Seiskan jytypaljastus: Mikko ja Natalie-rakas naimisiin lokakuussa, häälahjalistalla muovikippoja ja seisova risti!
Seiskan mukaan pariskunta sanoo toisilleen tahdon lokakuussa. Toimitus oli saanut vinkkiä lemmenparin häälahjalistasta, joka oli jutun julkaisun jälkeen äkkiä muutettu yksityiseksi. Listalla oli mm muoviastioita, kristallimaljakko ja jalustalla seisova risti.
Kommentit (29013)
Vierailija kirjoitti:
Mä tosissaan olen harkinnut tämän palstan ilmoittamista JSN:oon, koska tän sisältö on ihan täyttä sitä itseään, eikä mitään muuta. Modet ei tee mitään. Vai onko täällä edes modeja, kun tuntuu ettei niitä ole. Ei niitä ainakaan kiinnosta.
Olen ihmeissäni juuri samoista asioista. En voinut unissanikaan kuvitella, että tällainen kommentointi sallitaan muualla kuin Ylilaudalla. Ja vielä Vauva-palsta nimeltään.
Demokratian nimissä!!!!!!!!!!!
Ihan kuin istuisi hullujen kanssa samassa häkissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Sanoipa Helena tyylittömästi eilisessä videossaan Mikon kihlatusta: *Muija vieressä on health coach*. "
Niin sanoi! Helena on mustasukkainen. Helena on katkera ja kateellinen, kun Nataliella on kaikki se minkä hän menetti.
Nataliella on miljoonansa tallessa ja tulevaisuudessa aina vaan enemmän. Helena käytti jo oman miljoonansa.
Nataliella on jopa se Hellun himoitsema makkara. 😂
Mikä makkara? :D mikolla on kuulemma ohut nakki, siitäkö puhut?
Aikuinen mies, jolla pikkupojan pippeli? Selittää itse asiassa todella paljon!
Eikö toiminut? Kenen lapsia nuo Hellun muksut on?
Vierailija kirjoitti:
Mä tosissaan olen harkinnut tämän palstan ilmoittamista JSN:oon, koska tän sisältö on ihan täyttä sitä itseään, eikä mitään muuta. Modet ei tee mitään. Vai onko täällä edes modeja, kun tuntuu ettei niitä ole. Ei niitä ainakaan kiinnosta.
Olen ihmeissäni juuri samoista asioista. En voinut unissanikaan kuvitella, että tällainen kommentointi sallitaan muualla kuin Ylilaudalla. Ja vielä Vauva-palsta nimeltään.
Eniten ihmetyttää, että lainvastainen sisältö on ja pysyy! Sen sijaan ketjut makaroonilaatikosta ja bakteerivaginoosista voivat kadota sekunnissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuo ihminen ymmärrä että Mikko voi käydä päätalossa milloin haluaa.
E?Miten se Hellun tekstari meni "Voitko tulla tänne ja laittaa lämpimät vedet päälle?
Ei voinut mennä, koska Helenalla oli kamera taas tanassa tallentamassa häirintää.
Kävihän siellä eilen putkimies ja tal0onmies ja menivät päätalolle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Sanoipa Helena tyylittömästi eilisessä videossaan Mikon kihlatusta: *Muija vieressä on health coach*. "
Niin sanoi! Helena on mustasukkainen. Helena on katkera ja kateellinen, kun Nataliella on kaikki se minkä hän menetti.
Nataliella on miljoonansa tallessa ja tulevaisuudessa aina vaan enemmän. Helena käytti jo oman miljoonansa.
Eikö toiminut? Kenen lapsia nuo Hellun mu
Nuorin näyttää Sakulta, kahdesta vanhemmasta lapsesta ei osaa sanoa keltä näyttävät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän sellainen toimia voi, mutta kuvottava on ajatuksen tasolla sekä esteettisessäkin mielessä!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
E?Miten se Hellun tekstari meni "Voitko tulla tänne ja laittaa lämpimät vedet päälle?
Ei voinut mennä, koska Helenalla oli kamera taas tanassa tallentamassa häirintää.
Seuraskohan Hellu niitä kameran kanssa yrittäen samalla tunkeutua sisälle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan kuin istuisi hullujen kanssa samassa häkissä.
