Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies teki ja sanoi jotain niin käsittämätöntä!

Vierailija
16.08.2024 |

Ollaan keski-ikäinen pariskunta. Yhteistä taivalta takana pitkä aika. Tapahtui sitten niin että miehelle iski paha ikäkriisi ja alkoi elää ns. omaa elämäänsä ja "sekoilla". Tämän johdosta ero alkoi näyttää todennäköiseltä vaihtoehdolta. Laitettiin eka vaihekin sisään mutta tokaa ei sitten laitettukaan siinä vaiheessa kun sen olisi voinut jo tehdä. Vaan päätettiin että tehdään ns. lopullinen päätös myöhemmin yhdessä.

No, nyt sitten kävi näin. Mies soitti minulle ja kertoi että on hakenut lopullisen eron muutama päivä sitten! Ja lähes samaan lauseeseen sai mahdutettua että minä rakastan sinua ja haluan jatkaa kanssasi?! Että eihän se ole kuin paperin pala? Ei sillä ole mitään merkitystä meidän suhteen kannalta. Voimme jatkaa täysin normaalisti yhdessä tästä eteenpäinkin. Kun sain jotain järkytykseltäni sanottua että hei mitä sinä selität ettäkö me jatkettaisiin tämmöisen tempun jälkeen normisti? Että ei tosiaankaan niin mies oli ihan ihmeissään. Ja ei muka ymmärrä kuinka loukattu ja ikävä olo mulla tällä hetkellä on. Hän ei kuulema halua ketään muuta naista enkä minäkään nyt voi mitään uusia miehiä alkaa ajatella? Että me seurustellaan vakavasti jos joku ulkopuolinen kysyy. Siis voiko näin kahjoa kumppania olla olemassakaan??? Tämän puhelun jälkeen mies aloitti viestitulvan jossa pyytelee anteeksi ja selittää ties mitä ja ei olisikaan halunnut eroa hakea jne. Mitähän tässä tulee sanottua kun näemme kasvotusten myöhemmin?!

Kommentit (1159)

Vierailija
661/1159 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on spekuloitu, että miehen kummallinen käytös eli halu erota mutta samalla jatkaa yhteiseloa ap:n kanssa, voisi johtua joko tuosta kakkosnaisesta (todennäköinen vaihtoehto) tai siitä, että hän olisi saamassa perintöä tai muuten ison summan rahaa, esim lottovoiton.

Edellissivulla oli jonkun kommentti, että perintöä ei otettaisi osituksessa huomioon, jos eroa on jo haettu. En ole asiantuntija, mutta minulla on käsitys, että kyllä otetaan niin kauan kuin ero ei ole virallinen. Ja siis kyse ei ole siitä hetkestä, jolloin perintö faktisesti jaetaan, vaan jo siitä hetkestä, kun perinnönjättäjä kuolee.

Ap, jos siis on mahdollista että jotain tällaista perintöhommaa olisi tässä asiassa, niin ota selvää ja ota tämä huomioon osituksessa. Varmaan sulla on tieto, onko jokin sellainen henkilö kuollut viime aikoina, jolta voisi olla perintöä miehelle tulossa.

Sitä en tiedä, miten nuo mahdolliset lotto- tms voitot saisi selville. Luultavasti sellainenkin otetaan osituksessa huomioon, jos arvonta on tapahtunut ennen kuin ero on virallinen?

Vierailija
662/1159 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mielestäni on turha tuota vatvoa, että ap antoi vielä mahdollisuuden muutokseen eropisteeseen joutumisen ja hakemuksen jättämisen jäkeen, kun itse tosiaan ei olisi toivonut lähtökohtaisesti eroa.  

Nyt on kuitenkin kaikki mahdollisuudet annettu ja käytetty ja ero on tosiasia. Yhdessä jatkmisessa ei ole enää mitään mieltä kaiken tuollaisen käytöksen ja petoksen jälkeen. Kyllä ne rajat vaan tulee vastaan, miten toista voi kohdella, vaikka rakkauttakin vielä olisi jäljellä."

Näinhän se täydellisessä maailmassa menisi.

Tiedän silti paljon naisia, jotka ovat jääneet. Yhtenä esimerkkinä äitini, hän on yli 70-vuotias jo.

