Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2

Vierailija
16.08.2024 |

Kaipuu se jatkuu vaan.

Kommentit (55805)

Vierailija
15261/55805 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, ainakin vielä ilmeisesti muistit ja tunnistit, kaunotar.

Hitusen huvittavaa, kun muistia epäillään ja samoin tunnistamiskykyä. sivusta

Lähinnä sitä, olinko hänelle vain satunnainen ohimenevä nobody vai jäinkö hänen ajatuksiinsa kuten hän minun.

Vierailija
15262/55805 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin nään kaivatun huomenna <3. Taas on suuret suunnitelmat kuinka rohkeasti ja sopivan romanttisesti kuvailen hänelle kuinka upea hän onkaan. Ja sitten todellisuudessa uskallan ehkä nopeasti ja silmiin katsomatta kuiskata että oot kaunis. :D... Mutta näänpä kuitenkin <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15263/55805 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No, ainakin vielä ilmeisesti muistit ja tunnistit, kaunotar.

Hitusen huvittavaa, kun muistia epäillään ja samoin tunnistamiskykyä. sivusta

Lähinnä sitä, olinko hänelle vain satunnainen ohimenevä nobody vai jäinkö hänen ajatuksiinsa kuten hän minun.

Mistäpä sen tietää. Harvemmin kukaan osaa lukea ajatuksia ja hyvä niin. Useimmat ainakin osuvat harhaan arvaillessaan. Ilmeisesti myös tunteiden osalta.

Vierailija
15264/55805 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tämä hiljaisuus loppuisi?

Vierailija
15265/55805 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kertokaa jotain kaivatuistanne. Hyvää ja huonoa? 

Söpö ja erikoinen tyyppi, jonka kanssa bondaan kyllä monellakin tasolla, mutta keskustelutaidoissa olisi aika paljon hiottavaa. Osa aiheista menee liikaa tunteisiin samalla kun sävystä tulee turhan ylimielinen, ivallinen ja kärkäs. En oikein jaksa sellaista.

Kannattaa varmaan myös tarkastella omaa ulosantia. Tuskin kellään menee tunteisiin turhasta. Ei sellaisiakaan kukaan jaksa ketkä ajattelvat että oma ulosanti on sitä priimaa vaikka kehitettävää on aina. sivusta

Aihe menee tunteisiin. Lue huolellisemmin.

Vierailija
15266/55805 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotaan näin, että jos haluaisit sanoa jotain suoraan, mitä en näytä ymmärtävän, niin voisitko kertoa siitä minulle vaikka suoraan päin naamaa. 

Osaan korjata käytökseni ja siedän kritiikkiä. Sun ei tarvitse pidätellä. Haluan, että sinä olet tyytyväinen.

Vierailija
15267/55805 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuillan halaus ja suukko pikkuvaalealle. 🤗🧡

Terv. risuleuka

Vierailija
15268/55805 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hiljaisuus on kyllä piinaavaa jatkuessaan. Kun niin haluaisi jutella/kirjoittaa viestejä ym normikanssakäymistä. Ja tilanne täysin lukossa. Vastaus tuohon on jokaisen omissa käsissä, jos on.  Sivusta.

Vierailija
15269/55805 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanotaan näin, että jos haluaisit sanoa jotain suoraan, mitä en näytä ymmärtävän, niin voisitko kertoa siitä minulle vaikka suoraan päin naamaa. 

Osaan korjata käytökseni ja siedän kritiikkiä. Sun ei tarvitse pidätellä. Haluan, että sinä olet tyytyväinen.

Myöhäistä. Kaik män. 

Vierailija
15270/55805 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten saan keskustelun avattua, kun ilmapiiri on kuin viulunkieli 

Vierailija
15271/55805 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanotaan näin, että jos haluat sanoa jotain sano se suoraan ja oikeassa paikassa. Tässä nyt ne suorat päin naamaa. Tottakai jokainen haluaa parasta. Ellei ole pershärö. Sellaisetkin toisaalta saattavat kokea ja haluta hyvää. 

Vierailija
15272/55805 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Söpö ja erikoinen tyyppi, jonka kanssa bondaan kyllä monellakin tasolla, mutta keskustelutaidoissa olisi aika paljon hiottavaa. Osa aiheista menee liikaa tunteisiin samalla kun sävystä tulee turhan ylimielinen, ivallinen ja kärkäs. En oikein jaksa sellaista.

Teen tätä hermostuksissani. Joskus yritän hieman kuulostaa uskottavammalta itselleni. Oikeesti mun itsetunto ei ole kauhean hyvä.

Enkä halua mennä aiheilla tunteisiin, totun ajan myötä, kun luotan ja sitten osaan keskustella normaalimmin.

Kaikki vaatii mulle aina tutustumista. Vain sen kautta uskallan olla enemmän oma itseni. 

Ja siihen nähden tilanne on parantunut huomattavasti.

Vierailija
15273/55805 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauhean ylimieliseltä kuulostat. Kannattaisiko katsoa peiliin?

Kuulostaa rehelliseltä. Tuo on varmaan hänen aito kokemus. Sivu

Vierailija
15274/55805 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten saan keskustelun avattua, kun ilmapiiri on kuin viulunkieli 

Aaa. No se on onneks niitä väliaikaisia juttuja. Tajuan kyllä. Se vaan on aina näin. Mun pitää aina lämmitellä, mutta pitää olla aina varma jokaisen sen hetkisistä intresseistä.

Vierailija
15275/55805 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastin sua niin paljon, ja harmittaa, ettei eletty rakkautta koskaan todeksi. On alkanut tuntua, että nyt on liian myöhäistä. Järkeä on jo liikaa. Kaduttaa, vaikka parhaani aikoinaan yritin.

Vierailija
15276/55805 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sä ymmärrät. Et vain halua ymmärtää. Kirjoitus on osoitus siitä. 

Vierailija
15277/55805 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teen tätä hermostuksissani. Joskus yritän hieman kuulostaa uskottavammalta itselleni. Oikeesti mun itsetunto ei ole kauhean hyvä.

Enkä halua mennä aiheilla tunteisiin, totun ajan myötä, kun luotan ja sitten osaan keskustella normaalimmin.

Kaikki vaatii mulle aina tutustumista. Vain sen kautta uskallan olla enemmän oma itseni. 

Ja siihen nähden tilanne on parantunut huomattavasti.

Kiitos näkökulmasta! Otetaan huomioon. Ap

Vierailija
15278/55805 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kummallakin lienee jo uudet juttukaverit entisten lisäksi. Toki moikkaan, jos kohdataan vielä joskus. 

Vierailija
15279/55805 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajattelin tänään käydä piipahtamassa töiden jälkeen. Ihan vaan tiedoksi että osaat paeta.

Älä piipahda vaan jää. 

Et sä ollutkaan siellä. Tai sitten olit piilossa :/ 

Vierailija
15280/55805 |
12.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauhean ylimieliseltä kuulostat. Kannattaisiko katsoa peiliin?

Kuulostaa rehelliseltä. Tuo on varmaan hänen aito kokemus. Sivu

Daah. Tottakai lähes jokainen kokee oman näkemyksensä rehelliseksi ja aidoksi kokemukseksi jota se siis onkin.

Jutusta jäi vain mainitsematta ja huomioimatta, se puoli että ihmiset eivät yleensä kiinnittä itseensä ja

Oot kova olettamaan. Missä luki, että vain minun kanssani keskustellessa? Aiheista oli kyse. Ap

Ketju on lukittu.