Seiskan jytypaljastus: Mikko ja Natalie-rakas naimisiin lokakuussa, häälahjalistalla muovikippoja ja seisova risti!
Seiskan mukaan pariskunta sanoo toisilleen tahdon lokakuussa. Toimitus oli saanut vinkkiä lemmenparin häälahjalistasta, joka oli jutun julkaisun jälkeen äkkiä muutettu yksityiseksi. Listalla oli mm muoviastioita, kristallimaljakko ja jalustalla seisova risti.
Kommentit (29013)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ylläpito laittaa aina heti 20 ylänuolta helenaa herjaaville viesteille? Mielipidevaikuttamista, läpinäkyvää
Tätä samaa olen miettinyt. Ja se tulee välittömästi joka herjaviestiin. Näin on tapahtunut kesästä saakka.
Tosi raskaita nämä itse itselleen vastailevat.
2 eri ihmistä, joista itse toinen. Raskas on tää itselleen vastaileva helluhullu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoipa Helena tyylittömästi eilisessä videossaan Mikon kihlatusta: *Muija vieressä on health coach*.
Erikoista, että lähes kaikki mitä instassa on koskee Mikkoa jollakin tavalla. Eikö kellään muulla soi hälytyskellot? Eronnut ja jauhaa ex-miehestä ja exän elämästä koko ajan. Eihän tuo ole normaalia ollenkaan.
Sanoo henkilö, joka kyttää ja kirjoittaa Helenasta kaiket päivät. Mieti miten sairasta. Et edes ole IRL tekemisissä hänen kanssaan ja silti elämäsi pyörii helena koivun sanomisten ja tekemisten ympärillä!
Helena joutuu kuitenkin olla tekemisissä mikon kanssa.Etkö sä ressukka huomaa miten sairas oot?
Jos minun eksäni kirjoittelisi j
Helenahan vain nauroi, että sai 200-sivuisen nivaskan verran syytöksiä. Ei Helenaa normaalit lait koske, hänellä on ihan oma Helena law.
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuo ihminen ymmärrä että Mikko voi käydä päätalossa milloin haluaa.
E?Miten se Hellun tekstari meni "Voitko tulla tänne ja laittaa lämpimät vedet päälle?
"Sanoipa Helena tyylittömästi eilisessä videossaan Mikon kihlatusta: *Muija vieressä on health coach*. "
Niin sanoi! Helena on mustasukkainen. Helena on katkera ja kateellinen, kun Nataliella on kaikki se minkä hän menetti.
Nataliella on miljoonansa tallessa ja tulevaisuudessa aina vaan enemmän. Helena käytti jo oman miljoonansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emilia Vuorisalmi olisi ollut kaunis ja omillaan toimeentuleva, lämmin ja mukava vaimo Mikolle. Harmi, ettei suhde kestänyt pidempään. Emilia on hyvissä väleissä edelleen exänsä Leppilammen kanssa, ei tarvinnut riidellä.
Tyttö kirjoittaa kohta ylioppilaaksi eli on jo 18 v.
Vai niin. Mielenkiintoista. Elätkö myös Emilian elämää vai vain omaa elämääsi?
Mitä elämää sinä elät kun päivystät nyt vauvalla :)))))) mene marjoja poimimaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoipa Helena tyylittömästi eilisessä videossaan Mikon kihlatusta: *Muija vieressä on health coach*.
Erikoista, että lähes kaikki mitä instassa on koskee Mikkoa jollakin tavalla. Eikö kellään muulla soi hälytyskellot? Eronnut ja jauhaa ex-miehestä ja exän elämästä koko ajan. Eihän tuo ole normaalia ollenkaan.
Sanoo henkilö, joka kyttää ja kirjoittaa Helenasta kaiket päivät. Mieti miten sairasta. Et edes ole IRL tekemisissä hänen kanssaan ja silti elämäsi pyörii helena koivun sanomisten ja tekemisten ympärillä!
