Seiskan jytypaljastus: Mikko ja Natalie-rakas naimisiin lokakuussa, häälahjalistalla muovikippoja ja seisova risti!
Seiskan mukaan pariskunta sanoo toisilleen tahdon lokakuussa. Toimitus oli saanut vinkkiä lemmenparin häälahjalistasta, joka oli jutun julkaisun jälkeen äkkiä muutettu yksityiseksi. Listalla oli mm muoviastioita, kristallimaljakko ja jalustalla seisova risti.
Kommentit (29013)
Oli uutta matskua instassa. Itseään ihailee. Yksin. Ei näy ystäviä eikä ketään. Kaikki karkonneet. Eikä kukaan ihmettele miksi.
Vierailija kirjoitti:
no, kyllä varmaan jokainen soittaa poliisit, jos vieras mies tulee pihalle, eikä puhu mitään. todella psyykkistä kiusaamista. onko tuo ihan sallittuakaan tuossa mittakaavassa? tuo kiusaaminenhan kohdistuu lapsiin mm. tuon lämpimän veden osaltakin.
Eiköhän sitä lämmintä vettä tule, Helena on tunnettu vedättäjä.
Vai ei muka tiedetä noiden elämistä mitään!
Minä tiedän, koska ihmettelin niitä H:n ulostuloa lehtien palstoilla aikanaan. Kuinka on viety talot, autot ja lapsetkin sekä jätetty tyhjän päälle. En purematta niellyt, joten päädyin tänne, löysin linkin oikeuden päätöksiin (kiitokset niiden lähettäjälle) ja ensimmäistä kertaa elämässäni aloin seurata jonkun instastooreja.
Kiitos Helenan, nyt tunnistaisin kaikki asianosaiset, jos heihin törmäisin.
Kiitos myös Helenalle itselleen, että jaksoin niitä päätöksiä lukea ihan ajan kanssa. Sen verran paljon ja jatkuvasti keskenään ristiriitaisia tarinoita sekä epäonnistuneita yrityksiä editoida satuja itselleen edullisiksi on nettiin tuupannut. Parhaina päivinä noita on kymmeniä ja taas kymmeniä.
Jos Mikko olisi ollut mun mies ja käyttäytynyt/kohdellut mua kuten H-fanit väittävät Mikon kohdeelleen Helenaa, en olisi hankkiutunut kolmatta kertaa raskaaksi, vaan ottanut sen miljoonaan ja ollut tyytyväinen, että sen turvin voin rakentaa elämäni uuteen uskoon.
Helena taas on halunnut tämän väitetyn häntäheikin ja sortajan pitää vain itsellään (tai ainakin Amexin ja Mikon jo ennen Helenaa hankkimaan talon ja sen täyden ylläpidon henkilökuntineen). Sormuksiakin taitaa käyttää vielä, vaikka asumuserosta on lähes yhtä kauan aikaa kuin mikä oli avioliiton kesto. Nyt jaagaa Mikkoa Kakskerrassa. Ensin riitautti avioehdon ja pitkittämällä vuosia oikeudenkäyntejä roikkui kiinni. Valitteli kesällä sitäkin, kun ei päässyt Mikkoa tapaamaan kuulemistilaisuudessa nyt kesällä.
Mutta Helenalla ja faneillaan on ihan oma logiikkansa, jota tavallinen ihminen ei voi ymmärtää. Julkisuuteen hinnalla millä hyvänsä ja samaan aikaan kauhistella, kuinka lapset siitä kärsivät. Jep, jep. Ja Mikkokin on muka se, joka roikkuu Helenassa. Joopa joo.
Antaisi edes lastensa olla lapsia, vaikka itse käyttäytyisikin kuin teiniprinsessa.
Jaksan ihmetellä oikeuslaitoksen ja byrokratian hitautta! Miten tää voi kestää näin kauan? Kyseessähän on "vain" USAn oikeuden istunnon päätöksen saattaminen kirjoihin Suomessa. Leima vaan ja mappiin. Mikä jumittaa käräjien päätöksiä.
Vierailija kirjoitti:
Veiikauksia, koska Helena murtautuu päätaloon? Mä veikkaan, että haluaisi tehdä sen häiden aikaan, mutta kestääkö pinna siihen asti. Lapsetkin haluaa häihin, jotenkin on pakko häiriköidä, jos ei itse paikan päälle pysty.
