Mitä voi tehdä, jos ihmiset kutsuvat paskaduunariksi ja haluaisi käydä julkisilla paikoilla ilman kommentointia?
Esim. parturissa, kirjastossa tai treffeillä. Jos menen kirjastoon niin tullaan huutelemaan, että en minä osaa lukea tai ei paskaduunarit kuulu kirjastoon ja jos menen treffeille niin tullaan sanomaan, että olen paskaduunari ja luuseri eikä kanssani kannata olla. En käytä myöskään mitään päihteitä, mutta ihmiset levittävät valheita, että bilettäisin joka viikonloppu ja ilta. Oikeasti olen lauantaisin kotona kutomassa sukkaa.
Kommentit (15)
Haluaisin kokeilla uusia asioita ja totta kai niissä aluksi on huono. Mutta kommentoinnista tulee niin paha mieli, että ei halua kokeillakaan. Haluaisin vain olla rauhassa, mutta ihmiset naureskelevat, katselevat ja kommentoivat porukassa.
Myös tönitään ja ei päästetä kulkemaan, vaikka käytävä olisi 5 metriä leveä niin tukitaan se.
ap
Otapa yhteyttä terveyskeskukseen. Sieltä saa lähetteen asiantuntijalle, ja siitä se asia lähtee pikku hiljaa korjaantumaan.
En tarkoita, että kenenkään pitäisi pitää minusta, mutta toivoisin, että saisin olla rauhassa.
ap
Vierailija kirjoitti:
Otapa yhteyttä terveyskeskukseen. Sieltä saa lähetteen asiantuntijalle, ja siitä se asia lähtee pikku hiljaa korjaantumaan.
Olen ollut lääkärillä, sairaanhoitajalla, psykiatrilla ja psykologilla puhumassa. Se on yksi keskustelu ja sitten eivät näe enää jatkotarvetta. Ohje on, että toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos, mutta vaikea sitä on noudattaa.
ap
Niin, jännä juttu. Kaurakeisakin on tavallisesti kotona lasten kanssa ja kaulatuki kaulassa kun kimppuun baarissa käyty. Mikä ei täsmää?
Myös tällaiset päihteidenkäyttäjät änkeävät aina seuraani ja eivät usko, että en halua olla tekemisissä. Mitä voin tehdä? Pitääkö oikeasti mennä vartijalle sanomaan?
ap
Vierailija kirjoitti:
Niin, jännä juttu. Kaurakeisakin on tavallisesti kotona lasten kanssa ja kaulatuki kaulassa kun kimppuun baarissa käyty. Mikä ei täsmää?
Nyt en ymmärtänyt tästä yhtään mitään. Kaurakeisaki?
ap
Oletko siis pyörinyt ennen ihmisten ilmoille lähtöäsi jossakin komposti kasassa, pukeutunut jätesäkkiin vai mikä ihme sinussa saa ihmiset kiinnittämään huomiota? Täytyy olla joku todella paha haju ja jätekasamainen ulkonäkö. Tuskin kukaan edes luulee sinun olevan töissä käyvä duunari jos olet kuin joku jätejoonas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt en ymmärtänyt tästä yhtään mitään. Kaurakeisaki?
ap
kau ra - kei sa ri
Vierailija kirjoitti:
Oletko siis pyörinyt ennen ihmisten ilmoille lähtöäsi jossakin komposti kasassa, pukeutunut jätesäkkiin vai mikä ihme sinussa saa ihmiset kiinnittämään huomiota? Täytyy olla joku todella paha haju ja jätekasamainen ulkonäkö. Tuskin kukaan edes luulee sinun olevan töissä käyvä duunari jos olet kuin joku jätejoonas.
Mielestäni pukeudun ihan normaalisti, en ole mikään malli, mutta ihan normaali ihminen. BMI on normaali, mutta läskiksi on usein nimitelty.
ap
Miten ne kirjastossa tai parturilla edes tietää sun duunin ja kuka huutelee?
Ok