Seiskan jytypaljastus: Mikko ja Natalie-rakas naimisiin lokakuussa, häälahjalistalla muovikippoja ja seisova risti!
Seiskan mukaan pariskunta sanoo toisilleen tahdon lokakuussa. Toimitus oli saanut vinkkiä lemmenparin häälahjalistasta, joka oli jutun julkaisun jälkeen äkkiä muutettu yksityiseksi. Listalla oli mm muoviastioita, kristallimaljakko ja jalustalla seisova risti.
Kommentit (29013)
Vierailija kirjoitti:
On Helenassa ainakin yksi asia ylitse muiden. Uskaltaa kertoa asiat niin kuin ne hänen osaltaan ovat, Keinoja ja seuraamuksia kaihtamatta. Ja ei ole ainut, joka on saman kokenut. Muut vaan ovat hiljaa ja hiljaa olemisellaan yrittävät peitellä asioita, jotka koskevat muitakin yksihuoltajaäitejä kuin vain Helenan tilannetta. Ja kaiken lisäksi yrittävät vetää vielä maton hänen jalkojensa alta keinoja kaihtamatta. Niin kuin Mikko Koivukin avustajineen. Yksin ei pysty Mikko Koivukaan, mutta onhan hänellä hyvät apujoukot tukenaan. Ei riittänyt uusi naisystäväkään. Vielä tarvittiin lisäjoukkoja ja nyt sitten pasteerataan sillä, miten hyvin onnistuu omalta osaltaan ja toinen muka olisi täysin kykenemätön hoitamaan kolmea lasta vaikka on heitä hoitanut aikaisemminkin käytännössä yksinhuoltajana.
Ja mikä se olikaan se ikuisuuskysymys? Kenen etuja Helena Koivu on ajavinaan? Vastaus: Äitien ja lasten etuja.
Mikko ei olekaan julistanut hoitaneensa lapset yksin ja halusi Turkuun turvaverkkojen vuoksi.
Mutta Helenalla on nyt ääni muuttunut kellossa, kun joutuu oikeasti YKSIN hoitamaan asiat. On varmasti jännä kokemus ensimmäistä kertaa kohta 5v asumuseron jälkeen.
jankuti jankuti Helena.. se jaksaa valittaa samaa koko ajan.. Siis tottakai lasten harrastukset on tehty Mikon aikataulujen mukaan eikä Helenan joka silloin tällöin tupsahtaa Suomeen sieltä ihanasta Amerikasta.
Tämä nyt vaan menee niin, että jos lapsi haluaa harrastaa vaikkapa lätkää niin vanhempi joka haluaa tämän mahdollistaa järjestää asiansa niin, että harrastusasiat ja kyydit pystyy hoitamaan.
Itse tunnen perheen, jossa kolme lasta pelasi lätkää ja äiti jäi pois hyväpalkkaisesta kolmivuorotyöstä ja ryhtyi perhepäivähoitajaksi, jotta pystyi kaikki kuskaukset hoitamaan.
Lasten lätkäharrastus on koko perheen harrastus ja elämäntapa. Perhe viettää silloin huomattavan osan vaoaa-ajastasn jäähallilla ja nakki napsuu jatkuvasti. Mutta mitäpä sitä ei lastensa eteen tekisi.
Kummallakaan koivulla ei edes ole töitä häiritsemässä harrastusta
Vierailija kirjoitti:
"Ja mikä se olikaan se ikuisuuskysymys? Kenen etuja Helena Koivu on ajavinaan? Vastaus: Äitien ja lasten etuja."
Minä olen nainen ja äiti. Minä en tarvitse valahtelijaa ajamaan etujani tai lasteni etuja.
En minäkään pärjää yksin. Onneksi meillä on tukiverkot, jotka auttavat kun apua tarvitsemme.
Tukijoukkomme on lasten isä, lasten isovanhemmat, lasten kummit, harrastuskaverien vanhemmat ja minun ystävät. Osaan arvostaa saamaamme apua ja muistan myös kiittä heitä. Mitään en pidä itsestäänselvyytenä.
Ihminen on asunut lapsineen kymmenisen vuotta toisella puolella maailmaa. Kuvitteletko sinä, että ne tukijoukot ovat valmiina lentokentällä odottamassa sinua?
"Unohdiksia ja mokia sattuu, niistä pitää vaan oppia ja ottaa huumorilla. Mutta ei tosiaan jostain vesipullosta pidä lasua tehdä, hanasta saa vettä."
