Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Gallup. Oletko konservatiivinen vai liberaali?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus elämässä löytää ihmisen, joka tietää kaikki puutteesi, virheesi ja heikkoutesi. Niistä huolimatta olet hänen silmissään juuri täydellinen.
Puhutko puolisostasi?
Kyllä 🥰
Mitä ihmettä teet ketjussa?
Viihdytän itseäni lueskelemalla toisten kaipuusta 😊
Sama täällä. Lisäksi kuvittelen, että nää kaipuuviestit on mun ihanalle siipalle. Saan siitä lisää kiksejä, joita kyllä hänestä muutenkin paljon saan.
Vierailija kirjoitti:
Meinasin ensin kirjoittaa että tiedätkö nyt miltä minusta tuntuu mutta ethän sinä raukka tiedä kun se oma napa on aina tärkeämpi. Hyvästi!
Kenelle tämä on? Onko kyse irl-tapahtumista?
Vierailija kirjoitti:
Sos.dem. og
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies kaipaa nimenomaan naista, jonka kanssa kuvittelee elämän olevan huoletonta ja iloista. Siis naista, joka helpottaa elämää eikä alista miestä naisen naistenlehdistä, pinterestistä ja sisustusohjelmista omaksutun unelmahöttömielikuvatodellisuuden toteuttajaksi. Usein se huoletonta elämää tarjoava nainen on pienituloinen, nuori ja kouluttamaton, joka osaa nauttia pienistä arjen jutuista, kun taas ne kovapalkkaiset ja korkeastikoulutetut uranaiset ovat vaatimuksineen ja kapeine onnellisuuskäsityksineen lähinnä uuvuttavia.
Jos haluat miehen, tarjoa hänelle iloa ja huolettomuutta ja auta häntä saavuttamaan hänen omat tavoitteensa.
miten tästä kalskahti vain itsekeskeisyys saajana?
Tää nyt kuulostaa ikäkriisiltä, paluuta nuoruuden huolettomiin aikoihin haikaillaan. Normi settiä.
Vierailija kirjoitti:
Jos menetät malttisi ketjuharhaan, en voi auttaa asiassa. Suorassa viestinnässä tietäisi, mikä viesti on keneltäkin. En tykkää siitä, että suutut olemattomista sanan varsinaisessa merkityksessä.
En tiedä kenelle kirjoitat, mutten ole suuttunut ketjuun kirjoitetusta. Kunhan sain tarpeekseni paikoilleen pysähtyneessä tilanteesta. He, jotka kaipaavat (jos) tavoittavat irl.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pohjaton ikävä. Luokse on pääsy kielletty.
Kuka kielsi?
Hän itse.
Mitä ihmettä! Millainen ihminen tekee tuollaista?
Onnellisesti aviossa oleva mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska saan polvistua eteesi ja riisua pikkuhoususi?
Olen luultavasti ollut liian kauan sinkkuna, kun tällaset jutut ei vaan iske. Vahvistunut varmuus siitä, että tunteeni tulevat kohdistumaan herrasmiesmäiseen tyyppiin jos kehen.
Tuo ei ollut minulta, mutta olen myös ollut pitkään sinkkuna ja tajunnut, että en tule ikinä löytämään sellaista parisuhdetta kuin haluaisin. Niinpä en enää etsi kuin seksiä. Sitä pitää olla heti ja sitä pitää olla paljon - kaikkien kadotettujen vuosien edestä. En kiinnostu yhtään, jos en aisti naisessa samaa himoa. Ei kiinnosta enää yhtään itsensä kanssa hukassa olevat, identiteettiongelmaiset, ahdistuneet venkulanaiset, jotka eivät tiedä mitä haluavat ja jotka ahdistuvat tyhjänpäiväisistä asioista. Todellisten paris
Tämä taisi olla naiselta eikä mieheltä.
Vierailija kirjoitti:
Liberatiivinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos eronneet naiset olisivat hyviä, niiden miehet olisivat pitäneet heistä kynsin hampain kiinni. Jos nainen on kaunis ja eronnut, ajattelen lähinnä, että jossain on joku tuonkin bs oikkuihin ja höyläämiseen kyllästynyt. Nuorenahan se nainen pitäisi ottaa, että voi vielä vaikuttaa hänen käytökseensä, mielipiteisiinsä, toimintaansa ym. Kolmikybäsenä ovat jo vikureita.
Ihan samahan se on miehissä. Nuorena pitää muokata haluamakseen. Eronneissa on paljon vikaa.
Mutta naiset osaa tehdä muutoksia elämäänsä jos eivät ole onnellisia, esim erota siitä ensimmäisestä puolisosta ja mennä eteenpäin. Miehet on pahassa jumissa eka vaimoosa eivätkä luopuisi tästä mistään hinnasta, oli tilanne lähes mikä tahansa. Todella monen kokemus tämä.
puhut vähän mutta asiaa. Lähes heti syntymästään saivat maailman sekaisin.
Vierailija kirjoitti:
Arvoiltaan liberaali. Omissa ratkaisuissa osittain konservatiivinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka kielsi?
Hän itse.
Ja se ei mene sulle jakeluun vaan jatkat miehen härkkimistä?
Mä oon sitte oikeesti toisinaan melko kipakka tapaus. Tulistun sekunnissa nollasta sataan, mutta lepynkin nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Molempia. Riippuu, mistä suunnasta katsoo. Omassa viiteryhmässäni olen liberaali, mutta muuten kallistun hiukan konservatiivisen puolelle.
Vierailija kirjoitti:
Missähän menet?
Ruotsi. Sunnuntaina Suomi. Maanantaina Xxxxxx. Terveiset kaivatulleni, joka ei varsinaisesti ole sen kummempi kuin kukaan muukaan. Mutta sitten kuitenkin on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka kielsi?
Hän itse.
Ja se ei mene sulle jakeluun vaan jatkat miehen härkkimistä?
Kuuluuko tämä jotenkin sulle? En härki. Ihan vain kaipaan täällä ja hän kaipaa minua. Sori siitä.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon sitte oikeesti toisinaan melko kipakka tapaus. Tulistun sekunnissa nollasta sataan, mutta lepynkin nopeasti.
Tämähän kuulostaisi yhdeltä entiseltä tutulta, jota joskus kaivatuksikin olen kutsunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
nuppuselta 🧡 muikkuselle pusu
Miksi muikkunen ei koskaan vastaa sulle täällä? Se TK?
Vai vastaako? 🤔
Vierailija kirjoitti:
Arvoilta? Äärimmäisen liberaali
Jos menetät malttisi ketjuharhaan, en voi auttaa asiassa. Suorassa viestinnässä tietäisi, mikä viesti on keneltäkin. En tykkää siitä, että suutut olemattomista sanan varsinaisessa merkityksessä.