Helena joutuu kuitenkin olla tekemisissä mikon kanssa.Etkö sä ressukka huomaa miten sairas oot?
Jos minun eksäni kirjoittelisi ja tekisi instaan juttuja koko ajan minusta, niin oli
Mutta se ei olisi sinusta täysin sairasta, että tuntematon mt-potilas kirjoittelisi sinusta ja haukkuisi sinua päivittäin vauvapalstalla?
On se Mikko Koivu kyllä mahtimies!!!!! 😜
Kannattaa lukea se tännekin moneen kertaan linkitetty KaksPlussan Helenan haastattelu oliko vuodelta 2015 alusta saakka ihan ajatuksella. Siinähän ihan suoraan Helena kertoo yhtä ja toista suhteen alusta eikä meidän tarvitse enää spekuloida tietyillä asioilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mulla instaa enkä seuraisi vaikka olisi, mutta kuulostaa siltä että jotain vikaa on siinä Mikossakin ollut ja pahasti, jos ex käyttäytyy noin. Oletteko miettineet sitä mahdollisuutta ollenkaan. Yleensä oudolle käytökselle löytyy hyvä syy.
Oletko sitä mieltä myös silloin, kun puoliso on väkivaltainen? Syy on toisessa? Tai sairaalloisen mustasukkainen? Toinen on varmasti pettänyt, koska kukaan ei syy
ei tarvi olla syytä kun joku on mustis, jheikko itsetunto
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mulla instaa enkä seuraisi vaikka olisi, mutta kuulostaa siltä että jotain vikaa on siinä Mikossakin ollut ja pahasti, jos ex käyttäytyy noin. Oletteko miettineet sitä mahdollisuutta ollenkaan. Yleensä oudolle käytökselle löytyy hyvä syy.
Oletko sitä mieltä myös silloin, kun puoliso on väkivaltainen? Syy on toisessa? Tai sairaalloisen mustasukkainen? Toinen on varmasti pettänyt, koska kukaan ei syy
#Abuse... again
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja voi olla että Helena on itse lorotellut lämpimät vedet, että pääsee taas uhriutumaan. Eikä varmaan muutenkaan mitoitettu varaajaa neljän hengen aktiiviseen käyttöön.
Missähän Helena pyykit pesee?
eikö ens viikolla Helena oo vapaa 2 viikkoa, siskoilla kai
Tai hakee ilmaiseksi jaettuja ämpäreitä jostain
Meinaatteko että täällä on vaan muutama ihminen? Instanavigationissa on lähes 14 000 . En ollut tiennytkään että sellainen on, ei tarvi rekisteröityä ja UTELIAS kun oon niin käyn siellä ja Heleeena on ollut aamusta kahvilassa ja tyttö syö leivosta. Ei oo tehnyt aamupalaa ilmeisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ylläpito laittaa aina heti 20 ylänuolta helenaa herjaaville viesteille? Mielipidevaikuttamista, läpinäkyvää
Tätä samaa olen miettinyt. Ja se tulee välittömästi joka herjaviestiin. Näin on tapahtunut kesästä saakka.
Ihmettelettekö te tosiaan, miksi teidän muita kirjoittajia, Mikkoa tai Natalieta haukkuvat viestit ei saa yhtä paljon noita teidän tarvitsemia ylänuolia? Mitä noilla nuolilla on edes merkitystä, niitä laskevat vain ne, jotka tarvitsevat oman itsetunnon pönkittämiseksi jonkinlaista tunnustusta. Että tuleeko teille tunne, että te ette oo mitään, jos jengi ei teitä ylänuolita?