Vakuutan, että yhtäkään lastensuojeluilmoitusta ei ole tehty unohtuneesta vesipullosta tai takista. Ihminen ei ole robotti joka virheettömästi toimii. Jokainen meistä unohtaa tai mokaa! Virheistä ja mokista otetaan opiksi, mutta niistä ei myöskään syytetä toisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Monelle mikko oli ennen ihan neutraali ihminen, mutta tän avioerodraaman jälkeen kyllä maine meni. "
Pakko korjata! Monelle Helena oli ennen ihan neutraali ihminen, mutta tän avioerodraaman jälkeen kyllä maine meni.
Helena on tehnyt itsestään suomalaisten silmissä täydellisen pellen. Tyhmyyttä unohtamatta. Kukaan ei ennen tätä Helenan luomaa draamaa ajatellut sen enempää Helenaa ihmisenä kuin Mikon vaimo.
Nyt tuntuu jokaisella olevan mielipide ex-vaimosta ja se ei ole mitenkään mairittelevaa.
Pitää yrittää ymmärtää Helenaa, hän on sairas. Kukaan, ei kukaan normaali ihminen käyttäydy noin. Kyse on keski-ikäisestä naisesta, äidistä...
Äiti puolustaa lapsiaan viimeiseen saakka.
Mieti nyt, mies joka ei ole hoitanut lapsia vaan luonut uraa, haluaa yhtäkkiä viedä sulta lapset uuden tyttiksensä kanss
Voivoi Helenaa. Joutuuko nyt "maistamaan oma lääkettään"? Kuka niitä toisen vanhemman tapaamisia yritti rajoittaa Minnesotassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
vesipullo jäänyt antamatta lapselle kun treenit, pitää olla huolellinen
Joka ikisessä rakennuksessa on hana josta tulee vettä.
Ei se auta, mikäli ei ole se juomapullo mukana. Siinä on pitkä nokka, jonka kanssa juotua häkin läpi.
Vierailija kirjoitti:
Minkä keskelle sut koko ajan heitetään.
H. Koivu
Tämä rouva hakeutuu kyllä ihan itse noihin tilanteisiin. Ja miksei tuo Troyta hoitamaan lapsiaan?
Ehkä H ei ole sellainen ihmisten hyväksikäyttäjä, joka pitää seurustelukumppaniaan automaattisesti lastensa hoitajina.
Vierailija kirjoitti:
Helena ei ilmeisesti tehnyt rikosilmoitusta alkuviikosta vaan oli menossa kuultavaksi siitä miten oli murtautunut vierasmökkiin.
Tähän johtopäätökseen on tultava koska lupauksien vastaisesti stooreissa ei tätä kerro. Pelkkää valitusta mikkositämikkotätä.
Hellu oli murtautunut mökkiin ja oli jo sisällä siellä kun Mikko ja vartija tulivat paikalle.
Eli mä tulkitsen tämän niin että Hellu on rikkonut ulko-oven lasin että on saanut käännettyä lukon ja oven auki. On sillä pokkaa!! Menee varmaan seuraavaksi päätalon ikkunoista läpi. Iso kivi vaan ikkunaa päin.
'mä olen hoitanut lapset yksin' paska mikä valhe sillä oli niitä lastenhoitajia..
Ai jaa, en ole kuullutkaan, että se näin menee, että Nanny vain on paikalla. Mulla oli ulkomailla Nanny ja kyllä se hommia teki työajan sallimissa rajoissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ja mikä se olikaan se ikuisuuskysymys? Kenen etuja Helena Koivu on ajavinaan? Vastaus: Äitien ja lasten etuja."
Minä olen nainen ja äiti. Minä en tarvitse valahtelijaa ajamaan etujani tai lasteni etuja.
En minäkään pärjää yksin. Onneksi meillä on tukiverkot, jotka auttavat kun apua tarvitsemme.
Tukijoukkomme on lasten isä, lasten isovanhemmat, lasten kummit, harrastuskaverien vanhemmat ja minun ystävät. Osaan arvostaa saamaamme apua ja muistan myös kiittä heitä. Mitään en pidä itsestäänselvyytenä.
Ihminen on asunut lapsineen kymmenisen vuotta toisella puolella maailmaa. Kuvitteletko sinä, että ne tukijoukot ovat valmiina lentokentällä odottamassa sinua?
No voihan nenä. Ei voinut edellisen vuoden aikana hoitaa asioita siihen malliin, että elämä Turussa sujuisi nyt? Vuosi on ollut aikaa. Olisi vaikka sosiaalisessa mediassa jutellut turkulaisten äitien kanssa js tutustunut. Mutta ei ja syy tiedetään, tiedätkö sinä?
