Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Eilen retkahdin, mutta tänään oli hitusen parempi päivä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En lähtisi miehen tai kenenkään muunkaan kanssa kaljalle. Vielä harvemmin sänkyyn. Sivusta
Ketään ei kiinnosta. Sivusta
Näyttää kiinnostavan kun kommentoit. Ja vitu-ttavan.
Olet yksi ihminen miljardien joukossa. Ilmoituksellasi ei ole mitään vaikutusta kenenkään elämään.
Näyttää olevan.
Jos saat tästä elämääsi jotenkin piristävää sisältöä, niin jatka vaan. Im out, peace!
Vierailija kirjoitti:
Naiset jotka tykkäävät ylivilkkaista adhd miehestä ovat tavattoman yksinkertaisia ja vailla omaa arvostelu kykyä
Pötyä. Naiset nyt vaan tykkää aktiivisissa lihaksikkaista miehistä, joilla on lompakko kohdallaan.
Mikähän se oli se päivä, kun ekan kerran tavattiin. Jos vaikka 10. vuoden täyttymisen kunniaksi taas
V ituttaa kun ei nähdä. Kuulla. Tavata. Ikinä. Nää vaan jää tänne. :(
Vierailija kirjoitti:
Naiset jotka tykkäävät ylivilkkaista adhd miehestä ovat tavattoman yksinkertaisia ja vailla omaa arvostelu kykyä
Kylmä tylsimys sinä
Vierailija kirjoitti:
Sian rakkoja on käytetty joskus ikkunoina, pikku fakta tähän väliin, halusitte varmasti kuulla.
Tiedän
Vierailija kirjoitti:
M u r u
Taikina on paras :)
Tää vois olla
laulu
mut ei tää oo
Siit on
ässästä kunkkuun
ja ylikin
kun me nähtiin
niin kuin tää joki
ja tuo vaara
Mut annoin sulle
mun silmäni
Purista siis
kätesi nyrkkiin
kun vapiset
ja
tunne mun tuleni
Vierailija kirjoitti:
Ikinä enää?😭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pötyä. Naiset nyt vaan tykkää aktiivisissa lihaksikkaista miehistä, joilla on lompakko kohdallaan.
Ei minulla ole lihaksia, eikä lompakossakaan mitään ja silti noita naisia riittää. Liekö karismalla osuutta asiaan?
Elämä on dynaaminen kangas. Täytä se asioilla joita haluat.
Hyvää yötä miehelle, missä nyt oletkin. 🌟
Rakastan katsoa kun jumppaat itseäsi lämpimäksi ennen treeniä. Mun on vaikea olla työntämättä itseäni sua vasten kun kosket, vaikka se ote olisi puhtaasti harjoitusta.
Ei tää kauan voi näin jatkua. Ennen joulua nukun sun sylissäsi.
Halein suukoin hyvää yötä elämäin elosalle ihmenaiselle, huomiseen.
Kaipaan, ikävöin, haluan, ahnehdin, toivon, pyydän, ihailen, rakastan
sinua.
Haaveilen, uneksin, unelmoin
sinusta.
😘
Vierailija kirjoitti:
Muakin tänään ärsytti tämä. Huomenna on taas parempi päivä, ja itse ainakin yritän ajatella, että tulee joku sopivampi vastaan vielä ja asiat etenee helposti omalla painollaan. Sit ei ole tällaista.
Näyttää olevan.