Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies teki ja sanoi jotain niin käsittämätöntä!

Vierailija
16.08.2024 |

Ollaan keski-ikäinen pariskunta. Yhteistä taivalta takana pitkä aika. Tapahtui sitten niin että miehelle iski paha ikäkriisi ja alkoi elää ns. omaa elämäänsä ja "sekoilla". Tämän johdosta ero alkoi näyttää todennäköiseltä vaihtoehdolta. Laitettiin eka vaihekin sisään mutta tokaa ei sitten laitettukaan siinä vaiheessa kun sen olisi voinut jo tehdä. Vaan päätettiin että tehdään ns. lopullinen päätös myöhemmin yhdessä.

No, nyt sitten kävi näin. Mies soitti minulle ja kertoi että on hakenut lopullisen eron muutama päivä sitten! Ja lähes samaan lauseeseen sai mahdutettua että minä rakastan sinua ja haluan jatkaa kanssasi?! Että eihän se ole kuin paperin pala? Ei sillä ole mitään merkitystä meidän suhteen kannalta. Voimme jatkaa täysin normaalisti yhdessä tästä eteenpäinkin. Kun sain jotain järkytykseltäni sanottua että hei mitä sinä selität ettäkö me jatkettaisiin tämmöisen tempun jälkeen normisti? Että ei tosiaankaan niin mies oli ihan ihmeissään. Ja ei muka ymmärrä kuinka loukattu ja ikävä olo mulla tällä hetkellä on. Hän ei kuulema halua ketään muuta naista enkä minäkään nyt voi mitään uusia miehiä alkaa ajatella? Että me seurustellaan vakavasti jos joku ulkopuolinen kysyy. Siis voiko näin kahjoa kumppania olla olemassakaan??? Tämän puhelun jälkeen mies aloitti viestitulvan jossa pyytelee anteeksi ja selittää ties mitä ja ei olisikaan halunnut eroa hakea jne. Mitähän tässä tulee sanottua kun näemme kasvotusten myöhemmin?!

Kommentit (1159)

Vierailija
221/1159 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan erosin ja vuosia myöhemmin taas yhteen - mutta tällä kertaa niin että molemmilla oma asunto ja molemmat huolehtivat itse asioistaan.

Ja kas kummaa, paljon paremmin toimii!

Palstalaisten mielestä ei saisi?

Vierailija
222/1159 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikoinaan erosin ja vuosia myöhemmin taas yhteen - mutta tällä kertaa niin että molemmilla oma asunto ja molemmat huolehtivat itse asioistaan.

Ja kas kummaa, paljon paremmin toimii!

Palstalaisten mielestä ei saisi?

siis ilman mitään pkkositoutuksia, vain halusta olla yhdessä? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/1159 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko lopullinen erohakemus laitettu menemään aikarajan puitteissa? Eli harkita-ajan umpeutumisen jälkeen puolen vuoden sisään?

Jos näin on, niin sitten olette eronneet ja seuraavaksi on edessä omaisuuden jako. Ja jos on alaikäisiä lapsia, niin huoltajuussipimus ja elatusmaksujen laskenta. 

Onnea! 

Kyllä, erottu on! Ja kaikki omaisuuteen ja lapsen huoltajuuteen tms. liittyvät asiat on edessä. Kun tuo teini ei vielä täysi-ikäinen ole. Sitä juuri yritin miehelleni sanoa että eikö hän nyt muka tajua millainen soppa tästä syntyi?! Että vaikuttaa koko perheeseen. Ja ettei näin vaan voi tehdä toiselle ja olettaa että jatketaan saman katon alla niin kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan.  ap

Myös mulle on käyny

Normaali ihminen kehittyy aikuiseksi, narsisti jää tuolle lapsellisuuden tasolle eikä selkäranka ja empatia kehity ikinä. Ihan normaalia olla kasvuvaiheessa kaikenlaista. 

Vierailija
224/1159 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, onko miehellä ollut normaalia enemmän poissoloja kotoa? Toisaalta, tuo harrastus on hyvä peitetarina suhteelle. Eli kun hän menee harrastukseen, hän saa aikansa salarakkaan kanssa. Myös he voivat muka mennä harrastukseen, mutta menevätkin muualle viettämään kahdenkeskeistä aikaa.

Eli käy nyt katsomassa, kun siellä harrastuksessa ravaa joka viikko, että onko auto pihalla. Jää odottamaan nurkan taakse, kun tulevat autoilleen. Voit nähdä tai kuulla asioita, jotka todistavat suhteen. Mikäli naisen osoitetiedot on tiedossa, ajele naisen kodin ohi aina silloin, kun mies sanoo olevansa paikassa x.

