Seiskan jytypaljastus: Mikko ja Natalie-rakas naimisiin lokakuussa, häälahjalistalla muovikippoja ja seisova risti!
Seiskan mukaan pariskunta sanoo toisilleen tahdon lokakuussa. Toimitus oli saanut vinkkiä lemmenparin häälahjalistasta, joka oli jutun julkaisun jälkeen äkkiä muutettu yksityiseksi. Listalla oli mm muoviastioita, kristallimaljakko ja jalustalla seisova risti.
Kommentit (29013)
Helenalla nenä luojan luoma, joillakin nöpönenä, joillakin kotkan nokka, pitkä nokka, rumasti kirjoitin toi nokka siis nenä.
Täällä Itämeren etelärannalla asuva eläkeläinen, jonka Kevan maksama eläke oli tilillä vasta tiistaina 03.09., kun se syyskuun 1. päivä sattui sunnuntaiksi.
Onko teillä poituneet instanavigationista tämän päiväiset, mulla ei näytä olevan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko Helena taas menossa poliisiasemalle tai asianajajaansa tapaamaan, kun oli tissipaidan päällensä vetänyt? Mikähän rikosilmoitus nyt on kyseessä? Onneksi oli tuokio tyttären kanssa kahvilassa, niin tietää vähän enemmän mitä isän luona tapahtuu.
Miksi jauhat aina tissipaidoista, oletko vammainen?
Onneksi et itse sellaista päälle vedä, harakatkin kuolisi nauruun 😂Olen vammainen. Kiitos kysymästä. Rinnat on poistettu eli olen vammainen ja kateellinen
Selittää hyvin katkeruutesi ja ajan istua netin ääressä 24/7. Eikö syöpäläiset voi muka tehdä töitä? Kahdella tuttavalla ollut rintasyöpä ja töihin palasivat.
Mitä sinä teet???? mene marjoja poimimaan. t. eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hellu jankkaa myöhästyneistä maksuista epätoivoissaan. Odottaa että seiska tarttuisi aiheeseen. Kierrokset vaan kasvaa...
Eikö Mikko ole vieläkään maksanut??
Ei kai Mikko ole velvollinen tänne ilmoittamaan maksuistaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei hätää, 180 000 euroa Helena saa kohta. Sillä saa jo kodin, asuntojen hinnat laskeneet myös Turussa.
se on sitä jäädytettyä rahaa avioehdosta, no ensiksi lakimies ottaa palkkion
Hellu ei myöskään vastaa vieläkään siihen että kuinka paljon hän on roposiaan laittanut Kakskertaan?Missä kuvertit hönen lainanlyhennyksistää,kuluihin osallistumisista jne?
Vierailija kirjoitti:
Täällä Itämeren etelärannalla asuva eläkeläinen, jonka Kevan maksama eläke oli tilillä vasta tiistaina 03.09., kun se syyskuun 1. päivä sattui sunnuntaiksi.
lapsilisät tulee kai n 20-26 päivä, ei muista kun on aikaa
Vierailija kirjoitti:
Syöpä tulee siitä, että ihmisen pahuus ja kurja olo muuttaa solujenkin toimintaa. Syöpä tulee usein katkerille ja ilkeille ihmisille, varsinkin jos syövät epäterveellisesti ja juovat alkoa.
Joka kolmas sairastuu syöpään Suomessa. Ja tässä joka kolmannessa on mukana pieniä lapsia, urheilijoita, terveesti eläviä, jopa lääkäreitä ja syöpätutkijoita. Mitäpä kirjoittaisit, jos itse tai lähiomaisesi sairastuisi? Saatat itse olla se epäonninen joka kolmas.
Vierailija kirjoitti:
Hellu ei myöskään vastaa vieläkään siihen että kuinka paljon hän on roposiaan laittanut Kakskertaan?Missä kuvertit hönen lainanlyhennyksistää,kuluihin osallistumisista jn
Nimenä vain
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko Helena taas menossa poliisiasemalle tai asianajajaansa tapaamaan, kun oli tissipaidan päällensä vetänyt? Mikähän rikosilmoitus nyt on kyseessä? Onneksi oli tuokio tyttären kanssa kahvilassa, niin tietää vähän enemmän mitä isän luona tapahtuu.
