Seiskan jytypaljastus: Mikko ja Natalie-rakas naimisiin lokakuussa, häälahjalistalla muovikippoja ja seisova risti!
Seiskan mukaan pariskunta sanoo toisilleen tahdon lokakuussa. Toimitus oli saanut vinkkiä lemmenparin häälahjalistasta, joka oli jutun julkaisun jälkeen äkkiä muutettu yksityiseksi. Listalla oli mm muoviastioita, kristallimaljakko ja jalustalla seisova risti.
Kommentit (29013)
Vierailija kirjoitti:
Miksi H vanhemmat tai siskot eivät puutu hänen somen käyttöön ja kerro hänelle, että tämä ei ole enää normaalia tai hänen edukseen. Surullista, ei mulla muuta.
Ehkä eivät välitä.
Tai sitten eivät kykene asialke mitään. Helenahan tunnetusti toimii aina päinvastoin kuin mitä häntä neuvotaan.
No sitä pitää neuvoa päinvastoin.
"Ihmettelen kun täällä naisihmisetkin ovat Mikon puolella. Jätkähän teki huorin, kun naimisissa ollessaan vehtaili muiden kanssa. Helena ei takuulla tajunnut, kun nimensä pisti paperiin, millaisen häntäheikin oli nainut. Siksi nyt vuosikausien hirveä tappelu."
Mikon pettämisestä ei ole mitään toisteita missään. Helena on ketonut asiasta. Kuten me kaikki tiedämme, niin Helena valehtelee ja värittää tapahtumia.
Sitten puhutaankin Helenan pettämisestä. Siitä on todistajat olemassa. Mikon pelimatkojen aikana Helenalla oli aivan omat pelit. Todistajia ovat mm. naapurit ja seurakuntalaiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi nainen murenee ihan täysin. Miten sen psyyke ? Siis miksei lopeta.
Haluaa lopettaa varmasti, muttei kykene ja pysty, ei osaa, ei ymmärrä tilaansa. Ei kenenkään elämä voi olla hyvää, päivästä toiseen aamusta iltaan puhuu Mikko Koivusta. Ei enää edes lapsistaan. Hän voi huonosti.
Hän on jäänyt koukkuun julkisuuteen. Hän on MINÄ, kun hänestä kirjoitetaan. Viime vk-loppuja oli suvun kanssa Virossa, mutta sen jälkeenkään mikään ei ole muuttunut. Kukaan läheinen ei puutu/pysty puuttumaan. Niin, äitikin kävi vähän aikaa sitten vierastalossa ja poimi auringonkukkia nauraen. Järkyttävää.
Ihmettelen kun täällä naisihmisetkin ovat Mikon puolella. Jätkähän teki huorin, kun naimisissa ollessaan vehtaili muiden kanssa. Helena e
Huorin tekemisestä on vain Helenan sana ja Helena itse puhuu niin ympäri ämpäri, ettei siihen usko enää juuri kukaan. Ihan itse mokaa itseään julkisesti. Edunvalvojaa tämä ihminen tarvitsee. Ja btw, mahdollisesta huorintekemisestä ei ole mitään kipukorvausta laissa säädetty, vaikka kuinka tekisi kipeää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan tuo hienon näköinen paikka, venelaiturit ja kaikki. Säilyttääköhän Mikko veneitään siellä nytkin vai onko joutunut exän takia hommaaman toisen paikan niille. Sakulla on kyllä kivempi kokonaisuus, onneksi ei saanut lupaa rakentaa paikalle modernia loma-asuntoa vaan joutui kunnostamaan sen vanhan.
Minä taas pidän enemmän Mikon rantahuvilakokonaisuudesta. Yhtenäinen, todella tyylikäs kokonaisuus, iso vierastalo iso plussa, koko alue kauniisti maisemoitu, laaja rantaviiva. Mikolla on myös ihanan iso tontti, yli 2 hehtaaria.
Keittiö ja kylppäri olivat minusta aika mauttomat kullanvärisine hanoineen.
Vierailija kirjoitti:
Miksi H vanhemmat tai siskot eivät puutu hänen somen käyttöön ja kerro hänelle, että tämä ei ole enää normaalia tai hänen edukseen. Surullista, ei mulla muuta.
Ehkä eivät välitä.
Tai sitten eivät kykene asialke mitään. Helenahan tunnetusti toimii aina päinvastoin kuin mitä häntä neuvotaan.
Miksi Mikon veli ja muut sukulaiset eivät puutu siihen, miten törkeästi hän kohtelee ex-vaimoaan? Eivätkö he välitä edes lapsista sen vertaa, että yrittäisivät pysäyttää tilanteen. Tämä kaikki on lapsille äärettömän vahingollista 😢
Oho, paljon on tullut kommentteja. Mutta missä on se niuvaileva lääkkeiden jakaja, joka tsemppaa Helenaa? Hävinnyt kuin kapseli Saharaan. Menikö kuppi nurin ja luotto idoliin tämän älyttömän talkkari-keissin takia vai mikä on.
Kun Helena kannetaan vierastalosta suoraan hoitoon, on Mikon kyllä laitettava sinne pyykkikone ja Kuivausrumpu, että vieraatkin voivat pyykätä. Ja hyvä se kuivaustelinekkin on olla, jos käy meressä uimassa ym.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä eivät välitä.
Miksi Mikon veli ja muut sukulaiset eivät puutu siihen, miten törkeästi hän kohtelee ex-vaimoaan? Eivätkö he välitä edes lapsista sen vertaa, että yrittäisivät pysäyttää tilanteen. Tämä kaikki on lapsille äärettömän vahingollista 😢
Miten pitäisi puuttua? Sanoa Mikolle, että anna nyt sille rahaa, kun noin kiukuttelee? Annetaanko teillä päin kiukutteleville lapsille aina periksi?
