimaljakko ja jalustalla seisova risti.
Kommentit (29013)
"Hauskintahan" tässä koko pitkittyneessä riidassa on se, että Mikko halusi avioeroa käsiteltävän Suomessa, halusi niin kovasti että valittikin ekasta päätöksestä. Helena halusi ehdottomasti jenkkeihin käymään oikeutta koska sitä kautta tunnetusti saa erossa paljon isommat rahat. Se, mikä helenalle ja ilmeisesti vähän kaikille osapuolille tuli yllätyksenä oli se, että jenkkioikeus määräsikin lapset isälle - Jopa Helenan oma asianajaja sanoi että Suomessa sellaista päätöstä ei olisi ikinä tehty. Eli helenan oma ahneus mksoi häneltä lapsensa lähivanhemmuuden. Luulen että tämä oli se isku josta hän ei oikein ole toipunut.
Ei lapsia ole määrätty isälle. Heillä on edelleen 50/50 huoltajuus. Oikeus toki määräsi lapset muuttamaan Suomern, koska kummankin vanhemman viisumi oli loppumassa. Helena itse valitsee lapsistaan erossa olemisen, kukaan ei hän siihen pakota.
Tulinpahan vain toteamaan, että Mikko on todella hyvännäköinen mies.
Vierailija kirjoitti:
Just meinaan katsoin Hellun instaa.
Vierailija kirjoitti:
"Ai niin! Uutislähetykset Kakskerrasta on aloitettu. On se Mikko komea mies!"
Helena kuolaamassa kameran takana, namskis.
Lapset tulevat maanantaina ja tuo nainen pitää hallussaan huvilaa ilmeisesti taas koko viikonlopun.
Vierailija kirjoitti:
Ukkosen jumala, nami. Kyllä kelpaisi mullekin.
Vierailija kirjoitti:
Kertausta asioista;
- M. Sue Wilson on totta tosiaan Helenan ex-juristi, joka karhuaa omia saataviaan. Lisätietoja oikeuden papereista.
- Helenalla on jälleen uusi lakimies, jonka sai hankittua 1/24. Koska Helenalla on jälleen uusi lakimies, Helena on anonut lisäaikaa useampaan kertaan ja Mikko on joustanut asiassa. Tämä oletettavasti siksi, että Helenalta viedään viimeinenkin oljenkorsi väitteille, ettei hän ole saanut reilua oikeudenkäyntiä.
- Helena ei omista Kakskerran tontista mitään, vaan hän on omistanut tonttilainasta osan. Oletettavasti lainan vakuutena on ollut tontin itsensä lisäksi myös Mikon kokonaisvarallisuus tai muuta Mikon nimissä ollutta omaisuutta.
- Helena ei ole koskaan omistanut Kakskerran kiinteistöistä tai niiden lainoista mitään.
- Helenan ex-lakimies on toimittanut aikanaan Helenalle oikeuden vaatimat dokumentit allekirjoitettavaksi, jotta kaikki tonttiin liittyvät a
Tämä lainattu teksti on mun kirjoittamani teksti jo poistettuun toiseen aihetta koskevaan ketjuun. Mä en tätä viestiä ole tänne nyt postannut, koska en sitä mihinkään kopioinut, mutta tunnistan kyllä omat kirjoitujseni. Tämä ei ole ensimmäinen kerta, kun joku postaa tänne mun aiemmin kirjoittamiani viestejä ja toki niin saa tehdä. Sehän on kovin imartelevaakin. Mua kiinnostelee lähinnä, että onko jollain koneella tiedosta tai ottaako kuvakaappauksia asiallisista kirjoituksista, jotka perustuvat tiedossa oleviin faktoihin? Hyvä vaan, jos niin on, koska einäitä jaksa moneen kertaan kirjoittaa ja faktoista on hyvä muistuttaa. Että kiitos vain kopiojalle!
Mikko on komea mies. Ja mikä ryhti!
Mikko ja Natalie on upea pari.
Vaikka Hellu salakuvasit instaasi, niin kiitos että näytit kaikille kuinka hyvännäköinen eksäsi on. Wow.
Huomasin nyt, että sivulle 492 on kopioitu useampikin mun aiemmin kirjoittamani viesti 😃. Olen vähän otettu, että jollain on nämä viestit jossain jemmassa. Jännittävää, mitä paljastuu sivuilta 493 eteenpäin 😆. Kannatti herätä tähänkin päivään.
Show on kyllä parasta viihdettä! Aamulla eteni "viisaista ja ymmärtävistä" kommenteista takaisin katkeraan tilitykseen, ja siihen kuinka pitää kunnioittaa toisia. Mutta Natalieta hän ei voi kunnioittaa tokikaan, on pyytänyt poistumaan ja sitten kuitenkin kritisoi sitä kun N kävelee vaan kentällä ohi...
