Seiskan jytypaljastus: Mikko ja Natalie-rakas naimisiin lokakuussa, häälahjalistalla muovikippoja ja seisova risti!
Seiskan mukaan pariskunta sanoo toisilleen tahdon lokakuussa. Toimitus oli saanut vinkkiä lemmenparin häälahjalistasta, joka oli jutun julkaisun jälkeen äkkiä muutettu yksityiseksi. Listalla oli mm muoviastioita, kristallimaljakko ja jalustalla seisova risti.
Kommentit (29013)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kauhea tilanne helenalla. poliisit koko ajan hänen ovella, siitä syystä, että asuu kotonansa pihamajassa. psyykkistä painostusta ja ovien hakkaamista. psyyke pettää helenalla ihan kohta.
Kuka Hellun ovea on hakannut? Yhden kerran haastemies.
Tuskin on hakannut edes haastemies.
Seiska 8.9.24 Haastemies herätti Helenan.
"Harmillista ettei Helena ole maho."
Tuota Mikko katuu loppuelämänsä. Onneksi edes Oskar näyttää Saku Koivulta.
Vierailija kirjoitti:
Vai ei muka tiedetä noiden elämistä mitään!
Minä tiedän, koska ihmettelin niitä H:n ulostuloa lehtien palstoilla aikanaan. Kuinka on viety talot, autot ja lapsetkin sekä jätetty tyhjän päälle. En purematta niellyt, joten päädyin tänne, löysin linkin oikeuden päätöksiin (kiitokset niiden lähettäjälle) ja ensimmäistä kertaa elämässäni aloin seurata jonkun instastooreja.
Kiitos Helenan, nyt tunnistaisin kaikki asianosaiset, jos heihin törmäisin.
Kiitos myös Helenalle itselleen, että jaksoin niitä päätöksiä lukea ihan ajan kanssa. Sen verran paljon ja jatkuvasti keskenään ristiriitaisia tarinoita sekä epäonnistuneita yrityksiä editoida satuja itselleen edullisiksi on nettiin tuupannut. Parhaina päivinä noita on kymmeniä ja taas kymmeniä.
Jos Mikko olisi ollut mun mies ja käyttäytynyt/kohdellut mua kuten H-fanit väittävät Mikon kohdeelleen Helenaa, en olisi hankkiutunut kolmatta kertaa raskaa
Amen🙏🙏 se on justiinsa näin. Ei suomalaisen ns.normiäidin päähän millään mahdu, että joku voi olla näin laskelmoiva ja itsekäs
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai ei muka tiedetä noiden elämistä mitään!
Minä tiedän, koska ihmettelin niitä H:n ulostuloa lehtien palstoilla aikanaan. Kuinka on viety talot, autot ja lapsetkin sekä jätetty tyhjän päälle. En purematta niellyt, joten päädyin tänne, löysin linkin oikeuden päätöksiin (kiitokset niiden lähettäjälle) ja ensimmäistä kertaa elämässäni aloin seurata jonkun instastooreja.
Kiitos Helenan, nyt tunnistaisin kaikki asianosaiset, jos heihin törmäisin.
Kiitos myös Helenalle itselleen, että jaksoin niitä päätöksiä lukea ihan ajan kanssa. Sen verran paljon ja jatkuvasti keskenään ristiriitaisia tarinoita sekä epäonnistuneita yrityksiä editoida satuja itselleen edullisiksi on nettiin tuupannut. Parhaina päivinä noita on kymmeniä ja taas kymmeniä.
Jos Mikko olisi ollut mun mies ja käyttäytynyt/kohdellut mua kuten H-fanit väittävät Mikon kohdeelleen H
Suomalaiset äidit on täyspäisiä.
Onko Helena kertonut, mitä se haaste koski? Vai oliko sellainen asia, jota ei halua tuoda julki valheiden paljastumisen vuoksi?
Voi, minä voisin ollalautasliinan kanssa valmiina pyyhkimään ketsupit suupielestä, ei haittaisi. Talonmiehen myös. Komeita ja ahkeria ovat.
Onkohan Helenalla koskaan morkkis näistä tempauksista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu, vähän on tavallaan surku nauraa tuossa jamassa olevalle ihmiselle, mutta toisaalta, minkä me asialle voimme? Itkeäkö pitäisi?
Kyllä hoitoon saattaminen on ihan muiden käsissä. Toki harmittaa, että lapset ja muut ihmiset kärsivät.