Tänään, ellei jo ole kumitisseistä jumissa päätalon savupiipussa ja siksi niin hiljaista.
Vierailija kirjoitti:
kauhea tilanne helenalla. poliisit koko ajan hänen ovella, siitä syystä, että asuu kotonansa pihamajassa. psyykkistä painostusta ja ovien hakkaamista. psyyke pettää helenalla ihan kohta.
Kuka Hellun ovea on hakannut? Yhden kerran haastemies.
Massikeisari-Mikko halus niinku näyttää teinipissisprinsessa-Helunalle, että sitä rahaa nyt kuitenkin edelleen on. Ja nyt Helunaa harmittelee, että rahaa tuhlataan henkilökunnan palkkoihin, vaikka itsekin vois ihan hyvin tehdä.
Bitch please 😭😭😭!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veiikauksia, koska Helena murtautuu päätaloon? Mä veikkaan, että haluaisi tehdä sen häiden aikaan, mutta kestääkö pinna siihen asti. Lapsetkin haluaa häihin, jotenkin on pakko häiriköidä, jos ei itse paikan päälle pysty.
Tänään, ellei jo ole kumitisseistä jumissa päätalon savupiipussa ja siksi niin hiljaista.
😄
Huono, mut silti nauroin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kauhea tilanne helenalla. poliisit koko ajan hänen ovella, siitä syystä, että asuu kotonansa pihamajassa. psyykkistä painostusta ja ovien hakkaamista. psyyke pettää helenalla ihan kohta.
Kuka Hellun ovea on hakannut? Yhden kerran haastemies.
Tuskin on hakannut edes haastemies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö sinä tajua, että Helena tekee tahallaan asiat naurettaviksi. Ja sinutkin tällä kommentillasi.
Mä luulen että jos siitä olisi kyse, niin mieluummin hän tekisi noin jos olisi miljoona taskussa. Itkua se pidättelee koko ajan.
No, tätä on vähän vaikea selittää sellaiselle ihmiselle, joka sitä ei tajua. Suurin naurun aihehan täällä on palstalaisten kommentit.
mä en enää katso jääkiekkoa ikinä. kauhea maskuliininen laji ja näkyy miten helena saa pataan tällä hetkellä. hyi olkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Miten tää keskustelu saa yhä olla täällä? Ettekö te ihmiset osaa muuta kun levitellä valheita ja puhua asioista joista ette mitään tiedä?"
Miten tätä keskustelua kommentoi joku noin totuudesta tietämätön? Täällä jaetaan faktoja ja niistä myös keskustellaan.
Sitten on nämä tietämättömät, jotka eivät erota totuutta valheesta.
Kannattaa lukea ne oikeudenpöytäkirjat! Sieltä löytyy totuus. Totuus ei ole Helenan instassa eikä Seiskan sivuilla.
Tuomarit ovat tekemisissä prosessuaalisen totuuden eli sen totuuden kanssa, joka muodostuu vain ja ainoastaan oikeudenkäynnissä esitettyjen seikkojen kautta. Oikeudenkäynneissä tuomioistuin todistusharkintansa lopputuloksena päätyy prosessuaaliseen totuuteen eli sellaiseen lopputulokseen, joka on oikeudenkäynnissä esitettyjen todisteiden ja seikkojen valossa totta. Jos
Mihin muuhun se lopputulos voisi perustua?
On kyllä karseaa lapsille äitinsä seiskajutut. Poliisit osallisina. Voi vaan miettiä, miten vaikuttaa. Kyllähän tuossa varmaan alkaa olla jo tilanne, että lasten kavereiden vanhemmille täytyy alkaa terapioimaan, miten suhtautua ja selittää. Koska varmasti lapsilla kavereita on. On kyllä niin järkky koko keissi ollut 2023 juhannuksesta lähtien.
