Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Antakaa mulle syksy! En minä naista kaipaa, vaan kylmää ja vesisadetta!
Sepä se. Nuo ovat oiva syy kääriytyä viltin alle jonkun ihanan kanssa, kun ympärillä palaa kynttilöitä ja taustalla pyörii jokin leffa, joka jää lopulta katsomatta. Myrskytköön ulkona sen minkä kerkiää.
Vierailija kirjoitti:
Nyt menee pieleen, vaikka kivoja muistoja onkin! Mä oon jo niin yli tästä ajasta!
Juu, me kaikki uskotaan.
Vierailija kirjoitti:
Tuu mun sohvalle koisaamaan. Saatat joutua syödyksi tosin.
Tätähän minä halusin 😘😝😘 69 vai mistä tykkäät?
Vierailija kirjoitti:
Nyt menee pieleen, vaikka kivoja muistoja onkin! Mä oon jo niin yli tästä ajasta!
Siis NY, NY!
Vierailija kirjoitti:
Mua kyllä välillä ihmetyttää miksi kaivattu pitää minusta. Kun vaikka CV: tä katsoo, niin minähän olen ihmisistä luusereimmasta päästä. En tiedä sitten onko sairaudet ja kärsimykset jalostaneet jotenkin ihmisenä vai olenko kaivatun mielestä hyvällä tavalla erikoinen. Erilainen oon kuulemma ollut jo nuorena. Joidenkin mielestä muka positiivisella tavalla erilainen, mutta joidenkin mielestä vain outo.
Jos hän on samanmoisen erikoinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua kyllä välillä ihmetyttää miksi kaivattu pitää minusta. Kun vaikka CV: tä katsoo, niin minähän olen ihmisistä luusereimmasta päästä. En tiedä sitten onko sairaudet ja kärsimykset jalostaneet jotenkin ihmisenä vai olenko kaivatun mielestä hyvällä tavalla erikoinen. Erilainen oon kuulemma ollut jo nuorena. Joidenkin mielestä muka positiivisella tavalla erilainen, mutta joidenkin mielestä vain outo.
Jos hän on samanmoisen erikoinen.
Ei ainakaan CV:n perusteella, vaan menestynyt.
Musta sussa ei ollut muuta hassua kuin se että et ollut katsonut Kummelia vai oliko se Vintiöitä vai molempia 90-luvulla. Mut mitäs sitten. :) Hy.
En tiennyt, että CV on olennainen osa parinmuodostusta. Koulutustaustan nyt vielä ymmärrän.
Saisit kyllä nyt vähän nuolaista🌟💛
Varmasti tykkäsit ja niin minäkin.
Vierailija kirjoitti:
Oon kirjoittanut tämän joskus ennenkin, mutta kirjoitanpa taas. Eli jos jostain syystä toivoisit mun seuraavan sua ihan oikeasti, niin anna siitä merkki katsomalla joskus mun tarina ihan sun omalla tilillä. Tai sellaisella tilillä, jota toivoisit mun seuraavan. Osaahan seuraan jo. Voi tuntua uhkarohkealta, mutta oikeasti vain minä näen sen. Satavarmasti tiedät mun jo muutenkin tietävän, että katsot mun tarinoita. Tiedäthän sinäkin toki että minä katson sun, mutta silti en uskalla oikeasti seurata, kun en tiedä onko se ok muille kuin sulle.
Mitä uhkarohkeaa tässä nyt on. En vaan ymmärrä, mitä tarinaa tässä tarkoitetaan!
Lähtisitkö silloin kanssani kaljalle, jos kertoisin, etten halua parisuhdetta.
Öitä. Kävin vain kurkkaamassa ja löysin yhden kauniin viestin.
Vierailija kirjoitti:
En lähtis edes kaverimielessä. Et vain kiinnosta minua n. T. N
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä opetit minulle mitä on ikävä. Ketään en ole näin paljon ikävöinyt.
Huokasin syvään, kun tämän luin. Ketä ikävöit?
Naiselle
Rakas 🥺
Vierailija kirjoitti:
Riippuu varmaan ihan siitä, mitä sä sitten haluat
Hyvää yötä pikkuvaalealle. 🤗🧡 Näe kauniita unia. Olet ajatuksissani aina. Halaus ja suukko.
Terv. risuleuka
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sinua L. Unelmien nainen.
Niin minäkin sinua M <3
En ole M.
Oot joppe. Tietäjä sivusta
Se viesti ei ollut minun kirjoittama. Pitää tosin paikkansa.
Ja en ole T-mies, kuten joku kirjoitti.
-joppe-
Rakastat L naista?
Kyllä
Oletko se joka kirjoittaa unelmien naiselle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen katsellut sun peppua aina kun tilaisuus sallii. Useimmiten se ei salli.
Oispa mun peppu...
Saattaa ollakin.
Mun peppu on aika vanha, mutta ei se ehkä kaikkein huonoin ole tässä maassa...
Vierailija kirjoitti:
Jos olet vaan parempi ihminen kuin esim. nämä jotkut täällä? Täällähän näkee kuinka tyhmiä, pahantahtoisia ja henkisesti latteita ihmisiä sitä onkaan olemassa, joten jos hän on vaikka sellaisiin tottunut ja tapaa jotain muuta, niin varmasti ilahtuu (jos siis itse on puhtaampi ja fiksumpi tapaus).
En tiedä miten omalla kohdallasi, itse olen sillä tavalla onnekas ettei tarvitse omassa elämässäni livenä nuita edellä mainittuja sietää ollenkaan, kun ei sellaisia piireihini kuulu. Täällä ainoastaan näkee sellaisten ihmisten tekstejä.
Täysikuu. Löytääkö se Sinut vielä rannalta?