Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Seiskan jytypaljastus: Mikko ja Natalie-rakas naimisiin lokakuussa, häälahjalistalla muovikippoja ja seisova risti!

Vierailija
16.08.2024 |

Seiskan mukaan pariskunta sanoo toisilleen tahdon lokakuussa. Toimitus oli saanut vinkkiä lemmenparin häälahjalistasta, joka oli jutun julkaisun jälkeen äkkiä muutettu yksityiseksi. Listalla oli mm muoviastioita, kristallimaljakko ja jalustalla seisova risti. 

Kommentit (29013)

Vierailija
7861/29013 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helena pitää tiukasti kiinni siitä valheesta, että hän omistaa puolet Kakskerrasta, vaikka jokainen, joka näiden asioihin on yhtään perehtynyt, tietää varsin hyvin, että Helena ei omista Kakskerrasta yhtään mitään. Ja tietävät senkin, että silloin, kun Helena jotain omisti, hän omisti osuuden tontista, ei taloista. 

Helena kertoo, että hänen asianajajansa on ohjeistanut olemaan allekirjoittamatta vaadittuja sopimuksia. Nyt olisikin tärkeää, että tämä asianajaja tulisi itse julkisuuteen kertomaan, minkä takia hän on Helenalle tällaisen ohjeen antanut, sillä se ohje on johtanut Minnesotan alioikeuden päätöksen vastustamiseen. Sen jälkeen hän voisi ihan Suomen lakiin ja ennakkotapauksiin pohjautuen selvittää vähän lisää, mihin hän perustaa näkemyksensä siitä, että Helena omistaa koko Kakskerran kompleksista puolet. Ja ennen kaikkea, mitä asian hyväksi on tehty. Koska Minnesotan oikeuden päätös oli perusteltu nimenomaan

Loppuiskohan tämä, kun Mikko Koivu löisi faktat pöytään ja enkkua huonosti puhuvat ja lukevat saisivat tietää. Ainakin tsemppaajat vähentyisi. Mutta Mikko oli hämillään Helenan virastaloon tunkeutumisesta, ehkä hänkin ajattelee, ettei käytös enää ole normaalia!

Vierailija
7862/29013 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoipa Helena tyylittömästi eilisessä videossaan Mikon kihlatusta: *Muija vieressä on health coach*. 

Erikoista, että lähes kaikki mitä instassa on koskee Mikkoa jollakin tavalla. Eikö kellään muulla soi hälytyskellot? Eronnut ja jauhaa ex-miehestä ja exän elämästä koko ajan. Eihän tuo ole normaalia ollenkaan.

Se onkin erikoista. Vielä erikoisempaa on se, että hän ilkeää tuoda julki kuinka jumissa on exässään.

Natalien haukkuminen kertoo mielestäni huonosta itsetunnosta. 

Mutta arvatenkaan Helenan haukkuminen ei kerro huonosta itsetunnosta, vaan rautaisesta? :D :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7863/29013 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helena pitää tiukasti kiinni siitä valheesta, että hän omistaa puolet Kakskerrasta, vaikka jokainen, joka näiden asioihin on yhtään perehtynyt, tietää varsin hyvin, että Helena ei omista Kakskerrasta yhtään mitään. Ja tietävät senkin, että silloin, kun Helena jotain omisti, hän omisti osuuden tontista, ei taloista. 

Helena kertoo, että hänen asianajajansa on ohjeistanut olemaan allekirjoittamatta vaadittuja sopimuksia. Nyt olisikin tärkeää, että tämä asianajaja tulisi itse julkisuuteen kertomaan, minkä takia hän on Helenalle tällaisen ohjeen antanut, sillä se ohje on johtanut Minnesotan alioikeuden päätöksen vastustamiseen. Sen jälkeen hän voisi ihan Suomen lakiin ja ennakkotapauksiin pohjautuen selvittää vähän lisää, mihin hän perustaa näkemyksensä siitä, että Helena omistaa koko Kakskerran kompleksista puolet. Ja ennen kaikkea, mitä asian hyväksi on tehty. Koska Minnesotan oikeuden päätös oli perusteltu nimenomaan

Helenalla oli hyvät kortit ja pekka jäi käteen......... jäädytetty 180 000 asianajokuluja varten. Saisi nyt edes osan, yli 100 000

Vierailija
7864/29013 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mikkoa karkuun tietysti!!! Vielä etsii pelastaa itsensä!"

