Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita joiden kroppa meni käytännössä pilalle raskauksista?

Vierailija
16.08.2024 |

Surettaa vaikka lapsiani yli kaiken rakastankin.

Kommentit (110)

Vierailija
21/110 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan täysin. Vaimon ollessa raskaana olin niin stressaantunut, että join käytännössä koko 9kk tauotta olutta ja söin roskaruokaa televisiota katsellen. Painoa tuli lisää melkein 30 kiloa.

M33

Vierailija
22/110 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko raskauksista edes selvitä ilman että ainakin rinnat alkaa roikkumaan ja venyvät? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/110 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos haluaa säilyä kunnossa pitää melkein heti synnytyksen jälkeen aloittaa kropan huolto, mihin ei niiltä lapsilta ja töiltä jää aikaa. Myöhemmin on jo liian myöhäistä.

Mies ja ä pärät jotka eivät anna naisen keskittyä lapsiin ja palautumiseen vähintään 2-3v per lapsi luiskaan. Naiset eivät ole mitään kertakäyttöhyödykkeitä

Ovatpa kertakäyttöhyödykkeitä sekä nyrkkeilysäkkejä.

Vierailija
24/110 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko raskauksista edes selvitä ilman että ainakin rinnat alkaa roikkumaan ja venyvät? 

Kyllä mä ainakin selvisin. Hennot raskausarvet rintojen sivussa (kainalon tuntumassa) ja lantiolla ovat ainoita näkyviä merkkejä siitä, että olen ollut raskaana. Arpien pituus on ehkä kolme senttiä ja ovat niin hentoja, että vain ruskettunut iho paljastaa niiden olemassaolon (kun näkyvät sitten valkoisina viiruina ruskella pohjalla). Mitään muita jälkiä ei ole, mistään terveyshaitoista puhumattakaan. 

Vierailija
25/110 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahamakkara, virtsankarkailu, raskausarvet, vatsalihasten erkaantuma, ylipaino, riipputissit, niskakyttyrä. Ei olisi pitänyt hankkia lapsia.

No jos yhtään lohduttaa, niin minullakin on jo osa noista luetelluista vaivoista, vaikka en ole synnyttänyt yhtään lasta. Olen nelikymppinen. Aina ollut ali/normaalipainoinen, mutta on raskausarpia, katkenneita verisuonia säärissä, selluliittia, vatsamakkara ja niskakyttyrä. Minulla tosin saattaa olla sellainen venyvä kudostyyppi joka altistaa esim raskausarville, koska en tiedä kuinka normaalia on, että ne ilmaantuu jo 19-v hoikalle tytölle. 

Vierailija
26/110 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mahamakkara, virtsankarkailu, raskausarvet, vatsalihasten erkaantuma, ylipaino, riipputissit, niskakyttyrä. Ei olisi pitänyt hankkia lapsia.

No jos yhtään lohduttaa, niin minullakin on jo osa noista luetelluista vaivoista, vaikka en ole synnyttänyt yhtään lasta. Olen nelikymppinen. Aina ollut ali/normaalipainoinen, mutta on raskausarpia, katkenneita verisuonia säärissä, selluliittia, vatsamakkara ja niskakyttyrä. Minulla tosin saattaa olla sellainen venyvä kudostyyppi joka altistaa esim raskausarville, koska en tiedä kuinka normaalia on, että ne ilmaantuu jo 19-v hoikalle tytölle. 

Täällä sama vaikka lapseton olenkin. Suurin osa noista vaivoista eli lähes kaikki paitsi arvet.

Vierailija
27/110 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla myös erkauma, rinnat ja vatsa on tyhjät roikkuvat pussit, leveitä raskausarpia koko kroppa täynnä, suonikohjuja häpyhuulista pohkeisiin saakka, peräpukamat, pysyvästi tummentunut ja venynyt alakerta.

Ap

Hyi olkoon. Onni on vapaaehtoisesti lapseton vaimo.

Tosimiehellä seisoo kyllä naisen kuin naisen kanssa. Sinulla vain tuo miehisyys vähän hukassa.

Ei haittaa jos et pidä minua tosimiehenä. Minun vapaaehtoisesti lapseton synnyttämätön kaunis vaimoni pitää minusta joten olen tyytyväinen.

Synnyttämätöntä naisvartaloa ei voita mikään. Timmi vatsa ilman roikkuvaa rumaa arpista ihoa ja kiinteät kauniit rinnat + ei yhtään venynyt alakerta. Aah 🥰

Vierailija
28/110 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan omaa laiskuutta jos maha pömpöttää ja niskakyttyrä vaivaa. Ja virtsankarkailuun auttaa lantiopohjan jumppa.

Turha raskautta on syyttää, jos ei viitsi asioille mitään tehdä. 

