Seiskan jytypaljastus: Mikko ja Natalie-rakas naimisiin lokakuussa, häälahjalistalla muovikippoja ja seisova risti!
Seiskan mukaan pariskunta sanoo toisilleen tahdon lokakuussa. Toimitus oli saanut vinkkiä lemmenparin häälahjalistasta, joka oli jutun julkaisun jälkeen äkkiä muutettu yksityiseksi. Listalla oli mm muoviastioita, kristallimaljakko ja jalustalla seisova risti.
Kommentit (29013)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helenan puolustajat ovat monet vanhempia naishenkilöitä, jotka eivät osaa etsiä netistä tietoa ja eivät ymmärrä englantia, niin, että lukisivat noita oikeuspapereita.
Äläpä leimaa ihmisiä ikärasistisesti. Minäkin olen jo 78-v nainen ja lukenut ne pöytäkirjat sujuvasti moneen kertaan. Hakukoneita aloin käyttää tiedonhakuun vaativassa asiantuntijatyössäni jo 1990-luvulla.
Just tämä. Minä luulen, että Helenaa ymmärtävät ovat enemmänkin sellaisia, joilla ei ole halua tai kykyä katsoa asiaa kokonaisvaltaisesti.
Luulo ei ole tiedon väärti.
Puhuin ylistysviesteistä tässä ketjussa. Mulle on aivan sama koko Natalie ja hänen uransa. Yms. Miksi sotkette koko ajan häntä tähän Helenan hommiin. Seuraamme Helenaa, ei
Miten sua noin häiritsee, kun Natalieta kehutaan?
Koska hän ei ole kiinnostava. Niin kuin joku kertoikin hajuton ja mauton. Tylsähkö. Eläköön rauhassa elämäänsä Mikko Koivun kanssa yksityishenkilönä.
Vierailija kirjoitti:
Kai minä saan olla sitä mieltä, että muoviastiat eivät ole luontoystävällisiä ja jo pelkästään tehtaat, jotka niitä valmistaa saastuttaa. Muovista on päästävä eroon, jos luonnosta pitää.
Muuten aivan sama häälahjoilleen. Mutta, kun täällä tivataan, miksei Natalieta koko ajan ylistetään, vaikka ketju koskee häälahjoja, SIKSI, ETTEI MINUA KIINNOSTA NATALIE, EIKÄ MIKKO KOIVUN JA NATALIEN HÄÄLAHJAT.
Suosittelen kääntymään tämän muovihuolesi kanssa jonkun muun instanssin puoleen kuin Mikon ja Natalien häälahjalahjalista ketjussa. Muovia käytetään paljon ja jeesustelu jostakin yksittäisestä muovikiposta on jotenkin kornia. Mutta senhän sinä tiesitkin.
"Mikon pitäisi mielummin maksaa korvausta lasten synnyttämisestä kuin jostain kotiäitiydestä. Harva nainen suostuisi synnyttää 3 lasta tyhmälle häntäheikille. "
Jaa, Mikollekko hän on ne synnyttänyt? Mä luulin, että itselleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketjuhan on Mikon ja Natalien häälahjalistasta. Minkä Helena vuosi Seiskalle. Syytä Helenaa.
Ketään ei kiinnosta. Muoviastiat ja muovi pilaa luontoa. Huonot häälahjat.
Ihan saa jokainen laittaa häälahjalistalle mitä haluaa. Ei tarvita sinun tai Helenan lupaa mihinkään ja sekös teitä harmittaa. Nyt alat sitten taas vimmatun haukkumisen. No mutta sulle tiedoksi, että joku jo tiesikin kertoa, että tuo häälahjalista ei ole se oikea lista. Tiedettiin Helenan kertovan kaiken eteenpäin ja Helenahan kertoi. Ei vaan tiennyt, että tuo ole hääparin oikea lista. Helena on kyllä niiiiin nolo.
Ymmärrän, että sua nolottaa Koivujen puolesta, mutta ihan aito häälahjalista se oli.
Terveisin Hellu
Miksi Helenan keittiökuvissa näkyy viinilaseja tai drinkkilaseja? Tykkääkö juoda mehuja fiineistä laseista?
Minkä ihmeen vuoksi joku anelee kehumaan Natalieta tässä ketjussa koko ajan? Ei kissa kehuilla elä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Helenan keittiökuvissa näkyy viinilaseja tai drinkkilaseja? Tykkääkö juoda mehuja fiineistä laseista?
