Seiskan jytypaljastus: Mikko ja Natalie-rakas naimisiin lokakuussa, häälahjalistalla muovikippoja ja seisova risti!
Seiskan mukaan pariskunta sanoo toisilleen tahdon lokakuussa. Toimitus oli saanut vinkkiä lemmenparin häälahjalistasta, joka oli jutun julkaisun jälkeen äkkiä muutettu yksityiseksi. Listalla oli mm muoviastioita, kristallimaljakko ja jalustalla seisova risti.
Kommentit (29013)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Natalien synttärit tänään!?
21.9. eli huomenna.
MIten me täällä palstalla osallistumme Natalien synttäreihin?😀
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
21.9. eli huomenna.
Kuka on niin pimeä, että selvittää jonkun turhakkeen syntymäpäivänkin. Hyhhyh
Vierailija kirjoitti:
Helena näyttää niin tyytyväiseltä ottaessaan selfietä itsestään. Hyvä minä, kaunis minä...
minäkin hymyilen välillä jo aamusta peilikuvalle :)))
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
21.9. eli huomenna.
Joku voisi lähettää sille muovia lahjaksi? Kulhon vaikkapa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Helsinki kuulolla? Epäilen Helenan tulevan bilettämään siskojen kanssa Helsinkiin. Insta hiljaa. Muistakaa kuvata Helena Koivu jos näkyy baareissa. Seiskaan juttu.
Tsägällä Kaurakuningas osuu samaan paikkaan. Ehkä jopa treffit sovittu?
Mites se Martinan ex?
Eskolla on ihan tarpeeks jo nyt. Ei sitä määräänsä enempää. Eikä taida olla tarpeeksi pätäkkää Hölinän mittapuulla.
Mites sulle se romutran_su, olisitte hyvä pari? Vai eikö ole tarpeeksi pätäkkää?
Martina ja Esko ja Martinan ex:t ei nyt kuulu tähän ketjuun millään muodoin. Ei sitä Martinaa joka
Totta hemmetissä tarvii. Martina Aitolehti ja Esko Eerikänen ja Steeffan Sperman lapsineen. Hulluja koko sakki!
Vierailija kirjoitti:
Helena näyttää niin tyytyväiseltä ottaessaan selfietä itsestään. Hyvä minä, kaunis minä...
Miltä sitten pitäisi näyttää? Naama norsunveellä vaiko tyhjä psykoottinen katse kaukaisuuteen?
"Helena on niin yksinäinen, että kuvaa jopa talkkaria työssään. "
Totta. Ja Helena on niin huomionkipeä, että jopa Tuiren parin sanan mittainen viesti saa hänet tuntemaan itsensä tärkeäksi, se isovanhemman kirjoituskin piti laittaa IG.n stooreihin. Mut sen huomasi, että Helenaan sattui silloin kun Tuire oli palauttanut Helenaa maan pinnalle sanallisesti. Olikohan Helena harhaisesti kuvitellut että lasten isovanhemmat Tuire ja Jukka, ja vaikkapa Saku perheineen ovat jollain tavalla hänen puolellaan?
Vierailija kirjoitti:
Täyttääkö 46v? Varmaan on Mikkoa vähän nuorempi, vai?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
minäkin hymyilen välillä jo aamusta peilikuvalle :)))
Tsot tsot, häpeäisit! Sulle pitäisi antaa isän kädestä.
Voisin näyttää Helenalle kaapin paikan. T. Mies etelä-suomesta, tarkemmin ottaen kymenlaaksosta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miltä sitten pitäisi näyttää? Naama norsunveellä vaiko tyhjä psykoottinen katse kaukaisuuteen?
Eihän tuossa edellisessä kommentissa ollut mitään moittimista. Kaunis ihminen on tyytyväinen omaan ulkonäköönsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
21.9. eli huomenna.
Muovisanko tai muovipotta. Tai jos pelkkiä kuvia muoviroskasta kellumassa meressä ja joku tukehtunut lintu ja kilpikonna siinä kellumassa myös, ihanan liikkistä🐢😢
Milloin Helena saa isän kädestä? Kuka laittaa ruotuun ja hiljentää? Joku rohkea palstalainen vai eikö uskallus riitä kuin netissä vinkumiseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turha olla huolissaan siitä hälyjen metelistä, jahka sinne päätaloon murtautuu.
Jos ei H itse älyä, kyllä isi-Aivar neuvoo tytärtään hankkimaan kuulosuojaimet - ehkäpä oikein vastamelukapistukset.
Eiköhän niiden kanssa pärjää ja sitten voi kauhistella, kun yllättäen on vartijoita/poliiseja taas Mikon tontilla ja talossa eikä hän kuullut mitään eikä varoitettu etukäteen.
Ne hälythän kuuluu osaksi showta. Tieto menee Mikolle. Look at me, look at me, look at MEEE!
Ja katsokaa taas, kuinka Mikko kiusaa. En saa olla alasti edes "omassa kodissani"!
(Vaikka pääkoti onkin Minnesotassa.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
21.9. eli huomenna.
Kuka on niin pimeä, että selvittää jonkun turhakkeen syntymäpäivänkin. Hyhhyh
Creepyä todellakin! Millä diagnooseilla nää julkkisten asioiden superkyylääjät yleensä kulkee?
Vierailija kirjoitti:
"Helena on niin yksinäinen, että kuvaa jopa talkkaria työssään. "
Totta. Ja Helena on niin huomionkipeä, että jopa Tuiren parin sanan mittainen viesti saa hänet tuntemaan itsensä tärkeäksi, se isovanhemman kirjoituskin piti laittaa IG.n stooreihin. Mut sen huomasi, että Helenaan sattui silloin kun Tuire oli palauttanut Helenaa maan pinnalle sanallisesti. Olikohan Helena harhaisesti kuvitellut että lasten isovanhemmat Tuire ja Jukka, ja vaikkapa Saku perheineen ovat jollain tavalla hänen puolellaan?
Huomasin saman. Palaute varmaan koski Helenan lörpöttelyjä tytön asioista. Toivottavasti meni asia perille.
Martina Aitolehtinen yrittää täällä sanoa, ettei ny sentään noin hullu ole! No ei kyllä olekkaan.
Vierailija kirjoitti:
"Sinulla on Helenan ajatusmalli, että kannattaa loisia jos on "oltavat". Et ymmärrä, että jotkut ihan haluaa tehdä töitä, siitä huolimatta että on varallisuutta."
Ei, vaan että Mikon mahdollinen USA:n viisumi ei riipu mistään NHL-töistä. Hänen varallisuusluokassaan on vaikka mitä muitakin vaihtoehtoja saada viisumi, vaikka ei olisi amerikkalaista vaimoakaan.
Samaa kai Helenakin tavoitteli, eli jos avioehto olisi katsottu pätemättömäksi, Helena olisi multimiljonääri, jonka olisi ollut helppo jäädä USA:han ja huolehtia lasten elatuksesta siinä missä Mikonkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
21.9. eli huomenna.
Muovisanko tai muovipotta. Tai jos pelkkiä kuvia muoviroskasta kellumassa meressä ja joku tukehtunut lintu ja kilpikonna siinä kellumassa myös, ihanan liikkistä🐢😢
Luonnonystävä rakastaa muoviesineitään 🥰😍🥣💃
rauhoittuisi