Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seiskan jytypaljastus: Mikko ja Natalie-rakas naimisiin lokakuussa, häälahjalistalla muovikippoja ja seisova risti!

Vierailija
16.08.2024 |

Seiskan mukaan pariskunta sanoo toisilleen tahdon lokakuussa. Toimitus oli saanut vinkkiä lemmenparin häälahjalistasta, joka oli jutun julkaisun jälkeen äkkiä muutettu yksityiseksi. Listalla oli mm muoviastioita, kristallimaljakko ja jalustalla seisova risti. 

Kommentit (29013)

Vierailija
21701/29013 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helena on esitellyt rakastaan avoimesti omalla yksityisellä Instagram-tilillään. Koivun uusi miesystävä on nimeltään Troy Hesketh. 31-vuotiaalla tummalla minnesotalaisella komistuksella on taustaa jääkiekkoilijana.

Yup🙏

Vierailija
21702/29013 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turha olla huolissaan siitä hälyjen metelistä, jahka sinne päätaloon murtautuu. 

Jos ei H itse älyä, kyllä isi-Aivar neuvoo tytärtään hankkimaan kuulosuojaimet - ehkäpä oikein vastamelukapistukset.

Eiköhän niiden kanssa pärjää ja sitten voi kauhistella, kun yllättäen on vartijoita/poliiseja taas Mikon tontilla ja talossa eikä hän kuullut mitään eikä varoitettu etukäteen. 

Tää Kakskerran murto, kun hälytyksen takia paikalle tuli vartija ja Mikko, Helena tiuskaisi vaan että mitä asiaa. 🙃

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
21703/29013 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan tuo hienon näköinen paikka, venelaiturit ja kaikki. Säilyttääköhän Mikko veneitään siellä nytkin vai onko joutunut exän takia hommaaman toisen paikan niille. Sakulla on kyllä kivempi kokonaisuus, onneksi ei saanut lupaa rakentaa paikalle modernia loma-asuntoa vaan joutui kunnostamaan sen vanhan. 

Minä taas pidän enemmän Mikon rantahuvilakokonaisuudesta. Yhtenäinen, todella tyylikäs kokonaisuus, iso vierastalo iso plussa, koko alue kauniisti maisemoitu, laaja rantaviiva. Mikolla on myös ihanan iso tontti, yli 2 hehtaaria.

Keittiö ja kylppäri olivat minusta aika mauttomat kullanvärisine hanoineen. 

H kehui jossain että hän oli nämä sisustanut. Ja siksi ei mikään N saa sinne tulla kun hän on ihan itse valkannut Mikon rahoilla ostettavat kalusteet. 

Vierailija
21704/29013 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helena on esitellyt rakastaan avoimesti omalla yksityisellä Instagram-tilillään. Koivun uusi miesystävä on nimeltään Troy Hesketh. 31-vuotiaalla tummalla minnesotalaisella komistuksella on taustaa jääkiekkoilijana.

Olihan tästä Seiskassakin juttu. Kuvia myös. Ihan kivan näkönen mies. Ei päässyt NHL:ään.

Varaton, eronnut ja lapsensa tapaamisoikeudet kokaiinin takia menettänyt komistus. Troy vietti Helenan kanssa leveää elämää Mikon talossa, reissattiin, veneiltiin, juotiin skumppaa ja syötiin ostereita. Helena ja varmaan Troykin kuvitteli, että Mikon rahoilla, mutta kuten oikeudessa oli jo Helenaa varoiteltu, Helenan miljoonalla. Helenalta meni talo alta ja niin läksi Troykin. Kivaa tällä muiden hyväksikäyttäjäpariskunnalla varmasti oli. 

Vierailija
21705/29013 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi, minä voisin ollalautasliinan kanssa valmiina pyyhkimään ketsupit suupielestä, ei haittaisi. Talonmiehen myös. Komeita ja ahkeria ovat. 

Poliisit olivat tai ovat myös komeita.  Tinttiniinku oli peittänyt poliisien symppiskasvot joillain pelle-emojeilla. Mä en vaan kestä. Auttakaa.

Terveisin: Opettaja

Olen samaa mieltä. Minulla kyllä herää äidinvaistot ja halu suojella, kun näitä miehiä ajattelen tukalassa tilanteessa. Tsemppiä kaikille ja toivottavasti rentouttavaa viikonloppua. 

Vierailija
21706/29013 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi, minä voisin ollalautasliinan kanssa valmiina pyyhkimään ketsupit suupielestä, ei haittaisi. Talonmiehen myös. Komeita ja ahkeria ovat. 

Aika salskeira oli poliisitkin. Haastemies pötki ajoissa karkuun ettei tule kuvatuksi.

Vierailija
21707/29013 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turha olla huolissaan siitä hälyjen metelistä, jahka sinne päätaloon murtautuu. 

Jos ei H itse älyä, kyllä isi-Aivar neuvoo tytärtään hankkimaan kuulosuojaimet - ehkäpä oikein vastamelukapistukset.

Eiköhän niiden kanssa pärjää ja sitten voi kauhistella, kun yllättäen on vartijoita/poliiseja taas Mikon tontilla ja talossa eikä hän kuullut mitään eikä varoitettu etukäteen. 

Alvarin pitää oppia ensin laittamaan kengät oikeisiin jalkoihin. Virossa Helenan videolla kumisaappaat väärissä jaloissa. Lähde: Helenan insta 

Vierailija
21708/29013 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nähnyt kun yhden komean, Mikon

Vierailija
21709/29013 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

hetkinen, siis milloin Helena on rikkonut ikkunan? Onko se typerys videoinut senkin?

Kertoi poliiseille sen ja tuon kuvasi.

