Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älkää tapelko, se naurattaa.
Oletko kohdannut tappelemistä niin tiuhaan, että tilanteen toivottomuus on muuttunut koomilliseksi eikä muita tunnereaktioita ole enää jäljellä. Ts. Nauran, jotten itkisi.
Ei vaan olen sairaana enkä voi nyt nauraa.
Terveisiä uudelle tuttavuudelle. Olet miellyttävää ja mutkatonta seuraa! Lähetelkääpä muutkin terveisiä ja lopettakaa jankkaus ja ohistelu!
Vierailija kirjoitti:
Eräs yhteinen tuttumme on vuosien varrella käyttäytynyt erittäin törkeästi ja loukkaavasti minua kohtaan. Kannattaa varoa, ettei itsekin muutu yhtä kapeamieliseksi ilkeilijäksi ellet sellainen jo ole. Koska seura tekee kaltaisekseen.
??
Vierailija kirjoitti:
Mitkä on teidän horoskoopit ja miten osuu yksiin tähtitietäjien mielipiteissä?
Ollaan ilmaa ja vettä. Iltiksen mukaan merkkimme ovat toisilleen uhka eikä mahis.
Vierailija kirjoitti:
Terveisiä uudelle tuttavuudelle. Olet miellyttävää ja mutkatonta seuraa! Lähetelkääpä muutkin terveisiä ja lopettakaa jankkaus ja ohistelu!
Ww?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup. Mitkä ovat 3 tärkeintä sanaa, jotka voit tänään lausua?
Olet ainoa Mahdolline(n).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eräs yhteinen tuttumme on vuosien varrella käyttäytynyt erittäin törkeästi ja loukkaavasti minua kohtaan. Kannattaa varoa, ettei itsekin muutu yhtä kapeamieliseksi ilkeilijäksi ellet sellainen jo ole. Koska seura tekee kaltaisekseen.
??
Niin, et tiedä läheskään kaikkea eikä tarvi, kunhan alkoi äkisti vtuttaa. Peace.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet ainoa Mahdolline(n).
M-naine?
Vierailija kirjoitti:
Olisi kiva kuulla sinusta jotain, mutta en kuule, se on selvää. Terveiset tätä kautta.
Anna jokin vihje,vinkki mistä tiedän?
Vierailija kirjoitti:
Tule panemaan mua
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin laittaa sinulle koko ajan viestiä, mutta en halua häiritä.
Kuulostaa ihan mun viestiltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tule panemaan mua
Houkuttelevaa ja tulisin jos saisin irrotettua aivot ensin. Sivusta
Nyt ois aika poltella ruusunpunaisia kynttilöitä, jotka tuli ostettua kevään rakkaushuumassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tule panemaan mua
Houkuttelevaa ja tulisin jos saisin irrotettua aivot ensin. Sivusta
Mitä varten ne pitää irrottaa?
Näin tänään vilahduksen sinusta. Sinä et nähnyt minua. Edellisestä näkemisestä oli useampi kuukausi aikaa. Sydän ehti rauhoittua välissä mutta nyt se taas kiihtyi.
Jousimiehet on joveliaita, mut ei ne taida soveltua lainkaan parisuhteisiin. Oon kuullu, en tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te poistattelijat ja se hullu ateisti annatte horoskooppihömpän toistua ketjussa jatkuvasti? Miksi? Yhtälailla aivan tuulesta temmatusta uskomuksesta siinä on kyse. Uskontokesksutelut poistuvat ja aletaan tehdä pilkkaa, mutta horoskoopit annetaan leijua tällä päivästä toiseen. Logiikka?
Naurahdin tälle. Kuka on hullu ateisti?
Se joka laittaa niitä Jeesus-pedo-tyyppisiä juttuja
Oletko kohdannut tappelemistä niin tiuhaan, että tilanteen toivottomuus on muuttunut koomilliseksi eikä muita tunnereaktioita ole enää jäljellä. Ts. Nauran, jotten itkisi.