Miksi pitäisi juosta karkuun? Hänhän on tuntenut Mikon pidempään kuin Helena?  Eikä Helenaakaan kukaan pyytänyt karkuun juoksemaan, vai pyysikö?  Montako vuotta sinä olet Mikon tuntenut ja mistä?

Vierailija
7865/29013 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Run, Nattie, run!!!

Laita reilusti nimesi tänne Helena. Ketään muuta ei Mikon kumppani häiritse kuin sinua. Mihin tällä kertaa toivot Natalien juoksevan? Ei kai taas a**ton alle?

Ota helluvihaaja lääkkees. Toivotko taas helenan joutuvan autokolariin, kuten kirjoittelit myös nattien auton alle juoksemisesta yksi päivä.

En ole tuollaista kirjoittanut. Mutta mitä tarkoittaa Run, Nattie, run?  

Juokse Nattie, juokse!!!

Kyllä minä tiedän mitä se tarkoittaa suomeksi, mutta en tiedä miksi tuollaista tänne kirjoitetaan.  Minne pitäisi juosta?

ilmeisesti Minnesotaan

Vierailija
7866/29013 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Run, Nattie, run!!!

Laita reilusti nimesi tänne Helena. Ketään muuta ei Mikon kumppani häiritse kuin sinua. Mihin tällä kertaa toivot Natalien juoksevan? Ei kai taas a**ton alle?

Ota helluvihaaja lääkkees. Toivotko taas helenan joutuvan autokolariin, kuten kirjoittelit myös nattien auton alle juoksemisesta yksi päivä.

En ole tuollaista kirjoittanut. Mutta mitä tarkoittaa Run, Nattie, run?  

Juokse Nattie, juokse!!!

Kyllä minä tiedän mitä se tarkoittaa suomeksi, mutta en tiedä miksi tuollaista tänne kirjoitetaan.  Minne pi

Nautitko toisten kärsimyksestä? Olisitko iloinen jos kaverisi (jos sellaisia olisi) menisi naimisiin pershäiriöisen kanssa? 

Vierailija
7867/29013 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päärakennukseen ollaan menossa, vaikka ikkuna rikkomalla.

Onko ihan nyt lähiaikoina rikkonut???? Ai ai. 

Ei ole kertaakaan rikkonut ikkunaan. Valheesi on kunnianloukkaus.

vai sanoiko instassa että pitäisi, ymmärsin että jotain oli ikkunan rikkomisesta mutta sitä ei sitten oo tapahtunut, ahaa

Vierailija
7868/29013 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun käy näitä Helenan tsemppajia oikeasti vähän sääliksi, koska Helenan valheiden paljastuminen ei todellakaan tule olemaan heidän oman elämänsä suurin vastoinkäyminen. 

En ole kenenkään puolella. Paitsi lapsien. Ja joissakin asioissa Helenaa puolustaakseni en kaipaa sääliäsi. Sen sijaan minua kuvottaa kaikki yhtä puolueelliset kirjoittajat täällä kuin sinä. Ja varsinkin Helenan haukkujat. Itse olet rajaton, jos kuka.

Vierailija
7869/29013 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoipa Helena tyylittömästi eilisessä videossaan Mikon kihlatusta: *Muija vieressä on health coach*. 

Erikoista, että lähes kaikki mitä instassa on koskee Mikkoa jollakin tavalla. Eikö kellään muulla soi hälytyskellot? Eronnut ja jauhaa ex-miehestä ja exän elämästä koko ajan. Eihän tuo ole normaalia ollenkaan.

Se onkin erikoista. Vielä erikoisempaa on se, että hän ilkeää tuoda julki kuinka jumissa on exässään.

Natalien haukkuminen kertoo mielestäni huonosta itsetunnosta. 

Höpö höpö, minulla on hyvä itsetunto ja olen silti Nataliesta jotain negatiivista sanonut. Ihan vain palstanarsistin kiusaksi, on nautinnollista katsoa kuinka raivostuu ja alkaa hakkaamaan alanuolia viesteille. Pidän hänet kiireisenä.

Vierailija
7870/29013 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautitko toisten kärsimyksestä? Olisitko iloinen jos kaverisi (jos sellaisia olisi) menisi naimisiin pershäiriöisen kanssa? 

Mitäääh? Onks Helena menossa naimisiin? Whaat? En ole kuullutkaan, mutta onnea, onnea vaan, punainen tupa ja perunamaa.

Vierailija
7871/29013 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Hei tosi kiva jos sulta menee, mutta Mikolta ei ollut mennyt vielä maanantainakaan."