Vatsalihasten erkauman voi korjata vain kirurgi. 

Vierailija
29/110 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Velavanhapiikojen paska provo nr 1182. 

Vierailija
30/110 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niskakyttyrän syynä on liiallinen puhelimen selailu. Ei lapset sellaista aiheuta.

Vierailija
31/110 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäöllisesti kyllä, mutta onneksi ei toiminnallisesti, eli ei jäänyt mitään virtsankarkailuja, yhdyntäkipuja tms. Olen ottanut tämän positiivisen kannalta, eipä murehduta ulkonäön ikääntyminen, kun ei ole mitään kauneutta mikä siinä katoaisi :D Mummon riipputissitkin sain jo 28-vuotiaana, neliömäisen mummotakapuolen, häpykummun päällä roikkuu ryppyinen pussi tyhjää nahkaa joka jäi raskausvatsan jäljiltä jne. En minä noita oikeastaan mieti eikä ne elämääni pilaa, vähentynyt pinnallisuus pakon edessä.

Vierailija
32/110 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut selviää, riippuu kudostyypistä ja siitä miten paljon rinnat raskauden aikana kasvaa ja sitten sen jälkeen tyhjenee. Itsellä jäi kunnon riipparit joissa nännit osoittaa kohti maata. Tissit turposivat imetysaikana ennen raskautta olleesta 70C koosta 90H:hon, ja sitten kun imetys loppui niin taas C-kuppiin, mutta roikkuvaan ja ryppyiseen "patalappumalliin". Mutta eipä ole kyllä haitannut tuo, ei siitä liivit ja vaatteet päällä edes huomaa.

Vierailija
33/110 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niskakyttyrän syynä on liiallinen puhelimen selailu. Ei lapset sellaista aiheuta.

Itse asiassa iso raskausmaha kyllä voi aiheuttaa. Tasapainon pitääkseen ihminen kompensoi mahan painoa siellä edessä kaartamalla vastaavasti yläselkää ja niskaa eteenpäin. Tämä sama tapahtuu isomahaisilla lihavilla ihmisillä. Usein se ajan kanssa se entinen kehonmuoto palautuu, kun aikaa kuluu ja maha lähtee, mutta ei aina. Lisäksi osalle hormonaaliset muutokset raskauden aikana aiheuttaa rasvan kertymisen yläselkään, ns. emännänkyttyrän, ja tämä ei välttämättä lähde koskaan pois.

Vierailija
34/110 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla myös erkauma, rinnat ja vatsa on tyhjät roikkuvat pussit, leveitä raskausarpia koko kroppa täynnä, suonikohjuja häpyhuulista pohkeisiin saakka, peräpukamat, pysyvästi tummentunut ja venynyt alakerta.

Ap

Hyi olkoon. Onni on vapaaehtoisesti lapseton vaimo.

Ainoastaan silloin, jos mies itsekään ei halua lapsia.

Vierailija
35/110 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On tosi yleistä, että tulee esim. murrosiässä nopean kasvun ja muotojen kehittymisen aikana noita raskausarpia. Olen terveydenhoitaja, ja siis paljon nuorten kehoja nähnyt. Kyllä niitä varmaan jollain 30-40%:lla tytöistä on jo murrosiän jäljiltä niitä raskausarpia esim. tisseissä, pakaroissa ja/tai reisien yläosissa.

Vierailija
36/110 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissit ja mahanahka roikkuu vaikka dieettasin kilot pois. Olen harkinnut kauneuskirurgiaa, mutta mikään pakottava tarve ei ole. Pääasia että mahdun taas XS-kokoisiin vaatteisiini.

Vierailija
37/110 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskalla tehdä kolmatta lasta koska pelkään ettei maha palaudu enää kolmatta kertaa. Nahka ei jäänyt roikkumaan mutta maha pömpöttää edelleen vaikka miten laihduttaisi.. varmaan erkaumaa 

Vierailija
38/110 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, jos jotenkin onnistuu estämään rintojen koon kasvamisen. Kun maito nousee, rinnat menevät hetkessä hirveän pinkeiksi ja kuppikoko kasvaa kahdella, niin harvan kudostyyppi selviää tuosta ilman vaurioita.

Vierailija
39/110 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

3 lasta ja ei mitään muutoksia. Mulle ei tullut raskausarpia tms. ja ne pari miestä mitkä ovat synnytysten jälkeen olleet, ovat ihmetelleet tiukkuuttani. Toki jumppaan lantionpohjaa ja treenaan muutenkin, niillä toki osuutta

N47

Sama juttu, ei jäänyt läskiäkään, vaikken raivodieetannut joka raskauden jälkeen. Ei se nyt niin paljoa vaadi.

M48

Vierailija
40/110 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Kolmannen lapsen jälkeen minullekin tuli faijamaha.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi neljä