Etkö sinä tajua, että Helena tekee tahallaan asiat naurettaviksi. Ja sinutkin tällä kommentillasi.
Ahaa, hän onkin siis jonkinlainen komediahahmo? Tietävätkö ex, lapset, poliisi, talkkarit, sukulaiset ynnä muut olevansa osa hupailushowta?
Jos ei tiedä, kertokaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kauhea tilanne helenalla. poliisit koko ajan hänen ovella, siitä syystä, että asuu kotonansa pihamajassa. psyykkistä painostusta ja ovien hakkaamista. psyyke pettää helenalla ihan kohta.
Kuka Hellun ovea on hakannut? Yhden kerran haastemies.
Tuskin on hakannut edes haastemies.
Seiska 8.9.24 Haastemies herätti Helenan.
Tokkopa on kuitenkaan kovin hakannut. Eiköhän noi koputa tai soita ovikelloa, jos sellainen on. Enpä usko, että on edes herättänyt, kunhan taas draamailee.
Helena on esitellyt rakastaan avoimesti omalla yksityisellä Instagram-tilillään. Koivun uusi miesystävä on nimeltään Troy Hesketh. 31-vuotiaalla tummalla minnesotalaisella komistuksella on taustaa jääkiekkoilijana.
Vierailija kirjoitti:
Helena on esitellyt rakastaan avoimesti omalla yksityisellä Instagram-tilillään. Koivun uusi miesystävä on nimeltään Troy Hesketh. 31-vuotiaalla tummalla minnesotalaisella komistuksella on taustaa jääkiekkoilijana.
Ja taas:) Kuinkas sattuikaan.
Vierailija kirjoitti:
Olihan tästä Seiskassakin juttu. Kuvia myös. Ihan kivan näkönen mies. Ei päässyt NHL:ään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja taas:) Kuinkas sattuikaan.
Minnesotalaisena suuri Mikko Koivu fani:).
Turha olla huolissaan siitä hälyjen metelistä, jahka sinne päätaloon murtautuu.
Jos ei H itse älyä, kyllä isi-Aivar neuvoo tytärtään hankkimaan kuulosuojaimet - ehkäpä oikein vastamelukapistukset.
Eiköhän niiden kanssa pärjää ja sitten voi kauhistella, kun yllättäen on vartijoita/poliiseja taas Mikon tontilla ja talossa eikä hän kuullut mitään eikä varoitettu etukäteen.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Eihän tämä show muuten jatkuisi.
Vierailija kirjoitti:
En usko, koska uskoo täysin asiaansa ja sairaudentunto puuttuu!? Sehän se tämän keissin hankalaksi tekeekin. Syyllisyys ja häpeä olisivat avaimet toisenlaisiin ratkaisuihin omassa elämässään, mutta kun ei tunne syyllisyyttä ja/tai häpeää.
Vierailija kirjoitti:
Voi, minä voisin ollalautasliinan kanssa valmiina pyyhkimään ketsupit suupielestä, ei haittaisi. Talonmiehen myös. Komeita ja ahkeria ovat.
Poliisit olivat tai ovat myös komeita. Tinttiniinku oli peittänyt poliisien symppiskasvot joillain pelle-emojeilla. Mä en vaan kestä. Auttakaa.
Terveisin: Opettaja
Vierailija kirjoitti:
Onko Helena kertonut, mitä se haaste koski? Vai oliko sellainen asia, jota ei halua tuoda julki valheiden paljastumisen vuoksi?
Ei ole kertonut, mutta vahva veikkaus, että koski kakskerran omistajuutta. Eli nuijitaan oikeudessa, että saadaan lainhuutorekisterikin kuntoon ilman Helenan allekirjoitusta.
Vierailija kirjoitti:
Turha olla huolissaan siitä hälyjen metelistä, jahka sinne päätaloon murtautuu.
Jos ei H itse älyä, kyllä isi-Aivar neuvoo tytärtään hankkimaan kuulosuojaimet - ehkäpä oikein vastamelukapistukset.
Eiköhän niiden kanssa pärjää ja sitten voi kauhistella, kun yllättäen on vartijoita/poliiseja taas Mikon tontilla ja talossa eikä hän kuullut mitään eikä varoitettu etukäteen.
Ne hälythän kuuluu osaksi showta. Tieto menee Mikolle. Look at me, look at me, look at MEEE!
Ahaa, hän onkin siis jonkinlainen komediahahmo? Tietävätkö ex, lapset, poliisi, talkkarit, sukulaiset ynnä muut olevansa osa hupailushowta?