Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Koko aamun taas olen ajatellut sinua kaiken tohinan keskellä. Nyt hiljaista ja mitä muutakaan mietin kuin sinua.
Edes kerran tavataan, jutellaan ja halataan.
Viikonloppuna olisi mahdollista. Ei mitään elämän nurin niskoin kääntävää, mutta haluaisin kuitenkin nähdä, jutella ja istua hetken vieressä. Sulla saattaa olla eri ajatukset, mutta joka tapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää huomenta. Mukavaa päivää mun unelmieni naiselle 💕
Lämpöisin halauksin ja suukoin toivotan 🤗🤗🤗🤗😘😘😘😘
Kiitos. Hyvää huomenta. Mukavaa päivää myös sulle 💕
Lämpöiset halaukset ja suukkoset. 🤗🤗🤗🤗😘😘😘😘
Kiitos 🤗😘😘
Olet ajatuksissani 💕
Samoin 🤗😘😘 Tietäisitpä kuinka paljon sua (?) nyt ajattelenkaan. Kerron illalla 💕
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikähän se oli se päivä, kun ekan kerran tavattiin. Jos vaikka 10. vuoden täyttymisen kunniaksi taas
Meillä menee niin hyvin näin. Pidetään se.
Tuo alkuperäinen viesti olisi voinut olla minulta, mutta ei ollut. Olen samaa mieltä, että näin on hyvä, vaikka vähän pitää taistella ihastuksen tunteita vastaan. Se on varmaan ihan luonnollista tällaisessa tilanteessa.
Vierailija kirjoitti:
Olitpa taas lihavan näköinen.
Kyllä, olen möhömaha.
-joppe-
Vierailija kirjoitti:
Mieti.
👍
Sääli, kun ei aikanaan löydetty yhteisymmärrystä. En oo ihan varma, yrititkö edes, mutta mua jäi häiritsemään. Laiha sovinto olis ollu hyvä.
Oman onnen joutuu laittamaan syrjään, jotta voi turvata toisten vakauden ja turvan.
Vierailija kirjoitti:
Mieti.
No se. Jos kaikki edes vähän miettisivät: mutta se ei usein siltikään auta.
Vierailija kirjoitti:
Oman onnen joutuu laittamaan syrjään, jotta voi turvata toisten vakauden ja turvan.
Ja mistä tiedät onko se onni jos et ole sitä onnea elänyt.
Jaa että lihavuuspuheita. Hyvä yritys, trolli, not. Minäpä kerron teille: liika(?)kiloista huolimatta kaivattuni on kuumempi kuin kukaan teistä kurpista ja minimunista tulee koskaan olemaan. Ne kurvit, ne kurvit! Ja vielä jos luonne on tulisen kuuma, niin ei kai sellaista voi kuin ihailla (salaa). Menkääpä ja etsikää se elämä, reppanat. Kaivatulle tiukka halaus. Minä yhä rakastan sua.
Vierailija kirjoitti:
Takaperoinen kohteliaisuus on narsisti red flag
Eli mitä tällainen on?
Ahhah, sentään sudenkorento tökkäsi ikkunaan ja kysyi: alaks sä mua, tuu ulos.
Minulle on kirkastunut ero ns. pahansuovan (ENTP narsistinen ihminen) ja hyvänsuovan (ISFP estynyt ihminen) kameleontin välillä. Ero on siinä että toinen sairastaa ns. nice guy/girl syndroomaa eli yrittää olla mieliksi toisille syyllistyen passiivis-agressiiviseen kommunikointityyliin omat edut unohtaen ja toisella se kameleonttiuus on mukautumista jotenkin silleen että omaa etua pystyy paremmin ajamaan manipulaation kautta 🤔
Vierailija kirjoitti:
Olitpa taas lihavan näköinen.
Lihavuudessa olis se etu, että muuttuisi miehille näkymättömäksi. Varmaan baarissakin olis kivempaa lihavana, kun miehet ei niin paljon pyri pukille ja sais olla kavereiden kesken rauhassa. Vois kokeilla lihottaa itsensä.
Kiitos 🤗😘😘
Olet ajatuksissani 💕