Seiskan jytypaljastus: Mikko ja Natalie-rakas naimisiin lokakuussa, häälahjalistalla muovikippoja ja seisova risti!
Seiskan mukaan pariskunta sanoo toisilleen tahdon lokakuussa. Toimitus oli saanut vinkkiä lemmenparin häälahjalistasta, joka oli jutun julkaisun jälkeen äkkiä muutettu yksityiseksi. Listalla oli mm muoviastioita, kristallimaljakko ja jalustalla seisova risti.
Kommentit (29013)
Helena on VAIN MIKKO KOIVUN lasten äiti. Ei ole siis Helena Koivun lapsia?
Helenan ikiomia lapsia ovat. Mikko Koivu on heidän isänsä.
Olisi Helenan kannattanut jotakuta niistä Mikon rahoilla palkkaamistaan lakimiehistä matkan varrella kuunnella, jos ei itse kykene lakeihin edes tuon vertaa tutustumaan. Netistä ne helposti löytyvät myös selkokielisinä.
Nyt on tosiaan kyse siitä, että koska mä haluun. Aina ei saa kaikkea, mitä haluaa ja siihen kannattaisi varautua. Ihan turha itkeä jälkikäteen ja jatkaa mahdottomien vaatimista. Se tie ei hyvin pääty.
H fanit/trollit vain kannustavat tätä kiristys-- ja riitelytoimintaa, jolla ei mitään hyvää ole saavutettavissa.
Tai kyllähän jotkut tsemppaavat pyykillä käymistä. Upeeta, että 4-kymppinen kolmen lapsen äiti oppi käyttämään pyykinpesukonetta! Vielä kun oppisi itsenäiseen elämään, johon lapset vuoropäivinä mukaan mahtuisivat ilman draamaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se raha kaikki kaikessa ole. Mikolla on ollut vaakakupissa koko ajan oleellisempana omat lapset. Huoli lapsista, miten he kokevat äidin teot.
Mikolla ei paina kuin naiset vaakakupissa. Ja lasten mukanaolo on vain hänen vallankäyttöään ja kostoa Helenalle kaikkine apureineen. Ei Mikko pärjäisi yksin lasten kanssa.
Kenenkään ei tarvitse pärjätä elämässä yksin. Ei Mikon, ei Helenan, ei kenenkään.
Mutta jos Helena sanoo hoitaneensa 100% yksin kaiken viimeiset 10 vuotta, niin ei voi kun ihmetellä kuinka muutama päivä viikossa ei onnistu turussa.?
Onpa lapsellinen kommentti? Onko sulla mitään käsitystä arjesta lasten kanssa. Turussa Helena lapsineen asuu vierastalossa. Siellä ei ole välttämättä lapsille huoneita ja samaa arkivarustusta vaatteinern ym, mitä lapse
Helenan olisi kannattanut sitten harkita ehkäisyn käyttöä, jos ei osaa huolehtia kaikista lapsistaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turha toivo. Helly on rahansa saanut ja käyttänyt. Hänellä ei ole enää mitään katsottavaa tai suostuttavaa.
Äläpä sano. Hän on edelleen Mikko Koivun lasten äiti.
Meinaatko että hän aikoo käyttää lapsia kiristäkseen lisää rahaa?
Helena on VAIN MIKKO KOIVUN lasten äiti. Ei ole siis Helena Koivun lapsia?
Täälläkin on usein mainittu Helenan meriittinä, että synnytti Mikolle kolme kaunista lasta. Tää on aina särähtänyt mun korvaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä sinä tiedät että ratkaisu olisi onnellinen Helenalle? Asua Mikon kotikaupungissa, missä koko suku, Mikon uusi puoliso ym kiusaamassa. Tuohan on painajainen Hellun tilanteessa asua siellä. Lapsilla joka tapauksessa on hyvät oltavat Turussa, mutta Helenan kannalta painajaista.
Tainnut aiheuttaa painajaisen itse omalla käyttäytymisellään.
