Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
On hänellä pointtinsa siinä, että monesti ihastunut kokeekin tilanteen ainutkertaisena yhteisymmärryksenä, vaikka olisikin yksipuoliset tunteet. Mutta aina se ei mene näin, välillä se jaettu yhteys on ihan oikeasti olemassa. Ja sen tietää vasta sitten kun tietää.
-bondaamisesta kirjoittanut
Kukaan ei siitä jankannutkaan, mutta siitä kyllä huomautettiin että asiat voi sanoa toisinkin ja nätisti eikä olla aina sivusta huutelemassa kuin joku perseeseen ammuttu vääränlaisen pretzeloin syönyt putkiaivo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaivatun takamus on mehevä kielletty hedelmä. Just sopivan muodokas.
Huomasin kyllä, että pidit siitäkin. 😉
Kaikenlaista huomaatkin.
Olipa kiva viikonloppu yksin. Ei riitoja, tiuskimista, nalkutusta, mökötystä, mykkäkoulua, mustasukkaisuutta, katkeruutta tms. Pian uusiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On hänellä pointtinsa siinä, että monesti ihastunut kokeekin tilanteen ainutkertaisena yhteisymmärryksenä, vaikka olisikin yksipuoliset tunteet. Mutta aina se ei mene näin, välillä se jaettu yhteys on ihan oikeasti olemassa. Ja sen tietää vasta sitten kun tietää.
-bondaamisesta kirjoittanut
Kukaan ei siitä jankannutkaan, mutta siitä kyllä huomautettiin että asiat voi sanoa toisinkin ja nätisti eikä olla aina sivusta huutelemassa kuin joku perseeseen ammuttu vääränlaisen pretzeloin syönyt putkiaivo.
Hmmm. Sivustahan se sinäkin huusit etkä edes ilmaissut asiaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jostain syystä minulla kuvitellaan olevan alkoholiongelman, vaikka oikeasti juon varsin vähän. Esim. tänä viikonloppunakaan en ole juonut yhtään annosta. Silti jotkut kuvittelevat, etten muuta teekään kuin vedän viinaa. Itse puskevat nuuskaa poskeen. 🙄
Itse en juo ollenkaan. Alkoholi lakkasi totaalisesti sopimasta.
Jos lopettaa juomisen kokonaan, niin pariin vuoteen sitä ei huomaa ja kaipaa välillä kaikenlaisiin menoihin. Pidemmälle mentäessä ymmärtää miten vähän sillä on vaikutusta omaan elämään, ettei juo.
Sosiaalisen tyhjiön voi perustella itselleen aika helposti sillä, että tekee jotain kehittävää. Omistaa viikonloppuja itselleen ja harrastuksilleen.
Kännissä ei edes ollut pitkään aikaan kivaa. En oo ikinä ollut baari ihmisiä, mutta bilistä on ikävä.
Karui
Riippuu aika paljon missä porukassa baarissa on, että onko se miellyttävää vai ei. En pidä humalaisista ihmisistä. En todellakaan selvinpäin.
Festarit sitten mun mielestä pitää olla aika hyvät, että niihin viitsii. En tiedä nykytarjonnosta oikein mitään Suomessa. Ulkomailla on festareita, jotka ovat hieman erilaisia ja niihin mielellään menisin. Oon kyllä ollut joskus, mutta nykyhetkeen liian kallista, eikä niin tarvetta. Jos menisin niin kyllä noissa haluaa hieman tarkastella alkoholitarjontaakin sitten.
Vierailija kirjoitti:
Olipa kiva viikonloppu yksin. Ei riitoja, tiuskimista, nalkutusta, mökötystä, mykkäkoulua, mustasukkaisuutta, katkeruutta tms. Pian uusiksi.
Taidat tarvita jonkun. Ei kukaan kestä ilman nalkutusta.
