Mies teki ja sanoi jotain niin käsittämätöntä!
Ollaan keski-ikäinen pariskunta. Yhteistä taivalta takana pitkä aika. Tapahtui sitten niin että miehelle iski paha ikäkriisi ja alkoi elää ns. omaa elämäänsä ja "sekoilla". Tämän johdosta ero alkoi näyttää todennäköiseltä vaihtoehdolta. Laitettiin eka vaihekin sisään mutta tokaa ei sitten laitettukaan siinä vaiheessa kun sen olisi voinut jo tehdä. Vaan päätettiin että tehdään ns. lopullinen päätös myöhemmin yhdessä.
No, nyt sitten kävi näin. Mies soitti minulle ja kertoi että on hakenut lopullisen eron muutama päivä sitten! Ja lähes samaan lauseeseen sai mahdutettua että minä rakastan sinua ja haluan jatkaa kanssasi?! Että eihän se ole kuin paperin pala? Ei sillä ole mitään merkitystä meidän suhteen kannalta. Voimme jatkaa täysin normaalisti yhdessä tästä eteenpäinkin. Kun sain jotain järkytykseltäni sanottua että hei mitä sinä selität ettäkö me jatkettaisiin tämmöisen tempun jälkeen normisti? Että ei tosiaankaan niin mies oli ihan ihmeissään. Ja ei muka ymmärrä kuinka loukattu ja ikävä olo mulla tällä hetkellä on. Hän ei kuulema halua ketään muuta naista enkä minäkään nyt voi mitään uusia miehiä alkaa ajatella? Että me seurustellaan vakavasti jos joku ulkopuolinen kysyy. Siis voiko näin kahjoa kumppania olla olemassakaan??? Tämän puhelun jälkeen mies aloitti viestitulvan jossa pyytelee anteeksi ja selittää ties mitä ja ei olisikaan halunnut eroa hakea jne. Mitähän tässä tulee sanottua kun näemme kasvotusten myöhemmin?!
Kommentit (1159)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies on aivan täysi paskasika, jonka kanssa ei todellakaan kannata mitään enää yrittää. Mitä tulee pettämiseen, voin jotenkin ymmärtää yksittäiset hairahdukset kännissä (vaikka niitäkään en hyväksy), mutta suunnitelmallinen vuosia kestänyt kaksoiselämä on jo ihan sairasta. Todennäköisesti mies ei välitä ap:sta enää pätkän vertaa, mutta pahimmassa tapauksessa hän saattaa jopa saada extranautintoa ja jännitystä salailemisesta. Ihan pimeä tyyppi, josta todellakin pitää erota ja katkaista kaikki kontakti.
Mies voi saada myös ekstrapönkitystä egolleen siitä, että painaa kahta naista vuorotellen. Haaremi.
Jep, koska hän ilmeisesti vielä harrastaa seksiä ap:nkin kanssa.
Ap, jos on mitään intiimivaivaa, mene heti sp-testeihin. Ja papassa kannattaa käydä nyt vuosittain pari vuotta eron jälkeen vielä. Tuossa iässä jos saa HPV:n, siitä seuraa helpommin solumuutoksia.
Ap, hommaa ne todisteet, että miehelläsi on salasuhde tuohon harrastus-Irmeliin. Nimittäin mies ei ikinä tule myöntämään mitään. Ja sitten, kun mies on sut jättänyt, hän alkaa olemaan tuon Irmelin kanssa miltei heti sitten virallisesti ja syöttää kaikille tarinaa, kuinka hän ensin suoraselkäisesti jätti sinut ja VASTA SITTEN aloitti suhteen Irmeliin. Jotta hän ei näyttäisi tarinan pahikselta.
Tuu sit kertoo, mitä löysit, kun oot käyny kaiken läpi.
