Muita joiden kroppa meni käytännössä pilalle raskauksista?
Surettaa vaikka lapsiani yli kaiken rakastankin.
Kommentit (110)
Miten se meni pilalle? Silpoivatko lääkärit sinut?
Itse dieettasin kilot pois nautinnollisesti päihteillä ja rintojakin olen ulkoiluttanut hyvin vapautuneesti. Eivät häiritse itseäni ollenkaan. Pimppakin on yhtä kireä kuin 18-vuotiaana
Mahamakkara, virtsankarkailu, raskausarvet, vatsalihasten erkaantuma, ylipaino, riipputissit, niskakyttyrä. Ei olisi pitänyt hankkia lapsia.
Jos haluaa säilyä kunnossa pitää melkein heti synnytyksen jälkeen aloittaa kropan huolto, mihin ei niiltä lapsilta ja töiltä jää aikaa. Myöhemmin on jo liian myöhäistä.
Kaikkien menee. Et ole yksin. Uran aikana aika monta nähty.
M50
Ihan omaa laiskuutta jos maha pömpöttää ja niskakyttyrä vaivaa. Ja virtsankarkailuun auttaa lantiopohjan jumppa.
Turha raskautta on syyttää, jos ei viitsi asioille mitään tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Mahamakkara, virtsankarkailu, raskausarvet, vatsalihasten erkaantuma, ylipaino, riipputissit, niskakyttyrä. Ei olisi pitänyt hankkia lapsia.
Mulla myös erkauma, rinnat ja vatsa on tyhjät roikkuvat pussit, leveitä raskausarpia koko kroppa täynnä, suonikohjuja häpyhuulista pohkeisiin saakka, peräpukamat, pysyvästi tummentunut ja venynyt alakerta.
Ap
Ikä tekee jokaiselle muutoksia mutta kyllä raskaudet niitä nopeuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Miten raskaus voi aiheuttaa kaikki nämä? Niskakyttyränkin? Vika voi olla lihaskunnossa ja siten ryhdissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla myös erkauma, rinnat ja vatsa on tyhjät roikkuvat pussit, leveitä raskausarpia koko kroppa täynnä, suonikohjuja häpyhuulista pohkeisiin saakka, peräpukamat, pysyvästi tummentunut ja venynyt alakerta.
Ap
Nämäkin ihan omaa laiskuutta?
Vierailija kirjoitti:
Jos haluaa säilyä kunnossa pitää melkein heti synnytyksen jälkeen aloittaa kropan huolto, mihin ei niiltä lapsilta ja töiltä jää aikaa. Myöhemmin on jo liian myöhäistä.
Mies ja ä pärät jotka eivät anna naisen keskittyä lapsiin ja palautumiseen vähintään 2-3v per lapsi luiskaan. Naiset eivät ole mitään kertakäyttöhyödykkeitä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ota kuule oma loma ja keskity vaikka vuosi täysin hyvinvointisi ja kuntosi kohentamiseen. Ai mies ja lapsi lähtevät? Hyvä, että roskat siivoavat itse itsensä
Eikö noille öliläytäjönneille voisi Kela maksaa kympin kuukaudessa harkinnanvaraista siihen öliläytämäksyyn niin painuisivat sinne kyselemästä täältä joutavia? Joo, raskaus muuttaa naisen kroppaa ihan raskauden alusta asti jopa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ota kuule oma loma ja keskity vaikka vuosi täysin hyvinvointisi ja kuntosi kohentamiseen. Ai mies ja lapsi lähtevät? Hyvä, että roskat siivoavat itse itsensä
Mies on lähtenyt jo, ja on nyt naimisissa nuoren ja lapsettoman naisen kanssa.
Ap
No onhan se aika lailla käytetyn näköinen tämä omakin kroppa parin lapsen jälkeen. Itse en siitä enää niin tykkää mutta miestä ei näytä haittaavaan kun viereen könyää edelleen säännöllisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Hyi olkoon. Onni on vapaaehtoisesti lapseton vaimo.
Tosimiehellä seisoo kyllä naisen kuin naisen kanssa. Sinulla vain tuo miehisyys vähän hukassa.
Kyllä. Pysyvät selkäkivut, virtsankarkailu, edelleen 8v jälkeen häntäluun alueen kipuilu murtuneen häntäluun takia. Näiden kivan lisäksi sitten riippuvat arpiset rinnat, löysä raskausarpinen vatsa, vaikka muuten hoikka olen.
3 lasta ja ei mitään muutoksia. Mulle ei tullut raskausarpia tms. ja ne pari miestä mitkä ovat synnytysten jälkeen olleet, ovat ihmetelleet tiukkuuttani. Toki jumppaan lantionpohjaa ja treenaan muutenkin, niillä toki osuutta
N47
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Mies on lähtenyt jo, ja on nyt naimisissa nuoren ja lapsettoman naisen kanssa.
Ap
Kumpi teillä halusi enemmän hankkia lapsia?
Jep.
Terveydestä en edes aloita. Vuosiin ei edes tutkittu, koska sellaista se on raskauden aikana, synnytyksen jälkeen, vauvavuonna ja pikkulapsiaikana.