Vierailija kirjoitti:
Samoin minulla😍
Vierailija kirjoitti:
Samat sanat. Tosin kaivatun kanssa ei tarvitsisi valitella tuollaisistakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jostain syystä minulla kuvitellaan olevan alkoholiongelman, vaikka oikeasti juon varsin vähän. Esim. tänä viikonloppunakaan en ole juonut yhtään annosta. Silti jotkut kuvittelevat, etten muuta teekään kuin vedän viinaa. Itse puskevat nuuskaa poskeen. 🙄
Jos lopettaa juomisen kokonaan, niin pariin vuoteen sitä ei huomaa ja kaipaa välillä kaikenlaisiin menoihin. Pidemmälle mentäessä ymmärtää miten vähän sillä on vaikutusta omaan elämään, ettei juo.
Sosiaalisen tyhjiön voi perustella itselleen aika helposti sillä, että tekee jotain kehittävää. Omistaa viikonloppuja itselleen ja harrastuksilleen.
Kännissä ei edes ollut pitkään aikaan kivaa. En oo ikinä ollut baari ihmisiä, mutta
Riippuu aika paljon missä porukassa baarissa on, että onko se miellyttävää vai ei. En pidä humalaisista ihmisistä. En todellakaan selvinpäin.
Festarit sitten mun mielestä pitää olla aika hyvät, että niihin viitsii. En tiedä nykytarjonnosta oikein mitään Suomessa. Ulkomailla on festareita, jotka ovat hieman erilaisia ja niihin mielellään menisin. Oon kyllä ollut joskus, mutta nykyhetkeen liian kallista, eikä niin tarvetta. Jos menisin niin kyllä noissa haluaa hieman tarkastella alkoholitarjontaakin sitten.
Niinhän se on. Tietenkin on eri juttu mennä baariin ystäväporukan tms. kanssa kuin mennä yksin. Sekin mihin baariin menee merkitsee. Paikallisissa kantapubeissa yksin käydessä seura ei yleensä mieltä ylennä.
Festareillekin on kiva mennä porukalla, mutta sinne meneekin musiikin ja tunnelman takia. eri
Vieläkin tuntuu, että jotain tärkeää puuttuu, kun sua ei oo. Jäikö tää aavesärky pysyväksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kännissä ei edes ollut pitkään ai
Jouduin menemään itsekseni. Ei kukaan täällä kuuntele sellaista musiikkia, eikä KUKAAN tässä periferiassa tajua mieltymyksiäni lähteä Italiaan kuuntelemaan "hörhö" musiikkia varsinkaan niin nuorena henkilönä. Suoraan sanottuna minua ymmärrettiin vasta paikan päällä ja ihan englanniksi, koska varmaan kaikki jakoivat tämän yhtäläisen halun olla eri kansalaisuuksia, eri maassa kuuntelemassa "hörhö" musiikkia.
Vierailija kirjoitti:
Vieläkin tuntuu, että jotain tärkeää puuttuu, kun sua ei oo. Jäikö tää aavesärky pysyväksi?
En oo kokenut olevani tärkeä koskaan, ikinä, milloinkaan, yhtään kellekään, joten tää ei varmaan oo mulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En oo kokenut olevani tärkeä koskaan, ikinä, milloinkaan, yhtään kellekään, joten tää ei varmaan oo mulle.
Mut vois olla.
S. Mua on sua ikävä. Saat mut nukahtamaan tosi hyvin pelkällä puheella.
Huomenna alotan haisevan juopon uran, niin säilyy tasapaino joidenkin elämässä.
Vierailija kirjoitti:
Huomenna alotan haisevan juopon uran, niin säilyy tasapaino joidenkin elämässä.
Miksi lykätä huomiseen sitä, minkä voi tehdä jo tänään? Ei muuta kuin ammattilaisten iltaan vaan kaatamaan!
Vierailija kirjoitti:
Nalkutusta mulle rakas 🥺
Laita se vessanpöntön rinkula alas. Menikö perille?
Entisen tyttöystävän luona pelattiin hänen kotonaan. Siihen aikaan saattoi pari oluttakin tosin vielä mennä. Outoa miten joku arki saattoi silloin olla sitä, että lahjaksi tuomani rose viinipullo tyhjentyi pedissä harjoittelevana pariskuntana.
Tuntuu jo melkein toiselta elämältä. Oli niitä hajukermoja, joita tyttikseen sai vapaasti levitellä. Hierontaa, onnea ja iloa.
Se kaikki on mennyttä. :/