Seiskan jytypaljastus: Mikko ja Natalie-rakas naimisiin lokakuussa, häälahjalistalla muovikippoja ja seisova risti!
Seiskan mukaan pariskunta sanoo toisilleen tahdon lokakuussa. Toimitus oli saanut vinkkiä lemmenparin häälahjalistasta, joka oli jutun julkaisun jälkeen äkkiä muutettu yksityiseksi. Listalla oli mm muoviastioita, kristallimaljakko ja jalustalla seisova risti.
Kommentit (29013)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helena näyttää niin tyytyväiseltä ottaessaan selfietä itsestään. Hyvä minä, kaunis minä...
minäkin hymyilen välillä jo aamusta peilikuvalle :)))
No ei kai sille voi muuta, kuin nauraa tai itkeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Natalien synttärit tänään!?
21.9. eli huomenna.
Kuka on niin pimeä, että selvittää jonkun turhakkeen syntymäpäivänkin. Hyhhyh
Creepyä todellakin! Millä diagnooseilla nää julkkisten asioiden superkyylääjät yleensä kulkee?
Olisikohan jotain autisteja, monet sellaisethan pakkomielteissään etsii aina kaiken tiedon erityiskiinnostuksen kohteistaan ja fanittamistaan ihmisistä? Eli tässä tapauksessa koivuista ja nattiesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helena näyttää niin tyytyväiseltä ottaessaan selfietä itsestään. Hyvä minä, kaunis minä...
Lämpimän suihkun ja viidennen asukokonaisuuden vaihdon jälkeen, tunnen tyytyväisyyttä ja minäkin hymyilen peilikuvalleni.
Oi, Helluhan on Scarlett O'hara Suomesta. Kaljasaavinpeittotakki mummin pöytäliinasta ja ukkovainaan laamapaita ja kalsaret. Rock'n'roll. Mummotunneli-vapise!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turha olla huolissaan siitä hälyjen metelistä, jahka sinne päätaloon murtautuu.
Jos ei H itse älyä, kyllä isi-Aivar neuvoo tytärtään hankkimaan kuulosuojaimet - ehkäpä oikein vastamelukapistukset.
Eiköhän niiden kanssa pärjää ja sitten voi kauhistella, kun yllättäen on vartijoita/poliiseja taas Mikon tontilla ja talossa eikä hän kuullut mitään eikä varoitettu etukäteen.
Ne hälythän kuuluu osaksi showta. Tieto menee Mikolle. Look at me, look at me, look at MEEE!
Ja katsokaa taas, kuinka Mikko kiusaa. En saa olla alasti edes "omassa kodissani"!
(Vaikka pääkoti onkin Minnesotassa.)
Onneksi tukankin harjasi valmiiksi Mikkoa varten 😍
Jep, eihän kukaan muuten nyt hiuksiaan harjaisi, ainoastaan kuningas Koivua varten!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miltä sitten pitäisi näyttää? Naama norsunveellä vaiko tyhjä psykoottinen katse kaukaisuuteen?
Eihän tuossa edellisessä kommentissa ollut mitään moittimista. Kaunis ihminen on tyytyväinen omaan ulkonäköönsä.
No ei ihan niin kaunis kumminkaan. Katsopa sivuprofiilista nenän koko. Valtava.
"Jep, eihän kukaan muuten nyt hiuksiaan harjaisi, ainoastaan kuningas Koivua varten!"
Jup🙌
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää pienin on niin Mini-Mikko. Ei epäilystä kuka on isä.
Sakun näköinehän tuo poika on.
Oskar on aivan Mikon näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lämpimän suihkun ja viidennen asukokonaisuuden vaihdon jälkeen, tunnen tyytyväisyyttä ja minäkin hymyilen peilikuvalleni.
Vöitteletkö myös peilikuvalle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täyttääkö 46v? Varmaan on Mikkoa vähän nuorempi, vai?
Helenaa nuorempi, Helena kai 38 v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helena on kauhea kriminaali. Onkohan se pidätetty, kun niin hiljaa.
Ei ole Suomen poliisista pidättämään Hellua, nehän nuoleskelee Hellua ja antaa sille kaikki rikokset anteeksi.
