Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tympeät ihmiset ovat kamalinta ikinä. Ilkeyskään ei ole niin paha. Miten nykyisin onkin niin paljon tympeitä ja ynseitä ihmisiä? Ovat vailla sisältöä. Ja myös rumia ihmisiä.
Millaisissa piireissä pyörit? Minä kun tuppaan tapaamaan ja pitämään elämässäni vain hyviä tyyppejä
Omissani mutta näen ympärilleni. Ja Olemmehan me mm. täälläkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivetaivaltaja 🤞🏻 ISFP-T kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun katseessa on jotain mitä en osaa tulkita. Syvempää kuin uteliaisuus. Mitä se on?
Arvostus/jumalointi? Kauneuden ja maailman näkeminen sellaisena kuin se on.
-ohis
Hmm, ei. Tumma, syvä katse, jonka merkitystä en tunne.
Mitä sitä arpomaan, se on nöyryys löytämäänsä kohtaan.
Mitä tarkotat?
Mulle osui silmään tuo kun lähdin etsimään artikkeleja nöyryydestä. Tuon voi myös kuunnella jos ei jaksa lukea 🤗
https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/noyryys-on-hyve-koska-vain-noyra-voi-…
Mä rakastan sua Pi. Kaikkea sinussa. La
Vierailija kirjoitti:
Hyvää iltaa lounaaseen naiselle. Kotimatkalla.
Tervetuloa takaisin! Sua onkin kaivattu.
Ainut mies, jonka haluan ei halua minua. Elämä on perseestä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä kumppanisi näkisi sinussa? Menetkö vain kuten olet?
Vai mitkä ovat ominaisuuksiasi, joita jokainen mies haluaa?
Omaperäisen, salaperäisen, kiinnostavan ja kiehtovan ihmisen. Näin on sanottu. Ei kiinnosta kelvata jokaiselle miehelle. Kelpaan, jos kelpaan.
Vierailija kirjoitti:
Juoksen sua lujempaa kaivattuni. Hahhah. Ota kiinni jos saat.
Olen juossut jo riittävän kauan, enkä ole kiinni saanut, joten se hommeli on nähty. Tulee luo, jos tulee. Ei ole näkynyt.
Kysyin aikoinaan mihin ihastui niin vastasi: luonne. Ehkä se piirre houkutti narsistia.
Vierailija kirjoitti:
Tympeät ihmiset ovat kamalinta ikinä. Ilkeyskään ei ole niin paha. Miten nykyisin onkin niin paljon tympeitä ja ynseitä ihmisiä? Ovat vailla sisältöä. Ja myös rumia ihmisiä.
No en nyt tiedä tympeistä tai rumista, mutta kolmikymppisenä on kamala havahtua miten tylsiä ihmiset keskimäärin on. Ehkä nuoruuden ajan monilla päällä joku show tai menevät vaan muiden imussa, sillä ei se yhtäkkiä siinä kolmenkympin kieppeilläkään tyhjästä päälle jysähdä? Ensin ajattelin noin, mutta sitten muistelin miten tylsiä monet lapset oli lapsuudessa, niin mietin oisko vaan tuossa nuoruusvaiheessa joku eri meininki ihmisillä jonka jälkeen palataan taas omaksi itseksi. Siis kun ei monet ole lapsenakaan kovin hyvää seuraa, aika tylsää leikkiä oli tarjolla usein. Yksin joutui keksimään jotain jännitystä, kunnes sitten myöhemmässä lapsuusvaiheessa tutustuin mielenkiintoiseen ihmiseen josta tuli ystäväni.
Vierailija kirjoitti:
Kysyin aikoinaan mihin ihastui niin vastasi: luonne. Ehkä se piirre houkutti narsistia.
Et siis varmastikaan ole häntä pahempi ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Juoksen sua lujempaa kaivattuni. Hahhah. Ota kiinni jos saat.
Juokse ihan rauhassa. Minä en juokse edes koiran perässä. Minun luo tullaan käskystä😊.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun katseessa on jotain mitä en osaa tulkita. Syvempää kuin uteliaisuus. Mitä se on?
Tunteita, joita en sano ääneen, vaikka monenlaista on tullut sanottuakin.
Millaisia tunteita? Mikset sano?
Tunteita, jotka eivät sovi tähän elämäntilanteeseen.
Tympeä on tympeä. Ei pidä eloisuudestani.
Vierailija kirjoitti:
Ajatuksemme, tunteemme, valintamme, sanamme, kokemuksemme - kaikilla niillä on merkitys. Hän joka avaa sydämensä muille, myös oppii elämästä, joka sulkeutuu ei vapaudu huonosta itsetunnostaan, epävarmuudesta, kateudesta, mustasukkaisuudesta ja varautuneisuudesta jotka voivat tuhota aivokudosta.
Vierailija kirjoitti:
Olen ylpeä sinusta.
Minä sinusta. (Tai siis hänestä.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajatuksemme, tunteemme, valintamme, sanamme, kokemuksemme - kaikilla niillä on merkitys. Hän joka avaa sydämensä muille, myös oppii elämästä, joka sulkeutuu ei vapaudu huonosta itsetunnostaan, epävarmuudesta, kateudesta, mustasukkaisuudesta ja varautuneisuudesta jotka voivat tuhota aivokudosta.
Pysykäämme siis auki ja autetaan lapsia pysymään auki. Samalla tehdään työtä jos tulee ongelmia sekä haasteita. Persoonallisuus pysyy puhtaampana, mieli raikkaampana ja terveempänä.
Vierailija kirjoitti:
Tympeä on tympeä. Ei pidä eloisuudestani.
Tommoset kannattaa kickiä pellolle :D Yleensä ihmiset kuitenkin suhtautuu ihan positiivisesti sinänsä eloisuuteen, riippumatta siitä millaisia itse ovat
Millaisissa piireissä pyörit? Minä kun tuppaan tapaamaan ja pitämään elämässäni vain hyviä tyyppejä