Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Mitä ironiaa. Radiossa biisi, jonka lyriikat ovat: Riittää, kun vain on..
Kertokaapa kenelle riittää, kun vain on?
Minäkin oon päättänyt luovuttaa, ei oo enää mitään väliä täs henkilökohtaises konkurssissa. Kohti alamäkeä vaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen haaveillut kylliksi. Haluan kaivatun kouriintuntuvana.
Kuten olen sanonut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun katseessa on jotain mitä en osaa tulkita. Syvempää kuin uteliaisuus. Mitä se on?
Suoraan tulkittuna se on syvä vitutus, joka sieltä näkyy.
Ehkä. Mutta siitä katseesta ei tuu huono olla, vaan kuin katsoisi salaisuutta?
Tää salaisuus-kertomus on jo aika kulunut juttu. 🥱
Kertokaa. Mulle ihan uusi juttu. Yleensä tulkitsen ihmisiä helposti ja nyt en ymmärrä ollenkaan mitä katseessaan näen.
Vierailija kirjoitti:
Voisin olla valmis rakastumaan sinuun nyt.
-A
Uudestaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mul ois tilillä kakskytä milliä ees, niin tää renttukin raivaisi tien sydämees...
En huoli renttua, vaikka saisin kuinka paljon rahaa. Raha ei korvaa hyvää mielenterveyttä, joka menee rentun kanssa eläessä.
Sivusta
Sama täällä. En dokaa enkä tupakoi. Miksi haluaisin jonkun juopottelevan ja savuavan keuhkoahtauma rentun?
Jokainen itseään arvostava valitsee kumppanin, joka edustaa samoja arvoja ja elämäntapoja kuin itsekin. Lokaojaan on lyhyt tie rentun kanssa, siinä ei miltsit tilillä paljon auta. Kauanko lie menee kun eräs tietty "juoma"keisari on kumonnut viimeisetkin rahansa. Ja huomatkaa, jatkuvasti oikeudessa puomassa sotkujaan.
Vierailija kirjoitti:
Toivetaivaltaja 🤞🏻 ISFP-T kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun katseessa on jotain mitä en osaa tulkita. Syvempää kuin uteliaisuus. Mitä se on?
Arvostus/jumalointi? Kauneuden ja maailman näkeminen sellaisena kuin se on.
-ohis
Hmm, ei. Tumma, syvä katse, jonka merkitystä en tunne.
Ehkä on tavallista syvällisempi tyyppi kyseessä? eri
Vierailija kirjoitti:
Vähän huono tunne sinusta. Mitähän mahdat miettiä? Ei ole mitään erikoista tapahtunut, vaan intuitio.
Syytöksiä sataa niskaan. Semmoista. Olikin pitkä tauko edellisestä.
Vierailija kirjoitti:
Minäkin oon päättänyt luovuttaa, ei oo enää mitään väliä täs henkilökohtaises konkurssissa. Kohti alamäkeä vaan.
Mikä on tämä palstalle asumaan asettunut luovuttaminen ja masentelu? Tai ovathan ne täysin valideja tuntemuksia, sitä en kiellä, mutta yleisenä vireenä ja useamman kirjoittamana?
Vierailija kirjoitti:
Olen haaveillut kylliksi. Haluan kaivatun kouriintuntuvana.
Yhdyn sinuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suoraan tulkittuna se on syvä vitutus, joka sieltä näkyy.
Ehkä. Mutta siitä katseesta ei tuu huono olla, vaan kuin katsoisi salaisuutta?
Tää salaisuus-kertomus on jo aika kulunut juttu. 🥱
Kertokaa. Mulle ihan uusi juttu. Yleensä tulkitsen ihmisiä helposti ja nyt en ymmärrä ollenkaan mitä katseessaan näen.
Et uskoisi jos kertoisin ja en minäkään tarkalleen tiedä. Mulle on tultu sanomaan hämmästyttäviä asioita päin naamaa aikoinaan aiheeseen liittyen.