*mulla on tää koti'!!! no älä sitten valita että on pitkä matka harrastuksiin..
toi nainen on uskomaton - uskooko se itsekin noi kaikki tarinansa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisiko kannattanut muuttaa jo vuonna 2020 Suomeen niin olisi ne verkostot ehtinyt luomaan? Ihan saa Helena itseään syyttää USAssa jumittamisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä keskelle sut koko ajan heitetään.
H. Koivu
Tämä rouva hakeutuu kyllä ihan itse noihin tilanteisiin. Ja miksei tuo Troyta hoitamaan lapsiaan?
Ehkä H ei ole sellainen ihmisten hyväksikäyttäjä, joka pitää seurustelukumppaniaan automaattisesti lastensa hoitajina.
No sitten toisi oman äitinsä. Eikö tämä ole myös kotirouva. Kaksi kotirouvaa hoitaa asiat hetkessä.
Miksi Helena vertaa itseään tavallisiin yksinhuoltaja äiteihin? Harvempi niistä on saanut miljoonaa käteensä erossa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten jo nyt on väsähtänyt kun muutaman päivän on lapsista huolehtinut? Kohta on taas Mikon vuoro niin pääsee levähtämään. Muisti kai väärin kun selitti että aina on lapset ja heidän asiansa yksin hoitanut. Puolet vastuusta on ollut Mikolla jo Minnesotassa.
Mikko ei kestäis päivääkään hoitaa yksin kolmen lapsen asiat. Sustakaan siihen ei olisi, joten aika naurettavaa arvostelua.
Näin on. Eikä tässä mistään väsähtämisestä ole kyse, vaan siitä mihin yksi ihminen käytännössä pystyy yhdeb päivän aikana. Ja siitä, miten kurjaa on, jos takista ja vesipullosta tehdään kauhea numero, eikä keskustella yhdessä siitä, että mitä vaatteita kummassakin paikassa pitäisi olla ja mitä varusteita ja pulloja missäkin treenissä pitää olla mukana.
Sitä se äitiys ja isyys on. Huolehtimista ja tarkistamista ja miettimistä. Helenalla on niin vähän kokemusta lasten kouluista ja harrastuksista kun on viime vuoden lomaillut siellä kotimaassaan.
Isällä on niin kiire palaamaan, ettei pysty lapsistaan huolehtimaan vaan sekin pitää teetättää muilla. Onhan hän kuitenkin sentään aika monen ihmisen työllistäjä. Lukkosepät, vartijat, poliisit, asianajajat, naisystävät uudet ja entiset, vanhemmat ja mitä niitä vielä olikaan. Kaikki pyörivät yhden ihmisen ympärillä. Ja voivat kohta muutkin pahoin eikä vain entinen vaimo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"On tämä surullista tarinaa. Lapselle tuli kylmä koulussa. Takki on Mikon luona minuutin matkan päässä koulusta. Koska Helenan vanhemmuusvuoro, hänen olisi pitänyt ajaa Kakskerrasta kaupunkiin, hakea takki Mikon luota ja viedä se koululle. Uskomaton farssi."
Hyvin uskottavaa, kun Helena asian kertoi. Minä en usko, että juttu oli noin.
No sen vanhemman ,jolla lapset on, on katsottava etukäteen, että lapsilla on ne vaatteet ja varusteet, jotka he tarvitsevat kyseisellä viikolla. Ei voi olettaa että Mikko päivystää kotonaan 24/7 sitä varten ,että jos Helena sattuu tarvitsemaan jotain lasten varustetta lapsille omalla viikollaan. Äidin pitäisi katsoa sääennusteita ja osata ennakoida että syksyllä voi olla vilpousempaa ja takkia voi tarvita
Totta, mutta l
Suorastaan törkeää verrata Helenaa narkomaaneihin tai lapsiaan lyöviin vanhempiin!
Tunnen useita narkomaaneja ja lapsiaan fyysisellä kurilla kasvattavia, ja parempia vanhempia saa hakea. Näillä ihmisiä on vain sairaus, jonka takia muut heitä arvostelevat turhan takia. He eivät voi itselleen mitään mutta lapsiaan totisesti rakastavat. Kukapa meistä ei olisi saanut joskus aiheesta selkäänsä ja oppinut siitä? Helena ei ole millään lailla samassa veneessä heidän kanssaan, hän on hemmoteltu turhasta vikisevä nainen. Mikossa on hyvää energiaa ja tiedän hänen olevan mahtava isä.