Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
En lähtisi miehen tai kenenkään muunkaan kanssa kaljalle. Vielä harvemmin sänkyyn. Sivusta
Olette te kyllä harvinaisen tylsiä ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Luin tällä viikolla muuten masentavan uutisen. Ihmiset vanhenenee rysäyksellä kahdessa iässä. Ensimmäinen oli jo 44-vuotiaana. Meidän on pakko törmätä ennen sitä tai sä et enää edes tunnista mua. Tutkimusjoukko oli kyllä suht pieni. Vain 108 ihmistä. Siksi toivonkin ettei se tutkimus pidä oikeasti paikkansa liian pienen tutkimusjoukon takia.
Oletko 41? Mäh en ole 60, mutta 44 takana jo.
Olenko komein mies, jonka tiedät?
Okei, ei pokka pitänyt. Ei minun tarvitse edes kysyä tätä. Tiedän sen jo muutenkin
Vielä kerran me kierrymme toistemme ympärille, ehkä vielä montakin kertaa. Nuku hyvin.
Vähän venähti, mutta nyt taas tukevasti kaipaamassa.😚
Vierailija kirjoitti:
En lähtisi miehen tai kenenkään muunkaan kanssa kaljalle. Vielä harvemmin sänkyyn. Sivusta
Ketään ei kiinnosta. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Luin tällä viikolla muuten masentavan uutisen. Ihmiset vanhenenee rysäyksellä kahdessa iässä. Ensimmäinen oli jo 44-vuotiaana. Meidän on pakko törmätä ennen sitä tai sä et enää edes tunnista mua. Tutkimusjoukko oli kyllä suht pieni. Vain 108 ihmistä. Siksi toivonkin ettei se tutkimus pidä oikeasti paikkansa liian pienen tutkimusjoukon takia.
Ei mikään ikääntyminen tapahdu simsalapim. Kaikki ovat yksilöitä. Kaikki vaikuttaa kaikkeen.
Rakkaus tekee ihmeitä!
Täysikuu ja sinä, rakas. Suukottelisin sinut täysikuun valossa läpikotaisin. Hyvää yötä. Nuku hyvin. Kauniita unia. Rakastan sinua.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä täällä pääosin apinat kirjoittelevat. Oink oink, oho, tuli possu vahingossa.
Lähin läntiseen naapurpitäjään. Kaupassa ri ollut sopivaa loisteputkea, jatkoin kulkupelillä kylääsi kun vahingossa nousin väärään numeroon, x24 pro x42. Sieltäkään löytänyt sopivaa valaisinta, ruokaa kuitenkin. Hyvää yötä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähtisitkö silloin kanssani kaljalle, jos kertoisin, etten halua parisuhdetta.
Riippuu varmaan ihan siitä, mitä sä sitten haluat
Pilluhan se miehen mielessä.
No mihin sä sitä kaljaa sitten tarviit? Mä ainakin suoraan kutsuisin kotiini, jos asia noin esitettäisi
Vierailija kirjoitti:
Vähän venähti, mutta nyt taas tukevasti kaipaamassa.😚
Missä venähti? 🙄
Vierailija kirjoitti:
Amor vanha kierosilmä rakastaa täysikuun valoa. Sitten se siellä hämärissä ampuu mihin sattuu...
Hyvää yötä!
Se on Jarmo
Tottakai! Onpa outo kysymys!
Vierailija kirjoitti:
Ja sinä tylsin kaikista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sinua L. Unelmien nainen.
Niin minäkin sinua M <3
En ole M.
Oot joppe. Tietäjä sivusta
Se viesti ei ollut minun kirjoittama. Pitää tosin paikkansa.
Ja en ole T-mies, kuten joku kirjoitti.
-joppe-
Rakastat L naista?
Kyllä
Oletko se joka kirjoittaa unelmien naiselle?
Olen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähtisitkö silloin kanssani kaljalle, jos kertoisin, etten halua parisuhdetta.
Riippuu varmaan ihan siitä, mitä sä sitten haluat
Pilluhan se miehen mielessä.
No mihin sä sitä kaljaa sitten tarviit? Mä ainakin suoraan kutsuisin kotiini, jos asia noin esitettäisi
Olen kokeillut tuota monesti, eikä toimi ihan helposti komeallakaan miehellä, että ekana tuntemattomalta pillua pyytää. Pakko vähän osata kierrellä ja kaarella, kun naiset tykkää miettiä "mitähän tuo tarkoitti".
Mun cv on harvinaisen tyhjä! 😔