Seiskan jytypaljastus: Mikko ja Natalie-rakas naimisiin lokakuussa, häälahjalistalla muovikippoja ja seisova risti!
Seiskan mukaan pariskunta sanoo toisilleen tahdon lokakuussa. Toimitus oli saanut vinkkiä lemmenparin häälahjalistasta, joka oli jutun julkaisun jälkeen äkkiä muutettu yksityiseksi. Listalla oli mm muoviastioita, kristallimaljakko ja jalustalla seisova risti.
Kommentit (29013)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiko ulkopuolinen tehdä huoli-ilmoituksia aikuisesta sosiaaliin? Jos voi miten? Pelkään Helenan romahtavan ja tekevän itselleen jotain. En toivo silti Helenalle kukaan pahaa, hän tarvitsee apua, muttei ymmärrä sitä itse.
Minä pelkään Helenan tekevän jotain Natalielle tai lapsille. Mikkoon tuskin lähtee kokeilemaan.
Natalien puolesta pelkää varmasti moni. Juhannusvideoillakin hakeutui Mikon taakse, mikä on järkevää.
Jotenkin on fiilis, että poliisien/vartioiden olisi turvattava tuolla tontilla nimenomaan muiden oleminen. Kaikki muut osaavat kuitenkin käyttäytyä, vain yhdellä on haasteita.
Miksi H vanhemmat tai siskot eivät puutu hänen somen käyttöön ja kerro hänelle, että tämä ei ole enää normaalia tai hänen edukseen. Surullista, ei mulla muuta.
Minkähänlaista tulee olemaan Hellun seinänaapureilla kerrostalossa? Ja ala- ja yläpuolella?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hauskaa. Helena on loisinut kakskerrassa koko kesän ja 21.9. Hän keksii että olisi voinut leikata nurmikon. Hekoheko. Varmaan syksyn viimeisiä.nurmikonleikkuita.
Ja eihän vakuutus ymt syyt voi sallia Helenan koneen käyttämistä vieraalla kiinteistöllä. Mistä hän olisi saanut avaimet koneeseen? Ym ym.
Laittais vaan niitä pelle emojeja itse itselleen.
Jup, jup, jep, jep...Enbuske🙌
tinttiniinku: #abuse, #financial abuse, #after divorce abuse, #all kind of abuses...
M. Mähkä: Helenan avioehdossa ei ollut korvamerkittynä menetettyjä eläketuloja. Muistakaa naiset vaatia ne eläketulot ja sijoitustili. Kaikki me naiset teemme kuten Helena: Menemme vaan pankkiin ja nostamme 200k yhteiseltä tililtä talousrahoja? Ja 30k:n dollarin auto otettiin pois, samoin astioita ja kuntopyörä, nyyh. Asuntokuluistakin vähennettikn 30k dollaria per vuosi. Raakaa. Sentään viisi vuotta oltiin naimisissa
Vierailija kirjoitti:
Toi nainen murenee ihan täysin. Miten sen psyyke ? Siis miksei lopeta.
Haluaa lopettaa varmasti, muttei kykene ja pysty, ei osaa, ei ymmärrä tilaansa. Ei kenenkään elämä voi olla hyvää, päivästä toiseen aamusta iltaan puhuu Mikko Koivusta. Ei enää edes lapsistaan. Hän voi huonosti.
Vierailija kirjoitti:
Miksi H vanhemmat tai siskot eivät puutu hänen somen käyttöön ja kerro hänelle, että tämä ei ole enää normaalia tai hänen edukseen. Surullista, ei mulla muuta.
Sama tolle somelle enää, mielenterveys kuntoon. Ennen kuin käy pahemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kiitos tarkennuksesta. Itse olen ollut siinä käsityksessä, ettei isä halunnut päästää lapsia Minnesotaan äidilleen kun heillä oli tuo vääntö asuinpaikasta, Edina vai Turku, ja oli saanut lapset Turkuun. Joka tapauksessa lapset eivät ole päässeet Minnesotaan sen jälkeen, kun heidät Helenalta haettiin, ja Helenalle on varmasti kova paikka olosuhteet, joissa he ovat nyt sinne menossa.
