Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Nähtiin viimeksi syntymäpäivillä
Silti totta vaikka en haluakaan sitä tunnustaa. Nyt olin rehellinen.
Ihmiset ovat yhtä arvokkaita jokainen vaikka itse en ajattelekaan niin oikeasti. Tiedän silti sen totuuden. Ei se mihinkään poistu se totuus. Nyt olin rehellinen.
Kyllä minä sinua rakastin ihan aidosti vaikka sanoinkin asiat suoraan. Arvaa mietinkö monesti miten helvetissä minä voin rakastaa tuollaista paskiaista? No kyllä mietin mutta mietithän sinäkin minusta samaa vaikka olin vain rehellinen. Nyt tunnustin senkin kaiken sieltäkin taustalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sillä syvimmällä yksinäisyyden hetkellä olen todella yksin, kukaan ei ole rinnalla.
Silloin yleensä tapahtuu henkistä kasvua.Kun on pakko selvitä.Näitä oikeasti yksinäisiä hetkiä tulee monille.
Toivottomuuden tunne ainakaan lisää mitään henkistä kasvua. Joku suunnitelma ja päämäärä olisi hyvä olla mitä kohti aikaa käyttää hyödyksi.
Tuus totuus uus, totu tai tuki suus.
Vierailija kirjoitti:
Nussitaanko kohta?
No ei ainakaan kerrota sitä päällä julkisella tilalla. Vastaan että ei. Nyt olin tosi rehellinen.
Vierailija kirjoitti:
Nussitaanko kohta?
Kiitos ei. Minä rakastelen.
-mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nussitaanko kohta?
No ei ainakaan kerrota sitä päällä julkisella tilalla. Vastaan että ei. Nyt olin tosi rehellinen.
Aijaa mullekin aivohäröjä, siis täällä. The headthing.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nussitaanko kohta?
Kiitos ei. Minä rakastelen.
-mies
Kiitos. Otan kaiken vastaan kiitollisena. Sivusta nainen.
Eilen tuntui kuin kävisit täällä. Saisiko vielä niitä osuvia tunnisteellisia, niin ei tarvitse arvailla kaikkien viestien alkuperää.
Tuoksuit tänään voimakkaasti.
Vierailija kirjoitti:
Eilen tuntui kuin kävisit täällä. Saisiko vielä niitä osuvia tunnisteellisia, niin ei tarvitse arvailla kaikkien viestien alkuperää.
Minä täällä. Sinä siellä. Osuiko?
Vierailija kirjoitti:
Tuoksuit tänään voimakkaasti.
Aijaa en huomannut itse kyllä mitään erikoista siinäkään minuun liittyvässä asiassa.
Ei nähty kummallakaan välkällä.
Vierailija kirjoitti:
Nautit jännityksestä, jota mahdollisuus tuo.
Siltä se voi vaikuttaa, mutta en halua ketään muuta kuin sinut.
Mitä tarkoittaa olla yksin? Ainakin itse olen kokenut yksinäisyyttä erilaisin tavoin.