Seiskan jytypaljastus: Mikko ja Natalie-rakas naimisiin lokakuussa, häälahjalistalla muovikippoja ja seisova risti!
Seiskan mukaan pariskunta sanoo toisilleen tahdon lokakuussa. Toimitus oli saanut vinkkiä lemmenparin häälahjalistasta, joka oli jutun julkaisun jälkeen äkkiä muutettu yksityiseksi. Listalla oli mm muoviastioita, kristallimaljakko ja jalustalla seisova risti.
Kommentit (29013)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
millainen on seisova pöytäristi?
Katso Helenan instaa siellä on kuva, jossa on pieni poika pöydän vieressä ja pöydällä tukeva iso puuristi. Ainakin eilen oli vielä kuva.
en jaksa. liian typerää jonkun randomin instaa kyylätä. ajattelin et jollain olis kuva tai kuvailis ristiä kun luulin että ne on joko seinällä tai koruna kaulalla mutta taas aukeni maailmani lisää.... jeeeeeee.
Vierailija kirjoitti:
Normaalisti, kun ihminen on päätynyt lööppeihin jonkun itselleen negatiivisen asian johdosta, tämä ihminen lukittautuu neljän seinän sisään ja välttelee ihmisten katseita.
Mitä tekee Helena? Lymyiltyään monta päivää keskenään metsän keskellä, Helena suuntaa Kupittaan Cittariin pesemään hyvin vähän pyykkiä ja harjoittelee influensserinä olemista. Normaalia? Helenan LaLa-landissa kyllä. Muilla? Noup.
Ps. 24Pesulalla ja Cittarilla ei ole sen enempää tekemistä keskenään kuin Alkolla ja Cittarilla. Helena ei siis varmaankaan pessyt pyykkejään Cittarissa, vaan 24Pesulassa heidän koneillaan. 24Pesulalla on myös tapana merkitä kaupalliset yhteistyöt lain velvoittamalla tavalla kaupallinen yhteistyö. Helenan video ei sellainen ollut. Eikä turkulaisetkaan häntä varmastikaan varauksettomasti ihailleet. Mutta muuten kiva tarina. Se on aina hienoa, kun Helena selviää arjen normihommista.
Helena saa multa tämän päivän suorituksesta virtuaalisen papukaijamerkin.
Olis ottanut sen miljoo9nan. Harmi.
Pettäjät muuten eivät helposti pääse "vaivastaan". Onkohan uusi vaimo varautunut tähän?
En ihan ymmärrä miksi ihan kaikki Helenan tekemä pitää vääntää negatiiviseksi. Nytkin kauhea melu aikaiseksi siitä, että lyhensi Californian Caliksi. Se on ihan normaali puhekielinen lyhenne ko. osavaltiosta.
Millään tasolla en hyväksy Helenan toimintaa ja sekoiluja, mutta ei nyt jokaista sanan puolikasta tarvitse rääpiä auki ja haukkua.
Vierailija kirjoitti:
Pettäjät muuten eivät helposti pääse "vaivastaan". Onkohan uusi vaimo varautunut tähän?
Ai Helena on menossa nsimisiin? Hieno juttu, ehkä ex-mies saa olla vihdoin rauhassa
Mila ei Helenalla saa olla unelmia? Jos sen unelma on California niin ei siinä mitään väärää oo .
Ei se Helena nyt ole mikään pahan ruumiillistuma jonka kaikki ajatukset on kirottujja.
Vierailija kirjoitti:
Mila ei Helenalla saa olla unelmia? Jos sen unelma on California niin ei siinä mitään väärää oo .
Ei se Helena nyt ole mikään pahan ruumiillistuma jonka kaikki ajatukset on kirottujja.
No kyllä se aika paha on.
Olen seurannut tätä tarinaa pitkään. Minusta ekaa kertaa Helena nyt katsoo muuallekin ja hän uskaltaa kertoa että on haave californiasta. Minusta se on vain hyvä asia, jotakin omaa itsenäistä näkymää.
Toivotaan että toiveikkaampia ja ulospäin Mikosta suuntautuva näkymä säilyy, koska sen on pakkokin säilyä. Ehkä päätös hennepiistä tuli eilen? Ehkä lasten huoltajuusasian lopullinen päätös sai muutoksen aikaan?
