Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita joiden kroppa meni käytännössä pilalle raskauksista?

Vierailija
16.08.2024 |

Surettaa vaikka lapsiani yli kaiken rakastankin.

Kommentit (110)

Vierailija
1/110 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep.

Terveydestä en edes aloita. Vuosiin ei edes tutkittu, koska sellaista se on raskauden aikana, synnytyksen jälkeen, vauvavuonna ja pikkulapsiaikana. 

Vierailija
2/110 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se meni pilalle? Silpoivatko lääkärit sinut?

Itse dieettasin kilot pois nautinnollisesti päihteillä ja rintojakin olen ulkoiluttanut hyvin vapautuneesti. Eivät häiritse itseäni ollenkaan. Pimppakin on yhtä kireä kuin 18-vuotiaana

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/110 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahamakkara, virtsankarkailu, raskausarvet, vatsalihasten erkaantuma, ylipaino, riipputissit, niskakyttyrä. Ei olisi pitänyt hankkia lapsia.

Vierailija
4/110 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa säilyä kunnossa pitää melkein heti synnytyksen jälkeen aloittaa kropan huolto, mihin ei niiltä lapsilta ja töiltä jää aikaa. Myöhemmin on jo liian myöhäistä.

Vierailija
5/110 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkien menee. Et ole yksin. Uran aikana aika monta nähty.

M50

Vierailija
6/110 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan omaa laiskuutta jos maha pömpöttää ja niskakyttyrä vaivaa. Ja virtsankarkailuun auttaa lantiopohjan jumppa.

Turha raskautta on syyttää, jos ei viitsi asioille mitään tehdä. 

Vierailija
7/110 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahamakkara, virtsankarkailu, raskausarvet, vatsalihasten erkaantuma, ylipaino, riipputissit, niskakyttyrä. Ei olisi pitänyt hankkia lapsia.

Mulla myös erkauma, rinnat ja vatsa on tyhjät roikkuvat pussit, leveitä raskausarpia koko kroppa täynnä, suonikohjuja häpyhuulista pohkeisiin saakka, peräpukamat, pysyvästi tummentunut ja venynyt alakerta.

Ap

Vierailija
8/110 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä tekee jokaiselle muutoksia mutta kyllä raskaudet niitä nopeuttaa.

Vierailija
9/110 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten raskaus voi aiheuttaa kaikki nämä? Niskakyttyränkin? Vika voi olla lihaskunnossa ja siten ryhdissä. 

Vierailija
10/110 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla myös erkauma, rinnat ja vatsa on tyhjät roikkuvat pussit, leveitä raskausarpia koko kroppa täynnä, suonikohjuja häpyhuulista pohkeisiin saakka, peräpukamat, pysyvästi tummentunut ja venynyt alakerta.

Ap

Nämäkin ihan omaa laiskuutta?

Vierailija
11/110 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos haluaa säilyä kunnossa pitää melkein heti synnytyksen jälkeen aloittaa kropan huolto, mihin ei niiltä lapsilta ja töiltä jää aikaa. Myöhemmin on jo liian myöhäistä.

Mies ja ä pärät jotka eivät anna naisen keskittyä lapsiin ja palautumiseen vähintään 2-3v per lapsi luiskaan. Naiset eivät ole mitään kertakäyttöhyödykkeitä

Vierailija
12/110 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh? Ei mitään muutosta.

Vierailija
13/110 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ota kuule oma loma ja keskity vaikka vuosi täysin hyvinvointisi ja kuntosi kohentamiseen. Ai mies ja lapsi lähtevät? Hyvä, että roskat siivoavat itse itsensä

Vierailija
14/110 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö noille öliläytäjönneille voisi Kela maksaa kympin kuukaudessa harkinnanvaraista siihen öliläytämäksyyn niin painuisivat sinne kyselemästä täältä joutavia? Joo, raskaus muuttaa naisen kroppaa ihan raskauden alusta asti jopa.

Vierailija
15/110 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ota kuule oma loma ja keskity vaikka vuosi täysin hyvinvointisi ja kuntosi kohentamiseen. Ai mies ja lapsi lähtevät? Hyvä, että roskat siivoavat itse itsensä

Mies on lähtenyt jo, ja on nyt naimisissa nuoren ja lapsettoman naisen kanssa.

Ap

Vierailija
16/110 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan se aika lailla käytetyn näköinen tämä omakin kroppa parin lapsen jälkeen. Itse en siitä enää niin tykkää mutta miestä ei näytä haittaavaan kun viereen könyää edelleen säännöllisesti. 

Vierailija
17/110 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Hyi olkoon. Onni on vapaaehtoisesti lapseton vaimo.

Tosimiehellä seisoo kyllä naisen kuin naisen kanssa. Sinulla vain tuo miehisyys vähän hukassa.

Vierailija
18/110 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Pysyvät selkäkivut, virtsankarkailu, edelleen 8v jälkeen häntäluun alueen kipuilu murtuneen häntäluun takia. Näiden kivan lisäksi sitten riippuvat arpiset rinnat, löysä raskausarpinen vatsa, vaikka muuten hoikka olen. 

Vierailija
19/110 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 lasta ja ei mitään muutoksia. Mulle ei tullut raskausarpia tms. ja ne pari miestä mitkä ovat synnytysten jälkeen olleet, ovat ihmetelleet tiukkuuttani. Toki jumppaan lantionpohjaa ja treenaan muutenkin, niillä toki osuutta

N47

Vierailija
20/110 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mies on lähtenyt jo, ja on nyt naimisissa nuoren ja lapsettoman naisen kanssa.

Ap

Kumpi teillä halusi enemmän hankkia lapsia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kolme