Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Pyllistä kunnolla stay upeissa ;)
No, miksi? Kenelle?
Haaveet ovat kuin öljyvärimaalaus. Kankaalle voi sommitella mitä vain realistisesti tai mistä tyylistä pitääkään, mutta elävää siitä ei maalaten tule.
Sanoin joskus, ja toistan nyt - wa 24/7
Saa sitä Wa laittaa, odotellessa. Sitäpä odotellessa.
Vierailija kirjoitti:
Pyllistä kunnolla stay upeissa ;)
Ei pysty nyt, pierettää ja kauhea paskahätä.
Vierailija kirjoitti:
Saa sitä Wa laittaa, odotellessa. Sitäpä odotellessa.
Onhan sinullakin ilmeisesti hänen wa-yhteystiedot, joten aloita odottamisen sijaan.
Vierailija kirjoitti:
Haaveet ovat kuin öljyvärimaalaus. Kankaalle voi sommitella mitä vain realistisesti tai mistä tyylistä pitääkään, mutta elävää siitä ei maalaten tule.
Ja niistä on hyvä pitää kiinni jotta ne voivat joskus toteutua. Ei kannata unohtaa mikä itselleen on tärkeää ja arvostettavaa. En ole halpaa lauantaimakkaraa vaikka niin minun toivottaisiin luopuvan itselleni tärkeistä asioista 🧑🏻🎨
Timpuri yläkerrasta on surullisen oloinen.
Vierailija kirjoitti:
Timpuri yläkerrasta on surullisen oloinen.
Mene juttelemaan sen kanssa? Tarjoa korva ja silmäpari sekä sydämesi.
Vierailija kirjoitti:
Galluppi muuten vaan.
Onko täällä naisia jotka osaavat ottaa toiset naiset vastaan?
Mitä tarkoittaa ottaa toiset naiset vastaan? Minä aina huolehdin, että esim. ystävän juhlissa otetaan mukaan vaikka ystävän miehen kaverin uusi naisseuralainen, juttelen kaikille ja katson ettei kukaan jää ulkopuolelle, mutta olen hetero niin en silleen ota naisia vastaan jos seksuaalista tarkoitit?
Vierailija kirjoitti:
Galluppi muuten vaan.
Öö wuut
Vierailija kirjoitti:
Galluppi muuten vaan.
Mitä tarkoitat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Galluppi muuten vaan.
Mitä tarkoittaa ottaa toiset naiset vastaan? Minä aina huolehdin, että esim. ystävän juhlissa otetaan mukaan vaikka ystävän miehen kaverin uusi naisseuralainen, juttelen kaikille ja katson ettei kukaan jää ulkopuolelle, mutta olen hetero niin en silleen ota naisia vastaan jos seksuaalista tarkoitit?
Alku oli lupaava mutta jätäthän turhan tölvimisen pois. Tarkoitin juuri sitä että osaa ottaa ihmisen vastaan ihmisenä ilman turhia ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Yo man, kylläpä väsyttää
Mee nokosille jos väsyttää, itseä häiritsee kosteus ilmassa. Liian nihkeetä mun makuun nyt tämän päivän sää. Mutta en kuitenkaan sillä lailla asiasta ala enempää valittamaan. Sää on mikä on. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Galluppi muuten vaan.
Alku oli lupaava mutta jätäthän turhan tölvimisen pois. Tarkoitin juuri sitä että osaa ottaa ihmisen vastaan ihmisenä ilman turhia ongelmia.
Ei tuossa ollut mitään tölvimistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Galluppi muuten vaan.
Minä ainakin ajattelen kykeneväni. Jos en kykene niin koitan kyetä. - sivusta nainen.
I see, ainakaan palstalla ei koeta ymmärtämään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Galluppi muuten vaan.
Minä ainakin ajattelen kykeneväni. Jos en kykene niin koitan kyetä. - sivusta nainen.
Se on hyvä asia. Naisilla on usein liikaa vainoharhaisuutta liittyen toisiin naisiin. Jos ihminen on neutraali mukava ihminen niin älkää suotta odottako löytävänne hänestä aina niitä pahoja asioita.