Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Minua on jäänyt kovasti mietityttämään nainen, joka oikeassa elämässä on jo taakse jäänyt. Hänessä jokin sai aivoni tulkitsemaan, että elämä olisi parempaa, mikäli olisimme läsnä toisillemme, tavalla tai toisella. Ja sen tulkinnan todenperäisyys jaksaa mietityttää. Koska ainakin omassa elämässäni kovin usein ei tule vastaan ns. omia ihmisiä, sellaisilla on arvoa. Onnekkaita he, joilla vaatimus on vähäisempi, en minä tahallani rimaa aseta.
Fyysisesti hän kyllä miellyttää, siitä ei ole mitään epäselvää. Henkisesti hänessä voisi olla minulle vertainen, kun mittaan omilla mittareillani.
En vaadi mitään, mutta jos hänen elämänsä tarkoitus ei ole keskittyä saamaan itselleen ja pelkkään itsensä viihdyttämiseen, vaan hänen persoonansa pohja on hyväntahtoinen elämälle, tahtoisin antaa niin paljon kuin vain voin. Oli se mitä tahansa, millä tasolla tahansa. Jos taas hänen elämänsä keskiössä on saada itselleen ja vaikuttaa itse hyvältä, minua ei kiinnosta lainkaan. En tarvitse itselleni mitään, mutta jos löydän hyviä ihmisiä, minulla olisi mistä antaa. Hyville antaminen tuo pelkkää hyvää mieltä, mutta ahneita ja itsekkäitä minua ei kiinnosta lainkaan olla auttamassa tai viihdyttämässä. Hänessä vähintääkin kuvittelen olevan hyvää niin paljon, että se minulle riittää.
Terveisiä hänelle, ehkä tulen joskus ottamaan selvää.
nuppuselta 🧡 muikkuselle pusu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet on lopulta ihanan uskollisia ensimmäiselle vaimolleen. On niin söpöä.
Tämä on niin totta. Miehet ei vaan jostain syystä kykene päästämään irti ekoista vaimoistaan! Vähintään henkisesti roikkuvat heissä loppuelämänsä.
Sama kokemus. Myös kaivatun suhteen, vaikka joskus vihjailikin olevansa liitossaan onneton. Eipä ihan siltä kyllä vaikuta!
Ei tarvitse olla edes vaimo, vaan se ihan ensimmäinen tyttöystävä/ensirakkaus riittää. Ei sitä ylitä kukaan koskaan miehelle. Eri
Kyllä väittäisin että ensimmäinen tyttöystävä on vähän eri asia kuin ensimmäinen vaimo. Ensimmäinen tyttöystävä on voinut olla kuka tahansa, joka on elänyt suh
Juu nimenomaan siihen ensimmäiseen, usein nuoruudessa valittuun vaimoon on erityinen tunnesuhde. Kaikki muut sen jälkeen on miehelle helposti vain haaleita kopioita. Vähän sinne päin, mutta ei kuitenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Jos eronneet naiset olisivat hyviä, niiden miehet olisivat pitäneet heistä kynsin hampain kiinni. Jos nainen on kaunis ja eronnut, ajattelen lähinnä, että jossain on joku tuonkin bs oikkuihin ja höyläämiseen kyllästynyt. Nuorenahan se nainen pitäisi ottaa, että voi vielä vaikuttaa hänen käytökseensä, mielipiteisiinsä, toimintaansa ym. Kolmikybäsenä ovat jo vikureita.
Oh dear, tää ketju kääntää mut lopullisesti naisiin päin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvittelette vain. Liian usein naiset vain kuvittelevat miesten kiinnostuneen vaikka saattavat pitää tälläisiä naisia jopa vain tyhminä ihmisinä.
Jaa niinku millaisia? Häh?
Tuollaisia jotka olettavat itsestänsä liikoja. Onko shokkiuutinen?
Etpä määritellyt tuossa kirjoituksessa tätä. Shokkiuutinen?
Yritä pysyä kärryilläni. En opeta sinua enempää.
Mystiikka on vaikea laji... ja opettaminen.
Se on.. totta sekin. Ja sinäkin siellä.
Vierailija kirjoitti:
Jos eronneet naiset olisivat hyviä, niiden miehet olisivat pitäneet heistä kynsin hampain kiinni. Jos nainen on kaunis ja eronnut, ajattelen lähinnä, että jossain on joku tuonkin bs oikkuihin ja höyläämiseen kyllästynyt. Nuorenahan se nainen pitäisi ottaa, että voi vielä vaikuttaa hänen käytökseensä, mielipiteisiinsä, toimintaansa ym. Kolmikybäsenä ovat jo vikureita.
Ihan samahan se on miehissä. Nuorena pitää muokata haluamakseen. Eronneissa on paljon vikaa.
Vierailija kirjoitti:
Pohjaton ikävä. Luokse on pääsy kielletty.
Kuka kielsi?
Vierailija kirjoitti:
Ei niiltä miehiltä kysytä :D nainen lähtee kun lähtee, ja jos mies yrittää pidellä kiinni niin lähestymiskielto napsahtaa. Ei se sen kummempi juttu ole.
Jossain on varmaan joku sunkin pakkomielteisyyteesi kyllästynyt
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus elämässä löytää ihmisen, joka tietää kaikki puutteesi, virheesi ja heikkoutesi. Niistä huolimatta olet hänen silmissään juuri täydellinen.