-Se aiempi "
Vaikka se on äidille kova paikka, se ei ole oikea syy aktiivisesti haitata lasten osallistumista häihin.
Helena ei osaa tai halua erottaa lasten tunne- ja muita tarpeita omistaan. Projisoi omia tarpeitaan lapsiinkin. Näinhän Dr Stahl selvityksessään totesi jo vuosia sitten.
Uskomattomalta kuulosti, kun Helena viime videoissaan projisoi ja syytti taas Mikkoa omista tekemisist
Ja pikkukaveri unohti repliikit ja niin iloisena tuumi, että "Welcome Natalie!" 😇 Ja se nyt kävi aivan selväksi, että Mikko ei keskustelua pettämisestä aloittanut. Miksi muuten olisi torpannut koko keskustelun sanoen lapsille, että "all you need to know is that I love you". Ja vanhin poika siihen, että "We know." Kyllä käy sääliksi näitä lapsia. Laitetaan väkisin asettumaan jommankumman vanhemman puolelle, vaikka eivät varmasti sitä halua. Heillä pitäisi olla turvallinen olo molempien seurassa.
Mikon isyys on ihailtavaa. Aiemmin mulla ei ollut siihen luonnollisestikaan mitään mielipidettä, koska hänhän ei asiasta mitään numeroa tee.
Mikko oli jopa Helenan sanojen mukaan hyvä aviomies ja isä. Antoi Helenalle siinä sivussa luksuselämän, mistä luopuminen sai näköjään kaiken hyvän unohtumaan ja nupin sekoamaan.
Helenan kostonhimo on puistattavaa. Ja tyhmää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helena on niin yksinäinen, että kuvaa jopa talkkaria työssään. Ainakin ihmiset näkee, että työt hoituu.
Voi kun joku nyt soittaisi ja yrittäisi myydä edes Seiskaa hänelle. Olisi juttuseuraa ja virikettä iltapäivälle.
Ylimutka on Hellun instakamu. Ja Helena seuraa Seiskaa instassan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei aivan kamalaa toi talkkarihan ajaa ihan vauhdilla ympäri ämpäri ja niin ja näin. Tähän aikaan vielä. Todella häiritsevään aikaan iltapäivällä .
Kaippa poliisit jo on kutsuttu paikalle vauhdikkaan talonmiehen vuoksi.
Hei, ja kamoon. Nyt on perjantai! Ei perjantaina leikata ruohoa. Eikä viikonloppuna. Maanantai ja tiistai on ihan liian aikaisin, kun pitää päästä taas viikon rutiineihin ja keskiviikko on pikkulauantai. Ja koska keskiviikko on pikkulauatai, niin torstai on pikkusunnuntai. Mitä siellä taas huoltotiimi ajattelee?
🤣
Ei sais nauraa, mutta Helena on tarjonnut mulle hupia viimeiset pari päivää urakalla. Ei tätä uskoisi, jos ei omin silmin näkisi. Nainen valtaa itselleen kuulumattoman talon ja soittaa poliisit kun työntekijät tulevat tekemään työtään. Kaiken kuvaa ja julkaisee. Paasaa poliisille miten Mikko tuo tyttöystävänsä huvilalleen, ilmoittamatta Helenalle etukäteen. Juhannuksena Helena agitoi lapsensa huutelemaan Natalielle You are not wellcome here (paha kun pienin muisti väärin ja huusi Natalie wellcome) itse huuteli How dare you. On se epeli.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä eivät välitä.
Vierailija kirjoitti:
Onhan tuo hienon näköinen paikka, venelaiturit ja kaikki. Säilyttääköhän Mikko veneitään siellä nytkin vai onko joutunut exän takia hommaaman toisen paikan niille. Sakulla on kyllä kivempi kokonaisuus, onneksi ei saanut lupaa rakentaa paikalle modernia loma-asuntoa vaan joutui kunnostamaan sen vanhan.
Minä taas pidän enemmän Mikon rantahuvilakokonaisuudesta. Yhtenäinen, todella tyylikäs kokonaisuus, iso vierastalo iso plussa, koko alue kauniisti maisemoitu, laaja rantaviiva. Mikolla on myös ihanan iso tontti, yli 2 hehtaaria.