Ei ne kaikki lähde, vaikka olisi kuinka edellytykset siihen, vaan ovat siinä elämän loppuun asti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
663/1159 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hoida se ero nyt. Ukkosi ei tule myöntämään mitään. On ihan selvää, että jossain vaiheessa sinulle selviää totuus, ja saat sen suhteen lopullisen mielenrauhan (että oli oikein heittää se ulos). Minulle tulivat tuttavat kertomaan eron jälkeen mitä kaikkea olivat mieheni nähneet tekevän selkäni takana. Mies myös eristi minut perhetuttavista että eivät saaneet helppoa tilaisuutta kertoa ukon sikailuista. Yhdelle oli mennyt selittämään baarissa, että vaimo on kotona, mutta tätä naista rakastan - siis sillä oli tyttöystävä mukana. Et silleen. Ja käy testeissä."

Aivan järkyttävää. Miten teidän ero sitten tapahtui? Kumpi halusi eroa ja kumpi allekirjoitti paperit?  Kauan ehditte olla yhdessä? Onko lapsia? Jatkoiko mies sitten tuon tyttöystävänsä kanssa? Vai eikö mies ikinä sulle myöntänyt tuota salarakasta, vaan sait kuulla vasta eron jälkeen siitä? Mitä luulit siis, että miksi tässä erotaan? Mitä mies sanoi eron syyksi?

Vierailija
664/1159 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, huhuu?

Ja sinä kahden vuoden takaa, jonka miehellä oli se Mirkku. Jos olet vielä täällä, niin kerro, mitä teille sitten tapahtui!

Vierailija
665/1159 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ap asuisi mun lähellä, olisin valmis ilmaiseksi stalkkaamaan ukkoa! Eli missä ap asut?

Olisipa mulla tuollaisia kavereita! Itse kun olin eroamassa ja halusin saada varmistuksen ukon touhuista, ei kukaan kaverini suostunut lähtemään stalkkauskeikalle kanssani. Kaikki vaan tuhahtivat "unohda jo se äijä, mitä väliä mitä se tekee". No anteeksi, mutta kymmenen avioliittovuoden jälkeen ei ole niin helppoa tuosta vaan unohtaa, ja jäädä epätietoisuuteen. 

Voitais perustaa sellainen rinki, että joku voisi käydä kollaamassa vaikka salilla mitä se ukko touhuaa.

No nyt menee jo aika paksuksi!!! Ettäkö ap täällä ilmoittelis tarkat tiedot itsestään, ukostaan ja oletetusta sijainnista. Nyt vähän valoja päälle :-)

Vierailija
666/1159 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n ehkä kannattaisi tarkkailla postia, ettei ukkokulta ehdi sitä oikeuslaitoksen kirjettä jemmata piiloon. Jotta saa sen allekirjoituksellaan vahvistettua ja palautettua käsittelyyn. Ellei sitten ukko itse ole ehtinyt käydä vetämässä kakkosvaiheen hakemustaan pois.

Vierailija
667/1159 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko naisen pitkä katsekontakti kutsu vai avaus?

Kun nainen ottaa yli 2 sekuntia pitkän katsekontaktin mieheen, eivätkä kummatkaan ole koskaan keskustelleet mitään keskenään, tai edes koskaan nähneet toisiaan.

Vierailija
668/1159 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko naisen pitkä katsekontakti kutsu vai avaus?

Kun nainen ottaa yli 2 sekuntia pitkän katsekontaktin mieheen, eivätkä kummatkaan ole koskaan keskustelleet mitään keskenään, tai edes koskaan nähneet toisiaan.

Nyt tais tulla pikkasen väärään ketjuun

Vierailija
669/1159 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, huhuu?

Ja sinä kahden vuoden takaa, jonka miehellä oli se Mirkku. Jos olet vielä täällä, niin kerro, mitä teille sitten tapahtui!

Mirkku-tyyppi taisi jäädä siihen suhteeseen, vaikka mies oli mitä oli. Muuten olisi varmaan tullut päivittämään.

Vierailija
670/1159 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän montakin, jotka jäävät tällaisiin suhteisiin

Vierailija
671/1159 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mielestäni on turha tuota vatvoa, että ap antoi vielä mahdollisuuden muutokseen eropisteeseen joutumisen ja hakemuksen jättämisen jäkeen, kun itse tosiaan ei olisi toivonut lähtökohtaisesti eroa.  

Nyt on kuitenkin kaikki mahdollisuudet annettu ja käytetty ja ero on tosiasia. Yhdessä jatkmisessa ei ole enää mitään mieltä kaiken tuollaisen käytöksen ja petoksen jälkeen. Kyllä ne rajat vaan tulee vastaan, miten toista voi kohdella, vaikka rakkauttakin vielä olisi jäljellä."

Näinhän se täydellisessä maailmassa menisi.

Tiedän silti paljon naisia, jotka ovat jääneet. Yhtenä esimerkkinä äitini, hän on yli 70-vuotias jo.

