Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iltahaaste: tunniste.
Rexona.
Tuosta tulee mieleen se vanha mainos, jota joskus moni aina hoki.
Mainoksista oli puhe.
Sitä "Aina on tilaa..." mainosta ainakin kuuli joskus joka paikassa, tarkoittanet sinäkin sitä. Oliko tunnisteesi, että olette jotenkin erityisellä tavalla kyseisestä mainoksesta keskustelleet?
Tänään juuri.
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitettuja sanoja, ajateltuja asioita, tunteita, joita tunnetaan. Siinä kaikki. Ei koskaan enempää. Haaveeksi jää halaus, toiveeksi keskustelutuokiot, unelmaksi yhteinen uni.
Kauniisti kirjoitettu. Haaveista kannattaa tehdä totta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sellainen henkilö joka lettuja, pannukakkuja, ja hilloa syö kovin vaarallinen voi olla. Varsinkin jos jo on jo kerran kokenut, miltä se tuntuu istua saman pöydän ääressä vastakkain.
Juuri tänään paistoin pannukakkua. En tosin hillolla, mutta hillottomuus tuskin lisäsi vaarallisuusastettani. Useimmiten vastapäätä on tyhjä tuoli. Kokemus joka harvemmin on mieltäylentävä.
Itse en ole aikoihin paistanut, mutta puhut asiaa. Eihän ne tyhjät tuolit ja pöydät, kadut, seinät, ole erityisen mieltä ylentävä kokemus. Sitä on vähän kuin haamu.
Mistähän tämä haamujuttu on saanut alkunsa?
Miksi se erityisemmin kiinnostaa? Miten ihmiset nyt kulttuu
Lähinnä siksi, että on ollut usein toistuva aihe. Samoin kehoitusta kiinnittää huomioni heihin joita kukaan ei huomaa.
Vierailija kirjoitti:
Pieni ketjutuokio. Onko mielen päällä jotakin ketjulaisilla? Olen tässä ja voin tarjota auttavia yrityksiä kommenttien muodossa teille.
Ei kiitos. Jos Jonna kaipaat jotakuta niin lähetä terveisesi kuten otsikossa lukee. Muussa tapauksessa tee keskustelunaloituksesi muualle kuin tähän ketjuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
J, voidaanko nähdä? N->M
Ensi viikolla on vapaata joka päivä klo 15 jälkeen. Laita tarkempaa viestiä.
-J
Huomenna?
Laita ite.
Mitä laitetaan ja mihin?
Vierailija kirjoitti:
Etkö halua, todeksi?
Totta kai, todeksi todeksi, sitä kohti ja sinne päätyyn jossa jo ollaan. Mutta kuuluuko tai kysytään ennemminkin niin että, kuuluiko siihen pakollisesti tälläiset sydäntä ja päätä, hyvinvointia rokottavat palstaleikit? Ei mielestäni. 🙂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
vaikkapa. Semmosen villapaitakuvan sainkin, vaikka en Tenkaseksi tunnistanut.
Minkäs ikäinen olet ja entä se Tenkaisen Aarnesi villapaidassaan?
Sitä tämä tarina ei kerro, mutta ikäeroa on puoleen tahi toiseen 11 vuotta.
Just just. Miksi sinä jatkat näitä leikkejä? Kaikki tietää kaivattusi ja pelin hengen. Ei edes asu eri mantereella. Mitäpä jos nostetaan kissa pois pöydältä, vai laitetaanko se pöydälle?
No, no, no, nyt on palstaharhat villeimmillään 😂😂😂
Voit nostaa kissan pöydälle jos luulet tietäväsi edes keistä kahdesta puhut.
Koska kukaan täällä ei tiedä keistä on kyse.
Mitä pitäisi tehdä, jotta tilanne selviäisi? Onko ehdotuksia?
En laita tikkua ristiin. Sytytän tikut palamaan, niin on jotain hyötyä niistäkin. Saa vaikka takan tulille.
Vierailija kirjoitti:
Eipä ole ehdotuksia ja onko edes selvitettävää?
Vierailija kirjoitti:
Keskustella. Reitit on olemassa ja täysin vapaasti käytettävissä. Se on minun ehdotukseni.
Minä päätin, etten ole enää häneltä tunkkia lainaamassa. Selkeytyi aika paljon näkymät, kun voi jättää suuren epätietoisuutta aiheuttavan tekijän kokonaan pois laskuista. Kylläpä se tämä ajattelukin tästä hiljalleen hiipuu ja lopulta loppuu kokonaan.
Vierailija kirjoitti:
Iltahaaste: tunniste.
Hänen vai minun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskustella. Reitit on olemassa ja täysin vapaasti käytettävissä. Se on minun ehdotukseni.
Ei taida onnistua, kun ei ole yhteystietoja.
Mä tiedän, että mä kiinnostelisin kaivattuani, mutta tilanne ei just nyt ole hänen puoleltaan otollinen minkäänlaiselle suhteelle, vaikka vapaita ollaan molemmat. Hän tietää kyllä mun olevan kiinnostunut, asioista ollaan ihan oikeassa elämässä puhuttu. Mua harmittaa, mutta enpä mä tässä painostamalla saa mitään hyvää aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Minä päätin, etten ole enää häneltä tunkkia lainaamassa. Selkeytyi aika paljon näkymät, kun voi jättää suuren epätietoisuutta aiheuttavan tekijän kokonaan pois laskuista. Kylläpä se tämä ajattelukin tästä hiljalleen hiipuu ja lopulta loppuu kokonaan.
Jep. Kannattaa hankkia kummallekin omat tunnit niin ei synny ristiriitoja ja epäselvyyksiä kenenkään motiiveista.
Saisko jotain ihania viestejä myös?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
vaikkapa. Semmosen villapaitakuvan sainkin, vaikka en Tenkaseksi tunnistanut.
Minkäs ikäinen olet ja entä se Tenkaisen Aarnesi villapaidassaan?
Sitä tämä tarina ei kerro, mutta ikäeroa on puoleen tahi toiseen 11 vuotta.
Just just. Miksi sinä jatkat näitä leikkejä? Kaikki tietää kaivattusi ja pelin hengen. Ei edes asu eri mantereella. Mitäpä jos nostetaan kissa pois pöydältä, vai laitetaanko se pöydälle?
No, no, no, nyt on palstaharhat villeimmillään 😂😂😂
Voit nostaa kissan pöydälle jos luulet t
Sinullahan ne on villeimmillään, kun luulet tietäväsi ja jatkat vielä näitä hölinöitä täällä.👋🏻 😂😂😂
Mopojoppe.
Hellä halaus ihastukselleni 🤗