Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2

Vierailija
16.08.2024 |

Kaipuu se jatkuu vaan.

Kommentit (55805)

Vierailija
2001/55805 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olitpa taas lihavan näköinen. 

Lihavuudessa olis se etu, että muuttuisi miehille näkymättömäksi. Varmaan baarissakin olis kivempaa lihavana, kun miehet ei niin paljon pyri pukille ja sais olla kavereiden kesken rauhassa. Vois kokeilla lihottaa itsensä. 

Päinvastoin. Kun nainen on lihava, hänet nähdään helppona kohteena päästä pukille.

Vierailija
2002/55805 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa että lihavuuspuheita. Hyvä yritys, trolli, not. Minäpä kerron teille: liika(?)kiloista huolimatta kaivattuni on kuumempi kuin kukaan teistä kurpista ja minimunista tulee koskaan olemaan. Ne kurvit, ne kurvit! Ja vielä jos luonne on tulisen kuuma, niin ei kai sellaista voi kuin ihailla (salaa). Menkääpä ja etsikää se elämä, reppanat. Kaivatulle tiukka halaus. Minä yhä rakastan sua. 

Vai kurpat ja minimunat. Sinäpä se nätisti muista puhut, ei ihme ettet kelpaa kaivatullesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2003/55805 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jorma tiedän että luet vauvapalstaa. Et vastaa puheluihin etkä avaa kotiovea. Nyt on viimeinen hetki palauttaa se viime talvena lainaamasi lumikola takaisin. Älä ihmettele jos musta lada seuraa sinua joka paikkaan. 

Vierailija
2004/55805 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lihavuudessa olis se etu, että muuttuisi miehille näkymättömäksi. Varmaan baarissakin olis kivempaa lihavana, kun miehet ei niin paljon pyri pukille ja sais olla kavereiden kesken rauhassa. Vois kokeilla lihottaa itsensä. 

Päinvastoin. Kun nainen on lihava, hänet nähdään helppona kohteena päästä pukille.

Ai jaa, omassa porukassa just ihan eri kokemus, isommat saa olla täysin rauhassa miehiltä.

Vierailija
2005/55805 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa että lihavuuspuheita. Hyvä yritys, trolli, not. Minäpä kerron teille: liika(?)kiloista huolimatta kaivattuni on kuumempi kuin kukaan teistä kurpista ja minimunista tulee koskaan olemaan. Ne kurvit, ne kurvit! Ja vielä jos luonne on tulisen kuuma, niin ei kai sellaista voi kuin ihailla (salaa). Menkääpä ja etsikää se elämä, reppanat. Kaivatulle tiukka halaus. Minä yhä rakastan sua. 

Vai kurpat ja minimunat. Sinäpä se nätisti muista puhut, ei ihme ettet kelpaa kaivatullesi.

No jaa, musta toi oli hyvin sanottu. Mulle kelpais tuollainen immeinen. -sivusta

Vierailija
2006/55805 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle on kirkastunut ero ns. pahansuovan (ENTP narsistinen ihminen) ja hyvänsuovan (ISFP estynyt ihminen) kameleontin välillä. Ero on siinä että toinen sairastaa ns. nice guy/girl syndroomaa eli yrittää olla mieliksi toisille syyllistyen passiivis-agressiiviseen kommunikointityyliin omat edut unohtaen ja toisella se kameleonttiuus on mukautumista jotenkin silleen että omaa etua pystyy paremmin ajamaan manipulaation kautta 🤔

Kyökkidiagnostiikkaa 👎🏽

Vierailija
2007/55805 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai jaa, omassa porukassa just ihan eri kokemus, isommat saa olla täysin rauhassa miehiltä.

Olen huomannut ja lisäksi, kun eräs sanoi minulle kohteliaisuuden niin hymyillen vastasin hänelle kiitos niin seuraavaksi alkoi selittää miten hän ei ole kiinnostunut ja miten minä sellaista luulin jne. Olin tosi hämilläni, koska en tosiaankaan ollut kiinnostunut vaan kiltisti kiitin. Siihen katosi sekin kohteliaisuus. Nykyää en edes käy baareissa. Riittää, että saan painoni arvosteluja ihan päivällä kadulla kävellessä tai jos erehdyn baarin terassin ohi niin sieltä huudellaan törkeyksiä liittyen painooni. Kaupassa käyntikään ei ole ok, sillä eräskin kerta kaksi mummoa alkoi arvostella painoani kassalla jonottaessani. Eikä mulla ollut tuolla kertaa edes herkkuja ostoksissa. Koulut kierrän kaukaa, koska sieltä pihoilta saa huuteluja ja lällätyksiä. En ole muuten käynyt yhdessäkään lasten tapahtumassa kouluilla, koska en uskalla. Päiväkodin ohi kulkiessa perääni huuteli pienet lapset läski mummo, läski mummo. Elämä on.  BMI56.

Vierailija
2008/55805 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itkettää, ja niin paha olla.