Puhutko puolisostasi?
Kyllä 🥰
Mitä ihmettä teet ketjussa?
Mies kaipaa nimenomaan naista, jonka kanssa kuvittelee elämän olevan huoletonta ja iloista. Siis naista, joka helpottaa elämää eikä alista miestä naisen naistenlehdistä, pinterestistä ja sisustusohjelmista omaksutun unelmahöttömielikuvatodellisuuden toteuttajaksi. Usein se huoletonta elämää tarjoava nainen on pienituloinen, nuori ja kouluttamaton, joka osaa nauttia pienistä arjen jutuista, kun taas ne kovapalkkaiset ja korkeastikoulutetut uranaiset ovat vaatimuksineen ja kapeine onnellisuuskäsityksineen lähinnä uuvuttavia.
Jos haluat miehen, tarjoa hänelle iloa ja huolettomuutta ja auta häntä saavuttamaan hänen omat tavoitteensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jo tutkimustenkin mukaan jos on eronnut kerran eroaa todennäköisemmin myös toisen kerran jne. Eri
Juuri näin. Ihan tilastojen valossa. Toinen (ja kaikki sen jälkeen) liitto ajautuu eroon yli puolet todennäköisemmin kuin ensimmäinen. Ja jos se ensimmäinen liitto kuitenkin päätyy eroon, hakijana on lähes 100%:ssa tapauksista vaimo.
Eikä edelleenkään liity mitenkään, kun yleensä se ekakaan liitto ei just pääty. Niin millaisia on nämä teidän piirit, kun niissä tämä eroaminen on niin tavallista?
Tavallisissa keskiluokkaisissa piireissä eletään, ei missään raamattuvyöhykkeellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jo tutkimustenkin mukaan jos on eronnut kerran eroaa todennäköisemmin myös toisen kerran jne. Eri
Juuri näin. Ihan tilastojen valossa. Toinen (ja kaikki sen jälkeen) liitto ajautuu eroon yli puolet todennäköisemmin kuin ensimmäinen. Ja jos se ensimmäinen liitto kuitenkin päätyy eroon, hakijana on lähes 100%:ssa tapauksista vaimo.
Eikä edelleenkään liity mitenkään, kun yleensä se ekakaan liitto ei just pääty. Niin millaisia on nämä teidän piirit, kun niissä tämä eroaminen on niin tavallista?
hieman vajaa puolet liitoista päättyy, kai näitä piirejä on aika paljon
Meinasin ensin kirjoittaa että tiedätkö nyt miltä minusta tuntuu mutta ethän sinä raukka tiedä kun se oma napa on aina tärkeämpi. Hyvästi!
Vierailija kirjoitti:
Meinasin ensin kirjoittaa että tiedätkö nyt miltä minusta tuntuu mutta ethän sinä raukka tiedä kun se oma napa on aina tärkeämpi. Hyvästi!
Kenelle tämä kaunis terveinen?
Vierailija kirjoitti:
Muruseni. Olet oikea kullanmuru.
Niin olet sinäkin S.
Vierailija kirjoitti:
Minua on jäänyt kovasti mietityttämään nainen, joka oikeassa elämässä on jo taakse jäänyt. Hänessä jokin sai aivoni tulkitsemaan, että elämä olisi parempaa, mikäli olisimme läsnä toisillemme, tavalla tai toisella. Ja sen tulkinnan todenperäisyys jaksaa mietityttää. Koska ainakin omassa elämässäni kovin usein ei tule vastaan ns. omia ihmisiä, sellaisilla on arvoa. Onnekkaita he, joilla vaatimus on vähäisempi, en minä tahallani rimaa aseta.
Fyysisesti hän kyllä miellyttää, siitä ei ole mitään epäselvää. Henkisesti hänessä voisi olla minulle vertainen, kun mittaan omilla mittareillani.
En vaadi mitään, mutta jos hänen elämänsä tarkoitus ei ole keskittyä saamaan itselleen ja pelkkään itsensä viihdyttämiseen, vaan hänen persoonansa pohja on hyväntahtoinen elämälle, tahtoisin antaa niin paljon kuin vain voin. Oli se mitä tahansa, millä tasolla tahansa. Jos taas hänen elämänsä keskiössä on saada itselleen ja
Miks tommonen olis sinkkuna kovin pitkään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska saan polvistua eteesi ja riisua pikkuhoususi?
Olen luultavasti ollut liian kauan sinkkuna, kun tällaset jutut ei vaan iske. Vahvistunut varmuus siitä, että tunteeni tulevat kohdistumaan herrasmiesmäiseen tyyppiin jos kehen.
Kyllä herrasmiehetkin tekee tuota.
No todellakin.
Ainakin mun kaivattuni on sekä todella kuuma, ehta herramies ja vielä fiksu kuin mikä. Yksi ihminen voi olla niin paljon.
Vierailija kirjoitti:
Haista huilu, kyllä ne eron syyt usein miehistä löytyy. Jotkut vaan ei yllä edes parhaimpaansa eivätkä osaa arvostaa sitä mitä on.
Vierailija kirjoitti:
Miltä sinusta tuntuu?
Mulla on vaan semmone askellus. Ovis voi tosin myös vaikuttaa alitajuisesti.