Ihan hyvä jos tulee, koska se pitää paikkaansa. Jos ainoa annettava keskustelule on tuulesta temmatut, keksityt jutut ja muille keskustelijoille veetuilu, se ei todellakaan ole minkään nuol
Eihän multinuolettava ja nuolia poistava mode ole mikään JENGI, vaan häiriintynyt narsisti. 🤣 pidätkö itseäsi ja persooniasi jonain jenginä??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emilia Vuorisalmi olisi ollut kaunis ja omillaan toimeentuleva, lämmin ja mukava vaimo Mikolle. Harmi, ettei suhde kestänyt pidempään. Emilia on hyvissä väleissä edelleen exänsä Leppilammen kanssa, ei tarvinnut riidellä.
Tyttö kirjoittaa kohta ylioppilaaksi eli on jo 18 v.
Vai niin. Mielenkiintoista. Elätkö myös Emilian elämää vai vain omaa elämääsi?
Mitä elämää sinä elät kun päivystät nyt vauvalla :)))))) mene marjoja poimimaan
Saan tehdä ihan mitä haluan ja vastailla mihin ketjuun haluan, mutta tämä ketju ei koske EV:n lapsia.
Julkkisnaishullu alkaa aina vetää muitakin pakkomielteenkohteitaan mukaa keskusteluun, tänään se on näköjään e.vuorisalmi.
Joko on päivän elsu tehty jalkasten hevosista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelettekö te tosiaan, miksi teidän muita kirjoittajia, Mikkoa tai Natalieta haukkuvat viestit ei saa yhtä paljon noita teidän tarvitsemia ylänuolia? Mitä noilla nuolilla on edes merkitystä, niitä laskevat vain ne, jotka tarvitsevat oman itsetunnon pönkittämiseksi jonkinlaista tunnustusta. Että tuleeko teille tunne, että te ette oo mitään, jos jengi ei teitä ylänuolita?
Ihan hyvä jos tulee, koska se pitää paikkaansa. Jos ainoa annettava keskustelule on tuulesta temmatut, keksityt jutut ja muille keskustelij
Mä vai? En todellakaan. En kyl oo mikään modekaan, joka todellakin tahtoisin olla!
Mutta se ei olisi sinusta täysin sairasta, että tuntematon mt-potilas kirjoittelisi sinusta ja haukkuisi sinua päivittäin vauvapalstalla?
No älä kirjoittele päivät pitkät vauvapalstalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Run, Nattie, run!!!
Laita reilusti nimesi tänne Helena. Ketään muuta ei Mikon kumppani häiritse kuin sinua. Mihin tällä kertaa toivot Natalien juoksevan? Ei kai taas a**ton alle?
Ota helluvihaaja lääkkees. Toivotko taas helenan joutuvan autokolariin, kuten kirjoittelit myös nattien auton alle juoksemisesta yksi päivä.
En ole tuollaista kirjoittanut. Mutta mitä tarkoittaa Run, Nattie, run?
Juokse Nattie, juokse!!!
Vierailija kirjoitti:
Mm. tällaisen ohjeen sain erotilanteessa terapeutiltani, joka auttoi minua käsittelemään vaikeaa eroa:
Erotarina ei saa olla jommankumman vanhemman mustamaalaamista tai syyttelyä. Esimerkiksi vanhemman uskottomuus ei kuulu lapselle. Lapsella on tarve ihailla kumpaakin vanhempaansa, eikä lapselta saa viedä pois mahdollisuutta siihen. Moittimalla toista vanhempaa ihminen moittii samalla omaa lastaan. Lapsi ajattelee, että hänessäkin täytyy olla jotain vikaa, jos vanhemmassakin on.
Hyvä kommentti terapeutilta. Juuri noin lapsi ajattelee. Tuttavapiirissäni oli likainen ero, mihin liittyi pettämistä ja riitelyä mm. lapsen asioista. Lapsi oli noin 10v ja oli kysynyt, että miksi minun piti edes syntyä, kun te riitelette minun takia noin paljon. Niin surullista.
eikö ens viikolla Helena oo vapaa 2 viikkoa, siskoilla kai