Helenan olisi pitänyt lähteä kun avioero laitettiin vireille niin v 2020, yli miljoona plakkariin ja lapset Suomeen, hkiin ja olisi Kenties saanut lähivanhemmuuden. Ei mitään suunnitelmaa jos menee mönkään niin mitä sitten.
Ei Helena lapsiaan halua hoitaa. Helena haluaa olla vapaa, ei kahleissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä sinä tiedät että ratkaisu olisi onnellinen Helenalle? Asua Mikon kotikaupungissa, missä koko suku, Mikon uusi puoliso ym kiusaamassa. Tuohan on painajainen Hellun tilanteessa asua siellä. Lapsilla joka tapauksessa on hyvät oltavat Turussa, mutta Helenan kannalta painajaista.
Mikon uusi puoliso ei takuulla ole kiusannut Helenaa. Helena päinvastoin harmitteli, kun N oli näyttänyt Helenan "ystävälliset" viestit Mikolle ja nyt ilmeisesti ovat oikeudenkäynneissä mukana.
Kuvitteliko Helena tosiaan että Natalie ei näyttäisi viestejä eteenpäin? Helena kuvitteli että voi rauhassa kiusata?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eron jälkeen varmaan ikävimpiä juttuja joutua muuttamaan kaikista maailman paikoista juurikin M. Koivun kotikaupunkiin.
Olis muuttanut sitten tutuille kulmille mellunmäkeen
Seuraavaa HKn stooria näemme Minnesotasta purkkaa jauhaen autossa turistilippis päässä. Elämää Boujee filtterin läpi. Rahaa on lentolippuihin. Ei pesukoneeseen, omaan asuntoon, lämpimään veteen Suomessa. Minä minä minä, minun minun minun. Mikko, hae yksinhuoltajuutta.
En usko että sillä mitään miestä Usassa on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta joo, kyllä peilin edessä harjoiteltu hymykin on epärehellisyyttä. Natalien kuvissa usein harjoiteltu hymy. Aidossa hymyssä silmälihakset reagoi, silmien ympärillä on rypyt. Natalien perusilme paparatsi kuvissa on yleensä totinen.
Nämä hyvinvointivalmentajat voivat usein huonosti itse ja jakavat toisille tietoa, miten he itse voisivat paremmin.
Näkeehän sen, harjoiteltu on hymy. Muuten en tunne häntä, mutta toivoisin jaettujen kuvien olevan aitoja tunnetiloja. Enhä kuulu Helenan enkä Mikon fanteamiin. Typeryyttä.
Katso Natalien instaa, hän on hymyilevä, viehättävä ja herttainen, luonnosta tykkäävä. Ei ihme kun Mikko valitsi Natalien ja viimeinen sinetti Minnesotassa 18.10.
No jos Mikko on tyy
Lisäksi sinulla on hyvin rajoittunut ymmärryskyky
Nyt on kyllä sen verran hiljaista, että mitähän on tapahtunut?
Vierailija kirjoitti:
En usko että sillä mitään miestä Usassa on.
Jos on, niin omituinen mies, ei tule edes Suomeen naisystävänsä mukana tai edes käymään. Mikä suhde sellainen olisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Mistä tämä tieto? Todella kova väite että Troy asettui Helenan ja lasten luokse kun Mikko oli pelimatkoilla. Ja nimenomaan siksi että lapset olivat paikalla. Voiko tämä olla totta?!"
Seurakuntalaiset ja naapurit kertoneet asiasta kasvotusten. Olen nähnyt myös valokuvia päivämäärillä miten Troy asettui taloksi Mikon poissa ollessa. Miksi epäilisin kuulemaani ja näkemääni?
Eikös Helena ryhtynyt käymään seurakunnassa vasta Mikon lähdön jälkeen? Eli vuodesta 2020? En tosiaankaan usko, että Helena on raskaana ollessaan harrastanut muita miehiä, tai imettäessään. Troy meni itse naimisiin 2018 ja jäkikasvua tuli hetimiten tai jo ennen häitä. Hän muistaakseni erosi 2020, joten taisivat olla laastareita toisilleen. En usko, että ovat seurakunnassa tavanneet. Veikkaisin baaria tai yhteistdn tuttujen kautta.
