Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sua L
J?
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sua L
Loveisa?
Niin pieni tuuli joskus, voi liekin sammuttaa.
Vähän huono tunne sinusta. Mitähän mahdat miettiä? Ei ole mitään erikoista tapahtunut, vaan intuitio.
Vierailija kirjoitti:
Tuulille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mul ois tilillä kakskytä milliä ees, niin tää renttukin raivaisi tien sydämees...
En huoli renttua, vaikka saisin kuinka paljon rahaa. Raha ei korvaa hyvää mielenterveyttä, joka menee rentun kanssa eläessä.
Sivusta
Sama täällä. En dokaa enkä tupakoi. Miksi haluaisin jonkun juopottelevan ja savuavan keuhkoahtauma rentun?
Vierailija kirjoitti:
Vähän huono tunne sinusta. Mitähän mahdat miettiä? Ei ole mitään erikoista tapahtunut, vaan intuitio.
Vissiin jauhelihakeittoa. Adjikaa perään, tykkään kun se vähän puraisee. Hellästi.
Vierailija kirjoitti:
Menneitä mietin, ja kaiken turhuutta mietin. Ja siksi oon päättänyt lopettaa kaiken miettimisen kun se ei selkeästi kannata.
Vierailija kirjoitti:
Ei vaikuta kaatosadekaan tähän kaipauksen liekkimereen. Ei vain suostu hiipumaan ei...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun katseessa on jotain mitä en osaa tulkita. Syvempää kuin uteliaisuus. Mitä se on?
Suoraan tulkittuna se on syvä vitutus, joka sieltä näkyy.
Ehkä. Mutta siitä katseesta ei tuu huono olla, vaan kuin katsoisi salaisuutta?
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mitään tapahtunut, masentaa tuleva talvi. Saa nähdä pysynkö hengissä.
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sua L
Ja mä rakastan sua P.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mul ois tilillä kakskytä milliä ees, niin tää renttukin raivaisi tien sydämees...
En huoli renttua, vaikka saisin kuinka paljon rahaa. Raha ei korvaa hyvää mielenterveyttä, joka menee rentun kanssa eläessä.
Sivusta
Sama täällä. En dokaa enkä tupakoi. Miksi haluaisin jonkun juopottelevan ja savuavan keuhkoahtauma rentun?
Etenkin dokaaminen. Kun itse ei juurikaan juo alkoholia niin kaljalta haiseva mies ei vetoa. Tupakoinnista minulla ei ole varaa valittaa, koska tupakoin.
Vierailija kirjoitti:
En tykkää huonoa. Älä siis sinäkään.
Toivetaivaltaja 🤞🏻 ISFP-T kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun katseessa on jotain mitä en osaa tulkita. Syvempää kuin uteliaisuus. Mitä se on?
Arvostus/jumalointi? Kauneuden ja maailman näkeminen sellaisena kuin se on.
-ohis
Hmm, ei. Tumma, syvä katse, jonka merkitystä en tunne.
Vierailija kirjoitti:
Toivetaivaltaja 🤞🏻 ISFP-T kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ohis
Hmm, ei. Tumma, syvä katse, jonka merkitystä en tunne.
Mitä sitä arpomaan, se on nöyryys löytämäänsä kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä biisi!
Vierailija kirjoitti:
Taas toisinaan se myrskyn kestää voi 🎵🎶
Olen haaveillut kylliksi. Haluan kaivatun kouriintuntuvana.
-ohis