Vierailija kirjoitti:
Ap, jos on mitään intiimivaivaa, mene heti sp-testeihin. Ja papassa kannattaa käydä nyt vuosittain pari vuotta eron jälkeen vielä. Tuossa iässä jos saa HPV:n, siitä seuraa helpommin solumuutoksia.
Toistuvat oudot hajut alapäässä ja tulehdukset, esim. bakteerivaginoosi ovat usein seurausta siitä, että mies käy painamassa jotain toista naista paljaalla. Että jos sulla tollasiaki vaivoja on ollu parin vuoden aikana, niin tässä vastaus. Oot saanu Irmelin bakteerikantaa miehes kautta.
Äläkä sitten allekirjoita sitä tiedoksiantoa, mikä sulle tulee tässä luultavasti viikon sisällä Käräjäoikeudesta. Antaa haastemiesten juosta sun perässä.
Miksi sä allekirjoittaisit yhtään mitään, josta sulle ei olla vaivauduttu edes puhumaan, ennenkuin tuollaisen kakkosvaiheen pisti yksinään menemään. Miksi sä allekirjjoittaisit, kun sä et edes eroa halunnut.
Näin voit pitkittää lopullista avioeroon tuomitsemista parilla kuukaudella. Ja olette virallisesti niin kauan naimisissa.
Vierailija kirjoitti:
Lue vauvalta ketjua "pitäisi päästää irti...". Yksi ketjussa kirjoittajista joutui oman miehensä kusettamaksi. Mies hankki salakämpän ja tunnusti vasta kuukausia myöhemmin asian. Samalla selitti miten masentunut on ja puoliso uskoi kaiken vaikka muut kirjoittajat sanoivat että sillä on toinen nainen. Näillä 15 vuotias lapsi. Ukon oli vampannut uusi yh-työkaveri jonka kanssa esitti pariskuntaa jo ennen kuin avovaimo edes tiesi toisesta naisesta. Sen ukon sekoilu oli kyllä jotain täysin uskomatonta, vaikka omakin eksä oli kyllä täysi sika. Käytti rahansa ja aikansa tän uuden ja sen lasten kanssa, ja jätti oman lapsensa täysin huomiotta ja avovaimon maksamaan yhteisen asunnon kulut. Kesti yli vuoden ennen kuin suostui siirtämään kirjat pois yhteisestä asunnosta, kun lapsi täytti 17, eikä elatusmaksuja voinut enää vaatia, niin osoitteenmuutoskin onnistui.
Tämä voi olla myös sinun miehesi motiivi yhdessä asumiseen. Jotkut mehet on valmii
Olipa jännä tunne löytää itseni täältä. Todellakin olen ko. ketjussa nimimerkillä 28v yhdessä kirjoittanut omaa elämääni ja yllä se on jonkun muun kirjoittamana hyvin kiteytetty (pieniä korjauksia olisi, kuten lapsi oli 16 v jne).
Ja Ap:lle haluan sanoa, että sitä todella haluaa uskoa sitä omaa puolisoa. Näen teksteissäsi ihan saman kaavan kun omassa erossani oli. Jälkikäteen oli niin helppoa nähdä ne asiat, mitä alkuun ei nähnyt. Mies onnistui puhumaan aina pääni sekaisin. Kuitenkin minun olisi pitänyt tajuta puhelimen käytön muuttumisesta, siitä että eräästä uudesta naispuolisesta työkaverista joskus puhuttiin, oudoista hetkistä kun tuntui, että mies oli paikalla, mutta ei läsnä ja varsinkin niistä oudoista hetkistä kun mies oli jotenkin ärtynyt/kiukkuinen ihan oudolla tavalla. Minullakin mies yritti pitää myös minut. Jälkikäteen tajusin, että vähintään kuukausia, mutta todennäköisesti vuosia mies piti meitä molempia. Vaisto kyllä välillä varoitti ja siksi kysyinkin, että onko joku toinen nainen ja vastaus oli aina ei. Miehen menot ei lisääntynyt, mutta nainen olikin samassa työpaikassa ja miehen työhön kuului myös matkustaminen eli en osannut epäillä, vaikka loppuaikoina sanoinkin, että enhän voi olla varma missä käy työmatkoillaan jne. No, loppuajan työmatkoista varmaan 60% oli yöpymisiä salakämpässä.