Suomi on oikeusvaltio. Jos rekisterissä lukee edelleen Helenankin nimi omistajana ja hän on kirjoilla ko. osoitteessa, ei poliisilla liene mitään perustetta pidättää häntä, vaikka käyttäytyisikin hieman erikoisesti ja olisi "omistajana" mennyt ilman avaimia sisään, jne. Asia muuttunee kuitenkin lähiaikoina, kun Helenan nimi häipyy "omistajuusrekisteristä", mutta sittenkin mennään pykälien mukaan. Tuossa tapauksessa en tiedä, tarvitaanko normaalia häätöprosessia, jos oikeudesta saataisiin vielä päätös, jonka mukaan Helena ei olisi alunperinkään saanut siirtää kirjojaan Kakskertaan. Mutta joo, jos edellytykset täyttyisivät ja ihminen tekee tietyn kynnyksen ylittäviä asioita, niin kyllä Suomen poliisi ottaa kyytiin, halusi tai ei.
No niin. Tänään ei tullut päivitystä eilisestä "päätöksestä".
Nyt tarkkana. Missä Helena on? Kuvatkaa. Helsinki ja Turku!
Vierailija kirjoitti:
Ei ole.
Vierailija kirjoitti:
"Näin on. Ei anna haastatteluja, joissa kertoisi suorat sanat ex-vaimon tekemisistä, mm älyttömästä tuhlailusta jo avioliiton aikana. Ei hauku ex-vaimoa somessa, ei stalkkaa ja juokse perässä kuvaamassa eikä mustamaalaa Seiskassa maksusta. Isä haluaa suojella lapsiaan toisin kuin äiti.
Todella valtava ero siihen, miten lasten äiti kohtelee lastensa isää. Oikeus ja poliisi muut viranomaiset ovat joutuneet useaan kertaan puuttumaan äidin tekemisiin niin USA:ssa kuin Suomessa."
Helena hävisi oikeudessa kautta linjan ja tulevaisuuden toiveet haihtuivat ilmaan, ja kokee epätoivoissaan, että julkisuus auttaa. Mikko vastaavasti voitti ja hänellä ei ole mitään syytä etsiä asialleen julkisuutta, vaan päinvastoin.
Mikko on joka tapauksessa upporikas ja sai lapset Turkuun, ja hän voi aivan rauhassa odotella, että prosessit ja rekisteröinnit etenevät, joten hänellä ei ole mitään syytä mesota. Vanhaa sanontaa mukaillen, rahahan tunnetusti rauhoittaa, ja Mikolla sitä on, päätti oikeus mitä vain, joten hän voi pitää rauhassa matalaa profiilia ja antaa ajan tehdä töitä hänelle.
Vierailija kirjoitti:
Eikä oikeuden sivuillakaan ole näkynyt.
Apdeitit enkuksikin uupuu, tosin jo pidemmältä ajalta. Kuis ny niin kiireistä ollut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Helena on niin yksinäinen, että kuvaa jopa talkkaria työssään. "
Totta. Ja Helena on niin huomionkipeä, että jopa Tuiren parin sanan mittainen viesti saa hänet tuntemaan itsensä tärkeäksi, se isovanhemman kirjoituskin piti laittaa IG.n stooreihin. Mut sen huomasi, että Helenaan sattui silloin kun Tuire oli palauttanut Helenaa maan pinnalle sanallisesti. Olikohan Helena harhaisesti kuvitellut että lasten isovanhemmat Tuire ja Jukka, ja vaikkapa Saku perheineen ovat jollain tavalla hänen puolellaan?
Ketäpä ei veetuttaisi kun joku ylimielinen mummo alkaa ojentaa?! Voisi pitää ajatukset omana tietonaan eikä huomionkipeänä tuoda ilmi.
Tuippa-mummo halusi Hellun instaan jotta sai oman 15 sek julkisuudessa. 💅🏻👵🏻
Tere sinne Tallinnaan, Kipperit on näköjään
aktivoituneet😛
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ollut Helenan eduksi. Siksi sitä ei mainita. Ohueksi käy sumuverho.
Onneksi tukankin harjasi valmiiksi Mikkoa varten 😍