Mie olen ankarastikin arvostellut helenaa koska on ollut syytkin. Nyt olen kyllä valmis susomaan hänelle uudet raikkaat asiat ( vaikkei hän minun lupiani tarvitse).
Ehkä hän huomaa kuinka paljon helpompi on elää kun heittää katkeruuden, vihan ja kostamisen elämästä ja suuntaa ( vaikka ensin haaveissa) sinne Californian rannoille.
Ei nitistetä nyt tätä uutta hentoa alkua. Ja kyllä näen Helena tulevaisuudessa helpommin Californian rannoilla kuin kupittaan cittarissa.
Itse olisin EHKÄ käyttänyt termiä SoCal, mutta juu, hienoa että on haaveita, eikä vain taistelua ja katkeruutta.
En ole kuullut edes että Kaliforniaan sanotaan Caliksi 😄. New York kyllä Nykiksi.
Vierailija kirjoitti:
Olen seurannut tätä tarinaa pitkään. Minusta ekaa kertaa Helena nyt katsoo muuallekin ja hän uskaltaa kertoa että on haave californiasta. Minusta se on vain hyvä asia, jotakin omaa itsenäistä näkymää.
Toivotaan että toiveikkaampia ja ulospäin Mikosta suuntautuva näkymä säilyy, koska sen on pakkokin säilyä. Ehkä päätös hennepiistä tuli eilen? Ehkä lasten huoltajuusasian lopullinen päätös sai muutoksen aikaan?
Mie olen ankarastikin arvostellut helenaa koska on ollut syytkin. Nyt olen kyllä valmis susomaan hänelle uudet raikkaat asiat ( vaikkei hän minun lupiani tarvitse).
Ehkä hän huomaa kuinka paljon helpompi on elää kun heittää katkeruuden, vihan ja kostamisen elämästä ja suuntaa ( vaikka ensin haaveissa) sinne Californian rannoille.
Ei nitistetä nyt tätä uutta hentoa alkua. Ja kyllä näen Helena tulevaisuudessa helpommin Californian rannoilla kuin kupittaan cittarissa.
Millähän rahalla se olisi sinne menossa? Mites lapset yhteishuollossa?
Täytyy muistaa että kolmen lapsen yhteishuoltolainen. Tarkoitti varmaan ettävoi viettää lomaa calissa.
Noin 12 v kun nuorin on 18 v. Nyt kannattaa olla lasten kanssa se 2 viikkoa kkssa. Nyt lapset tarvitsevat äitiäkin. Aika menee nopeasti. Voi niitä aikoja...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai Helena on menossa nsimisiin? Hieno juttu, ehkä ex-mies saa olla vihdoin rauhassa
Hienoa!
Mulla on virolainen naapuri ja just koronan aikaan ihan pokkana pakkasi ostoskärryihin kaupassa lapsensa kenkineen päivineen. Ei jotenkin voi ymmärtää tota mentaliteettia.
Vierailija kirjoitti:
Täytyy muistaa että kolmen lapsen yhteishuoltolainen. Tarkoitti varmaan ettävoi viettää lomaa calissa.
Eihän Helenaa ole yhteishuolto ennenkään haitannut. Hyvin pystyi olemaan lähes vuoden toisella mantereella, pois lastensa luota. Eiköhän selitykseksi keksitä nyt, ettei hänellä ollut muuta vaihtoehtoa kuin muuttaa Caliin, koska Mikko osti kaikki haluamansa päätökset oikeudesta. Tosin, en usko että tätä unelmaa ihan helposti voi toteuttaa, tarvitsee sen viisumin ym.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on virolainen naapuri ja just koronan aikaan ihan pokkana pakkasi ostoskärryihin kaupassa lapsensa kenkineen päivineen. Ei jotenkin voi ymmärtää tota mentaliteettia.
Sujuu nopeammin kun taaperot istuu kärryissä. Tää nuorinhan on eskari lainen.
Haave Californiasta kuulostaa siltä että Teemu tavoitteena. Apuva, Sirpa varo!
Vai onko Californiassa ketään muuta rikasta suomalaista lätkäeläkeläistä. Tai kapteenia..
Vähän väärässä paikassa Helena päivystää, jos haluaa Kaliforniaan. Sen pitäisi Turun papparaisten sijasta olla pyörittämässä takalistoaan kasikymppisille miljonääreille siellä Calissa.