40v porilaismiestä kehotettiin hakemaan työpaikkaa uhkasi tappaa työvoimavirkailijan
Suomalainen mies yrittää on kuin Uuno Turhapuro
Miestä kehotettiin hakemaan työpaikkaa uhkasi tappaa työvoimavirkailijan: https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000009299080.html?share=26fe6cb42ec697b4…
Kommentit (908)
Ei olisi minullakaan pätkääkään kiinnostusta työhöni, mutta palkkapäivä tuntuu silti ihan ok:lta.
Yllättävän moni asia alkaa sittenkin tuntua ihan kivalta kunhan vaan elää riittävän kauan täysin syömättä.
Pitäisi varmaan perustaa joku netti kurssi, jonka aiheena olisi:" Kuinka tulla toimeen työvoimavirkailijan kanssa tukia menettämättä" ja jatkokurssi "kuinka kelapeliä pelataan, näin säilytät mielenterveytesi byrokratiaviidakossa".
Vierailija kirjoitti:
Ei olisi minullakaan pätkääkään kiinnostusta työhöni, mutta palkkapäivä tuntuu silti ihan ok:lta.
Olet kuitenkin itse vapaaehtoisesti hakeutunut työpaikkaasi?
Vierailija kirjoitti:
Ei "työpaikkaa" vaan juuri joku tietty työpaikka. Menisitkö itse ihan millä tahansa palkalla (tai jopa ilman palkkaa) johonkin mielivaltaisesti osoitettuun hommaan johon sinulla ei ole pätkääkän kiinnostusta?
Olin akateeminen työtön 2 vuotta, ja naurettavaa pompottelua ja selittelyä se oli jatkuvasti työkkärin kanssa. En kaipaa puhelinkeskusteluja, holhoamista ja pakko-osoittamista työpajoille vaan palkallista työtä. Ymmärrän ihmisten turhautumisen.
Ja sekö mielestäsi on oikeutus tappouhkaukselle sellaista ihmistä kohtaan, joka vain yrittää tehdä oman työnsä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan samoin saisi myös se työtön tehdä.
Joku tuli Espoon työkköriin ja heitti sinne ämpärillisen paskaa.Asiaa !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä vissiin et.
Onhan noita nähty, joita kiinnostaisi vain presidentin työ ja jostain syystä eivät sitä työtä osu saamaan.
Vierailija kirjoitti:
Siinä taas varsinainen isänmaan toivo.
Entinen toivo, jos on 40-vuotias.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, siinäpä ne vaihtoehdot. Hakeudutaan itse valittuun työpaikkaan tai sitten mennään sinne minne joku muu käskee.
Vierailija kirjoitti:
Ei "työpaikkaa" vaan juuri joku tietty työpaikka. Menisitkö itse ihan millä tahansa palkalla (tai jopa ilman palkkaa) johonkin mielivaltaisesti osoitettuun hommaan johon sinulla ei ole pätkääkän kiinnostusta?
Olin akateeminen työtön 2 vuotta, ja naurettavaa pompottelua ja selittelyä se oli jatkuvasti työkkärin kanssa. En kaipaa puhelinkeskusteluja, holhoamista ja pakko-osoittamista työpajoille vaan palkallista työtä. Ymmärrän ihmisten turhautumisen.
Ei ole pakko mennä, mutta sitten loppuu myös tuet. Tällä tavalla meidän systeemi toimii. Ei meillä ole varaa vapaamatkustajiin, jotka kieltäytyvät työpaikoista, koska ei kiinnosta tai ei ole mukava ja kovapalkkainen työ.
Vierailija kirjoitti:
Tällaisista tapauksista lukiessa toivon hartaasti, että meillä olisi kuolemanrangaistus olemassa.
Totta. Niille kokoomuslaisille k-päille joiden mielestä voivat pakottaa muita ihmisiä tekemään palkatta hommia mistä aiemmin maksettiin palkkaa.
Jo Ranskassa tajuttiin 1700-luvulla että näitä k-päitä on pieni vähemmistö kansasta ja nämä laitettiin giljotiiniin. Tajuttiin ettei ole mitään järkeä pokkuroida pientä pääomaporukkaa, vaan helpompi on laittaa nämä lihoiksi perheineen ja lapsineen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, siinäpä ne vaihtoehdot. Hakeudutaan itse valittuun työpaikkaan tai sitten mennään sinne minne joku muu käskee.
Ei sitä työpaikkaa noin vain "valita". Sinne on satoja hakijoita. Rekrytoija valitsee työntekijän, ei työntekijä päätä sitä tuleeko valituksi kyseiseen työpaikkaan vai ei ohi niiden satojen muidne hakijoiden.
Boomerit jotka eivät asiasta tajua mitään kommentoivat aina yhtä naurettavilla hokemilla.