Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seiskan jytypaljastus: Mikko ja Natalie-rakas naimisiin lokakuussa, häälahjalistalla muovikippoja ja seisova risti!

Vierailija
16.08.2024 |

Seiskan mukaan pariskunta sanoo toisilleen tahdon lokakuussa. Toimitus oli saanut vinkkiä lemmenparin häälahjalistasta, joka oli jutun julkaisun jälkeen äkkiä muutettu yksityiseksi. Listalla oli mm muoviastioita, kristallimaljakko ja jalustalla seisova risti. 

Kommentit (29013)

Vierailija
21521/29013 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä noilla poliiseilla, sossuille ym on kahvihuoneessa hauskaa, kun muistelevat Helenan kanssa tapahtuneita sekoiluja. Jos mä olisin poliisi, niin ihan uteliaisuudesta haluaisin päästä propertylle keikalle ja nähdä Mikon, Hellyn ja tilukset. Mukavasti menee työaikaa, kun ajelee 2x40 min sinne ja juttelee pari tuntia komean Mikon kanssa. 

Vierailija
21522/29013 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Talkkarilla on koodit, vaikkei ole omistaja. Ei ihme, että Helena ilkosillaan pihassa. 😳

Mäkin haluan talkkarin koodien kanssa! Pitäisi vaihtaa pari lamppua. Miksi toiset saa ihan kaiken?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
21523/29013 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskaa. Helena on loisinut kakskerrassa koko kesän ja 21.9. Hän keksii että olisi voinut leikata nurmikon. Hekoheko. Varmaan syksyn viimeisiä.nurmikonleikkuita.

Ja eihän vakuutus ymt syyt voi sallia Helenan koneen käyttämistä vieraalla kiinteistöllä. Mistä hän olisi saanut  avaimet koneeseen? Ym ym.

Laittais vaan niitä pelle emojeja itse itselleen. 

Vierailija
21524/29013 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talonmies taas mennyt ilman Helenan lupaa nurmea leikkaamaan. Ei ne usko kun omistajaa.

Vierailija
21525/29013 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei Helena asunut Troyn kanssa tuolloin talon menetyksen jälkeen vaan tuttavien nurkissa? Onko ikinä kertonut? Olen uusi seuraaja.

Troy: No money, no honey.

Vierailija
21526/29013 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.seiska.fi/urheilu/helena-koivu-pelkaa-pakkomuuttoa-uhkailla…

"Meillä on Mikon kanssa yhteishuoltajuus, enkä ikinä yrittänyt saada täyttä huoltajuutta itselleni. Koen todella tarpeelliseksi ja tärkeäksi, että lapset saavat nähdä myös isäänsä, vaikka välimme Mikon kanssa olisivat miten huonot tahansa."

"Mikko on myymässä KOTIANI ja ottamassa AUTONI ja jopa huonekalutkin TALOSTANI."

Komian pytingin on respan palkalla saanut! 

Vierailija
21527/29013 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten pieni elämä voi ihmisellä olla. Väijyy mökissä ikkunan takana ja aloittaa kuvaamisen heti, kun tapahtuu jotain jännittävää, esim. joku tulee leikkaamaan nurmikkoa. Sitten hän ilmoittaa sen välittömästi internetissä. Helena ei taida edes tajuta, että muut ihmiset eivät tee niin.  Muille ihmisille ruohonleikkaus ei ole iso juttu. 

Niin, ison kaliiberin somevaikuttajat hankkivat yhteistyökumppaneita (ei Seiska), käyvät konserteissa, elokuvissa, ravintoloissa, ensi-illoissa, kylpylöissä ja kaikki tämä palveluntarjoajien laskuun ja ehkä vielä korvauksen kera. Helenalla olisi ollut kaikki avut tuollaiseen hommaan.

Vierailija
21528/29013 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helena on niin yksinäinen, että kuvaa jopa talkkaria työssään. Ainakin ihmiset näkee, että työt hoituu. 

Voi kun joku nyt soittaisi ja yrittäisi myydä edes Seiskaa hänelle. Olisi juttuseuraa ja virikettä iltapäivälle.

Vierailija
21529/29013 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko ulkopuolinen tehdä huoli-ilmoituksia aikuisesta sosiaaliin? Jos voi miten? Pelkään Helenan romahtavan ja tekevän itselleen jotain. En toivo silti Helenalle kukaan pahaa, hän tarvitsee apua, muttei ymmärrä sitä itse. 