Olen Ap pahoillani mitä käyt nyt läpi ja mitä eteesi vielä tulee, mutta olen 99% varma, että miehesi on rakastunut tähän harrastuskaveriin. Varaudu siihen, usko vaistoon ja pidä itsestäsi huoli.
28 v yhdessä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toistuvat oudot hajut alapäässä ja tulehdukset, esim. bakteerivaginoosi ovat usein seurausta siitä, että mies käy painamassa jotain toista naista paljaalla. Että jos sulla tollasiaki vaivoja on ollu parin vuoden aikana, niin tässä vastaus. Oot saanu Irmelin bakteerikantaa miehes kautta.
Voihan pee, nyt sitten vielä tämäkin ressi tähän päälle! Kyllähän mulla on ollut ihan outoja vaivoja. Siis tuntuu että esim. hiivatulehdus jyllää vähän väliä. On sitä muttei kuitenkaan. Joku ihmeen ärsytys alapäässä! Juuri kun limakalvot on parantuneet ja sitten ollaan oltu yhdessä niin taas on tullut jotain, jatkuva kierre. Ja oli mulla paha virtsatietulehduskin vuosi sitten ja meinasi siitäkin alkaa kierre. Papakoe on nyt kyllä otettava koska mulla ei ole ollut vielä koskaan tuota HPV tartuntaa, ellei mies ole sitä mulle sitten tartuttanut. ap
Ne on saatava kiinni mutta hankalaa se on. Mitähän etsivä ottaisi muutamasta päivästä palkkaa jos seuraisi perässä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voihan pee, nyt sitten vielä tämäkin ressi tähän päälle! Kyllähän mulla on ollut ihan outoja vaivoja. Siis tuntuu että esim. hiivatulehdus jyllää vähän väliä. On sitä muttei kuitenkaan. Joku ihmeen ärsytys alapäässä! Juuri kun limakalvot on parantuneet ja sitten ollaan oltu yhdessä niin taas on tullut jotain, j
Mulle tuli HSV2 eli genitaaliherpes. Siitä ei tullut rakkuloita vaan ainoastaan yksi pienen pieni kipeä haavauma, joka aiheutti kipua ja kirvelyä. Meni kuukausia, että se saatiin diagnosoitua.
Älä harrasta enää kertaakaan seksiä miehen kanssa. Te olette nyt eronneet. Pidä terveytesi ja itsekunnoituksesi. Ja yritä löytää vihaa ja raivoa. Se on suojatunne. Jostain syystä sitä ei nyt ole. Onko sinun lapsena pitänyt aina alistua? Traumalapsuus tms?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voihan pee, nyt sitten vielä tämäkin ressi tähän päälle! Kyllähän mulla on ollut ihan outoja vaivoja. Siis tuntuu että esim. hiivatulehdus jyllää vähän väliä. On sitä muttei kuitenkaan. Joku ihmeen ärsytys alapäässä! Juuri kun limakalvot on parantuneet ja sitten ollaan oltu yhdessä niin taas on tullut jotain, j
Minulla oli ekat papat puhtaat, mutta kaksi vuotta tartunnan jälkeen oli sitten muodostunut solumuutokset. Ja bakteerivaginoosi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tuo voi liittyä myös ikään, jos sitä on yli 40v. Esivaihdevuosiin ja noin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voihan pee, nyt sitten vielä tämäkin ressi tähän päälle! Kyllähän mulla on ollut ihan outoja vaivoja. Siis tuntuu että esim. hiivatulehdus jyllää vähän väliä. On sitä muttei kuitenkaan. Joku ihmeen ärsytys alapäässä! Juuri kun limakalvot on parantuneet ja sitte
No tuo voi liittyä myös ikään, jos sitä on yli 40v. Esivaihdevuosiin ja noin.