Onko teillä yhteistä pöytäkonetta? Stalkkaa sivuhistoria. Käy miehen some läpi, katso oisko unohtanu sähköpostinsa auki kotikoneelle jne.

Käy läpi taskut. Käy läpi bonuskorttivingutukset. Jos pääsy pankkiin, käy läpi kaikki tiliotteet.

Kännykälle et taida sitten päästä, jossa olis ne takuuvarmat todisteet suhtees

Voiko naamalukituksen saada auki kun mies nukkuu?

Vierailija
225/1159 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos löytyisi tauti, olisi siinä pitävä todiste. 

Ei salarakkaalla välttämättä ole tauteja. Mutta se bakteerivaginoosi on tulehdus ja se tulee, kun sekoittuu kolmatta vierasta bakteerikantaa, jonka mies kantaa vehkeessään ap:lle. Eli ihan pelkästään toistuvat bakteerivaginoosit voi olla tuota just, että mies painaa sitä Irmeliä.

Eli pelkät jatkuvat tulehdukset tässä tapauksessa on jo todiste.

Kyllä. Lasken bakteerivaginoosin taudiksi, jos sitä ei ole aiemmin elämässä ollut. 

Minä olen saanut kaksi miestä narautettua pettämisestä siten että havaitsin heistä lemuavan vieraan pillunhajun. Minulla on erinomainen hajuaisti ja pystyn haistamaan tuollaisia juttuja vaikka mies kuinka olisi peseytynyt. Olen käräyttänyt pari miestä myös piilojuopottelusta hajuaistin avulla. 

Vierailija
226/1159 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, yritä päästä miehen kännykkään käsiksi. Tosin, et varmaan pääse, kun on kasvojenlukitus.

Kasvojenlukitus on sitä varten, ettet pääse lukemaan heidän rakkausviestejään. Niitä puhelin on täynnä 100 % varmasti.

Miten kännyä vois edes yrittää aukaista, kun se on liimattu mieheen kiinni.

Vierailija
227/1159 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä vaan mietin, kun jos miehellä on ollut paljon niitä muita naisia, niin miksi mistään suhteesta ei sitten ole tullutkaan mitään? Mihin ne suhteet on kaatuneet?

o

Onko täällä esim. jotain toista naista, joka osaisi vastata tähän?

Vierailija
228/1159 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sinkut sitten houkuttelevat ukkomiehiä luokseen? 

Vierailija
229/1159 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Ja yritä löytää vihaa ja raivoa. Se on suojatunne. Jostain syystä sitä ei nyt ole. Onko sinun lapsena pitänyt aina alistua? Traumalapsuus tms?"

Juuri tämä tunne täytyy löytää. Vain sen avulla voi asettaa omat rajat ja riuhtaista itsensä irti. Mä löysin sen vasta, kun mun ois pitänyt lohduttaa salarakastaan ikävöivää puolisoa. Oli siis päätynyt jäämään liittoon, mutta kipuili suhteen lopetusta. Mut täytti kylmä raivoa kun tajusin, että mä olen äidin roolissa ja mies rokottaa mua löysässä hirressä. 

Olen aina ollut empaattinen ymmärtäjä oman hyvinvointini ja tarpeideni kustannuksella. Silloinkin kun huomasin alkavat merkit ja tiesin, että miehellä on uusi "ystävä" niin annoin liinaa ja vapautta, en kysellyt, en esittänyt epäilyksiä vaikka niitä minulla oli. Enhän halunnut olla hullu, mustasukkainen ja rajoittava puoliso.

20 vuotta yhdessä, lapset, oma sen hetkinen krooninen kipu ja ar

Minäkin sain riuhtaistua itseni irti vasta kun iski niin suuri raivo, että olisin halunnut potkaista miestä naamaan niin että hampaat tippuu. Ja tavallisesti olen erittäin kiltti ja vähän turhankin alistuva.

Vierailija
230/1159 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä vaan mietin, kun jos miehellä on ollut paljon niitä muita naisia, niin miksi mistään suhteesta ei sitten ole tullutkaan mitään? Mihin ne suhteet on kaatuneet?

o

En tiedä kun en ole ikinä ollut toinen nainen. Mutta voisin kuvitella, että mies toistaa samaa kaavaa kaikkien naisten kanssa. Aina päätyy pettämään.

Vierailija
231/1159 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ihmetyttää että kuka edes haluaa napata itselleen niinkin "hienon" saaliin kuin varatun petturin. Tekee samat temput ihan jokaisessa parisuhteessaan.

Vierailija
232/1159 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ja yritä löytää vihaa ja raivoa. Se on suojatunne. Jostain syystä sitä ei nyt ole. Onko sinun lapsena pitänyt aina alistua? Traumalapsuus tms?"