Ei ne kaikki lähde, vaikka olisi kuinka edellytykset siihen, vaan ovat siinä elämän loppuun asti.

Täydellisessä maailmassa noin ei toisia ylipäätään kohdeltaisi.

Mutta joo, niinhän se on, että on useita eri tekijöitä, miksi moni kuitenkin jää pitkäksikin aikaa huonosti kohdeltavaksi tai ei lähde siitä koskaan. Itse kommentillani tarkoitin lähinnä sitä, että tuossa vaiheessa viimeistään tulee ne, terveet rajat, vastaan kärsivällisellä ja joustavallakin ihmisellä.

On paljon ihmisiä, joiden on vaikea pitää niitä terveitä rajoja. Henkisesti väkivaltainen manipuloiva suhde jo itsessään usein hämärtää niitä rajoja ja ihan todellisuudentajuakin. Tuo kumppanin kylmää kuumaa leikki on myös tehokas keino saada toisen terve rajanveto rikkoutumaan.

Vierailija
672/1159 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tapauksen, jossa 2ystäväpariskuntaa mökkeilivät yhdessä ja heillä oli hauskaa. Miehelle taksiyrittäjä rupes tulemaan pitkiä aiakaskeikkoja jopa Lappiin. Toisen pariskunnan mies soitti taksin vaimolle ja kysyi, tietääkö hän, missä miehensä on? Eli taksikyydittävä oli toisen pariskunnan vaimo. Ero tuli kummallekin parille.

Vierailija
673/1159 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ettehän te naiset mistään mitään ymmärrä.

No mehän nimenomaan ymmärretäänkin. Ja pettäjämiehet on sellaisia, että ihan kuin niillä kaikilla olis sama pettäjän käsikirja, niin ennalta-arvattavaa ja läpinäkyvää touhua tuo pettäminen on. Kunhan ensin tietää nämä pettämisen merkit. 

Ja sitä paitsi naisilla on vaisto. Ne huomaa heti, ku miestä kiinnostaa toiset daamit....tai että ne jo pyörittää salaa naisia selän takana.

Vierailija
674/1159 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä vielä kuullut sellaisesta, että haetaan yhdessä avioeroa, muttei erota, vaan jatketaan ihan tavalliseen tapaan. Tämä ketju laajensi näköpiiriäni, että sellaisiakin ihmisiä on, joille avioeron hakemisen ykkösvaihe ei tarkoita oikein mitään. Kaikki avioeroa hakeneet ystäväni ovat erohakemuksen laittaessaan muuttaneet eri osoitteisiin ja alkaneet elää erillistä elämäänsä. 

No hei, pistän paremmaksi. Minulla on narsisti-isä, ihan oppikirjaesimerkki narsistista. Oli toinen nainen kuvioissa, jonka kihlasi ollessaan vielä aviossa äitini kanssa. Isän suunnitelma oli, että hän on kihloissa ja naimisissa yhtä aikaa, että kyllähän se sopii molemmille naisille. Asuu sitten puolin ja toisin molempien naisten luona. On edelleen katkera melkein 30v myöhemmin siitä, että äiti menikin ottamaan eron ja sotkemaan hänen suunnitelmansa. Sehän oli ihan looginen suunnitelma! Ei mitään vikaa tai väärää!

Narsisti on aina kaikkien säännösten ja lakien yläpuolella. Ne eivät kosketa häntä millään muotoa, koska hän on aina Jumalasta seuraava, jos ei itse Jumala. Looginen ja emotionaalinen päättelykyky on 4-vuotiaan tasolla, joten narsistisen ihmisen kanssa ei pidä ajatella, että tässä on täysipäinen aikuinen. Siinä on vastassa aikuisen ruumiissa oleva 4-vuotias, joka ei pysty sen enempään loogisesti ja sosiaalisesti kuin 4-vuotias uhmaikäinen.

Vierailija
675/1159 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä vielä kuullut sellaisesta, että haetaan yhdessä avioeroa, muttei erota, vaan jatketaan ihan tavalliseen tapaan. Tämä ketju laajensi näköpiiriäni, että sellaisiakin ihmisiä on, joille avioeron hakemisen ykkösvaihe ei tarkoita oikein mitään. Kaikki avioeroa hakeneet ystäväni ovat erohakemuksen laittaessaan muuttaneet eri osoitteisiin ja alkaneet elää erillistä elämäänsä. 