Rikkoi ikkunan sen viikon sunnuntaina, kun oli Suomeen tullut. Hänhän pohti keskiviikkona miten pääsee kakskertaan sisälle, jos lukot vaihdettu. Oli sen vkonlopun lasten kanssa Helsingissä ja kun sieltä tulivat, niin silloin rikkoi kun ei muuten sisään päässyt.

Kuvitelkaa tilanne olivat silloin olleet flamingossa. Äiti juuri tullut reissuiltaan. Ajellaan illalla myöhään sunnuntaina mökille tietäen ettei sinne olisi mitään asiaa mennä. Mutta kun on lapset niin voi huoletta murtautua kun eihän se Mikkonyt voi lasten äitiä häätää kadulle. 

Tuo käytös on ihan

Voisi myös perustaa instatilin Truth about Hellu, jossa kommentoitaisiin faktojen avulla Helenan väittämiä ja herjauksia.

Vierailija
21710/29013 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Harmillista ettei Helena ole maho."

Tuota Mikko katuu loppuelämänsä. Onneksi edes Oskar näyttää Saku Koivulta.

En nyt tiedä kumpi pojista oli Oskar, mutta musta on niin huvittavaa että tämä kaikista pienin lapsi näyttää aivan täysin isänsä ja isoisänsä kopiolta. Onpa siinä äidillä kivaa jos näitä niin paheksuu ja samaan aikaan oma lapsi ei kyllä anna unohtaa hetkeksikään kenelle on sukua.

Vierailija
21711/29013 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poliisit olivat tai ovat myös komeita.  Tinttiniinku oli peittänyt poliisien symppiskasvot joillain pelle-emojeilla. Mä en vaan kestä. Auttakaa.

Olen samaa mieltä. Minulla kyllä herää äidinvaistot ja halu suojella, kun näitä miehiä ajattelen tukalassa tilanteessa. Tsemppiä kaikille ja toivottavasti rentouttavaa viikonloppua. 

Kyllä poliisit pärjäävät, sillä heidät on koulutettu monenlaisia tilanteita varten. Entiset aviomiehet ja työntekijät ovat sitten eri asia.

Vierailija
21712/29013 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tää keskustelu saa yhä olla täällä? Ettekö te ihmiset osaa muuta kun levitellä valheita ja puhua asioista joista ette mitään tiedä?

Mikä tässä on valhetta? Kaikki tieto saatu hevosen suusta.

Vierailija
21713/29013 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olihan tästä Seiskassakin juttu. Kuvia myös. Ihan kivan näkönen mies. Ei päässyt NHL:ään.

Varaton, eronnut ja lapsensa tapaamisoikeudet kokaiinin takia menettänyt komistus. Troy vietti Helenan kanssa leveää elämää Mikon talossa, reissattiin, veneiltiin, juotiin skumppaa ja syötiin ostereita. Helena ja varmaan Troykin kuvitteli, että Mikon rahoilla, mutta kuten oikeudessa oli jo Helenaa varoiteltu, Helenan miljoonalla. Helenalta meni talo alta ja niin läksi Troykin. Kivaa tällä muiden hyväksikäyttäjäpariskunnalla varmasti oli. 

Tuttaa Mikon puolesta. Tämä taatusti sinetöi eron. Helena on vielä nauttinut päästessään kiusaamaan. Onneks olikin omia rahoja mitä toyboyhin käytti.

Vierailija
21714/29013 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika salskeira oli poliisitkin. Haastemies pötki ajoissa karkuun ettei tule kuvatuksi.

😄

Kakskerrassa nähtävillä vikkeläliikkeisiä virantoimittajia. Kaikki pälyilevät pelokkaasti olkansa yli.

Vierailija
21715/29013 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää pienin on niin Mini-Mikko. Ei epäilystä kuka on isä. 

Vierailija
21716/29013 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä poliisit pärjäävät, sillä heidät on koulutettu monenlaisia tilanteita varten. Entiset aviomiehet ja työntekijät ovat sitten eri asia.

Mä uskon että Mikko pärjää hyvin vaikka varmasti stressaavaa. Vahva luonne, kokenut johtaja ja hänellä on mahdollisuus käyttää juridista ja ihan mitä vaan muutakin apua. Ja tuntee drama queenin ja tietää mihin hän pystyy. Vahvoista vahvimmat tukiverkot paikkakunnalla. Uskon että Mikko tukee myös talkkaria.

Vierailija
21717/29013 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikas lailla varmaan kaikki ns läheiset (=sukulaiset) tietää ja tuntee ja haluavat pysyä erossa hkoosta. Ja aivan varmasti haluaisivat nähdä lapsia. Kyllähän nyt normijärki jo sanoo, että on pakko jonkun puuttua tilanteeseen. Jospa pappa Kipper ottaisi nyt homman haltuun. Koska hän sen mitä luultavimmin vois tehdä. Hakis lapsensa ja säilyttäisi välinsä ex vävyyn. Aivan varmasti lapsenlapsiin on jo hyvät välit ja hk jakamien mukaan on hyvinkin mies, joka homman hoitaisi.

Vierailija
21718/29013 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan Jelena lähössä munan metsästykseen, kun on itseään kuvannut?

Vierailija
21719/29013 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan Jelena lähössä munan metsästykseen, kun on itseään kuvannut?

Aijai kertokaas turkulaiset minne perjantai-iltana siellä suunnataan? Voisko saada raporttia paikan päältä jos joku bongaa? Kaikki mukaan!

Vierailija
21720/29013 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää pienin on niin Mini-Mikko. Ei epäilystä kuka on isä. 

Sakun näköinehän tuo poika on. 

Ketju on lukittu.