Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Mun ihastuksella on tumma ja syvä katse, mutta se vaihtelee millainen. Välillä on myös ei-syvä, esim. jos toimittaa jotain asiaa. Sitten jos tuijottaa rauhallisessa tilanteessa paikallaan, on tosi syvä.
Vierailija kirjoitti:
Sun katseessa on jotain mitä en osaa tulkita. Syvempää kuin uteliaisuus. Mitä se on?
Tunteita, joita en sano ääneen, vaikka monenlaista on tullut sanottuakin.
Vierailija kirjoitti:
Mun ihastuksella on tumma ja syvä katse, mutta se vaihtelee millainen. Välillä on myös ei-syvä, esim. jos toimittaa jotain asiaa. Sitten jos tuijottaa rauhallisessa tilanteessa paikallaan, on tosi syvä.
Siis ei mulle toimita niitä asioita, vaan olen nähnyt kun toimittaa asioita ja silloin on eri katse.
Vierailija kirjoitti:
Mitä kumppanisi näkisi sinussa? Menetkö vain kuten olet?
Vai mitkä ovat ominaisuuksiasi, joita jokainen mahdollinen kumppani haluaa?
Ole hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ironiaa. Radiossa biisi, jonka lyriikat ovat: Riittää, kun vain on..
Kertokaapa kenelle riittää, kun vain on?
Eikö tuo riipu tulkinnasta ja siitä miten sen sovittaa ympärillä oleviin asioihin. Esimerkkinä minulle riittäisi se "kun vain on" eli kun osaisin olla itselle enemmän armollinen. Eilen täällä oli minun mielestä hyvä keskustelu jossa joku sanoi että hän pystyy kertoilemaan asioita ja kysellä ihmisiltä kaikkea silleen suht helposti. Minä siihen kommentoin että (niin kuin oli tuolla kommentoijallakin tilanne) että taas esm. vanhemmille ei pysty avautumaan. Tai ei ainakaan helposti. Minä hyötyisin tuosta, kun voisin olla vain avoimempi. En ainoastaan vanhemmille. Mä pystyn kyllä siihen, mä tiedän, mut toisaalta mun kasvatus (kulttuuri ja elämänkokemukset) tekee siitä joskus haastavaa, koska häpeä, voinko, mitä muut ajattelee, mitä siitä voi seurata, m
No tietenkin riippuu siitä miten vain olemisen käsittää. Lähinnä viittasin siihen, että ilmeisesti kohdallani ajatellaan, että kunhan olen hengissä ja hengitän niin pitäisi riittää.
Toki yhdessä ollessa, se että on läsnä eikä tarvitse ostaa hyväksyntää tekemisellä, palveluksilla yms. on yksi tulkinta vain olemalla riittämiselle. Mikä taasen ei tarkoita konkreettista, fyysistä vain olemista ja yleistä tekemättömyyttä ja päämäärättömyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Em nainen <3
Kuinkahan pitkään kirjoitin tänne Em-tunnisteella, kunnes sekin omittiin. Viekää tuhkatkin pesästä, niin pääseepä eroon kaikista lopuistakin.
Jos olin matkalla,
en enää muista minne
ja pääsenkö koskaan perille
En saa sua pois, en pois
en ajatuksistani saa sua pois
Jos olin matkalla,
en enää tiedä minne
ja viekö tää tie koskaan perille
En saa sua pois, en pois
en ajatuksistani saa sua pois
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivetaivaltaja 🤞🏻 ISFP-T kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun katseessa on jotain mitä en osaa tulkita. Syvempää kuin uteliaisuus. Mitä se on?
Arvostus/jumalointi? Kauneuden ja maailman näkeminen sellaisena kuin se on.
-ohis
Hmm, ei. Tumma, syvä katse, jonka merkitystä en tunne.
Ehkä on tavallista syvällisempi tyyppi kyseessä? eri
Onkin, syvällinen, herkkä ja hyvin intuitiivinen. Olen tuntenut pidempään ja vasta nyt ilmestynyt tämä erilainen katse, enkä osaa tulkita sitä.
Mä taidan kans vaan luovuttaa. Entisen kaivatun jäljiltä en ole enää löytänyt itseäni enkä jaksa enää myöskään etsiä. Toivottavasti ei törmätä ikinä missään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Em nainen <3
Kuinkahan pitkään kirjoitin tänne Em-tunnisteella, kunnes sekin omittiin. Viekää tuhkatkin pesästä, niin pääseepä eroon kaikista lopuistakin.
Kauheaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai mitkä ovat ominaisuuksiasi, joita jokainen mahdollinen kumppani haluaa?
Ole hyvä.
En tykkää kehua itseäni. Tähän asti olen mennyt juuri sellaisena, kuin olen. Kehut joita olen saanut liittyvät todella usein persoonaani, ennemmin kuin mihinkään kykyihin tai ominaisuuksiin.
Mulla on kyllä jokin omituinen taito saada kumppanini nauttimaan seurastani. Taitaa tulla passiivisena, sillä en sitä tiedostaen tee.
Vierailija kirjoitti:
Mä taidan kans vaan luovuttaa. Entisen kaivatun jäljiltä en ole enää löytänyt itseäni enkä jaksa enää myöskään etsiä. Toivottavasti ei törmätä ikinä missään.
Ei kukaan ole sinulta vienyt sinuutta. Turha syyttää toisia ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunteita, joita en sano ääneen, vaikka monenlaista on tullut sanottuakin.
Millaisia tunteita? Mikset sano?
Juoksen sua lujempaa kaivattuni. Hahhah. Ota kiinni jos saat.
Kiinnostusta, intohimoa, palavaa rakkautta. Tunnetta siitä, että me olisimme pari. Selkeästi kemiallista. Todella voimakkaasti.
Vierailija kirjoitti:
Tuskinpa. Ja ketään en tseisaa. Perässä ja edellä kulkijat eivät kiinnosta. Rinnallakulkijat kiinnostavat.
Vierailija kirjoitti:
Se on viidakon laki kun mä saan sut kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Se oli todella nopeasti. Itse juoksen enemmän kestävyyttä, kuin spurtteja.
Tympeät ihmiset ovat kamalinta ikinä. Ilkeyskään ei ole niin paha. Miten nykyisin onkin niin paljon tympeitä ja ynseitä ihmisiä? Ovat vailla sisältöä. Ja myös rumia ihmisiä.
Vai mitkä ovat ominaisuuksiasi, joita jokainen mies haluaa?