Eikö ne ole Mikon laseja Mikon keittiössä? Varmaan maistuu viini koivuille.
Vierailija kirjoitti:
"Mikon pitäisi mielummin maksaa korvausta lasten synnyttämisestä kuin jostain kotiäitiydestä. Harva nainen suostuisi synnyttää 3 lasta tyhmälle häntäheikille. "
Jaa, Mikollekko hän on ne synnyttänyt? Mä luulin, että itselleen.
Minäkin luulin, että lapsia tehdään sen takia kun niitä halutaan. Helena on siis poikkeus tässäkin asiassa.
Vierailija kirjoitti:
Kai minä saan olla sitä mieltä, että muoviastiat eivät ole luontoystävällisiä ja jo pelkästään tehtaat, jotka niitä valmistaa saastuttaa. Muovista on päästävä eroon, jos luonnosta pitää.
Muuten aivan sama häälahjoilleen. Mutta, kun täällä tivataan, miksei Natalieta koko ajan ylistetään, vaikka ketju koskee häälahjoja, SIKSI, ETTEI MINUA KIINNOSTA NATALIE, EIKÄ MIKKO KOIVUN JA NATALIEN HÄÄLAHJAT.
Ja meitä ei kiinnosta mikä sua kiinnostaa!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen kääntymään tämän muovihuolesi kanssa jonkun muun instanssin puoleen kuin Mikon ja Natalien häälahjalahjalista ketjussa. Muovia käytetään paljon ja jeesustelu jostakin yksittäisestä muovikiposta on jotenkin kornia. Mutta senhän sinä tiesitkin.
Onko hän feikki?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä tuota muoviastia jeesustelua. Mä retkeilen, mun jälkikasvu partiossa, aina retkillä muoviastiat, jotka voi pestä ja käyttää koko retken ajan eikä mene rikki. Käykää tuota muoviastiakampanjaa vaikka Suomen partiolaisiin ensin.
Vierailija kirjoitti:
Syntiä, Helena on tehnyt syntiä. Senköhän takia osa päivityksistä on niin kamalia, koska hän on tehnyt ne viinipäissään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luonnosta ja omasta terveydestään aidosti välittävä ei ostaisi ja käyttäisi muovikuppeja. Ellei Natilla ole sitten tarkoitus syöttää ja myrkyttää Helenan lapsia niillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö ne ole Mikon laseja Mikon keittiössä? Varmaan maistuu viini koivuille.
Vierastalossahan asuu Hellu eikä muilla sinne asiaa. Joten miksi taas oli viinilasi kuvassa, juoman kera?
Vierailija kirjoitti:
"Mikosta ja Cindystä olisi tullut hyvä pari 🤣
Natty melkein yhtä hyvä vaihtoehto Mikolle 😃"
Minusta paras pari olisi Helena ja Cindy!
Mihin unohtuu Troy ? Jonka kanssa Helena taisteli muuttomiehiä ja kiinteistövälittäjää vastaan.
Minusta nuo lapset näyttää noilla uusilla videoilla ja kuvissa siltä, että ovat aivan kypsiä tuohon kuvaamiseen. Tytär ei edes katso kameraan ja näyttää siltä, että ei halua olla videolla. Nuorimmainen vaan mulkaisee äitiään, kun tämä kuvaa teen laittoa. Jotenkin surullista, ettei äiti osaa lukea lastensa sanattomia viestejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syntiä, Helena on tehnyt syntiä. Senköhän takia osa päivityksistä on niin kamalia, koska hän on tehnyt ne viinipäissään?
Ei Helena ole mikään juoppo. Koivujen ryyppylaseja on.
Vierailija kirjoitti:
Minkä ihmeen vuoksi joku anelee kehumaan Natalieta tässä ketjussa koko ajan? Ei kissa kehuilla elä.
Kerro yksikin viesti, missä on aneltu. Jotkut ihan spontaanisti kehuu, jos on kehumisen aihetta. Ja kun asiaan päästiin, niin Natalie on mun mielestä luonnollisen kaunis ja sporttinen. Näkee, että liikunnallinen, ei pelkkä salikissa.
Vähiin käy keinot Helenalla ennen kuin kokonaan loppuu.