Mistä tiedät, oletko nähnyt Mikon tilitiedot? 

nyt on keskiviikko, joko Helena saanut elarit, aamulla oli kahvin äärellä kahvilassa eli on saanut rahat

Vierailija
7873/29013 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäääh? Onks Helena menossa naimisiin? Whaat? En ole kuullutkaan, mutta onnea, onnea vaan, punainen tupa ja perunamaa.

Ei vaan Nati menossa Mikon kanssa:)

Vierailija
7874/29013 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Hei tosi kiva jos sulta menee, mutta Mikolta ei ollut mennyt vielä maanantainakaan."

Mistä tiedät, oletko nähnyt Mikon tilitiedot? 

nyt on keskiviikko, joko Helena saanut elarit, aamulla oli kahvin äärellä kahvilassa eli on saanut rahat

Oletatko, että Helenalla olisi yhtä vähän rahaa kuin sulla? Kun saat tuet, lähdet heti kahville tai kaljalle? :D

Helenalla on hyvin rahaa jemmassa.

Vierailija
7875/29013 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hellu jankkaa myöhästyneistä maksuista epätoivoissaan. Odottaa että seiska tarttuisi aiheeseen. Kierrokset vaan kasvaa...

Eikö Mikko ole vieläkään maksanut??

Ei kai Mikko ole velvollinen tänne ilmoittamaan maksuistaan.

Helena informoi muttei tietenkään kun on maksanut ja nyt on ke. Vähissä rahoissa on kun pitää odottaa elareita.

Vierailija
7876/29013 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meinaatteko että täällä on vaan muutama ihminen? Instanavigationissa on lähes 14 000 . En ollut tiennytkään että sellainen on, ei tarvi rekisteröityä ja UTELIAS kun oon niin käyn siellä  ja Heleeena on ollut aamusta kahvilassa ja tyttö syö leivosta. Ei oo tehnyt aamupalaa ilmeisesti. 

Kyllä, koko ketju on lähinnä muutaman hullun spämmäystä. Inflaation kokenut koko surkea palsta. Ylläpito niin huonoa ettei käyttäjät pidä. 

Ylläpidon porukalla ei kulje hissi ihan ylös asti. Palstahan suljetaan sitä varmemmin, mitä epäsuositummaksi se tulee surkean moderoinnin takia. 

Mä tosissaan olen harkinnut tämän palstan ilmoittamista JSN:oon, koska tän sisältö on ihan täyttä sitä itseään, eikä mitään muuta.

Kiitos ideasta, voisin itsekin kirjoittaa tuonne ja kertoa palstan toiminnasta ja ylläpidosta. Jos vaikka saataisiin kokonaan suljettua. 

Vierailija
7877/29013 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hellu jankkaa myöhästyneistä maksuista epätoivoissaan. Odottaa että seiska tarttuisi aiheeseen. Kierrokset vaan kasvaa...

Helena informoi muttei tietenkään kun on maksanut ja nyt on ke. Vähissä rahoissa on kun pitää odottaa elareita.

Ei kyse ole välttämättä siitä vaan periaatteesta. Toivottavasti Mikko jo maksanut vai onkohan talousvaikeuksia häiden takia.

Vierailija
7878/29013 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tosissaan olen harkinnut tämän palstan ilmoittamista JSN:oon, koska tän sisältö on ihan täyttä sitä itseään, eikä mitään muuta. Modet ei tee mitään. Vai onko täällä edes modeja, kun tuntuu ettei niitä ole. Ei niitä ainakaan kiinnosta. 

Olen ihmeissäni juuri samoista asioista. En voinut unissanikaan kuvitella, että tällainen kommentointi sallitaan muualla kuin Ylilaudalla. Ja vielä Vauva-palsta nimeltään.

Demokratian nimissä!!!!!!!!!!!

Vierailija
7879/29013 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kyse ole välttämättä siitä vaan periaatteesta. Toivottavasti Mikko jo maksanut vai onkohan talousvaikeuksia häiden takia.

Varmaan joo. Helena joutuu nyt alkaa maksamaan Mikolle elareita. Onhan Helenalla paljon rahaa jemmassa.

Vierailija
7880/29013 |
04.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En enää yhtään ihmettele, jos lapset eivät halua mennä kakskeraan. Jos paasaa Mikosta koko ajan, haukkuu ja mesoaa, sitten kuvaa teennäistä matskua someen. 

Kaverit kaikki kaupungissa. Helena vierraannuttaa lapset itsestään. Hakisi oman asunnon Aurajoen rannalta.

Eikö oo kalliit asunnot kummankin puol jokkee? 

Ketju on lukittu.