Huipennus oli sitten tuo porttikeissi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapset tulevat maanantaina ja tuo nainen pitää hallussaan huvilaa ilmeisesti taas koko viikonlopun.
Mikko saa tulla, mutta ei Natalie:)
No mutta hyvin näki, että kyllä siitä portin sivusta pääsee kävellenkin propertylle. Eli autoa ei vaan saanut ja sitä varten piti portti rikkoa. Turhaa, niin turhaa draamaa.
Lisäksi tuo kysely, eihän Helena edes huutanut eli tokkopa miehet edes kuulivat hänen puhetta. Joten se kysely ja toteamus mykkäkoulusta taas vain käsikirjoitettua.
Vierailija kirjoitti:
Miksi osa arvostelee Helenan ulkonäköä? Hän on ihan kaunis ja tyylikäs nainen ikäisekseen.
Varmaan näin mikäli pitää trash chickiä tyylikkäänä. Minusta nelikymppiselle äidille hieman ylilyövä ja mauton . Toki Helena avioliiton aikana pukeutui kuin maatuska, joten tämä ylilyönti on varmaan sitä oman itsen ja tyylin hakemista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ukkosen jumala, nami. Kyllä kelpaisi mullekin.
Älkää nyt Mikkoa tuolla tavalla kehuko, kun Pertsaa rupee vaan ärsyttämään, kun Pertsa itse on ruma kuin mikä. Alkaa taas vaan Mikkoa haukkumaan täällä.
Ps kuitenkin. Mikko on kyllä todella komea.
Eihän tuota noteerata ollenkaan, kunhan huutelee omiaan. Toiset tarkastaa kiinteistöllä, että kaikki on kunnossa, niin sen hän kokee silmiä pyöräytellen ja huokaillen häirinnäksi ja kiusaksi. Ongelmat kyllä omalähtöisiä.
"Huomasin nyt, että sivulle 492 on kopioitu useampikin mun aiemmin kirjoittamani viesti 😃. Olen vähän otettu, että jollain on nämä viestit jossain jemmassa. Jännittävää, mitä paljastuu sivuilta 493 eteenpäin 😆. Kannatti herätä tähänkin päivään."
Minä olen kopionut kommenttejasi, kun huomasin miten keskustelut häviää ja uusia aloitetaan. Olet kirjoittanut asiat niin selkeästi, että tyhmempikin ne tajuaa.
Hyvää työtä ei kannata kuopata, vaan tuoda se säännöllisesti esiin. Aina tulee uusia keskustelijoita ja tilannepäivityksiä pitää tehdä.
Helenan instaa ja Seiskaa lukemalla ei totuus tule esiin.
Kiitos sinulle hyvästä työstä! Tulen varmaan jatkossakin tuomaan hyvän ja asiallisen tekstisi julkisuuteen.
Vierailija kirjoitti:
"Helena olisi halutessaan voinut erorahoillaan rakentaa hyvän elämän ja turvata tulevaisuutensa, mutta hän päätti käyttää rahat toisin."
Tuskin tuossa on mistään tietoisesta päätöksestä ollut kyse, tai ainakin vaikea on niin kuvitella, vaan uskoisin hänen olleen syystä tai toisesta vakuuttunut, että oikeus on eron käsittelyssä jätetyn äidin puolella, ja että hän saa oikeuden päättämän avioehtoa paremman paketin turvin jatkossakin asua jossakin mukavasti lasten kanssa, vaikka lapset välillä kävisivätkin isällä jossakin tämän asunnossa 50% ajasta, tms. Tuskin hän oikeasti käsitti niin, että se eroraha on kuten avioehdossa muotoiltu ja että siitä vieläpä tehdään vähennyksiä, ja että oikeus ei määrää hänelle lisää.
Itsekin luulen, että hän ei ajatellut asioita ihan loppuun asti.
"Tämä lainattu teksti on mun kirjoittamani teksti jo poistettuun toiseen aihetta koskevaan ketjuun. Mä en tätä viestiä ole tänne nyt postannut, koska en sitä mihinkään kopioinut, mutta tunnistan kyllä omat kirjoitujseni. Tämä ei ole ensimmäinen kerta, kun joku postaa tänne mun aiemmin kirjoittamiani viestejä ja toki niin saa tehdä. Sehän on kovin imartelevaakin. Mua kiinnostelee lähinnä, että onko jollain koneella tiedosta tai ottaako kuvakaappauksia asiallisista kirjoituksista, jotka perustuvat tiedossa oleviin faktoihin? Hyvä vaan, jos niin on, koska einäitä jaksa moneen kertaan kirjoittaa ja faktoista on hyvä muistuttaa. Että kiitos vain kopiojalle!"
Sama, itsekin olen jo kaksi kertaa löytänyt täältä oman koosteeni kopioituna, viimeksi tänään. No, säästäähän siinä aikaa, kun kopioi faktat eikä niitä tarvitse aina uudelleen alkaa kirjoittamaan.