Vierailija
2009/55805 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut ja lisäksi, kun eräs sanoi minulle kohteliaisuuden niin hymyillen vastasin hänelle kiitos niin seuraavaksi alkoi selittää miten hän ei ole kiinnostunut ja miten minä sellaista luulin jne. Olin tosi hämilläni, koska en tosiaa

Kylläpä ihmiset jaksavat! Mun on tietysti helppo sanoa, että älä välitä, vaan käy kaikkialla kommenteista huolimatta. Mutta tietysti tuo syö ihmistä. Mä oon ollut elämäni aikana monessa painossa, ja oon huomannut, että jotkut katsoo olevansa oikeutettuja kommentoimaan ihan mitä vaan. Ja on mennyt välillä ihon alle. Jos yhtään lohduttaa, mä suhtaudun suhun myötätuntoisesti ja tajuan, kuinka paljon vaatii lähteä paikkoihin, jos ihmiset kommentoi. Joka kerta kun käyt jossain, saat mun hiljaisen arvostuksen!

Vierailija
2010/55805 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi? Mitä on tapahtunut?

Vierailija
2011/55805 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä rakastan sua. Rakastatko sä mua? Pi. T. La 

Vierailija
2012/55805 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut ja lisäksi, kun eräs sanoi minulle kohteliaisuuden niin hymyillen vastasin hänelle kiitos niin seuraavaksi alkoi selittää miten hän ei ole kiinnostunut ja miten minä sellaist

Kylläpä ihmiset jaksavat! Mun on tietysti helppo sanoa, että älä välitä, vaan käy kaikkialla kommenteista huolimatta. Mutta tietysti tuo syö ihmistä. Mä oon ollut elämäni aikana monessa painossa, ja oon huomannut, että jotkut katsoo olevansa oikeutettuja kommentoimaan ihan mitä vaan. Ja on mennyt välillä ihon alle. Jos yhtään lohduttaa, mä suhtaudun suhun myötätuntoisesti ja tajuan, kuinka paljon vaatii lähteä paikkoihin, jos ihmiset kommentoi. Joka kerta kun käyt jossain, saat mun hiljaisen arvostuksen!

En mä käy enää. Olen hiljalleen erakoitunut. Enempi juoksen sisään piiloon, jos huomaan ihmisiä. Mitä sitä turhaan mieltänsä pahoittamaan maailmalla. Eikä tuo edes ainoa törkeys, jota olen kuullut. Ihmiset tykkää arvostella. Luulin aikanaan kaivattuni oikeasti tykästyneen minuun, mutta niin vain luulo osoittautui vääräksi. Olin vain naurun ja pilkan kohde, kun oltiin saatu huijattua luulemaan näin ja minä hölmö tietysti otin häneen yhteyttä luullen toisenlaiseksi. En enää kaipaa häntä. En ole pitkiin aikoihin kaivannut hänenlaistaan. Toivon vaan ettei enää ikinä törmätä. Ilkkuisi vaan ja kokisin noloksi nähdä hänet edes kaupassa. Onneksi tätä riskiä ei ole. 

Vierailija
2013/55805 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä hätänä?

Vierailija
2014/55805 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut ja lisäksi, kun eräs sanoi minulle kohteliaisuuden niin hymyillen vastasin hänelle kiitos niin seuraavaksi alkoi selittää miten hän ei ole kiinnostunut ja miten minä sellaista luulin jne. Olin tosi hämilläni, koska en tosiaa

No just. Mikähän tää ihmisten pakonomainen tarve kommentoida muita oikein on. Hirveitä juttuja.

Vierailija
2015/55805 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voisin olla kaipaamatta sinua?

Vierailija
2016/55805 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut ja lisäksi, kun eräs sanoi minulle kohteliaisuuden niin hymyillen vastasin hänelle kiitos niin seuraavaksi alkoi selittää miten hän ei ole kiinnostunut ja miten minä sellaist

t. Eri

Lihottamista miettinyt on aina ollut normaalipainossa, siksi kiinnostaisikin kokeilla, toimisiko ylimääräinen.

Vierailija
2017/55805 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan sinua niin, että haluaisin juosta kaulaasi. En sitä tee, vaikka sydämeen ei meinaa mahtua kaikki lämpö, jota aiheutat. Ylikuumenemisriski.

Vierailija
2018/55805 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Takaperoinen kohteliaisuus on narsisti red flag

Kiinnostaa todella, mitä tällainen on.

Minun mielestä iso nenä on ruma, mutta sinulle se sopii.

Tuon tyyppiset.

Vierailija
2019/55805 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paisunut niinkuin hiivaleipätaikina.

Vierailija
2020/55805 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

*ironiasta

Tästä tunnistaa trollin. Korjaa tähdellä tekstejään. Oli kirjoittanut tuon alkuperäisen lihavuuskommentinkin. Että se jaksaa.

Ketju on lukittu.