Kannattaa muistaa, että teet sen täysin vapaaehtoisesti. Kukaan ei pakota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helena haki talonmiehelle lähestymiskieltoa. Mahtoi olla mukavaa tuon talonmiehen mennä nyt tuonne, kun Helena on tuollainen. Meni tietenkin kun Mikko pyysi, mutta on kyllä helenalla melkoista touhua. Toivottavasti älysi edes pyytää anteeksi talonmieheltä, kun sehän tekee vaan työtään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Levittää asiatonta viestiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Videot esitetään, kunhan Helena hiukan editoi ensin niitä, , niinku silleen, niinku niille, jotka tätä keissiä on niinku seurannut.
Onko Helena jo oikaissut virheellisen ja naurettavan väittämänsä siitä, että Mikko muka jollain konstilla kaupungista käsin katkaisi lämpimän veden tulon huvilan omasta boilerista?
Hänhän vielä, siis perusteetta, syytti Mikkoa aika kovin sanakääntein "miten voit tehdä tämän lapsillesi".
Jos on, niin pahoitteliko syytöstään?
Jos ei ole oikaissut, on kyllä törkeä ja ilkeä ihminen..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Hei tosi kiva jos sulta menee, mutta Mikolta ei ollut mennyt vielä maanantainakaan."
Mistä tiedät, oletko nähnyt Mikon tilitiedot?
nyt on keskiviikko, joko Helena saanut elarit, aamulla oli kahvin äärellä kahvilassa eli on saanut rahat
Oletatko, että Helenalla olisi yhtä vähän rahaa kuin sulla? Kun saat tuet, lähdet heti kahville tai kaljalle? :D
Helenalla on hyvin rahaa jemmassa.
Kiitos tiedosta! Eli ei tarvitsisi edes elareita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meinaatteko että täällä on vaan muutama ihminen? Instanavigationissa on lähes 14 000 . En ollut tiennytkään että sellainen on, ei tarvi rekisteröityä ja UTELIAS kun oon niin käyn siellä ja Heleeena on ollut aamusta kahvilassa ja tyttö syö leivosta. Ei oo tehnyt aamupalaa ilmeisesti.
Kyllä, koko ketju on lähinnä muutaman hullun spämmäystä. Inflaation kokenut koko surkea palsta. Ylläpito niin huonoa ettei käyttäjät pidä.
Ylläpidon porukalla ei kulje hissi ihan ylös asti. Palstahan suljetaan sitä varmemmin, mitä epäsuositummaksi se tulee surkean moderoinnin takia.
Mä tosissaan olen harkinnut tämän palstan ilmoittamista JSN:oon, koska tän sisältö on
Ei Kuulu JSN: lle, on toimittajien itsevalvontaelin. Vauva palstan kirjoittajat tuskin ovat monikaan toimittajia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja yhtäaikaa. Eihän sinne uskalla ketään mies yksin mennä. Helena on kuvaamassa käsi tanassa. Ties mitä herjaa miehet saa päällensä monen muun lisäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Run, Nattie, run!!!
Laita reilusti nimesi tänne Helena. Ketään muuta ei Mikon kumppani häiritse kuin sinua. Mihin tällä kertaa toivot Natalien juoksevan? Ei kai taas a**ton alle?
Ota helluvihaaja lääkkees. Toivotko taas helenan joutuvan autokolariin, kuten kirjoittelit myös nattien auton alle juoksemisesta yksi päivä.
En ole tuollaista kirjoittanut. Mutta mitä tarkoittaa Run, Nattie, run?
Juokse Nattie, juokse!!!
Kyllä minä tiedän mitä se tarkoittaa suomeksi, mutta en tiedä
kaveri menisi pershäiriöisen kanssa, kyllä kertoisin rehellisesti että älä ihmeessä, varsinkin jos on persaukinen
Pitääköhän Mikko rallilla puheen häissään? 🤭
Ketään täyspäistä ei jumaliste kiinnosta!!! Ketjun pituus kertoo vajaaälyisyyden määrästä palstalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt sinä menet liian pitkälle. Eikö vain? Poistata itse harkitsematon kommenttisi. Kiitos
Tää on sairaampi kuin ylilauta! Siellä juttujen tason selittää käyttäjien ikä.
Täällä sen sijaan iäkkäillä ihmisillä vielä kuvottavammat jutut. Tästä on tullut joku mielisairaiden Mekka.