Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Täten ilmoitan, itseluottamusta uhkuen, kaiken kansan keskellä, että kaivattuni ei tarvitsisi muuta kuin allekirjoittaneen kera kapsäkkinsä, joka pullistelisi täyteen ahdettuna intohimosta, hellyydestä, rakkaudesta. Hän on tämän leijonan jo kesyttänyt. Saa nauraa tai omia, kuka mitäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan intohimoista, luotettavaa ja arvostavaa miestä.
Mäkin kaipaan
Mä en, kaivattu ei ole kovin luotettava. Kahta muuta ominaisuutta edustaa kyllä senkin edestä. Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkään naisesta, jonka kanssa juttelin tänään.
Mitäs juttelitte?
Naamatusten vai puhelimitse?
Kaikki olisi mennyt eri tavalla, jos kaikki olisi mennyt eri tavalla.
Okei, kaikki olisi mennyt eri tavalla, jos en olisi näin... tällainen. Naisten motiivit ovat minulle mysteeri ja kaiken aikoinaan sattuneen ja tapahtuneen takia, en osaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkään naisesta, jonka kanssa juttelin tänään.
Mitäs juttelitte?
Naamatusten vai puhelimitse?
Kasvotusten.
Otatko mut sitten kun olen valmis? Pysyvästi? K-naiselle
Hyvän yön halaus ihanalle ihastukselleni. Nuku hyvin 🤗
J
Tänään sain liikaa sinusta. En tajua, miksi teen tämän itselleni. Piti pistää piste tälle asialle jo kesän alussa, kun ymmärsin kaiken. Olin jo pitkään katsellut, mutta en voinut kuvitellakaan mitään sellaista, mitä sain sitten tietää. En arvosta sellaista toimintaa keneltäkään. Tuntemukset ei tietenkään noin vaan katoa, vähiten silloin jos näen sinua ja tajuan, että sellaista ihmistä ei ole miksi sinut kuvittelin ja ettei tarvitse enää miettiä oletko kiinnostunut ja onko vetovoima molemminpuolista. No ei ollut.
Luulin pitkään että se on sun lempinimi...
Vierailija kirjoitti:
Mihin sä olet valmistumassa oikein? :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
👩🏻🏫 Turusta.
💕
58v.?
Mahdollisesti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
👩🏻🏫 Turusta.
💕
Ex-kollega?
Mahdollisesti
Vierailija kirjoitti:
Otan mie
Vierailija kirjoitti:
Ihana kun meistä tulee vanhempia. Äiti ja Isä.
Onneksi olkoon.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki olisi mennyt eri tavalla, jos kaikki olisi mennyt eri tavalla.
Okei, kaikki olisi mennyt eri tavalla, jos en olisi näin... tällainen. Naisten motiivit ovat minulle mysteeri ja kaiken aikoinaan sattuneen ja tapahtuneen takia, en osaa.
Niinhän se on, mutta jokainen toimii parhaaksi näkemällään ja kykenmällään tavalla sekä tekee ratkaisunsa ja valintansa sen hetkisen tietämyksensä valossa. sivusta
Hyvää yötä luonnonmaalainen.
Vaasan Liisa <3
MM
Ps: näin kirjoitettuna vaikuttaa kuin tässä vähemmistökansaa kaivattas mutta siitä ei ole kyse
Kaipaaja ei ole Myyrmäen Mertsi :D