Niin voivat, mutta kun kyseessä on tilanne, jossa limakalvoille sekoittuu kolmatta ihmistä, on tauti ihan yhtä todennäköinen tai todennäköisempi.
Ap, yritä uskoutua jollekin ystävällesi tai muutamalle. Saat heiltä tukea ja näkökulmaa. Tosin, jos ovat miehesi kulissin lumoissa, luota meihin ja omaan vaistoosi. Itse löysin sopivat tukijat itselleni lähipiiristä ja muutaman kanssa en puhunut aiheesta, koska eivät ymmärtäneet tilannetta.
Vierailija kirjoitti:
Ne on saatava kiinni mutta hankalaa se on. Mitähän etsivä ottaisi muutamasta päivästä palkkaa jos seuraisi perässä?
Tai joku kaveri? Tai jopa sinä itse?
Ei stalkkaaminen mitään rakettitiedettä oo. Onko sulla ap oma auto käytössä? Se helpottais stalkkaamista.
Jos löytyisi tauti, olisi siinä pitävä todiste.
Vierailija kirjoitti:
Nussimiseen ei tarvii paperin palaa väliin. Voitte siis jatkaa parina ja nussia aina.
Seksiä saa aina ja helposti naisena.
Jos mies loukkaa niin kiertoon vain!
Ap, onko miehellä ollut normaalia enemmän poissoloja kotoa? Toisaalta, tuo harrastus on hyvä peitetarina suhteelle. Eli kun hän menee harrastukseen, hän saa aikansa salarakkaan kanssa. Myös he voivat muka mennä harrastukseen, mutta menevätkin muualle viettämään kahdenkeskeistä aikaa.
Eli käy nyt katsomassa, kun siellä harrastuksessa ravaa joka viikko, että onko auto pihalla. Jää odottamaan nurkan taakse, kun tulevat autoilleen. Voit nähdä tai kuulla asioita, jotka todistavat suhteen. Mikäli naisen osoitetiedot on tiedossa, ajele naisen kodin ohi aina silloin, kun mies sanoo olevansa paikassa x.
Onko teillä yhteistä pöytäkonetta? Stalkkaa sivuhistoria. Käy miehen some läpi, katso oisko unohtanu sähköpostinsa auki kotikoneelle jne.
Käy läpi taskut. Käy läpi bonuskorttivingutukset. Jos pääsy pankkiin, käy läpi kaikki tiliotteet.
Kännykälle et taida sitten päästä, jossa olis ne takuuvarmat todisteet suhteesta, koska siinä on se naamalukitus.
Vierailija kirjoitti:
Jos löytyisi tauti, olisi siinä pitävä todiste.
Ei salarakkaalla välttämättä ole tauteja. Mutta se bakteerivaginoosi on tulehdus ja se tulee, kun sekoittuu kolmatta vierasta bakteerikantaa, jonka mies kantaa vehkeessään ap:lle. Eli ihan pelkästään toistuvat bakteerivaginoosit voi olla tuota just, että mies painaa sitä Irmeliä.
Eli pelkät jatkuvat tulehdukset tässä tapauksessa on jo todiste.
Kun kirvelee, mene terveyskeskukseen akuutisti ja pyydä ottamaan kaikki testit. Herpestä varten pitää ottaa tikulla näyte limakalvolta kirvelevästä kohdasta. Minut on otettu vastaanotolle saman päivän aikana, koska näyte pitää saada otettua oikealla hetkellä. Ja saat kaikki tarvittavat testit samalla.
Mies voi saada myös ekstrapönkitystä egolleen siitä, että painaa kahta naista vuorotellen. Haaremi.