Vierailija
21530/29013 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin todella halunnut nähdä sen videon jossa Hellu työntää tai ohjaa ruohonleikkuria toisella kädellä ja kuvaa toisella. Mutta aprillia, pelkkä provokaatiohan se instakommentti oli. Hellu ei palvelusväen hommiin koske.

En voi kyllä muuta sanoa kuin että on härski eukko. 

Vierailija
21531/29013 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sääliksi käy lapsia tuon riitelyn keskellä. Kai niitä lasuja on jo tehty?

Mua pelottaa, että laki määrää huostaanoton, jos liikaa LASUJA. Helenasta rikosilmoituksia. Helena kuriin. 

Ei Helena vaaraksi lapsilleen sentään ole.  Helena tarvitsee jotain vanhemmuusneuvontaa eikä noita hörhöfaniensa "kannustuksia".

Kyllä tuossa on Mikkoa ja lapsiakin haastateltu. Ymmärtääkseni Helena on myös itse tehnyt lasuja.  

Vierailija
21532/29013 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä noilla poliiseilla, sossuille ym on kahvihuoneessa hauskaa, kun muistelevat Helenan kanssa tapahtuneita sekoiluja. Jos mä olisin poliisi, niin ihan uteliaisuudesta haluaisin päästä propertylle keikalle ja nähdä Mikon, Hellyn ja tilukset. Mukavasti menee työaikaa, kun ajelee 2x40 min sinne ja juttelee pari tuntia komean Mikon kanssa. 

Saavat nauraa huoltoasemalla kahvitauolla. Sitten luetaan seiskaa ja kurkitaan Helenan instaa. Kyllä poliisillakin hupia pitää olla! 

Vierailija
21533/29013 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hetkinen, siis milloin Helena on rikkonut ikkunan? Onko se typerys videoinut senkin?

Ei kai, mutta kertoi poliisille (ja kuvasi ja julkaisi). Lapset mukana. Kuinka tyhmä voi ihminen olla?

Vierailija
21534/29013 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauskaa. Helena on loisinut kakskerrassa koko kesän ja 21.9. Hän keksii että olisi voinut leikata nurmikon. Hekoheko. Varmaan syksyn viimeisiä.nurmikonleikkuita.

Ja eihän vakuutus ymt syyt voi sallia Helenan koneen käyttämistä vieraalla kiinteistöllä. Mistä hän olisi saanut  avaimet koneeseen? Ym ym.

Laittais vaan niitä pelle emojeja itse itselleen. 

Jup, jup, jep, jep...Enbuske🙌

Vierailija
21535/29013 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi nainen murenee ihan täysin. Miten sen psyyke ? Siis miksei lopeta.

Vierailija
21536/29013 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan, että poliisilla on joku jonotuslista tuohon hommaan. Ja kuka pokkana selviää keikasta, saa viikon pullakahvit ilmaiseksi.

Vierailija
21537/29013 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei Helena asunut Troyn kanssa tuolloin talon menetyksen jälkeen vaan tuttavien nurkissa? Onko ikinä kertonut? Olen uusi seuraaja.

Troy: No money, no honey.

Työtön Troy eleli leveästi Mikon kustannuksella. Taisi häipyä, kun joutuivat talosta pois.

Vierailija
21538/29013 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Talonmies taas mennyt ilman Helenan lupaa nurmea leikkaamaan. Ei ne usko kun omistajaa.

Helena olisi itse halunnut saksia sen vi🤬 tun nurmikon, kun ei koodia edes ulkovarastoon, missä kone on. Kyllä se saa. tanan nurmikko voidaan saksillakin leikata. 💪

Mutta onneksi ei liikaa nyt kasva, ettei viikate heilu. 

Vierailija
21539/29013 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko ulkopuolinen tehdä huoli-ilmoituksia aikuisesta sosiaaliin? Jos voi miten? Pelkään Helenan romahtavan ja tekevän itselleen jotain. En toivo silti Helenalle kukaan pahaa, hän tarvitsee apua, muttei ymmärrä sitä itse. 

Minä pelkään Helenan tekevän jotain Natalielle tai lapsille. Mikkoon tuskin lähtee kokeilemaan.

Vierailija
21540/29013 |
20.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sääliksi käy lapsia tuon riitelyn keskellä. Kai niitä lasuja on jo tehty?

Mua pelottaa, että laki määrää huostaanoton, jos liikaa LASUJA. Helenasta rikosilmoituksia. Helena kuriin. 

Ilmoitusten määrällä ei ole mitään tekemistä sen kanssa otetaanko joku lapsi huostaan. 

Ketju on lukittu.