Ihan kohteliaita asioita.
Hyvää iltaa lounaaseen naiselle. Kotimatkalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mul ois tilillä kakskytä milliä ees, niin tää renttukin raivaisi tien sydämees...
En huoli renttua, vaikka saisin kuinka paljon rahaa. Raha ei korvaa hyvää mielenterveyttä, joka menee rentun kanssa eläessä.
Sivusta
Sama täällä. En dokaa enkä tupakoi. Miksi haluaisin jonkun juopottelevan ja savuavan keuhkoahtauma rentun?
Jokainen itseään arvostava valitsee kumppanin, joka edustaa samoja arvoja ja elämäntapoja kuin itsekin. Lokaojaan on lyhyt tie rentun kanssa, siinä ei miltsit tilillä paljon auta. Kauanko lie menee kun eräs tietty "juoma"keisari on kumonnut viimeisetkin rahansa. Ja huomatkaa, jatkuvasti oikeudessa puomassa sotkujaan.
No eivät he, jotka hakeutuvat seuraani todellakaan vastaa arvojani enkä ole heitä valinnut. Siksi varmaan olenkin yksin ja sinkkuna. eri
Vierailija kirjoitti:
Ei se koskaan riitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sivusta
&nb
Millaisia ihmisiä et halua seuraasi?
En edusta mitään enkä ketään ja olen arvoton.
Rakastava mies sivusta. Hyvää iltaa.
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuo riipu tulkinnasta ja siitä miten sen sovittaa ympärillä oleviin asioihin. Esimerkkinä minulle riittäisi se "kun vain on" eli kun osaisin olla itselle enemmän armollinen. Eilen täällä oli minun mielestä hyvä keskustelu jossa joku sanoi että hän pystyy kertoilemaan asioita ja kysellä ihmisiltä kaikkea silleen suht helposti. Minä siihen kommentoin että (niin kuin oli tuolla kommentoijallakin tilanne) että taas esm. vanhemmille ei pysty avautumaan. Tai ei ainakaan helposti. Minä hyötyisin tuosta, kun voisin olla vain avoimempi. En ainoastaan vanhemmille. Mä pystyn kyllä siihen, mä tiedän, mut toisaalta mun kasvatus (kulttuuri ja elämänkokemukset) tekee siitä joskus haastavaa, koska häpeä, voinko, mitä muut ajattelee, mitä siitä voi seurata, miten nyt menee jos joskus on mennyt näin jne. niin paljon mietittävää että joskus VHS/C-kasetti hajoo. Ei ole mun mieli ihan "blurayta" niin joutuu, kelailemaan suttuista nauhaa eestaas ja koittaa saada selvää kaikesta. Niin että siitä voisi itse ja muutkin nauttia. Sorry, kaikille huono kielioppi tässä.... ja ohi aiheen :i2 Mä lähden ulos tonne vähäksi aikaa, käyn vaikka samalla kaupassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sivusta
Jokainen itseään arvostava valitsee kumppanin, joka edustaa samoja arvoja ja elämäntapoja kuin itsekin. Lokaojaan on lyhyt tie rentun kanssa, siinä ei miltsit tilillä paljon auta. Kauanko lie menee kun eräs tietty "juoma"keisari on kumonnut viimeisetkin rahansa. Ja huomatkaa, jatkuvast
No, jos tässä kerron keitä en halua seuraani, niin luultavimmin heitä lykkääntyy enemmän.
Ennemminkin keiden seurassa haluan olla: Tasapainoiset, päämäärätietoisesti, sosiaaliset, rakastavat ja välittävät sekä yhteiskunnan menossa mukana olevat suurin piirtein samaa ikäluokkaa olevat. He, jotka eivät yritä opettaa elämän oppiläksyjä tai lokeroida oman oletuksensa perusteella, eivätkä etsi buustausta itsetunnolleen yrittämällä painaa alemmaksi.
Mitä tarkotat?