Täällä on ihanaa keskustella ilman kapselipelleä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan tuo hienon näköinen paikka, venelaiturit ja kaikki. Säilyttääköhän Mikko veneitään siellä nytkin vai onko joutunut exän takia hommaaman toisen paikan niille. Sakulla on kyllä kivempi kokonaisuus, onneksi ei saanut lupaa rakentaa paikalle modernia loma-asuntoa vaan joutui kunnostamaan sen vanhan.
Minä taas pidän enemmän Mikon rantahuvilakokonaisuudesta. Yhtenäinen, todella tyylikäs kokonaisuus, iso vierastalo iso plussa, koko alue kauniisti maisemoitu, laaja rantaviiva. Mikolla on myös ihanan iso tontti, yli 2 hehtaaria.
Minusta noi mitkään Mikon talot eivät ole hienoja. Se Edinan kotikin oli kuin kummitustalo ulkoa. Mutta Mikon on jos hän tykkää, niin tykkää sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä eivät välitä.
Mikko kohtelee Helenaa paljon paremmin kuin Helena ansaitsisi.
Vierailija kirjoitti:
"Minua nauratti, kun Helena kertoi poliiseille ikkunan rikkomisen. Harva kertoo murtautumisesta poliiseille vapaaehtoisesti. Myös portin rikkominen on videolla."
Ei se ole murtautumista, jos omaan asuntoon mennessä rikkoo ikkunan. Eri asia sitten kun ei ole enää omistaja, mutta meneekö tämä virallisen rekisteripäivämäärän mukaan, eli ei voida takautuvasti syytä murtautumisesta, jos oli vielä paperilla omistaja ko. hetkellä?
Minkä rekisteripäivämäärän? Mun ostamani asunnon rekisteröimisessä meni maanmittaitoksella 6kk. Meinaat, että tuon 6kk aikana edellinen omistaja olisi voinut "omistajan oikeudella" murtautua mun kämppään ikkunasta? Toki meidän tilanteessa paperit allekirjoitettiin samana päivänä, kun rahakin liikkui, että siinä mielessä asiassa ei ollut epäselvää, vaikka kämppä rekisterissä oli pitkään edellisen omistajan nimissä.
Vierailija kirjoitti:
Oho, paljon on tullut kommentteja. Mutta missä on se niuvaileva lääkkeiden jakaja, joka tsemppaa Helenaa? Hävinnyt kuin kapseli Saharaan. Menikö kuppi nurin ja luotto idoliin tämän älyttömän talkkari-keissin takia vai mikä on.
Kyllä se tänne ilmestyy taas. Tuossahan joku Helena-fani huutelee, että Sakun ja Mikon vanhempien pitäisi tälle asialle jotain tehdä. Miksei Aivar ja Ülle tee mitään? Ai niin, Mikon rahat, jotka kuuluu viiden vuoden avioliiton jälkeen Helenalle. Voi tsiisus.
Vierailija kirjoitti:
Täällä on ihanaa keskustella ilman kapselipelleä.
Onkohan se se tinttiniinku? Vai kuka ne pellenaamarit laittoi insta kuvaan, meidän ahkeralle talonmies Joonakselle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä eivät välitä.
Helenan käytöstä ei pidä kenenkään enää mahdollistaa. Se ei itse ole oikeustoimikelpoinen, rajat tulee pakostakin vastaan. Ja se on Helenan etu. Ei tuo kujanjuoksu voi jatkua loputtomiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hanat toi neukkulainen Hiluna. Ne on persoja sellaselle.
"Mikko oli jopa Helenan sanojen mukaan hyvä aviomies ja isä."
Muistelen jotakin haastattelua, jossa hyvinä aikoina molemmat luonnollisesti kehuivat toisiaan. Helena hoivasi Mikkoa tämän loukkaantumisen aikana, tms. Hyvinä aikoina kumpikin puhui kauniisti toisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä noilla poliiseilla, sossuille ym on kahvihuoneessa hauskaa, kun muistelevat Helenan kanssa tapahtuneita sekoiluja. Jos mä olisin poliisi, niin ihan uteliaisuudesta haluaisin päästä propertylle keikalle ja nähdä Mikon, Hellyn ja tilukset. Mukavasti menee työaikaa, kun ajelee 2x40 min sinne ja juttelee pari tuntia komean Mikon kanssa.
Veikkaan, että poliisilla on joku jonotuslista tuohon hommaan. Ja kuka pokkana selviää keikasta, saa viikon pullakahvit ilmaiseksi.
Eikä pidä unohtaa Mikolta tulevia lahjuksia, eli hokilippuja.
Sheriffi pitää "alaisistaan" huolta. MK:n kaupunki ja lait, you know.
Vierailija kirjoitti:
Kun Helena kannetaan vierastalosta suoraan hoitoon, on Mikon kyllä laitettava sinne pyykkikone ja Kuivausrumpu, että vieraatkin voivat pyykätä. Ja hyvä se kuivaustelinekkin on olla, jos käy meressä uimassa ym.
Vieraiden ei ole tarkoitus olla pysyviä. Siinä on vinkkejä että vieraat voivat poistua kun em. tarpeita ei voi täyttää vierastalossa.
Sitä tikulla silmään, joka vanhoja muistelee. Onneksi Mikko jätti Helenan, jos kerran petti. Onneksi jätti!