Seiskan jytypaljastus: Mikko ja Natalie-rakas naimisiin lokakuussa, häälahjalistalla muovikippoja ja seisova risti!
Seiskan mukaan pariskunta sanoo toisilleen tahdon lokakuussa. Toimitus oli saanut vinkkiä lemmenparin häälahjalistasta, joka oli jutun julkaisun jälkeen äkkiä muutettu yksityiseksi. Listalla oli mm muoviastioita, kristallimaljakko ja jalustalla seisova risti.
Kommentit (29013)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Matkustusluvan allekirjoittaa toinen huoltaja, ei sitä mistään muualta saa normaalitapauksessa. Jos huoltaja ei myönnä, lapset eivät matkusta minnekään. Ehkä Amerikassa sitten saa muita teitä, sitä vartenhan Mikko kyselee asiakirjaa tutulta tuomarikaveriltaan.
Helena varmasti myöntää luvan, JOS lapset pyytävät.
Näin minäkin Suomen lakia tulkitsen. Jos saa Amerikasta jonkun dokumentin niin sitten se on Suomen rajaviranomaisten ja lentoyhtiön päätettävissä, että päästävätkö matkaan. Helpointa varmaan ois lentää yksityiskoneella. Rahalla saa.
Onhan tuolla linkattu korkeimman oikeuden ennakkotapaus jossa todettiin että parin viikon lomalla sai käydä ilman toisen huoltajan lupaa. Eli pelkästäön kiusaamisen ilosta ei pysty matkaa estämään. Oikeuskuviot tässä tapauksessa lienee len
Niin. Lentoyhtiö ei saa päästää koneeseen ilman matkustuslupaa toiselta vanhemmalta. USA:an matkustaville on muutenkin erityistarkastus, jossa syynätään kaikki. Sitten on rajaviranomaiset vastassa. Mikko ilman green cardia on eri jonossa kuin lapsensa, jotka ovat kansalaisia. Joku lapsista voi milloin tahansa sanoa kuulustelussa, että äiti EI halunnut että me matkustetaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juujuu sirpa. Et sä missään ulkona ole ollut vaan vauvan ääressä, kuten 24/7. Muista syödä ja juoda tasaisesti niin ei kiukku iske.
Sorry, I really don't give a flying fuck about what you think of me. Go get a life Kipper. I already have one.
Sun elämä on pelkkää hellun kyttäämistä ja haukkumista, loser.
On kyllä käsittämätön ketju. Selvästi muutama mt-potilas jauhaa samoja juttujaan aina vaan.
"Niin. Lentoyhtiö ei saa päästää koneeseen ilman matkustuslupaa toiselta vanhemmalta. USA:an matkustaville on muutenkin erityistarkastus, jossa syynätään kaikki. Sitten on rajaviranomaiset vastassa. Mikko ilman green cardia on eri jonossa kuin lapsensa, jotka ovat kansalaisia. Joku lapsista voi milloin tahansa sanoa kuulustelussa, että äiti EI halunnut että me matkustetaan!"
Totta kai voi, siksi se tuomioistuimen päätös mukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juujuu sirpa. Et sä missään ulkona ole ollut vaan vauvan ääressä, kuten 24/7. Muista syödä ja juoda tasaisesti niin ei kiukku iske.
Sorry, I really don't give a flying fuck about what you think of me. Go get a life Kipper. I already have one.
Sirpasta jankuttaja on kyllä niin vajaa älyinen että tuskin osaa englantiakaan.
Kysymykseen miksi puolustat Helenaa ja haukut Mikkoa vastauksena mene hoitoon, olet katkera ja pari virne hymiötä perään ja mielikuvitus Sirpasta jatkuva jauhaminen.
Voi Sirpa, sinähän sait nimesi oman Pertsajankkauksesi vuoksi. Eikö miellyttänyt, millä nimellä sinua sitten kutsua pitäisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sirpasta jankuttaja on kyllä niin vajaa älyinen että tuskin osaa englantiakaan.
Kysymykseen miksi puolustat Helenaa ja haukut Mikkoa vastauksena mene hoitoon, olet katkera ja pari virne hymiötä perään ja mielikuvitus Sirpasta jatkuva jauhaminen.
Voi Sirpa, sinähän sait nimesi oman Pertsajankkauksesi vuoksi. Eikö miellyttänyt, millä nimellä sinua sitten kutsua pitäisi?
Mistä se Sirpa tulee?
Pertsa tulee peräkammarin pojasta, mutta Sirpa?
Minä olen mennyt USA:han kolme kertaa yksin alaikäisen lapseni kanssa Estalla. Kertaakaan ei ole kukaan mitään lupalappuja kysellyt. (Sellainen on luonnollisesti ollut mukana, mikäli joku olisi kysellyt.) Ei lentoyhtiö eikä rajaviranomaiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut edes lupalappua, olimme eronneita. Lapseni oli kaksoiskansalainen.
Yhteishuoltajuus?
Oli yhteishuoltajuus, minä lähivanhempi
"Palstahullu se vaan kököttää vauvalla helenan elämän käänteitä miettien. Syksy tulossa, mutta tuleeko kelan tuet ajallaan. Tulevaisuus huolettaa jo olo on ärtyisä ja masentunut. Hakisiko sitä töitä vai valitseeko kirjoitella hellun elämästä täällä. "
Kela ei ole maksanut kuun vaihteessa ja pyytää nyt kaiken maailman lisäselvityksiä. Halvempaan asuntoonkin pitäisi muuttaa. Ei vaan jaksa, täytyy jatkaa hellukirjoittelua. Mitä nyt keksisi, mitään ei tule mieleen enää. Hellulla on iso nenä 👃!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Helena palauttanut teslan siskonsa miehelle, joka päivittelee kun takarengas on tyhjä? Tainnut kulua pakkauspuuhissa Kakskerrassa päivä. Toivottavasti ei ota/ottanut mukaan muuta kuin omaa henkilökohtaista omaisuuttaan.
