Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mitenkään ok etten näe sinua. Haluaisin kovasti.
... mutta sulla on kiireitä. Ymmärrän kyllä. 🥺
Kiireet on kiireitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaaleanpunaiselle 👩🏻🏫 halauksia kollegalta 💕
Pikkasenvähän osuu. Tummansininen? Halauksia.
Tunniste jonka ainoastaan me kaksi tiedämme?
Nyt ei sitten osukaan, koska kysyt tätä aina samoilla sanoilla. Mutta hänellä tänään tummansinistä.
Oinas voi lähettää viestin mieluummin wassa kuin täällä.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin arvasinkin ettei kaffekutsuun liittyen ilmesty tunnistetta tai irl kutsua 😂
Minkäslaista tunnistetta kaipailet? Kaffet passaa.
Anteeksi että meni niin pieleen kaikki. En vaan osannut muuta. Olin väärässä paikassa ja kai vääränlaisten ihmisten seurassa.
Vierailija kirjoitti:
Minäkö? Kenelle?
Vierailija kirjoitti:
Ei oo sellaista yhteyttä. Eikä yhteyttä oikein muutenkaan. Enkä oo oinas. Oon kurkihanhi.
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi että meni niin pieleen kaikki. En vaan osannut muuta. Olin väärässä paikassa ja kai vääränlaisten ihmisten seurassa.
Vilpittömän kuuloisia sanoja. Varmaan asianosainen/-osaiset ilahtuisivat, jos sanoisit saman hänelle/heille irl.
Vierailija kirjoitti:
Minussa on kaikki pahimmat ja huonoimmat ominaisuudet mutta omasta mielestäni olen täykky 10+.
Mitäs sitä täydelliset naiset muutakaan 😅
Vierailija kirjoitti:
Kaikki menee pieleen, on elämäni motto. Saat anteeksi. Saan anteeksi ja kaikki saavat anteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkö? Kenelle?
Tuskin, jos et tajunnut
Vierailija kirjoitti:
Seepra olisi toki luonnollinen saalis tällekin leijonalle, mutta oinas tai härkä olisivat myös maistuvia vaihtoehtoja.
Tämä jousimies metsästää leijonaa.
Vierailija kirjoitti:
Kauriille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki menee pieleen, on elämäni motto. Saat anteeksi. Saan anteeksi ja kaikki saavat anteeksi.
No niin ja nyt kaikki on hyvin ja onnellisia, kun on kaikin puolin pyydetty anteeksi ja annettukin.
Parinkymmenen vuoden kuluttua Jani-Petteri/Liisa-Marjatta tuntee jäätävän vihan ja katkeruuden nousevan sisimmästään, ja ymmärtää ettei ollutkaan antanut anteeksi ja edellen kaivelee se hetki, kun asiat taputeltiin sanallisesti, mutta tunne jäi käsittelemättä. sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin arvasinkin ettei kaffekutsuun liittyen ilmesty tunnistetta tai irl kutsua 😂
Minkäslaista tunnistetta kaipailet? Kaffet passaa.
Emmä tiä mut lait vaik viestii ku tulee semmone.
Tekisi mieli kellistää sinut. Halutat liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niin ja nyt kaikki on hyvin ja onnellisia, kun on kaikin puolin pyydetty anteeksi ja annettukin.
Parinkymmenen vuoden kuluttua Jani-Petteri/Liisa-Marjatta tuntee jäätävän vihan ja katkeruuden nousevan sisimmästään, ja ymmärtää ettei ollutkaan antanut anteeksi ja edellen kaivelee se hetki, kun asiat taputeltiin sanallisesti, mutta tunne jäi käsittelemättä. sivusta
Saa senkin anteeksi. Kaikki saavat anteeksi. Jeesus antoi syntimme anteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauriille?
Mun molemmat lapset ovat kauriita mutta vain toisella on puhelin ja liittymä. Siihen ei saa yhteyttä. Liekö estänyt sitten.
Vierailija kirjoitti:
Tekisi mieli kellistää sinut. Halutat liikaa.
Mulla nousee näistä aina muna ja Nofapilla. 🙄
Ei ole mitenkään ok etten näe sinua. Haluaisin kovasti.