No hei, pistän paremmaksi. Minulla on narsisti-isä, ihan oppikirjaesimerkki narsistista. Oli toinen nainen kuvioissa, jonka kihlasi ollessaan vielä aviossa äitini kanssa. Isän suunnitelma oli, että hän on kihloissa ja naimisissa yhtä aikaa, että kyllähän se sopii molemmille naisille. Asuu sitten puolin ja toisin molempien naisten luona. On edelleen katkera melkein 30v myöhemmin siitä, että äiti menikin ottamaan eron ja sotkemaan hänen suunnitelmansa. Sehän oli ihan looginen suunnitelm

Juuri näin. Ja he voivat kuvitella voivansa tulla takaisin pitkienkin aikojen päästä.

Vierailija
677/1159 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun isällä oli satoja toisia naisia. Oli pitkiä suhteita ja yhden illan suhteita. 40 vuoden aikana.

Vierailija
678/1159 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä sitten mies alkoikin tehdä sovintoa. Nyt sanoo että vaihtaa paikkaa jossa käy harrastamassa, laittoi sijainnin päälle puhelimeensa ja on nyt niin hyvällä tuulella ja ostamassa mulle vaikka koko maailman!!! Mitä tämä nyt on?! En mene lankaan mutta kuinka sekaisin tuon ihmisen pää on?  ap

Onko edes myöntänyt sivusuhdetta tai pyytänyt anteeksi mitään tuosta sekoilevasta käytöksestään?

Ei ole myöntänyt mitään suhdetta, ei edes ihastumista taikka mitään. Ja on kyllä näiden kuukausien aikana pyydellyt anteeksi joitakin "hulluja" tekojaan ja ikävää käytöstään. Mutta on jo siitä seuraavana päivänä perunut puheensa. Ja väittänyt ihan pokkana ettei ole edes puhunut koko asiasta mitään?! Siis saattaa sanoa jotain vaikka kello kuusi ja kello seitsemän väittääkin ettei ole todellaka

Ei taida olla ihan terve tuo mies.

Vierailija
679/1159 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko kopioida yhden naisen kirjoitus toisesta ketjusta tänne: Mies pettää - "Mutta teeskentelen, etten tiedä siitä". 

"Meillä mies jäi suhteesta kiinni. Miehellä oli työjuttu eräässä ravintolassa ja mä päätin yllärinä mennä perässä. Tavallaan kun se duuni oli loppunut. Olin varannut hotellihuoneen yms. Siellä se sitten pusutteli jonkun muidun kanssa.

No, mä lähdin sinne hotellihuoneeseen märehtimään. Kyllä se yöllä soitteli, että missä oot, kun ei mua kotoa löytänyt. Lilluin kylvyssä silloin hautomassa ties mitä.

Aamulla vastasin, että kotiin tulossa. JÄtkä oli niin raivoissaan täällä. Kerroin, että kun hänellä on jatkuvasti niitä duunijuttuja, niin mä ajattelin vähän hemmotella itseäni, YKSIN. Kävin kynnet ottamassa jo päivällä, että sanoin, että oli hoitoja ja lillumista ja skumppaa.. Hän pikku hiljaa rauhottui. Olin päättänyt, etten mainitse mitään näkemästäni. Hän puolestaan ihmetteli, ettei menty ristiin, kun hän oli ihan lähellä raflassa. Olishan hänkin sinne voinut tulla.. NIINPÄ. Totesin vaan ja pysyin viileenä.

Mä jäin, koska mä nyhdän tolta jätkältä rahaa. Ei tule halvaksi meikäläisen pettäminen. Avioehdon sen kirjoitti puolivuotta sitten. Siirsin "vanhaa" omaisuutta omiin nimiini. Mulla on juristi palkattu, jonka mies myös maksaa - tietämättään. yms.

Tuosta on vuosi ja mies on jättänyt sen mimmin jo. Muija otti muhun yhteyttä ja halusi tavata. Menin. Kertoi, että hänellä on suhde mieheeni ja he ovat suunnitelleet naimisiin menoa. Ok. Sunkin kanssas? :D Sitten se purskahti itkuun ja mä lähdin kylmän viileenä pois.

Mies on ollut aivan ihana täällä nyt, kun selkeesti omatunto vaivaa. Ennen joulua loppu häämöttää. Olen tässä jo tavaroita siirtänyt omaan varastoon. Mies luulee, että konmaritan. Lisäksi muutamia uusia huonekaluja on hankittu jo, hänen kortillaan. Nettikirppareilta olen ostanut ikea juttuja viidellä kympillä ja vaihtanut niitä tänne. Onhan tässä duuni, mutta marraskuun vika mä olen ulkona! Jätän jätkälle paperit pöydälle, parin kuvan kanssa ja soronoot. yhteyttä saa juristin kautta."

Vierailija
680/1159 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan puolisoaan pettänyt voisi tulla kertomaan omaa näkemystään asiasta? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yksi