En tiedä, oliko Sofie kesällä kaupungilla kavereiden kanssa. Katsoin ajattelematta pitkään, että onkohan Mikko Koivun tytär, kunnes huomasin tytön ehkä pelästyneen katseen ja käänsin pääni pois. Olimme Turussa kesälomamatkalla. Junassa mietin, että minä vaaraton, mutta kaikki ei ole. Helena on tehnyt todella väärin jakaessaan noin paljon kuvia lapsista. Mutta en ole aivan varma oliko Sofie.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seiskan jutusta: Helenan puheista sai myös sen käsityksen, että Mikko olisi ehdottanut lopullista paluuta Minnesotaan. Mitähän tämä on? Mikä tässä on lopullinen paluu, jos oleskelulupiakaan ei ole? Ainoastaan Natalie voisi asua pysyvästi Yhdysvalloissa, jos haluaisi.
Helena on kyllä kaikkien aikojen riidankylväjä. Mitenköhän tämä päättyy?
Natalie ja lapset ovat USA:n kansalaisia, ja Mikko saisi varmasti paperit kuntoon itselleen pikavauhtia, ja ennen pitkää vaikka sen kansalaisuudenkin, jos haluaisi. Helena toisaalta tuskin saisi viisumia ilman sponsoria, ellei avioituisi amerikkalaisen kanssa.
Ehkä on NHL töitä ja luvat
Ei Mikko tarvitse mitään NHL-töitä. Hän
Sinulla on Helenan ajatusmalli, että kannattaa loisia jos on "oltavat". Et ymmärrä, että jotkut ihan haluaa tehdä töitä, siitä huolimatta että on varallisuutta.
No, Mikolla on töitä. Valmistautuu helmikuussa pelattavaan neljän maan turnaukseen, jossa toimii apulais-GMnä. Ja lisäksi käy välillä valmentamassa juniorijääkiekkoilijoita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu pyykinkuivaustelinettä ei ollut. Helena laittoi terassille narun, jossa pyykit kuvasivat. En tiedä onko päätalossa.
Kuivausrumpu. Mutta ei kai tuolla tällä hetkellä kukaan vakituisesti asu (muut kuin Helena ja myös isäviikolla (?). Mikon kaupunkitalo on puolen tunnin ajomatkan päässä.
Ei siellä ole kuivausrumpua. Lähde Helenan insta.
Päärakennuksessa aivan varmasti on.
Helena ei ole vielä sinne murtautunut. Ei helpota Helenaa. Siellä on myös lasten huoneet.
Kyllä Heluna vielä tiirikoi itsensä päärakennuksen sisälle.
Helena on nähnyt talonmiehen, silti soitti poliisit eilen.
Vierailija kirjoitti:
Hellu tekee sen varmaan sinä päivänä kun Mikko perheineen on lähdössä häihin.
Riittävän ajoissa että matka tyssää.
Kunhan spekuilen.
Vierailija kirjoitti:
Päivän paras. Asuu kotonansa pihavajassa.
Pihavaja on 6 vuotta sitten valmistunut lähes 100m2 moderni talo, jonka omistaja on Mikko Koivu. Helena Koivu on siellä luvatta, mutta lasten vuoksi Mikko ei ole pyytänyt poliiseja poistamaan häntä sieltä. Eilisessä keskustelussa poliiseiden kanssa Kakskerrassa Mikko sanoi poliiseille, että Helenalla ei ole lupa olla siellä. Terävänä kaverina Mikko odotttaa, että oikeuden kautta saadaan lainhuuto ajan tasalle, jolloin Helena lähtee haastemiehen toimesta niin nopeasti, ettei ehdi edes tissipaitaa vetämään päällensä.
Oven takana hakkaamiselta Helena välttyisi, jos vastaisi niihin ulosottomiehen viesteihin ajoissa. Se tulee ihan syystä sinne oven taakse, jotta vastaaja saa tiedon vireillä olevasta asiasta.
Jäikö ne tämän päivän päivitykset tuohon talkkarista kuvattuun videoon? Kyllä mää niin taas petyin. Eikä pitänyt tulla joku päätös eilen? Soittiko Helena taas häkeen? Joku Hellu-fani täällä ruikuttaa, kun ex-miehen vanhempien pitäisi hoitaa asiat. Hienostihan Helena hoitaa asiat. Soittelee häkeen, tekee lasuja, rikkoo ikkunoita, haukkuu Mikon, talkkarin, Mikon äidin, haukkuu tuomarit, poliisit, vartiointifirmat ym.