Siis vainoatko jotain hellun siskon miestäkin? Tsiisus, olet totisesti sairas!!
Joo vainoan kaikkia ,joita seuraan instagramissa, jos se lasketaan sinun pikku pahvipäässäsi vainoamiseksi.
Instaan ei pidä laittaa mitään nimiä, ei sukulaisuussuhteita, ei kuvia ellei toinen anna lupaa jne
Vierailija kirjoitti:
"Niin. Lentoyhtiö ei saa päästää koneeseen ilman matkustuslupaa toiselta vanhemmalta. USA:an matkustaville on muutenkin erityistarkastus, jossa syynätään kaikki. Sitten on rajaviranomaiset vastassa. Mikko ilman green cardia on eri jonossa kuin lapsensa, jotka ovat kansalaisia. Joku lapsista voi milloin tahansa sanoa kuulustelussa, että äiti EI halunnut että me matkustetaan!"
Totta kai voi, siksi se tuomioistuimen päätös mukana.
Sitä ei Suomesta saa. Ei toisen huoltajan tahtoa voi ohittaa, ellei ole erityisen painavaa syytä, eikä lomamatka siihen riitä.
Vierailija kirjoitti:
Minä olen mennyt USA:han kolme kertaa yksin alaikäisen lapseni kanssa Estalla. Kertaakaan ei ole kukaan mitään lupalappuja kysellyt. (Sellainen on luonnollisesti ollut mukana, mikäli joku olisi kysellyt.) Ei lentoyhtiö eikä rajaviranomaiset.
Allekirjoitan, että näin se on.
Minä sain pari vuotta sitten soiton alaikäiseltä lapseltani että ex-mieheni on vienyt hänet Usaan ja hän on isänsä kanssa siellä lomalla.
Ex-mies ei kysynyt minulta mitään lupaa eikä edes ilmoittanut että vie lapsen pois Suomesta. USAssa ei myöskään rajalla kysytty minun eli toisen huoltajan lupalappuja .
Eli lapsen saa kyllä lain mukaan viedä lomalle ulkomaille ilman toisen huoltajan lupaa, olen selvittänyt tämän juristin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Sepä outoa. Meiltä kyllä on kysytty joka kerta ja käännätin erikseen todistuksen, että olen yksinhuoltaja.
Miksi Helena ei lupaa antaisi matkustukseen Minnesotaan? Voihan sinne matkustaa häiden ajaksi vaikka ei osallistuisi häihin. Helenallahan on siellä turvaverkkoa.
Niin. Lentoyhtiö ei saa päästää koneeseen ilman matkustuslupaa toiselta vanhemmalta. USA:an matkustaville on muutenkin erityistarkastus, jossa syynätään kaikki. Sitten on rajaviranomaiset vastassa. Mikko ilman green cardia on eri jonossa kuin lapsensa, jotka ovat kansalaisia. Joku lapsista voi milloin tahansa sanoa kuulustelussa, että äiti EI halunnut että me matkustetaan!
Siinäpähän sitten sanovat. Ei sillä ole väliä, jos paperit ovat kunnossa. Siellä USAssa varmaan ollan ihan, että nyt sitten USAn kansalaiset takaisin Suomeen, kun niiden äiti ei halua niiden matkustavan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Helena ei lupaa antaisi matkustukseen Minnesotaan? Voihan sinne matkustaa häiden ajaksi vaikka ei osallistuisi häihin. Helenallahan on siellä turvaverkkoa.
Siksi kun on kateellinen ja ilkeä luonne. Haluaa kiusata ja saada draamaa aikaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun elämä on pelkkää hellun kyttäämistä ja haukkumista, loser.
On kyllä käsittämätön ketju. Selvästi muutama mt-potilas jauhaa samoja juttujaan aina vaan.
Varsinkin tuon Sirpa sitä ja tätä jankuttaja on pahastu päästään sairas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Allekirjoitan, että näin se on.
Minä sain pari vuotta sitten soiton alaikäiseltä lapseltani että ex-mieheni on vienyt hänet Usaan ja hän on isänsä kanssa siellä lomalla.
Ex-mies ei kysynyt minulta mitään lupaa eikä edes ilmoittanut että vie lapsen pois Suomesta. USAssa ei myöskään rajalla kysytty minun eli toisen huoltajan lupalappuja .
Eli lapsen saa kyllä lain mukaan viedä lomalle ulkomaille ilman toisen huoltajan lupaa, olen selvittänyt tämän juristin kanssa.
😂 Sorry, en usko sanaakaan tuosta. Schengen -alueella voit matkailla eestaas lapsen kanssa, sen jälkeen tulee aina ongelmia enemmän tai vähemmän, riippuen rajaviranomaisten aktiivisuudesta.
Anteeksi vaan mutta ole erittäin hyvilläni jos Helenalle on tullut potku persauksiin Mikon omistamalta mökiltä. Niin paljon on pers..yt, ilmaiseksi asunut ja häirinnyt Mikkoa.
"No mikko voi lähteä kokeilemaan käräjien kautta, siitähän se nautintoa saa."
Siellähän ne yleensä hoidetaan, jos sopuun ei päästä. Ymmärtääkseni Helenallakin on joku juttu Varsinais-Suomen käräjäoikeudessa. Oliko peräti taas yksinhuoltajuushakemus?
Perhetuomioistuin