Helena on kertonut haastatteluissa, että alkoi käydä kirkossa jo 2018 odottaessaan kolmatta lastaan.
Vierailija kirjoitti:
Nyt on kyllä sen verran hiljaista, että mitähän on tapahtunut?
Ehkä Helena opettelee vihdoin olemaan läsnä lastensa kanssa, ilman puhelinta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eron jnälkeen varmaan ikävimpiä juttuja joutua muuttamaan kaikista maailman paikoista juurikin M. Koivun kotikaupunkiin.
Höpö höpö, Turussa kukaan ei kiinnittäisi Helenaan mitään huomiota, jos hän itse ei huomiota kynsin hampain hakisi. Mikko ja hänen tuleva vaimonsa haluavat nähdä Helenaa mahdollisimman vähän. Ihan rauhassa Helena saisi täällä Turussa yli 200 000 muun asukkaan seasse elellä.
Mikko ei mene naimisiin muoviastioiden kanssa. Hänelle Natalien hymy kelpaa.
Ja vielä akryylimuovia. Ja päälle Minnesotan virttynein akryylipaita niin kyllä miljonäärien kelpaa esitellä itseään.
Kuvitteliko Helena tosiaan että Natalie ei näyttäisi viestejä eteenpäin? Helena kuvitteli että voi rauhassa kiusata?
Mikäs tämä Natalie kuvittelee olevansa vetäessään Kakskerrassa ovia Helenan nenän edestä kiinni?
Vierailija kirjoitti:
Aika jännää, että Helena kuitenkin ihan vapaaehtoisesti hakeutuu Mikon ja tämän sukulaisten siis näiden "kiusaajien" läheisyyteen. Esim. tuppautumalla väkisin asumaan Kakskertaan. Jos mua exmies sukuineen kiusais niin hommaisin oman asunoon, jossa saisin olla ihan rauhassa lasten kanssa. Sieltä ne poliisitkin nää kiusaajat hakis veke jos sinne tuppautuisivat.
Helenan käytös kyllä antaa ymmärtää, että hän on se kiusaaja. Joka oikein uhalla asettautuu mahdollisimman lähelle kohdettaan. Ja sitten soi puhelimet siellä ja täällä. Ja kamera laulaa. Oikea kiusattu ei mene kiusaajansa tontille. Ei todellakaan, hän pysyy mahdollisimman kaukana kiusaajistaan.
"Mikäs tämä Natalie kuvittelee olevansa vetäessään Kakskerrassa ovia Helenan nenän edestä kiinni?"
Natalie ei kuvittele mitään! Hän on Mikon perheenjäsen ja oli Mikon huvilalla.
Natalie voi mennä Kakskerran huvilalle milloin haluaa. Hänellä on koodit ja avaimet sinne.
Alkuperäinen epäilykseni vuosi sitten kesältä oli, ettei Hellu tule laittamaan pysyvää kotia Suomeen ehkä ollenkaan. Nytkin taitaa olla lähdössä takaisin Minnesotaan. Saisi olla siellä lähes tammikuun alkuun saakka, jos nyt lähtisi. Talvella tuskin lähtee bunkkaamaan Kakskertaan eikä sinne taatusti ole mitään asiaakaan enää, kun kerran saavat Hellun sieltä lähtemään. Ja onhan Kakskerta loppuun käsitelty tuolloin varmasti Suomessakin.
Mutta joku paikka on hankittava, jos meinaa saada lapsia luokseen. Toki sellainenkin vaihtoehto on, että Hellu asustaa sukulaisten luona Helsingissä ja käy vain viikonloppuisin hotelleissa lasten kanssa.
Jos Hellu taas tosiaan starttaa Minnesotaan, toivottavasti MK hakee yksinhuoltajuutta.