Miksi jauhat aina tissipaidoista, oletko vammainen?
Onneksi et itse sellaista päälle vedä, harakatkin kuolisi nauruun 😂Olen vammainen. Kiitos kysymästä. Rinnat on poistettu eli olen vammainen ja kateellinen
Selittää hyvin katkeruutesi ja ajan istua netin ääressä 24/7. Eikö syöpäläiset voi muka tehdä töitä? Kahdella tuttavalla ollut rintasyöpä ja töihin palasivat.
Täällähän sinäkin olet päivittäin monta tuntia, emmekä kysy miksi?
Mikko ottanut velat Helenan osuudesta, no se ratkeaa kohta. Kannattaisi alkaa jo asuntoa katsomaan missä tavata lapsia. Onko Turuus asumisoikeusasuntona? Pienellä rahalla pääsee käsiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syöpä tulee siitä, että ihmisen pahuus ja kurja olo muuttaa solujenkin toimintaa. Syöpä tulee usein katkerille ja ilkeille ihmisille, varsinkin jos syövät epäterveellisesti ja juovat alkoa.
keuhkosyöpäkin tulee vaikkei tupakkia polttaisia,
Sehän tässä onkin. Itse olen tehnyt kaikkea epäterveellistä, mutta vierestä lähtee "kunnolliset" ihmiset.
Te jotka arvostelette Natalien ja Helenan ulkonäköä: hävetkää. Tässä ei ole kyse ulkonäöstä vaan siitä kuinka henkilö kohtelee muita ihmisiä, tässä tapauksessa siitä kuinka Helena on kohdellut Mikkoa eroprosessin aikana. Ei noudattanut alkuperäisiä sopimuksia avioehdon ja lasten asuinpaikan suhteen ja siitä ovat kärsineet kaikki - lapset, Mikko ja Helena itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helenan tavaramerkki, tissipaita , no anti olla
Kaikilla ei ole kroppaa käyttämään. Siiderivalaat taas haukkuu hyväkroppaista kateuksissaan
Style is never out of fashion, sanoi Hugo Boss aikoinaan. Opettaisiko joku sen Hoolle.
Jokaisella on oma tyylinsä. Veikkaan ettei sulla kovin kummoinen ole.
Taas väärin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hellu ei myöskään vastaa vieläkään siihen että kuinka paljon hän on roposiaan laittanut Kakskertaan?Missä kuvertit hönen lainanlyhennyksistää,kuluihin osallistumisista jn
Nimenä vain
H on keksinyt ikiliikkujan jossa velat muuttuvat aina saataviksi.
Vierailija kirjoitti:
Te jotka arvostelette Natalien ja Helenan ulkonäköä: hävetkää. Tässä ei ole kyse ulkonäöstä vaan siitä kuinka henkilö kohtelee muita ihmisiä, tässä tapauksessa siitä kuinka Helena on kohdellut Mikkoa eroprosessin aikana. Ei noudattanut alkuperäisiä sopimuksia avioehdon ja lasten asuinpaikan suhteen ja siitä ovat kärsineet kaikki - lapset, Mikko ja Helena itse.
Katkeruus on kavala tauti ja tekee kauniinkin ihmisen rumaksi.
Vierailija kirjoitti:
Kiva antaa tiedoksi etukäteen koko vuoden maksupäivät ja syyskuussa se oli 3.9.
Muistelen hiljattain kuulleeni H:n sanoneen maksaneensa kiinteistöveroa ja siten oikeutettu asumaan.
Voi olla, että olen nähnyt toiveunta, sillä eihän tuo kuulosta todelliselta tapahtumalta lainkaan.
Toki jos /kun verottajalla on edelleen tietona osaomistus tonttiin, niin noinhan se menee ja verot on aika pakko maksaa.
Jos ei ymmärrä (mm.) lapsilisien ja elareiden eroa, niin kai sitä voi verolaskelmastakin lukea vain osoitteen ja sitten kuvitella, että vero kohdistuu pelkän maapohjan sijaan myös rakennuksiin.
Vähän kun Nati siis. Paitsi sillä pitkä perunanmuotoinen nenä, hellulla sirompi.
Ja matala suu, näyttää kuin tekarit puuttuis 😂