Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitkä on teidän horoskoopit ja miten osuu yksiin tähtitietäjien mielipiteissä?
En usko ja läpällä joskus luen, mutta miten osuvatkin niin hyvin. Samoin kaikkien tuttujen osalta.
Läpällähän niitä tietenkin luetaan, vastaa silti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko ja läpällä joskus luen, mutta miten osuvatkin niin hyvin. Samoin kaikkien tuttujen osalta.
Vastasin jo että osuu hyvin oma horoskooppini luonteeseeni.
Vierailija kirjoitti:
Kauriit, Leijonat ja Skorpionit ovat raskasta seuraa pidemmän päälle.
Ettet vain itse olisi? Ihan eri kokemus kyseisistä horoskooppimerkeistä.
Pohtikaa hiukan mihin tyyliin vastaatte ihmisille. Jos aluksi pyrkii sanomaan asiansa kohteliaasti, voi saada parempia vastauksia. Aivan kuten oikeassa elämässäkin.
Ei kukaan ole horoskoopiltaan sitä mitä on luullut, Käärmeenkantaja shiftas kaikkia.
Vierailija kirjoitti:
P+J=
Käsinkosketeltavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauriit, Leijonat ja Skorpionit ovat raskasta seuraa pidemmän päälle.
Ettet vain itse olisi? Ihan eri kokemus kyseisistä horoskooppimerkeistä.
Tämä on minun kokemukseni heistä, en puhunut heidän kokemuksistaan minusta 🤔
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan ole horoskoopiltaan sitä mitä on luullut, Käärmeenkantaja shiftas kaikkia.
Olen edelleen sama.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai täällä nyt ketään häiritse viestit kun täällä on pelkkiä kaipaajia 😄
En tiedä alkup. mutta itsellä sama tilanne että haluaisin laittaa viestejä jatkuvasti. Ja kyse on irl viesteistä, joten en voi... Olen jo viestinyt liikaakin, eikä näy kiinnostavan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastasin jo että osuu hyvin oma horoskooppini luonteeseeni.
Tarkoitin yksiin osumisella sitä, että miten hyvin sovitte kaivattusi kanssa yksiin. Siis että mitkä ovat sinun ja kaivattusi horoskoopit ja mitä ns tietäjät ovat teistä mieltä.
Olen tulimerkki, hän maamerkki. Eli huono yhteensopivuus klassisten horoskooppitulkintojen valossa.
Eräs yhteinen tuttumme on vuosien varrella käyttäytynyt erittäin törkeästi ja loukkaavasti minua kohtaan. Kannattaa varoa, ettei itsekin muutu yhtä kapeamieliseksi ilkeilijäksi ellet sellainen jo ole. Koska seura tekee kaltaisekseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te poistattelijat ja se hullu ateisti annatte horoskooppihömpän toistua ketjussa jatkuvasti? Miksi? Yhtälailla aivan tuulesta temmatusta uskomuksesta siinä on kyse. Uskontokesksutelut poistuvat ja aletaan tehdä pilkkaa, mutta horoskoopit annetaan leijua tällä päivästä toiseen. Logiikka?
Varmaan kun liittyy kaivattuun ja on tunnisteellistakin, toisin kuin teidän jatkuva raamattupakotus
Nå hejjssan. Uskontojututkin toimii varmasti jollekin tunnisteena.
Älkää tapelko, se naurattaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te poistattelijat ja se hullu ateisti annatte horoskooppihömpän toistua ketjussa jatkuvasti? Miksi? Yhtälailla aivan tuulesta temmatusta uskomuksesta siinä on kyse. Uskontokesksutelut poistuvat ja aletaan tehdä pilkkaa, mutta horoskoopit annetaan leijua tällä päivästä toiseen. Logiikka?
Varmaan kun liittyy kaivattuun ja on tunnisteellistakin, toisin kuin teidän jatkuva raamattupakotus
Nå hejjssan. Uskontojututkin toimii varmasti jollekin tunnisteena.
Ai vtullisen pitkät suorat lainaukset? Pitääkin tunnisteverukkeella alkaa lainata tänne sivunmittaisia pätkiä jostakin lakikirjasta
Kaivattu on luultavimmin apena horoskoopiltaan, minä rotta.
Vierailija kirjoitti:
Eräs yhteinen tuttumme on vuosien varrella käyttäytynyt erittäin törkeästi ja loukkaavasti minua kohtaan. Kannattaa varoa, ettei itsekin muutu yhtä kapeamieliseksi ilkeilijäksi ellet sellainen jo ole. Koska seura tekee kaltaisekseen.
Tuollaisille ilkeilijöille kapuloita suuhun. Jostain syystä pahimpia ilkeilijöitä ja kriitikoita ovat aina ne jotka eivät syystä tai toisesta itse yllä samaan. Sivu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teidän? En ole kertaakaan osallistunut uskontokrskusteluunkaan aiheeseen liittymättömänä juttuna. Yhtä lailla näiden uskisten usko voi määritellä mitä haluavat kumppaniltaan tai toimia tunnisteena, kuin logiikkasi mukaan myös horoskoopit. Eli tasa-arvoa sitten kehiin, jos pskaa haluatte jauhaa tässä ketjussa.
Eihän tässä ole pskaa jauhettu, gallup kysyi suoraan kaivatuista 🙄 jos sä lainaat jotain jeesusta 50 riviä niin se tuskin kirjotti sun kaivatusta
Vaikuttiko mun kysymys siltä että luulisin niistä voivan ennustaa jotakin? Kuinka lukutaidoton olet?