Jos Helena tuosta rauhoittuisi, niin voisi ehkä tehdä elantoa ainakin jkv somen avulla, kyllä jotain kaupallisia yhteistöitä hänkin voisi saada. Lisäksi hänen kannattaisi kartoittaa Suomen rikkaat miehet ja mennä tyrkylle. Johan hän sen kerran on onnistunut tekemään. Maisakin onnistui jonkunlaisen ukon saamaan, niin eiköhän Helenakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiko ulkopuolinen tehdä huoli-ilmoituksia aikuisesta sosiaaliin? Jos voi miten? Pelkään Helenan romahtavan ja tekevän itselleen jotain. En toivo silti Helenalle kukaan pahaa, hän tarvitsee apua, muttei ymmärrä sitä itse.
Minä pelkään Helenan tekevän jotain Natalielle tai lapsille. Mikkoon tuskin lähtee kokeilemaan.
Natalien puolesta pelkää varmasti moni. Juhannusvideoillakin hakeutui Mikon taakse, mikä on järkevää.
Jotenkin on fiilis, että poliisien/vartioiden olisi turvattava tuolla tontilla nimenomaan muiden oleminen. Kaikki muut osaavat kuitenkin käyttäytyä, vain yhdellä on haasteita.
Eikös Hellu vielä naamaillu tuosta Natalien menemisestä Mikon selän taakse.
Iso turvallinen Mikko.😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan tuo hienon näköinen paikka, venelaiturit ja kaikki. Säilyttääköhän Mikko veneitään siellä nytkin vai onko joutunut exän takia hommaaman toisen paikan niille. Sakulla on kyllä kivempi kokonaisuus, onneksi ei saanut lupaa rakentaa paikalle modernia loma-asuntoa vaan joutui kunnostamaan sen vanhan.
Minä taas pidän enemmän Mikon rantahuvilakokonaisuudesta. Yhtenäinen, todella tyylikäs kokonaisuus, iso vierastalo iso plussa, koko alue kauniisti maisemoitu, laaja rantaviiva. Mikolla on myös ihanan iso tontti, yli 2 hehtaaria.
Sakulla on kaupungissa yli 600 m2:n kämppä. Eli ehkä tuo riittää mökiksi.
Vierailija kirjoitti:
Ei sais nauraa, mutta Helena on tarjonnut mulle hupia viimeiset pari päivää urakalla. Ei tätä uskoisi, jos ei omin silmin näkisi. Nainen valtaa itselleen kuulumattoman talon ja soittaa poliisit kun työntekijät tulevat tekemään työtään. Kaiken kuvaa ja julkaisee. Paasaa poliisille miten Mikko tuo tyttöystävänsä huvilalleen, ilmoittamatta Helenalle etukäteen. Juhannuksena Helena agitoi lapsensa huutelemaan Natalielle You are not wellcome here (paha kun pienin muisti väärin ja huusi Natalie wellcome) itse huuteli How dare you. On se epeli.
Menivät kihloihinkin propertyllä ilman Helenan lupaa 😠
Vähän lepäämään hellu voisi mennä, ettei ihan överiksi mene , oliko päättänyt mennä taloon rikkomalla ikkunan, mitä muuta voi tapahtua jos tekee kuin haluaa eikä välitä seurauksista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös Hellu vielä naamaillu tuosta Natalien menemisestä Mik
Siitäkin Helena valitti, kun Natalie vain hymyili kun Helena sille rähisi. Helenalla oli iso käsikirjoitus valmiina juhannusta varten, provosoin niin, että Mikolla ja Nataliella menee hermo, kuvaan kaiken ja julkaisen. Eipä mennyt hermot, lälläslää.
Miten tää keskustelu saa yhä olla täällä? Ettekö te ihmiset osaa muuta kun levitellä valheita ja puhua asioista joista ette mitään tiedä?
Voisko joku tilata Turun poliisiasemalle Seiskan. Kiitos ja häkeen. Kiitos, ja lastensuojeluun, ja turvapalvelufirmaan, ja joonaskin haluaa.
Joskus sai lähettää ilmaisia seiskoja, vieläkö se on?