Juuri tämä tunne täytyy löytää. Vain sen avulla voi asettaa omat rajat ja riuhtaista itsensä irti. Mä löysin sen vasta, kun mun ois pitänyt lohduttaa salarakastaan ikävöivää puolisoa. Oli siis päätynyt jäämään liittoon, mutta kipuili suhteen lopetusta. Mut täytti kylmä raivoa kun tajusin, että mä olen äidin roolissa ja mies rokottaa mua löysässä hirressä. 

Olen aina ollut empaattinen ymmärtäjä oman hyvinvointini ja tarpeideni kustannuksella. Silloinkin kun huomasin alkavat merkit ja tiesin, että miehellä on uusi "ystävä" niin annoin liinaa ja vapautta, en kysellyt, en esittänyt epäilyksiä vaikka niitä minulla oli. Enhän halunnut olla hullu, mustasukkainen ja rajoittava puoliso.

20 vuotta yhd

Vieläkin välillä haaveilen asiasta :D Onneksi olen oikeasti kiltti, muuten voisin lähettää muutaman tyypin iskemään ukolta hampaat kurkkuun puolestani. Tutun tuttuja, jotka tekevät mitä vaan kun maksetaan. 

Vierailija
233/1159 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

20 vuotta yhd

Tai sitten vaan rakkaus yksinkertaisesti loppuu. Kun mies on juossut aikansa naisissa, niin loppuhan siinä tunteet pikkuhiljaa. Kamelin selän voi katkaista vaikka se, kun löytää 20+ tytön lähettämiä pikkutuhmia ja kutsuvia kuvia puhelimesta. Että tuommoiseen ääliöön sitä on aikaansa tuhlannut. 

Vierailija
234/1159 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua ihmetyttää että kuka edes haluaa napata itselleen niinkin "hienon" saaliin kuin varatun petturin. Tekee samat temput ihan jokaisessa parisuhteessaan.

Ihmetyttäähän se. Ei voi kertakaikkiaan ymmärtää. Mies on naimisissa, mutta minulle riittää aikaa. Eikö valoja syty päässä että nyt ei setä ole ihan se välkyin olento.

Vierailija
235/1159 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei kyseenalaista aloitusta. Ei.

Koska miestä on kiva haukkua.

Vierailija
236/1159 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

o

En tiedä kun en ole ikinä ollut toinen nainen. Mutta voisin kuvitella, että mies toistaa samaa kaavaa kaikkien naisten kanssa. Aina päätyy pettämään.

Niin, olen epäillyt. Kakkonen tulee huomaamaan vähitellen, että miehellä saattaa olla muitakin ja kuolaahan se muidenkin perään.

Vierailija
237/1159 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai voisko naamalukitukselle näyttää kuvaa miehestä? 

onko täällä nörttejä paikalla?

Vierailija
238/1159 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Juuri tämä tunne täytyy löytää. Vain sen avulla voi asettaa omat rajat ja riuhtaista itsensä irti. Mä löysin sen vasta, kun mun ois pitänyt lohduttaa salarakastaan ikävöivää puolisoa. Oli siis päätynyt jäämään liittoon, mutta kipuili suhteen lopetusta. Mut täytti kylmä raivoa kun tajusin, että mä olen äidin roolissa ja mies rokottaa mua löysässä hirressä. "

Ihan hirveetä, että sun piti lohduttaa aviomiestäsi, joka suree salarakkaan menetystä.

Miten teille sitten tuli ero?

Vierailija
239/1159 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Voiko naamalukituksen saada auki kun mies nukkuu?"

:D

Vierailija
240/1159 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

o

Niin, olen epäillyt. Kakkonen tulee huomaamaan vähitellen, että miehellä saattaa olla muitakin ja kuolaahan se muidenkin perään.

Ja voihan siinä mennä vuosia. Mies ehkä itsekin kuvittelee parin ekan vuoden ajan, että tämän naisen kanssa onnistun. Ikään kuin ne pettämiset olisivat olleet ex-puolisoiden syytä eikä miehen omaa toilailua. Sitten tosiaan kun iskee arki kuvioihin uudenkin naisen kanssa, mies huomaa ettei tämäkään nainen tarjoa hänelle ikuista täydellistä onnea. Pitää saada kiksejä ja hyviä fiiliksiä koko hemmetin ajan. Niinpä mies taas ajautuu kuin joku narkkari konsanaan taas pettämään. Uudestaan ja uudestaan. Kunnes on niin vanha ja ruma ukko, ettei kukaan enää kelpuuta häntä. Silloin todennäköisesti siirtyy maksullisiin. Alkaa reissut Thaimaahan. Säälittäviä ihmisraunioita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kaksi